Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0023-C04
Project Name Ensuring Stara Zagora District Information Point Functioning
Beneficiary 000818022 Stara Zagora Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 14.03.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Стара Загора, гр.Стара Загора

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда реализирането на поредица от дейности, целящи надграждане на постигнатото от ОИЦ и осигуряване ефективно функциониране на центъра. Целта на проекта съответства напълно на целите на процедурата и приоритетна ос 4 на ОПДУ. Текущата издръжка, ремонт и дооборудване, както и закупуването на МПС ще осигурят по-добри условия и гъвкавост при провеждане на публични информационни събития на екипа на ОИЦ, и събития организирани от ОИЦ, ЦКЗ, МОСВ, УО/МЗ, други ОИЦ. 
Предвидено е предоставяне на информационни услуги в офиса на ОИЦ, на място при посещения в общините, по телефона и електронна поща в съответствие с потребностите на потенциалните бенефициенти. 
С осъществяването на информационни събития с потенциални и реални бенефициенти, срещи с медии,  семинари, 3 годишни конференции и други ще се постигне по-добра информираност на обществеността за политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, ЕСИФ и възможностите за кандидатстване по съфинансираните от тях програми. ОИЦ ще участва в реализирането на всички общи инициативи на мрежата. 
Комплекти материали ще бъдат изготвени и предоставяни на участниците в публичните събития. 
Ще бъдат изработени и разпространени 2 видеоклипа, представящи ЕСИФ, ОП и/или успешни проекти и др., 3 брошури представящи ИГРП на ОП и 10 дипляни с информация за актуални процедури, представляващи интерес за широк кръг потенциални бенефициенти.
Информация относно кохезионната политика на ЕС и ролята на ЕСИФ в България за местното и регионално развитие ще бъде предоставяна на медиите при провеждане на предвидените 6 пресконференции, а брандингът на закупения автомобил и рекламни материали, разпространявани в общините от областта, ще допринесат за по-голямата публичност на дейността на ОИЦ и привличане интереса на местната общност. 
Днес ОИЦ е важно място за предоставяне на информация за европейското финансиране.
Activities
  • Activity: Функциониране на Областен информационен център - Стара Загора: Целта на действията в рамките на дейността е създаване на условия за работа и ефективно функциониране на ОИЦ. Реализирането й допринася за постигане целите на процедура BG05SFOP001-4.001 и приоритетна ос № 4 на ОПДУ като цяло. Действията в рамките на дейността ще бъдат насочени към следните целеви групи: • служители на ОИЦ; • кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; • управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ; • обществеността. В рамките на дейността е предвидено: - наемане на служители на ОИЦ - управител и 3 експерти - "Комуникация и информация", "Информационно обслужване и услуги"и "Логистика и информация"; - пътувания на служителите в изпълнение на дейност 1 в област Стара Загора и страната; - предоставяне на информационни услуги в офиса на ОИЦ, по телефона и електронна поща, както и на открити приемни и срещи с бенефициенти в общините; - осигуряване на необходимите условия за работа в офиса на ОИЦ като СОТ, почистване, разходи за електроенергия, вода, телефон, факс, Интернет, абонамент на издания, куриерски и/или пощенски услуги и други; - закупуване на канцеларски материали, необходими за текущата работа на екипа на центъра; - осигуряване на поддръжка и ремонт на оборудването и обзавеждането на офиса на ОИЦ; - поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС; - брандиране на ОИЦ съгласно Наръчник за брандинг и визия; - застраховане на МПС, закупено в рамките на проекта; - текущ ремонт на офис помещенията на ОИЦ; - закупуване на 2 (два) допълнителни шкафа с вратички за съхранение на документация и 1 (един) шкаф с рафтове за съхранение на рекламни и информационни материали, съобразени с изискванията на Наръчник за брандинг и визия; 10 допълнителни посетителски столове и 4 работни столове; - закупуване на МПС за осигуряване на гъвкавост и по-голяма оперативност в работата на екипа в изпълнение на дейност 2 , както и за срещи с бенефициенти в общините. Управлението на проекта ще се осъществява от екип, включващ ръководител, координатор и счетоводител. Принципът на насърчаване на равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност ще се осъществява като при наемане на служителите на ОИЦ, така и като се предоставят информационни услуги на всички заинтересувани без разлика от пол, расова или религиозна принадлежност, а осъществяване на действията по осигуряване ефективното функциониране на ОИЦ е съобразено с принципа за устойчивост и опазване на околната среда. В работата си екипът активно ползва електронна комуникация с оглед минимално използване на материали произведени от природни ресурси. Прилагането на партньорския принцип за работа с УО/МЗ на ОП и ПРСР, ЦКЗ, МОСВ, и другите областни информационни центрове при набиране на актуална и вярна информация, е водещ и гарантиращ качествено обслужване на клиентите на ОИЦ., Contracted Amount: 335 709.94 , Reported Amount: 388 459.83
  • Activity: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития и работа с медии: Целта на д-стта е: - информиране на обществеността за възм. за финансиране с евр. средства, разпростр. на добри практики и ролята на ЕСИФ за разв. на страната, регионите и местните общности. Изпълнението на предвид. действия изцяло отговарят на целите на ПО № 4 „Техн. помощ за управл. на ЕСИФ ” и допринасят за реализ. целите на процедурата. Действията в рамките на д-стта ще бъдат насочени към сл. целеви групи: • кандидати и бенеф. по програмите, финансирани от ЕСИФ; • УО и межд. звена на програмите, финансирани от ЕСИФ; • обществеността. Предвидено е: - организ. и провежд. на мин. 2 публ. инф. събития във всяка от 11-те общини в обл. Ст. З. годишно. При покана или необх. от разпростр. на актуална инф. ще се провеждат допълнителни инф. събития; - провеждане на ежегодни конференции по актуални теми; - организ. на 2 събития годишно с рег. медии за популяриз. възм. за финансиране и кохез. политика на ЕС; - участие във вс. общи кампании на мрежата на ОИЦ - мин. 1 годишно; С допълн. изменения бюджет ще проведем събитие за отбелязв. на Европ. седмица на гората през м. 10 2018 година и в подкрепа на европ. политики за опазв. на природата и борбата с климат. промени. В тази вр. сме предвидили провежд. на инф. събитие за представяне на възм. за финансиране на проекти в горския сектор по ПРСР. Паралелно с това планираме да проведем кампания за залесяване с участие на доброволци. Мястото за залес. с площ около 5 дка, ще бъде подбрано от подход. терени, общинска собств. със съдействието на специалисти лесовъди от ДГС – Ст. Загора. С тяхна помощ ще бъде осигурен необх. посадъчен м-л и инструм. за провеждане на кампанията, както и ще бъде извършена задълж. почвоподготовка, доставка на фиданки, осиг. на инструменти и др. дейности, необх. за отглеждането на насажденията. За изв. на залесяването ОИЦ – СтЗ планира да организ. група от доброволци и млади хора с подчертано добро отнош. към опазв. на природата и ценния горски ресурс. Целта на кампанията е да се постигне възпит. ефект и осъзнав. на необходимостта обществото да постигне оптимален баланс между начина на живот на съвр. човек и природата. Кампанията ще даде допълн. принос за постигане на европ. политика за редуц. на вредните емисии и борба с климат. промени. Темите на инф. събития по общини ще бъдат съобразявани с потребн. на участниците и ще осигуряват актуална инф. за отворени процедури по ОП, ПРСР, ПМДР и новата ОП "Инициатива за МСП". За участие в инф. събития организирани от ОИЦ ще бъдат канени бълг. и чужди експерти за споделяне на опита си при реализ. на проекти, финансирани с европ. средства, обуч. на бенефициенти или представяне на актуални теми, свързани с ОП. Ще бъде осигурен превод за годиш. конференции и апаратура за симултанен превод. Ще бъде осигурен и превод при провеждане на събития по общините с участие на чуждестранен лектор. За провежданите инф. събития ще бъдат подготвени комплекти м-ли и ще бъде осигурен кетъринг за участниците в срещите. Пътуването до всяка община ще се осъщ. със собствен транспорт, а за ползваните зали ще се заплаща наем.  При изпълнението на д-стта ще се спазят хориз. политики на ОПДУ: - Насърчаване на равенството между мъжете и жените, недопускане на дискрим. и достъпност като се предоставят инф. услуги и дава възможност за участие в публичните информационни събития на всички заинтересувани без разлика от пол, расова или религиозна принадлежност. - Партньорството ще продължи да бъде водещ принцип в дейността на ОИЦ както при организиране на информационни събития с участие на представители на партньорски организации за представяне на отделни теми, така и при организиране и реализиране на общите инициативи на мрежата, където ще се работи в сътрудничество с екипите на всички ОИЦ от мрежата. - Устойчиво развитие - контактите с бенефициенти и поканите за публични информационни събития ще бъдат изпращани по електронен път, а за участие в събития в страната ще се използва обществен транспорт при пътуване само на 1 човек. , Contracted Amount: 94 835.00 , Reported Amount: 77 021.76
  • Activity: Разработване и разпространение на информационни материали: Целта на дейността е осигуряване на по-голяма информираност на гражданите за възможностите за финансиране по програмите и популяризиране на ролята на ЕС за местното и регионално развитие като допринася за реализиране целите на приоритетна ос 4 на ОПДУ и с изпълнението й се допринася за постигането на целта на процедура BG05SF0P001-4.001. Действията в рамките на дейността ще бъдат насочени към следните целеви групи: • кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; • управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ; • обществеността. В рамките на дейността е предвидено: - изработване и издаване на електронен носител на 3 (три) видеоклипа по 5 минути, включващи материал, заснет в и/или извън офиса на ОИЦ и представящ възможностите за финансиране на дейности за местно и/или развитие на бизнеса и/или добри практики и успешни проекти, финансирани с европейски средства. Клиповете ще бъдат озвучени от изпълнителя и ще бъдат записани на по 200 диска всеки. Третият видео клип ще бъде заснет по време на провеждане на годишната регионална конференция и ще е предназначен за популяризиране на дигитализацията; - разработване и издаване на 3 (три) брошури с информация за индикативните годишни работни програми на оперативните програми и ПРСР Х 1 всяка година. Ще бъдат отпечатани в 500 екземпляра всяка, на 10 страници + корица, пълноцветен печат, хартия 170 г, хром.; - разработване и издаване на 13 (тринадесет) дипляни с информация за актуални процедури, будещи голям интерес сред потенциалните бенефициенти. Те ще съдържат информация за допустимост на кандидати, възможности за партньорства, допустими дейности, размери и интензитет на БФП, срокове и друга важна за кандидатите информация. Дипляните ще бъдат отпечатани на хартия А4, хром, 150 г, пълноцветен печат в 300 екземпляра всяка. Изработените информационни материали ще бъдат разпространявани на информационни публични събития, на място в офиса, на изнесени приемни и чрез партньорите на ОИЦ При изпълнение на дейността ще бъдат прилагани хоризонталните принципи на насърчаване равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност в избора на изпълнител, както и при разпространение на материалите сред всички потенциални бенефициенти. Разпространението ще се извършва и чрез партньорски организации, с които ОИЦ работи за повишаване капацитета на местните общности за разработване и управление на проекти, както и за навременно и точно информиране на всички заинтересовани от информацията страни. , Contracted Amount: 15 748.00 , Reported Amount: 31 968.95
  • Activity: Публичност и визуализация: Целите, които си поставя тази дейност са: - Информираност на обществеността по отношение на проекта; - Изпълнение на задълженията на бенефициента по отношение на изискванията за информация и публичност. Действията в рамките на дейността ще бъдат насочени към следните целеви групи: • кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; • управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ; • обществеността. В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. Брандиране на автомобил -1 брой; 2. Банери - винили – 2 броя; 3. Работни календари с контактната информация и местоположението на ОИЦ – 900 броя; 4. Пресконференции– 6 броя; Всички дейности по информираност и публичност ще се извършат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 г- 2020г. При изпълнението на дейността задължително ще се спазят хоризонталните принципи на ОПДУ: - Насърчаване на равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност - изпълнителите на дейността ще имат равни възможности за включване в реализация на дейността по публичност. Изборът на изпълнители ще се осъществява без проявата на дискриминация по каквато и да е признак. Всички фирми, които могат да изпълнят дейността по публичност и визуализация са допустими без значение от етнос и религиозна принадлежност на собственици и/или служители. - Устойчиво развитие и опазване на околната среда ще бъдат водещи принципи при осъществяване на комуникация с избрания изпълнител, който ще предоставя всички документи, свързани с отчитане на дейността по електронен път с минимизиране използването на хартия, допринасящо за опазване на околната среда., Contracted Amount: 4 992.00 , Reported Amount: 9 761.34

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: VT - Treid EOOD, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ROYDEV LTD, Contracted Amount*: 4 700.00 , Reported Amount**: 4 700.00
  • Contractor: Dimitrina, Contracted Amount*: 350.00 , Reported Amount**: 350.00
  • Contractor: Anella Kiirats, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 1 448.89
  • Contractor: GENERALI, Contracted Amount*: 1 180.00 , Reported Amount**: 2 934.17
  • Contractor: NENKO NENKOV ET, Contracted Amount*: 76.80 , Reported Amount**: 76.00
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 16 790.00 , Reported Amount**: 9 713.45
  • Contractor: NARODNO CHITALISHTE IZGREV 1924, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: NARODNO CHITALISHTE PROSVETA 1911, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: VIKTOR 1 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 515.00
  • Contractor: Velizara, Contracted Amount*: 53 055.58 , Reported Amount**: 24 692.01
  • Contractor: NARODNO CHITALISHTE "GRUDI FILIPOV-1920", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: ET TSITADELA_MM_MILAN MILANOV, Contracted Amount*: 916.67 , Reported Amount**: 1 100.00
  • Contractor: Regional water company , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 134.17
  • Contractor: MTT INTERNATIONAL LTD, Contracted Amount*: 1 103.48 , Reported Amount**: 1 103.48
  • Contractor: Nadezhda, Contracted Amount*: 350.00 , Reported Amount**: 350.00
  • Contractor: IVENT HOUSE BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 1 376.00 , Reported Amount**: 1 376.00
  • Contractor: Doncho, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 9 636.93
  • Contractor: MEDIA SISTEMI EOOD, Contracted Amount*: 1 652.76 , Reported Amount**: 1 652.76
  • Contractor: SIENSIS AD, Contracted Amount*: 6 802.80 , Reported Amount**: 6 802.80
  • Contractor: ARAMIKS EOOD, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 440.17
  • Contractor: Jonas Agdur, Contracted Amount*: 983.16 , Reported Amount**: 983.16
  • Contractor: NARODNO CHITALISHTE ZORNITSA 1928, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: NARODNO CHITALISHTE NAPREDAK 1902, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: Viktoriya, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: Andres Aarema, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 1 574.62
  • Contractor: FRESH IDEAS EOOD, Contracted Amount*: 1 218.90 , Reported Amount**: 1 218.90
  • Contractor: Narodno chitalishte Dimitar Naumov - 1908, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: POWER AUTO ELECTRONICS EOOD, Contracted Amount*: 470.00 , Reported Amount**: 470.00
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: Forca-2010 OOD, Contracted Amount*: 1 295.00 , Reported Amount**: 1 015.00
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 66 815.20 , Reported Amount**: 23 749.95
  • Contractor: UYG BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 1 680.00 , Reported Amount**: 1 680.00
  • Contractor: JIRI KARASEK, Contracted Amount*: 592.27 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VOLENA 08 LTD, Contracted Amount*: 665.00 , Reported Amount**: 665.00
  • Contractor: BIMAKS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: ZHEST PETKO GEORGIEV ET, Contracted Amount*: 2 800.00 , Reported Amount**: 2 790.00
  • Contractor: Hristoslava, Contracted Amount*: 16 790.00 , Reported Amount**: 2 760.00
  • Contractor: RONOS LTD, Contracted Amount*: 5 510.00 , Reported Amount**: 3 169.70
  • Contractor: FOKSTON EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 148.00
  • Contractor: Zdravko, Contracted Amount*: 53 055.58 , Reported Amount**: 24 692.01
  • Contractor: AVTOGARANT LTD, Contracted Amount*: 1 054 210.00 , Reported Amount**: 479.84
  • Contractor: IKT CENTER EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 80.00
  • Contractor: Vyara, Contracted Amount*: 570.00 , Reported Amount**: 570.00
  • Contractor: Radka, Contracted Amount*: 53 055.58 , Reported Amount**: 24 692.01
  • Contractor: POWERENT OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: ALFA VISIA EOOD, Contracted Amount*: 15 306.00 , Reported Amount**: 15 305.92
  • Contractor: KONGRESSTECHNIK BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 1 932.00 , Reported Amount**: 1 932.00
  • Contractor: ZARA GAZ I OIL EOOD, Contracted Amount*: 5 760.00 , Reported Amount**: 2 523.49
  • Contractor: NASKO 2009 EOOD, Contracted Amount*: 22 954.50 , Reported Amount**: 22 146.00
  • Contractor: Ivailo, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: YUGOIZTOCHNO DARZHAVNO PREDPRIYATIE, Contracted Amount*: 6 958.24 , Reported Amount**: 6 958.24
  • Contractor: NARODNO CHITALISHTE TSVYATKO RADOINOV 1885, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: SDRUJENIE S NESTOPANSKA TSEL ZARALAB, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 400.00
  • Contractor: DIMEL TREIDING LTD, Contracted Amount*: 1 908.00 , Reported Amount**: 1 908.00
  • Contractor: LETISHTE STARA ZAGORA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 825.47
  • Contractor: Emil, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: Yonka, Contracted Amount*: 570.00 , Reported Amount**: 570.00
  • Contractor: EKSPRES LTD, Contracted Amount*: 120.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: Evroekspres-2 Plus Bulgaria DZZD, Contracted Amount*: 210.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: Dobromir, Contracted Amount*: 350.00 , Reported Amount**: 350.00
  • Contractor: Daniela Charakova ET, Contracted Amount*: 705.00 , Reported Amount**: 705.00
  • Contractor: MOTOSENSI OOD, Contracted Amount*: 36 990.00 , Reported Amount**: 40 586.29
  • Contractor: KEIBI GRUP OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 150.00
  • Contractor: Maya, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: EL GRUP EOOD, Contracted Amount*: 1 796.40 , Reported Amount**: 1 796.40
  • Contractor: Tekst OOD, Contracted Amount*: 672.00 , Reported Amount**: 963.00
  • Contractor: Simeon Nikolidakis, Contracted Amount*: 787.31 , Reported Amount**: 787.31
  • Contractor: NARODNO CHITALISHTE NAPRED - 1903, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 15 020.00 , Reported Amount**: 8 305.22
  • Contractor: ET Chistota Perfect - Stanimira Bachvarova, Contracted Amount*: 10 512.00 , Reported Amount**: 10 518.84
  • Contractor: RITAM-4-TB LTD, Contracted Amount*: 10 800.00 , Reported Amount**: 6 939.59
  • Contractor: MOBILTEL EAD, Contracted Amount*: 4 900.00 , Reported Amount**: 4 029.38
  • Contractor: Stela Nord EOOD, Contracted Amount*: 5 475.00 , Reported Amount**: 4 743.12
  • Contractor: Narodno chitalishte Osvobojdenie - 1884, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: EVROEXPRESS LTD, Contracted Amount*: 1 080.00 , Reported Amount**: 450.00
  • Contractor: BELJI LTD, Contracted Amount*: 39 183.00 , Reported Amount**: 43 773.78
  • Contractor: Pavlina, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: Mincho, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: MARGEL-M LTD, Contracted Amount*: 1 460.00 , Reported Amount**: 1 460.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 75.00 , Reached amount: 109.00
Indicator 2 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 3 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 850.00 , Reached amount: 1 883.00
Indicator 4 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 17.00

Financial Information

Total Project cost 483 500.17 BGN
Grant 483 500.17 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 483 500.17 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 МОТОСЕНСИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 576.00 0.00 576.00 ЗАРА ГАЗ И ОЙЛ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 370.00 0.00 370.00 МОБИЛТЕЛ ЕАД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 3 305.00 0.00 3 305.00 ПАНДА

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Изработка, доставка и монтаж на вертикални щори с текстилни ленти, плат В 23м2 за офиса на ОИЦ Стара Загора., Estimated Amount: 665.00
  • Differentiated position 1: Разходи за изработка, доставка и монтаж на вертикални щори
    Contractor: VOLENA 08 LTD
    Contract total funded value: 665.00
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на горива за нуждите на Община Стара Загора" по обособена позиция 2: "Доставка на горива за служебни автомобили, чрез зареждане от бензиностанции на изпълнителя"., Estimated Amount: 870 950.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на горива за нуждите на Община Стара Загора" по обособена позиция 2: "Доставка на горива за служебни автомобили, чрез зареждане от бензиностанции на изпълнителя".
    Contractor: ZARA GAZ I OIL EOOD
    Contract total funded value: 5 760.00
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Стара Загора" по обособена позиция №1 "Доставка на електрическа енергия за обекти общинска собственост", Estimated Amount: 2 412 000.00
  • Differentiated position 1: Ритъм-4-ТБ ООД
    Contractor: RITAM-4-TB LTD
    Contract total funded value: 8 244.00
Procedure 4 Subject to due process: Абонаментно поддържане на офис техниката на ОИЦ Стара Загора, Estimated Amount: 4 320.00
  • Differentiated position 1: Абонаментно поддържане на офис техниката на ОИЦ Стара Загора
    Contractor: ROYDEV LTD
    Contract total funded value: 4 320.00
Procedure 5 Subject to due process: Борсова сделка за доставка на: горива; газьол , Estimated Amount: 1 054 210.00
  • Differentiated position 1: Борсова сделка за доставка на: горива; газьол
    Contractor: AVTOGARANT LTD
    Contract total funded value: 1 054 210.00
Procedure 6 Subject to due process: Във връзка с предстоящо събитие семинар на тема -"Прилагане на правилата на Европейския съюз в областта на държавните помощи - използване на регламент "de minimis" за пстигане на съответствие с режима на държавните помощи по проекти на публични бенефициенти", организирано от ОИЦ Стара Загора, в гр.Гурково на 12.12.2016г., да осигурите квалифициран лектор, Estimated Amount: 240.00
  • Differentiated position 1: Във връзка с предстоящо събитие семинар на тема -"Прилагане на правилата на Европейския съюз в областта на държавните помощи - използване на регламент "de minimis" за пстигане на съответствие с режима на държавните помощи по проекти на публични бенефициенти", организирано от ОИЦ Стара Загора, в гр.Гурково на 12.12.2016г., да осигурите квалифициран лектор
    Contractor: UYG BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 240.00
Procedure 7 Subject to due process: Във връзка с предстоящо събитие семинар на тема -"Прилагане на правилата на Европейския съюз в областта на държавните помощи - използване на регламент "de minimis" за пстигане на съответствие с режима на държавните помощи по проекти на публични бенефициенти", организирано от ОИЦ Стара Загора, в гр.Гълъбово на 21.11.2016г., да осигурите квалифициран лектор, Estimated Amount: 240.00
  • Differentiated position 1: Във връзка с предстоящо събитие семинар на тема -"Прилагане на правилата на Европейския съюз в областта на държавните помощи - използване на регламент "de minimis" за пстигане на съответствие с режима на държавните помощи по проекти на публични бенефициенти", организирано от ОИЦ Стара Загора, в гр.Гълъбово на 21.11.2016г., да осигурите квалифициран лектор
    Contractor: UYG BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 240.00
Procedure 8 Subject to due process: Да представи опита на Република Чехия в областта на прилагането на ЕСКО договори за повишаване на ЕЕ в рамките на годишна конференция на 02.02.2016., организирана от ОИЦ Стара Загора на тема: Енергийна ефективност и възобновяема енергия., Estimated Amount: 592.27
  • Differentiated position 1: Да представи опита на Република Чехия в областта на прилагането на ЕСКО договори за повишаване на ЕЕ в рамките на годишна конференция на 02.02.2016., организирана от ОИЦ Стара Загора на тема: Енергийна ефективност и възобновяема енергия.
    Contractor: JIRI KARASEK
    Contract total funded value: 592.27
Procedure 9 Subject to due process: Доставка и монтаж на зимни гуми марка BRIDGESTONE 4бр. със следните размери 225/60/17 за автомобил КИА Спортидж, Estimated Amount: 1 460.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на зимни гуми марка BRIDGESTONE 4бр. със следните размери 225/60/17 за автомобил КИА Спортидж
    Contractor: MARGEL-M LTD
    Contract total funded value: 1 460.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна клетъчна мрежа на лицензиран оператор по стандарти GSM и UMTS или еквивалент с национално покритие за нуждите на Община Стара Загора и за извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност., Estimated Amount: 380 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на далекосъобщителни услуги
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на ел. енергия за нуждите на Община Стара Загора, Estimated Amount: 1 560 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на ел. енергия за нуждите на Община Стара Загора
    Contractor: RITAM-4-TB LTD
    Contract total funded value: 2 556.00
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора, Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора
    Contractor: RONOS LTD
    Contract total funded value: 5 190.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора, Estimated Amount: 180 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 13 220.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на комплект предни чистачки за автомобил КИА Спортидж, Estimated Amount: 148.00
  • Differentiated position 1: Доставка на комплект предни чистачки за автомобил КИА Спортидж
    Contractor: MOTOSENSI OOD
    Contract total funded value: 148.00
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на компютърни конфигурации, съгл. приложена спецификация Компютърна конфигурация - 4 бр. Мултифункционално устройство - 1 бр., Estimated Amount: 6 802.80
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърни конфигурации, съгл. приложена спецификация Компютърна конфигурация - 4 бр. Мултифункционално устройство - 1 бр.
    Contractor: SIENSIS AD
    Contract total funded value: 6 802.80
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на консумативи за принтери и копирна техника, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на консумативи за принтери и копирна техника
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 17 Subject to due process: Доставка на консумативи за принтери и копирна техника за нуждите на Община Стара Загора., Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на консумативи за принтери и копирна техника за нуждите на Община Стара Загора.
    Contractor: VT - Treid EOOD
    Contract total funded value: 960.00
Procedure 18 Subject to due process: Доставка на санитарни консумативи за нуждите на ОИЦ, Estimated Amount: 1 295.00
  • Differentiated position 1: Доставка на санитарни консумативи за нуждите на ОИЦ
    Contractor: Forca-2010 OOD
    Contract total funded value: 1 295.00
Procedure 19 Subject to due process: Екип за управление на проекта - позиция ръководител, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Екип за управление на проекта - позиция ръководител
    Contractor: Georgi
    Contract total funded value: 12 000.00
Procedure 20 Subject to due process: Екип за управление на проекта - позиция счетоводител, Estimated Amount: 16 790.00
  • Differentiated position 1: Екип за управление на проекта - позиция счетоводител
    Contractor: Petar
    Contract total funded value: 16 790.00
Procedure 21 Subject to due process: Закупуване на МПС, Estimated Amount: 36 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на МПС подходящо за транспортиране на екипа на ОИЦ, включително придружаващи лица с минимум 4 + 1 места с възможност за транспортиране на презентационен екран- 2 метра, техника, пособия и материали за провеждане на събития на ОИЦ, както и общи инициативи на мрежата. МПС-то е необходимо за осъществяване на дейност 1 и дейност 2 от проектното предложение.
    Contractor: MOTOSENSI OOD
    Contract total funded value: 35 988.00
Procedure 22 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Стара Загора за сключване на застраховка "Гражданска отговорност" на МПС собственост на Община Стара Загора, сключване на застраховка "Злополука" на пътниците на МПС и сключване на застраховка на МПС покриваща всички рискове включително и кражба (Каско) на МПС., Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Стара Загора за сключване на застраховка "Гражданска отговорност" на МПС собственост на Община Стара Загора, сключване на застраховка "Злополука" на пътниците на МПС и сключване на застраховка на МПС покриваща всички рискове включително и кражба (Каско) на МПС.
    Contractor: GENERALI
    Contract total funded value: 1 180.00
Procedure 23 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна мобилна клетъчна мрежа по стандарт GSM, Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна мобилна клетъчна мрежа по стандарт GSM
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 3 700.00
Procedure 24 Subject to due process: ИЗВЪРШВАНЕ НА ДВА БРОЯ ТРАНСПОРТНА УСЛУГА ПО НАПРАВЛЕНИЕ СТАРА ЗАГОРА - СОФИЯ - СТАРА ЗАГОРА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ПОСРЕЩАНЕ, ИЗПРАЩАНЕ И ПРЕВОЗ ОТ И ДО ЛЕТИЩЕ СОФИЯ НА ЛЕКТОР ОТ ГР. ПРАГА, ЧЕШКА РЕПУБЛИКА ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОВЕЖДАНЕ НА ГОДИШНА РЕГИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ ОТ ОИЦ СТАРА ЗАГОРА., Estimated Amount: 470.00
  • Differentiated position 1: ИЗВЪРШВАНЕ НА ДВА БРОЯ ТРАНСПОРТНА УСЛУГА ПО НАПРАВЛЕНИЕ СТАРА ЗАГОРА - СОФИЯ - СТАРА ЗАГОРА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ПОСРЕЩАНЕ, ИЗПРАЩАНЕ И ПРЕВОЗ ОТ И ДО ЛЕТИЩЕ СОФИЯ НА ЛЕКТОР ОТ ГР. ПРАГА, ЧЕШКА РЕПУБЛИКА ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОВЕЖДАНЕ НА ГОДИШНА РЕГИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ ОТ ОИЦ СТАРА ЗАГОРА.
    Contractor: POWER AUTO ELECTRONICS EOOD
    Contract total funded value: 470.00
Procedure 25 Subject to due process: ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГА - СИМУЛТАНЕН ПРЕВОД ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОВЕЖДАНЕ НА ГОДИШНА РЕГИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ ОТ ОИЦ СТАРА ЗАГОРА, Estimated Amount: 936.00
  • Differentiated position 1: ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГА - СИМУЛТАНЕН ПРЕВОД ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОВЕЖДАНЕ НА ГОДИШНА РЕГИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ ОТ ОИЦ СТАРА ЗАГОРА
    Contractor: DIMEL TREIDING LTD
    Contract total funded value: 936.00
Procedure 26 Subject to due process: ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГА ПО ДОСТАВКА И МОНТАЖ ЗА ВРЕМЕННО ПОЛЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ОБОРУДВАНЕ - СИСТЕМА ЗА СИМУЛТАНЕН ПРЕВОД ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОВЕЖДАНЕ НА ГОДИШНА РЕГИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ ОТ ОИЦ СТАРА ЗАГОРА , Estimated Amount: 1 932.00
  • Differentiated position 1: ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГА ПО ДОСТАВКА И МОНТАЖ ЗА ВРЕМЕННО ПОЛЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ОБОРУДВАНЕ - СИСТЕМА ЗА СИМУЛТАНЕН ПРЕВОД ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОВЕЖДАНЕ НА ГОДИШНА РЕГИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЯ ОТ ОИЦ СТАРА ЗАГОРА
    Contractor: KONGRESSTECHNIK BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 1 932.00
Procedure 27 Subject to due process: Извършване на услуга по разпечатване наматериали, необходими за изпълнение на дейности на ОИЦ Стара Загора в рамките на обща инициатива на мрежата от ОИЦ "УСПЕШНИ ЗАЕДНО", Estimated Amount: 1 652.76
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по разпечатване наматериали, необходими за изпълнение на дейности на ОИЦ Стара Загора в рамките на обща инициатива на мрежата от ОИЦ "УСПЕШНИ ЗАЕДНО"
    Contractor: MEDIA SISTEMI EOOD
    Contract total funded value: 1 652.76
Procedure 28 Subject to due process: Извършване на услуга по транспортиране с автобус на участници в организирания от ОИЦ Стара Загора "Ден на отворените врати" в Прогрес АД, Стара Загора, като част от обща инициатива на мрежата от ОИЦ "УСПЕШНИ ЗАЕДНО", Estimated Amount: 120.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по транспортиране с автобус на участници в организирания от ОИЦ Стара Загора "Ден на отворените врати" в Прогрес АД, Стара Загора, като част от обща инициатива на мрежата от ОИЦ "УСПЕШНИ ЗАЕДНО"
    Contractor: EKSPRES LTD
    Contract total funded value: 120.00
Procedure 29 Subject to due process: Изпълнение на функциите на координатор на "Осигуряване функционирането на Областен информационен център Стара Загора", Estimated Amount: 16 790.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на функциите на координатор на "Осигуряване функционирането на Областен информационен център Стара Загора"
    Contractor: Hristoslava
    Contract total funded value: 16 790.00
Procedure 30 Subject to due process: Изработка, доставка и монтаж на обзавеждане за офиса на ОИЦ Стара Загора, Estimated Amount: 2 800.00
  • Differentiated position 1: Разходи за изработка, доставка и монтаж на обзавеждане за офиса
    Contractor: ZHEST PETKO GEORGIEV ET
    Contract total funded value: 2 800.00
Procedure 31 Subject to due process: Информация и комуникация (публичност) по проект, Estimated Amount: 22 997.00
  • Differentiated position 1: Информация и комуникация (публичност) по проект
    Contractor: BELJI LTD
    Contract total funded value: 30 867.00
  • Differentiated position 2: Информация и комуникация (публичност) по проект
    Contractor: BELJI LTD
    Contract total funded value: 30 867.00
Procedure 32 Subject to due process: Кетъринг за регионални информационни събития, регионални конференции и реботни срещи с журналисти по ДБФП BG05SFOP001-4.001-0023-C01/14.03.2016 по ОП"ДУ", Estimated Amount: 22 954.50
  • Differentiated position 1: Разходи за кетъринг за регионални информационни събития, регионални конференции и работни срещи с журналисти.
    Contractor: NASKO 2009 EOOD
    Contract total funded value: 22 954.50
Procedure 33 Subject to due process: Комплексно поддържане на чистотата на ОИЦ Стара Загора, Estimated Amount: 10 512.00
  • Differentiated position 1: Комплексно поддържане на чистотата на ОИЦ Стара Загора
    Contractor: ET Chistota Perfect - Stanimira Bachvarova
    Contract total funded value: 10 512.00
Procedure 34 Subject to due process: Осигуряване на абонамент и доставка на печатни издания както следва: Вестник Национална бизнес поща Вестник Старозагорски новини Вестник Капитал, Estimated Amount: 332.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на абонамент и доставка на печатни издания както следва: Вестник Национална бизнес поща Вестник Старозагорски новини Вестник Капитал
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 35 Subject to due process: Осигуряване на интернет свързаност за Община Стара Загора, за общински обекти на територията на град Стара Загора, осигуряване на VLAN свързаност, осигуряване на интернет свързаност извън рамките град Стара Загора, осигуряване на свързаност "dark fiber", Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на интернет свързаност
    Contractor: Evroekspres-2 Plus Bulgaria DZZD
    Contract total funded value: 210.00
Procedure 36 Subject to due process: Осигуряване на интернет свързаност за Община Стара Загора, за общинските обекти на територията на град Стара Загора, одигуряване на интернет свързаност с цел видео наблюдение, осигуряване на VLAN свързаност извън рамките на град Стара Загора, осигуряване на свързаност dark fiber., Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на интернет свързаност за Община Стара Загора, за общинските обекти на територията на град Стара Загора, одигуряване на интернет свързаност с цел видео наблюдение, осигуряване на VLAN свързаност извън рамките на град Стара Загора, осигуряване на свързаност dark fiber.
    Contractor: EVROEXPRESS LTD
    Contract total funded value: 1 080.00
Procedure 37 Subject to due process: Осигуряване на минимум 100 бр. кафе капсули на месец; минимум 4 галона минерална вода на месец, Estimated Amount: 5 475.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на минимум 100 бр. кафе капсули на месец; минимум 4 галона минерална вода на месец
    Contractor: Stela Nord EOOD
    Contract total funded value: 5 475.00
Procedure 38 Subject to due process: Подмяна на осветителни тела в офиса на ОИЦ включващо: Демонтаж на 15 броя стари осветителни тела; Доставка и монтаж на на 15 броя нови ЛОТ LED 45W осветителни тела, Estimated Amount: 1 796.40
  • Differentiated position 1: Подмяна на осветителни тела в офиса на ОИЦ включващо: Демонтаж на 15 броя стари осветителни тела; Доставка и монтаж на на 15 броя нови ЛОТ LED 45W осветителни тела
    Contractor: EL GRUP EOOD
    Contract total funded value: 1 796.40

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN