Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.032-0002-C01
Project Name Overhaul renovation of buildings and adjoining yards in the educational infrastructure in the municipality of Dimitrovgrad - "Aleko Konstaninov" Primary School, "Ivan Vazov" Science and Mathematics High School, "Dr. Ivan Bogorov" Language High School, "Vasil Levski" Secondary School, "Lyuben Karavelov" Secondary School, "Pencho Slaveikov" Primary School.
Beneficiary 000903533 DIMITROVGRAD MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 19.10.2016
Start Date 19.10.2016
End Date 03.05.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Димитровград

Description

Brief description
Проектът включва обновяване на сградния фонд и прилежащите дворове в шест училища в община Димитровград–ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, ЕГ „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”. Проектът ще бъде изпълняван като обособен проект от Инвестиционната програма на община Димитровград в рамките на Процедура за предоставяне на БФП BG16RFOP001-1.032 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020"-Димитровград. Шестте училища се явяват едни от най-важните учебни заведения в общината и основни звена в образователната й инфраструктура. Комбинираното изпълнение на мерките за подобряване на амортизираната и неотговаряща на съвременните условия инфраструктура и доставка на съответното оборудване ще доведе до цялостно обновяване на материално-техническата база на училищата и до повишаване на качеството на възпитателния и образователен процес, като ще улесни въвеждането на нови методи на обучение, които да повишат и задържат интереса на младите хора.Чрез реализацията на проекта ще бъде обновен сградния фонд и прилежащите дворове на шестте училища; ще бъде осигурена достъпна архитектурна среда за хора с увреждания; ще бъдат оформени рекреационни и спортни зони в дворовете. Модернизацията на материалната база чрез придобиването на активите за обзавеждане и оборудване ще създаде оптимални условия за провеждане на спокоен и максимално ползотворен учебен и работен процес; условия за добра здравословна и естетическа среда в училищата. Проектът се очаква да предизвика интерес сред местното гражданство, което ще е база за бъдеща съпричастност от негова страна за разумно опазване и поддържане на подобни дейности.Шестте училища са с много висок потенциал за постигане на социално включване и постигане на целта за подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в града като синергия между втори и трети стълб на устойчивия растеж – икономическия и социалния.
Activities
  • Activity: Дейност "Разходи за организация и управление (в т.ч. възнаграждения и командировъчни пари)": Дейността предвижда цялостно управление на проекта, отчетност, мониторинг, финансово, техническо и административно управление. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване и осигуряване на информация и публичност, в рамките на общината ще бъде обособен екип от експерти, отговорен за цялостното управление на проекта, който да може изцяло да се фокусира върху ефективната организация, координация и управление на проекта. Екипът за изпълнение на проекта ще бъде сформиран със Заповед на Кмета на общината след одобрение на проектното предложение, с цел осъществяване управлението на проекта в съответствие с изискванията на процедурата за предоставяне на всички относими нормативни актове и ръководства на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020 г.". Екипът за управление на проекта ще включва: -ръководител на проекта; -счетоводител (финансист) на проекта; -експерт по обществени поръчки/юрист на проекта; -координатор на проекта -експерт Инвеститорски контрол -технически сътрудник по проекта. Екипът за организация и управление ще отговаря за провеждането на процедури за възлагане изпълнението на дейности по проекта съгласно ЗОП и нормативните актове по прилагането им. Дейностите по управление на проекта включват подготовка и сключване на договори с класираните изпълнители от процедурите за избор на изпълнители; контрол на изпълнението на договорите; изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълнението на проекта, в т.ч. междинни и окончателни технически и финансови доклади, искания за плащане, докладване на нередности и др. Общината като бенефициент ще носи цялата отговорност за изпълнение на проекта, включително процедурите за определяне на изпълнител., Contracted Amount: 98 800.00 , Reported Amount: 70 670.85
  • Activity: Дейност "Разходи за инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор)": Тази дейност обхваща три поддейности – изготвяне на работен проект (проектиране), изпълнение на строителни и монтажни работи (СМР) и осъществяване на авторски надзор по време на строителството. Във връзка с дейностите по проектирането, Изпълнителят трябва да изготви пълна проекта документация във всички части съгласно условията на договора за изпълнение, техническото задание за изпълнение на СМР, ЗУТ, Наредба № 4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както и всички приложими технически стандарти и норми и разпоредби на действащото българско законодателство и законодателството на ЕО, включително специфичните изисквания в областта на опазване на околната среда и водите. Изискванията за качество от страна на Възложителя ще бъдат съгласно изискванията на действащите в Република България нормативни документи и техническото задание за проектиране. С работния проект следва да се изяснят конкретните проектни решения в степен, осигуряваща възможност за цялостно изпълнение на всички видове строителни и монтажни работи на обекта, които осигуряват съответствието на проектните решения с изискванията към строежите по чл.169 от ЗУТ. Между отделните части на проекта следва да има съответствие и съгласуваност. След представяне от изпълнителя и получаване на одобрение от Възложителя на идейната концепция за изпълнение на обекта, Изпълнителят започва проектирането в техническа фаза при спазване на всички получени изисквания и указания от страна на Възложителя и компетентните органи и експлоатационни дружества. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части, към които да се приложат анализи за ценообразуване на СМР. Строителните и монтажни работи следва да бъдат изпълнени съгласно условията на договора за изпълнение, изготвените, съгласувани и одобрени по обекти технически инвестиционни проекти, ведно с приложените към тях подробни количествено-стойностни сметки и анализи на единичните цени. Изпълнителят трябва да спазва всички законови и подзаконови изисквания на нормативните актове, както и всички приложими технически стандарти и норми и разпоредби на действащото българско законодателство и законодателството на Европейската общност, регламентиращи този вид дейност и определящи необходимото ниво на качество, както и да предложи гаранции за постигането му. Качеството на извършените строителни работи обхваща качество на използваните строителни материали и контрол и качеството на изпълнението на отделните видове работи. Техническото изпълнение на строителните дейности трябва да бъде извършено в съответствие с изискванията на българските нормативи. Изпълнителят на СМР трябва да се придържа стриктно към проектната документация, в т.ч. КСС и описаните в нея материали. Авторският надзор ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Авторският надзор се упражнява от проектанта, като предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното изпълнение на инвестиционния проект са задължителни за останалите участници в строителството. Целта на надзора е да се съблюдават процесите на извършване на СМР, да гарантира спазването на параметрите на работните проекти, както и да дава указания по време на изпълнението, както и решения при възникване на непредвидени обстоятелства при реализиране на проектите. Авторският надзор следва да се осъществява по всички части на инвестиционния проект., Contracted Amount: 3 892 100.00 , Reported Amount: 4 587 733.37
  • Activity: Дейност "Разходи, свързани с оценка на съответствието инвестиционните проекти": Дейността предвижда изготвянето на комплексен доклад за всяка обособена позиция, където се прави заключение, дали съответния инвестиционен проект отговаря на съществените изисквания към строежите съгласно чл.169 от ЗУТ., Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 5 760.00
  • Activity: Дейност "Разходи за строителен надзор": Съгласно разпоредбите на националното законодателство за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя., Contracted Amount: 102 000.00 , Reported Amount: 32 712.00
  • Activity: Дейност "Разходи, свързани с въвеждането на обектите в експлоатация": Разходи, необходими при изпълнение на дейностите по проекта, за въвеждане на обекта в експлоатация. По време на изпълнението на строително-монтажните дейности по проекта може да възникне необходимост от извършване на разходи, необходими за въвеждането на обекта в експлоатация (издаване на Разрешение за ползване). След подписване на Акт 15 (Констативен акт за установяване годността на строежа) и Окончателен доклад по чл. 168 от ЗУТ се окомплектова цялата строителна документация., Contracted Amount: 7 500.00 , Reported Amount: 3 000.00
  • Activity: Дейност "Разходи за техническо обследване на обектите и съставяне на технически паспорти": Предмет на настоящата дейност е съставяне на технически паспорти и извършване на конструктивно обследване в съответствие с Наредба №5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите и чл. 169, ал. 1-3 от ЗУТ за всички обекти по отделните обособени позиции. За съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж / сграда ще се извърши обследване за установяване на техническите му характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 – 3 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/. , Contracted Amount: 25 662.00 , Reported Amount: 32 334.12
  • Activity: Дейност "Разходи за закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане за горепосочените сгради/ помещения, като част от цялостното им обновяване и модернизация" : Дейността предвижда да бъдат доставени и монтирани оборудване, съоръжения и обзавеждане според нуждите на училищата по отделните обособени позиции, което ще спомогне за повишаване на качеството на живот на хората чрез подобряване на състоянието и степента на изграденост на общинската образователна, културна и спортна инфраструктура съгласно Специфична цел 1.2.1. на ИПГВР и ще позволи предоставянето на съвременни условия и модерни методи за обучение, ще подобри качеството на образованието като фактор за подготовката на конкурентноспособна и адаптивна работна сила. В голяма част материално-техническата база на училищата е морално и физически остаряла, което налага обновяване на оборудването и обзавеждането в съответствие със съвременните изисквания, създаващи безопасна и комфортна образователна среда за повишаване качеството на придобитите знания и умения. За всеки обект на интервенция в настоящото проектно предложение е направено предварително проучване. Базирайки се на събраната информация са изготвени технически спецификации за отделните училища в съответствие с конкретните им нужди за постигането на оптимална работна и учебна среда. , Contracted Amount: 866 400.00 , Reported Amount: 691 351.04
  • Activity: Дейност "Разходи за публичност и визуализация": Тази дейност е свързана с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и публичност на всеки проект, финансиран със средства от европейските структурни фондове, намерили отражение в съответните български и европейски нормативни актове. Дейността е изцяло съобразена и с изискванията на УО на ОПРР. Тя гарантира популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица, заинтересовани страни, органи на държавната власт, обществеността и медиите. Реализацията на тази дейност ще повиши информираността на всички заинтересовани страни относно значението на настоящия проект, както и относно възможността за финансиране на полезни проекти в рамките на ОПРР. , Contracted Amount: 15 838.00 , Reported Amount: 19 005.60
  • Activity: Дейност "Разходи за одит": Одитът се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. За изпълнение на тази дейност след сключване на договора за безвъзмездна помощ, Община Димитровград, в качеството си на бенефициент, ще сключи договор за извършване на одит на проекта с лицензиран одитор, който ще бъде подробно запознат с договора за безвъзмездна помощ, приложенията към него и всички изисквания на Договарящия орган. Общината ще съгласува с Одитора счетоводната система, която ще се прилага при изпълнението на проекта, ще уточни всички изисквания относно попълването на първичните счетоводни документи и ще му предостави достъп до счетоводната документация. На етапа на подготовка на искане за окончателно плащане одиторът ще провери дали декларираните разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с договора за безвъзмездна помощ и ще изготви доклад за одит по проекта, който ще бъде приложен към искането за окончателно плащане. Предвижда се дейността да се осъществява текущо, като в последния месец от изпълнението на проекта ще се изготви финалния доклад за фактически констатации.Основната задача на Одитора включва осигуряване на качествена услуга за своевременна и независима оценка на разходването на бюджетните средства по проекта. Одиторът ще следи за законосъобразността на съответните обществени поръчки; ще проверява дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление и по-конкретно дали средствата са изразходени икономично, ефективно и ефикасно. Икономичността се изразява в използването на ресурсите, необходими за осъществяване на проекта навременно, в подходящи количества и с подходящо качество и на най-добрата възможна цена. Ефикасността се изразява в най-доброто съотношение между използваните ресурси и постигнатия резултат. Принципът на ефективността се изразява в постигането на поставените цели и резултати. С оглед постигане на увереност, че операциите се изпълняват съгласно изискванията, одиторът следва да оцени системата за вътрешен контрол на бенефициента в контекста на изпълняваните одиторски процедури. Одиторът следва да прецени доколко всички извършени към момента на одита разходи, свързани с изпълнението на проекта, са допустими съгласно изискванията на регламентите на ЕС и ПМС № 62/2007, ПМС № 245/2007, както и на други актове, определящи допустимост на разходите. За допустимите разходи одиторът следва да провери дали те действително са извършени. Извършва се и проверка за установяване на съответствието между отчитането от страна на Бенефициента на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение, и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващият орган. Извършва се и проверка относно съответствие между декларираните в разходооправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект. Одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават (съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване, и тези, посочени в счетоводните записи и разходооправдателни документи). Одиторът следва да направи проверка дали бенефициентът разполага с необходимите системи и организация, за да поддържа адекватна одитна пътека. За адекватна следва да се счита одитна пътека, която дава възможност за проследяване на всеки разход през детайлния счетоводен запис до първичния документ, пораждащ основание за съответния счетоводен запис, както и до съпътстващите го документи, в контекста на които са извършени разходите (одобрение на помощта и финансирането; документация, свързана с обществените поръчки; доклади за напредъка; доклади от верификации; доклади от проведени одити и пр.)., Contracted Amount: 22 000.00 , Reported Amount: 3 459.87

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: GLOBAL AUDIT SERVICES , Contracted Amount*: 3 432.00 , Reported Amount**: 3 459.87
  • Contractor: ANYMAN TRADING, Contracted Amount*: 19 005.60 , Reported Amount**: 19 005.60
  • Contractor: PANDA KOOPERATSIYA , Contracted Amount*: 684 505.96 , Reported Amount**: 691 351.04
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 13 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AVGUSTA KONSULT EOOD , Contracted Amount*: 11 280.00 , Reported Amount**: 11 280.00
  • Contractor: MULTIPLEKS INZHENERING EOOD , Contracted Amount*: 30 794.40 , Reported Amount**: 32 334.12
  • Contractor: Krasimira, Contracted Amount*: 13 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EKO TRADEKS GRUP AD , Contracted Amount*: 1 649 947.80 , Reported Amount**: 1 649 679.19
  • Contractor: TRAKIYA SPORTNI PLOSHTADKI DZZD, Contracted Amount*: 1 519 680.00 , Reported Amount**: 1 519 680.00
  • Contractor: TI-VI-BI OOD , Contracted Amount*: 1 379 040.00 , Reported Amount**: 1 418 374.18
  • Contractor: Klavdiy, Contracted Amount*: 24 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Siyka, Contracted Amount*: 21 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stefka, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Hristiyana, Contracted Amount*: 13 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kamp;M KONSULT INGENERING, Contracted Amount*: 27 192.00 , Reported Amount**: 27 192.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: GEOlands , Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: IZOGLAS STROY LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: STOR INVEST AD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 4 736.00 , Reached amount: 4 743.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00

Financial Information

Total Project cost 5 113 449.64 BGN
Grant 5 113 449.64 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 5 113 449.64 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 539.72 0.00 1 539.72 МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 68 952.00 0.00 68 952.00 ТИ-ВИ-БИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 82 497.39 0.00 82 497.39 ЕКО ТРАДЕКС ГРУП АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 75 984.00 0.00 75 984.00 ТРАКИЯ СПОРТНИ ПЛОЩАДКИ ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 921.35 0.00 15 921.35 ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 475.59 0.00 3 475.59 ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 828.36 0.00 14 828.36 ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 171.60 0.00 171.60 ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане за реализацията на проект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 : „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет 5: „Образователна инфраструктура", Процедура: BG16RFOP001-1.032 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Димитровград, с обособени позиции., Estimated Amount: 866 400.00
  • Differentiated position 1: ОП № 1: Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - ОУ „Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, гр. Димитровград.
    Contractor: PANDA KOOPERATSIYA
    Contract total funded value: 318 426.96
  • Differentiated position 2: ОП № 2: Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - ЕГ „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, гр. Димитровград.
    Contractor: PANDA KOOPERATSIYA
    Contract total funded value: 69 511.87
  • Differentiated position 3: ОП № 3: Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, гр. Димитровград.
    Contractor: PANDA KOOPERATSIYA
    Contract total funded value: 296 567.13
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор по време на строителството на обект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 : „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет 5: „Образователна инфраструктура", Процедура: BG16RFOP001-1.032 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Димитровград, с обособени позиции., Estimated Amount: 114 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Изготвяне на оценка за съответствие на работните проекти и упражняване на строителен надзор върху СМР за обекти - ОУ „Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, гр. Димитровград.”
    Contractor: Kamp;M KONSULT INGENERING
    Contract total funded value: 12 516.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Изготвяне на оценка за съответствие на работните проекти и упражняване на строителен надзор върху СМР за обекти - ЕГ „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, гр. Димитровград.”
    Contractor: Kamp;M KONSULT INGENERING
    Contract total funded value: 14 676.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: „Изготвяне на оценка за съответствие на работните проекти и упражняване на строителен надзор върху СМР за обекти - СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, гр. Димитровград.”
    Contractor: AVGUSTA KONSULT EOOD
    Contract total funded value: 11 280.00
Procedure 3 Subject to due process: Изготвяне на техническо обследване за установяване на техническите характеристики на сградата и технически паспорт на сгради: ОУ “Алеко Константинов” намиращ се ул. „Патриарх Евтимий” 12, ПМГ „Иван Вазов” намиращ се на ул. „Климент Охридски” № 1; Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров” намиращ се на бул. „Христо Ботев” № 45; СОУ „Васил Левски” намиращ се на ул. „Бузлуджа” № 7; СОУ „Любен Каравелов” № 27 намиращ се на ул. „Захари Зограф” № 27; ОУ „Пенчо Славейков” , намиращ се на ул.”Димитър Димов” № 2., Estimated Amount: 65 800.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на техническо обследване за установяване на техническите характеристики на сградата и технически паспорт на сгради: ОУ “Алеко Константинов” намиращ се ул. „Патриарх Евтимий” 12, ПМГ „Иван Вазов” намиращ се на ул. „Климент Охридски” № 1; Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров” намиращ се на бул. „Христо Ботев” № 45; СОУ „Васил Левски” намиращ се на ул. „Бузлуджа” № 7; СОУ „Любен Каравелов” № 27 намиращ се на ул. „Захари Зограф” № 27; ОУ „Пенчо Славейков” , намиращ се на ул.”Димитър Димов” № 2.
    Contractor: MULTIPLEKS INZHENERING EOOD
    Contract total funded value: 30 794.40
Procedure 4 Subject to due process: Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на обект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 : „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет 5: „Образователна инфраструктура", Процедура: BG16RFOP001-1.032 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Димитровград, с обособени позиции., Estimated Amount: 3 892 100.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обекти: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград -ОУ „Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, гр. Димитровград
    Contractor: TI-VI-BI OOD
    Contract total funded value: 1 379 040.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обекти: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, гр. Димитровград
    Contractor: EKO TRADEKS GRUP AD
    Contract total funded value: 1 649 947.80
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обекти: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, гр. Димитровград
    Contractor: TRAKIYA SPORTNI PLOSHTADKI DZZD
    Contract total funded value: 1 519 680.00
Procedure 5 Subject to due process: Одит на проект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 : „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет 5: „Образователна инфраструктура", Процедура: BG16RFOP001-1.032 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Димитровград., Estimated Amount: 22 000.00
  • Differentiated position 1: Одит на проект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков
    Contractor: GLOBAL AUDIT SERVICES
    Contract total funded value: 3 432.00
Procedure 6 Subject to due process: Публичност и визуализация по проект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 : „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет 5: „Образователна инфраструктура", Процедура: BG16RFOP001-1.032 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Димитровград., Estimated Amount: 15 838.00
  • Differentiated position 1: Публичност и визуализация по проект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков
    Contractor: ANYMAN TRADING
    Contract total funded value: 19 005.60
Procedure 7 Subject to due process: Разходи за организация и управление (в т.ч. възнаграждения и командировъчни пари), Estimated Amount: 98 800.00
  • Differentiated position 1: счетоводител (финансист) на проекта
    Contractor: Siyka
    Contract total funded value: 21 600.00
  • Differentiated position 2: ръководител на проекта
    Contractor: Klavdiy
    Contract total funded value: 24 000.00
  • Differentiated position 3: координатор на проекта
    Contractor: Krasimira
    Contract total funded value: 13 000.00
  • Differentiated position 4: Експерт Инвеститорски контролпо проекта
    Contractor: Hristiyana
    Contract total funded value: 13 500.00
  • Differentiated position 5: технически сътрудник по проекта
    Contractor: Penka
    Contract total funded value: 13 200.00
  • Differentiated position 6: експерт по обществени поръчки/юрист на проекта
    Contractor: Stefka
    Contract total funded value: 4 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN