Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.015-0001-C03
Project Name Improvement of the educational infrastructure in town of Sliven
Beneficiary 000590654 Sliven Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth 2014-2020
Date of the Contract/Order 03.10.2017
Start Date 03.10.2017
End Date 25.01.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Сливен, Сливен

Description

Brief description
Проектното предложение включва СМР, строителен надзор, авторски надзор, доставка на оборудване, публичност и визуализация, одит на следните обекти на образователната инфраструктура:
• Основен ремонт и благоустрояване на ЦДГ "Детство", ж.к. Младост: Обособяват се нов физкултурен и музикален салон, изгражда се топла връзка към физкултурния салон, обособява се санитарен възел за хора с увреждания, изгражда се методически кабинет. Извършва се топлинно изолиране на фасади и покрив, вкл. хидроизолиране на покрив, подменя се старата дървена дограма с нова PVC изгражда се соларна инсталация за подгряване на БГВ. 
• Основен ремонт и благоустрояване на ЦДГ "Зорница", кв. Стоян Заимов: Топлинно изолиране на фасади и покрив, вкл. хидроизолиране на покрив, подмяна на стара дървена дограма с PVC и алуминиева, изгражда се комбинирана БГВ система със соларна инсталация. Изграждат се нови битови помещения за персонал към кухнята, изграждат се нови асансьори, обособяват се методически кабинет и музикален салон. Обособява се двор за деца със специални грижи.
• Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ЦДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство: Сградата е паметник на културата. Предвижда се ремонт на външните фасади, полагане на топлоизолация от вътрешна страна на стените, обособяване на нов физкултурен салон ремонт на останалите пристройки, включително въвеждане на МЕЕ. 
• Основен ремонт и благоустрояване на ЦДГ "Вержин и Хаик Папазян", ж.к. Българка: Обособяват се нов физкултурен салон и склад към него; обособява се ново помещение за абонатната станция. Обособяват се нови салон на изкуствата, кабинет за деца със специални нужди, учителски кабинет и кабинет за занимания, нов санитарен възел за хора с увреждания, монтира се нов асансьор. Въвеждат се МЕЕ, включително соларна система за осигуряване на БГВ.
На всички обекти се осигурява достъпна архитектурна среда.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: В рамките на дейност 1, логически са групирани тези хоризонтални дейности, които имат пряко отношение към доброто изпълнение на проекта, финансовото управление и контрол и вътрешния мониторинг, които ще осигурят навременното и качествено управление, ефективно и ефикасно изпълнение и отчитане, съобразно изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие”. В първата част от Дейност 1 "Организация и управление на проекта" ще бъде сформиран екипа за управление и ще бъдат проведени началните срещи на екипа с общинското ръководтво и с ръководителите на четирите засегнати образователни институции. Следващата част от тази дейност е текуща и ще бъде изпълнявана по време на цялата продължителност на проекта. Дейността е хоризонтална и е основополагаща за доброто управление на проекта. Ще бъдат спазени всички изисквания на приложените към пакета с документи за кандидатстване Общи и Специални условия на договора за безвъзмездна финансова помощ, както и указанията за изпълнение на договори., Contracted Amount: 39 480.00 , Reported Amount: 39 451.61
  • Activity: Одит на проекта: Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Докладът ще бъде изготвен съгласно договора за безвъзмездна помощ, изискванията на националното одиторско законодателство (Закона за независимия финансов одит, Международните одиторски стандарти, МСВОИ 300 „Основни принципи на одита на изпълнението“, МСВОИ 3000 „Указания за извършване на одит на изпълнението: Стандарти и указания за одит на изпълнението“ и МСВОИ 3100 „Указания за одит на изпълнението – основни принципи“). Одиторската проверка, която одиторът ще извърши, ще бъде осъществена при спазване на нормативно определените срокове и ще включва извършването на процедури за проверка на достоверността на представената във финансовия отчет информация чрез наличие на релевантни първични документи; спазването на принципите на счетоводството; ефективния контрол по отношение на отчетността; съответствието между финансовия отчет и техническия доклад за изпълнение на проекта; целевото и правомерно разходване на средствата по проекта и др. , Contracted Amount: 5 792.50 , Reported Amount: 6 951.00
  • Activity: Подготовка и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Изборът на външни изпълнители и възлагането на дейности по проекта на външни изпълнители ще бъде изцяло съобразено с изискванията на Закона за обществените поръчки. При възлагане на обществени поръчки ще бъдат съблюдавани принципите на равни възможности и недискриминация, прозрачност, обективност, безпристрастност. В рамките на проекта ще бъдат възложени следните поръчки: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 1 Предмет на поръчката: Изпълнение на СМР по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" по четири обособени позиции: ЦДГ "Зорница", ЦДГ "Детство", ЦДГ "Мак", ЦДГ "Виржин и Хаик Папазян" Обект на поръчката: Строителство Стойност без ДДС: 4020383.07 лв Ред на възлагане: процедура „публично състезание” – чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 2 Предмет на поръчката: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" за четири строежа: ЦДГ "Зорница", ЦДГ "Детство", ЦДГ "Мак", ЦДГ "Виржин и Хаик Папазян" Обект на поръчката: Услуга Стойност без ДДС: 80407.67 лв. Ред на възлагане: процедура „публично състезание” – чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 3 Предмет на поръчката: Авторски надзор при изпълнение на СМР по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" за четири строежа: ЦДГ "Зорница", ЦДГ "Детство", ЦДГ "Мак", ЦДГ "Виржин и Хаик Папазян" Обект на поръчката: Услуга Стойност без ДДС: 40203.82 лв. Ред на възлагане: „покана до определени лица” – чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 4 Предмет на поръчката: Доставки на оборудване по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" за четири образователни институции: ЦДГ "Зорница", ЦДГ "Детство", ЦДГ "Мак", ЦДГ "Виржин и Хаик Папазян" Обект на поръчката: Доставка Стойност без ДДС: 174800.62 лв. Ред на възлагане: процедура „публично състезание” – чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП или процедура „открита процедура” – чл. 20, ал. 1, , т. 1, б. „б” от ЗОП Редът ще се уточни към момента на възлагане. ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 5 Предмет на процедурата: Дейности за информация и публичност по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" Обект на поръчката: Услуга Стойност без ДДС: 29166.67 лв. Ред на възлагане: директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 или събиране на оферти с обява чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП или Публично състезание чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. Редът ще се уточни към момента на възлагане. ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 6 Предмет на поръчката: Одит на проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" Обект на поръчката: Услуга Стойност без ДДС: 29166.67 лв. Ред на възлагане: директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 или събиране на оферти с обява чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП или Публично състезание чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. Редът ще се уточни към момента на възлагане., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на СМР: За всички обекти, включени в проекта, Община Сливен разполага с пълна техническа документация - проекто-сметна документация, включитлено инвестиционни проекти във фаза "работен проект", съпътстваща документация, разрешения за строеж, становище относно нуждата от преценка за ОВОС, становище от Министерство на културата, в случаите когато се налага. По-подробно степента на проектна готовност и подробно описание на документацията са приведени в т. 11 на настоящия формуляр за кандидатстване "Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение" и по-коркретно в "Списък с обекти на интервенция и степен на проектна готовност. Предвидени са четири обекта на интервенция: "Основен ремонт и благоустрояване на ЦДГ "Детство", ж.к. Младост", "Основен ремонт и благоустрояване на ЦДГ "Зорница", кв. Стоян Заимов", "Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ЦДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство", За обект "Основен ремонт и благоустрояване на ЦДГ "Вержин и Хаик Папазян", ж.к. Българка". Проектното предложение предвижда реализиране на инвестиционен проект във фаза "работен проект" за всеки един от обектите на интервенция", Предвидените в ПСД СМР включват строителни и ремонтни работи, основен ремонт и благоустрояване на сградите на образователните институции и прилежащите им дворни пространства, включително мерки за енергийна ефективност; подмяна на остарели инсталации (ВиК, Електро и ОВК мрежи); благоустрояване на дворните пространства с изграждане на зелени площи и алеи и подновяване на игрални пособия; осигуряване на достъп за хора с увреждания; осигуряване на оборудване, ремонт и оборудване на здравни и специализирани кабинети и др. , Contracted Amount: 3 936 806.77 , Reported Amount: 5 052 423.64
  • Activity: Изпълнение на строителен надзор: Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация, оценката за достъпност на обектите от лица с увреждания. Ще бъде проведена тръжна процедура за избор на консултант за изпълнение на строителен надзор. Дейностите по надзор ще се провеждат през цялото време на изпълнение на обектите на интервенция, включително до въвеждането им в експлоатация. , Contracted Amount: 24 646.00 , Reported Amount: 31 148.76
  • Activity: Изпълнение на Авторски надзор: Тъй като всички обекти, попадащи в рамките на проектното предложение ще се изпълняват съгласно изготвените инвестиционни проекти, е необходимо директно сключване на договор с проектанта на всички части от проектите с предмет упражняване на авторски надзор. Изпълнител на авторския надзор се възлага по реда на ЗОП на проектанта - носител на авторските права на изработените инвестиционни проекти по смисъла на ЗАПСП., Contracted Amount: 40 203.82 , Reported Amount: 48 244.58
  • Activity: Приемане и въвеждане на обектите в експлоатация: Приемането и въвеждането на обектите в експлоатация ще става по реда, определен в Закона за устройство на територията при спазване на изискванията на всеки друг приложшим нормативен документ. , Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 1 997.60
  • Activity: Информация, публичност и визуализация: Информацията и публичността по проекта ще бъде осигурена, посредством изпълнението на следните дейности: 1. Публикуване и актуализиране на информация за проекта в сайта на Община Сливен. Първоначалната информация ще бъде публикувана до два дни след сключване на БФП и ще включва: кратко описание, цели и резултати. Материалът ще съдържа следните задължителни елементи: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието на ЕФРР - Общото лого на програмния период и наименованието на програмата - Наименованието на проекта - Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева 2. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще бъде посочван финансовия принос на ОПРР и подкрепата на ЕФРР. 3. По проекта ще бъдe изработен и монтиран 1 билборд с размери 4 м на 3 м. Билбордът ще визуализира следната информация: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието на ЕФРР - Общото лого на програмния период и наименованието на програмата - Наименованието на проекта - Общата стойност на проекта, както и размера на европ. и нац. съфинансиране - Начална и крайна дата на изпълнение на проекта 4. Изработка и монтаж на 4 постоянни обяснителни табели, размер – 50 х 70 см. Табелите ще бъдат поставени на фасадите на четирите образователни институции, ще бъдат изработени от устойчив на неблагоприятни атмосферни условия материал и ще съдържат същите елементи, като билбордовете, без начална и крайна дата на проекта. 5. Организиране и провеждане на събития и церемонии: 5.1. Ще бъдат организирани и проведени 2 публични събития: пресконференции в началото на СМР и заключителна пресконференция в края на проекта. Залата за провеждане на събитията ще бъде подходящо брандирана, чрез поставяне на банер и знамена на ЕС и Република България. След приключване на събитията ще бъде разпространено повторно прессъобщение до местни медии, като текстът му ще бъде публикуван и на страницата на Община Сливен. Всички публикации, както и официални изказвания, във връзка с проекта ще съдържат описаната информация в Единен наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 5.2. Ще бъдат организирани и проведени 2 официални церемонии: "Първа копка" и "Откриване на обектите". Непосредствено преди стартиране на СМР на един от четирите обекта ще се проведе официална церемония „Първа копка“, след приключване на СМР - "Откриване на обектите". Събитията ще покриват изискванията за информация и публичност, посочени в т. 5.1 и ще бъдат съпроводени от кетъринг за 50 човека включващ: кафе, чай, минерална вода, безалкохолно, дребни сладки, соленки, хапки, вино. 5.3. Публикуване на прес-съобщения – 8 бр. С цел популяризиране на публичните събития и официалната церемония ще бъдат публикувани на официалния сайт на община Сливен 8 бр. прес-съобщения за медии – по 1 брой преди и след всяко събитие и две в различни моменти на напредък на извършваните СМР. 7. По проекта ще бъдат изработени 300 бр. дипляни със следните технически характеристики: - Формат А4; - Пълноцветен печат – 4х4; - Медия - двустранно хромов мат – 150 гр. Дипляните ще бъдат изработени съгласно изискванията, посочени в ЕНППИК 2014-2020 8. Ще бъдат изработени 200 бр. инф. материали, включващи тефтер и химикал, които ще бъдат разпространявани на публичните събития. Материалите ще бъдат изготвени, съобразно ЕНППИК 2014-2020 9. За брандиране на залите ще бъдат изработени 2 бр. банери с размер 200 х 70 см., винилово платно, пълноцветен печат, съдържащ задължителните елементи съгласно Наръчника. 10. На всички доставки, направени по проекта, в т.ч. и на кухненското оборудване и на оборудването за ЦДГ ще бъдат поставени информационни стикери, съгласно изискванията на ЕНППИК., Contracted Amount: 11 770.00 , Reported Amount: 15 048.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Andrey, Contracted Amount*: 6 328.78 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Bulengineering - TS Ltd., Contracted Amount*: 7 917.60 , Reported Amount**: 8 313.48
  • Contractor: ET "Gotika - Konsult - Genka Kostadinova", Contracted Amount*: 7 800.00 , Reported Amount**: 9 360.00
  • Contractor: Hristo, Contracted Amount*: 6 850.00 , Reported Amount**: 332.66
  • Contractor: Progres Build Ltd, Contracted Amount*: 1 133 754.70 , Reported Amount**: 1 179 085.11
  • Contractor: MONOLIT OOD, Contracted Amount*: 1 018 259.58 , Reported Amount**: 1 064 797.79
  • Contractor: Project Planning and Management Ltd., Contracted Amount*: 48 244.58 , Reported Amount**: 48 244.58
  • Contractor: Valya, Contracted Amount*: 6 600.00 , Reported Amount**: 261.42
  • Contractor: "Building TD"" , Contracted Amount*: 1 577 513.08 , Reported Amount**: 1 632 756.15
  • Contractor: Konsult invest control Ltd, Contracted Amount*: 6 144.00 , Reported Amount**: 5 376.00
  • Contractor: CORONA Cooperative of Disabled Veterans , Contracted Amount*: 5 004.00 , Reported Amount**: 5 364.00
  • Contractor: STOYAN, Contracted Amount*: 3 064.00 , Reported Amount**: 607.96
  • Contractor: Grant Tornton Ltd., Contracted Amount*: 6 951.00 , Reported Amount**: 6 951.00
  • Contractor: BERKO 90 - BERKOVSKI LTD, Contracted Amount*: 994 640.77 , Reported Amount**: 1 011 376.62
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 6 600.00 , Reported Amount**: 343.99
  • Contractor: MAYA, Contracted Amount*: 2 364.12 , Reported Amount**: 353.22
  • Contractor: AMO, Contracted Amount*: 36 072.00 , Reported Amount**: 36 072.00
  • Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA, Contracted Amount*: 42 804.48 , Reported Amount**: 42 804.48
  • Contractor: Koycho, Contracted Amount*: 6 600.00 , Reported Amount**: 379.42
  • Contractor: Valentin, Contracted Amount*: 4 887.52 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IVT CONSULT Ltd, Contracted Amount*: 7 713.60 , Reported Amount**: 8 099.28
  • Contractor: Publishing House AB, Contracted Amount*: 9 120.00 , Reported Amount**: 9 684.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 85 531.49 , Reported Amount**: 85 531.49
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 41.00 , Reached amount: 47.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 646.00 , Reached amount: 814.00

Financial Information

Total Project cost 4 631 068.95 BGN
Grant 4 631 068.95 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 4 631 068.95 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 78 875.65 0.00 78 875.65 БИЛДИНГ-ТД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 49 732.04 0.00 49 732.04 БЕРКО-90 - БЕРКОВСКИ С-ИЕ СД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 56 687.74 0.00 56 687.74 ПРОГРЕС БИЛД ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 101 825.96 0.00 101 825.96 МОНОЛИТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 950.00 0.00 1 950.00 ЕТ "Готика - Консулт - Генка Костадинова"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 979.40 0.00 1 979.40 БУЛИНЖЕНЕРИНГ - ТС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 928.40 0.00 1 928.40 ИВТ КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 536.00 0.00 1 536.00 Консулт инвест контрол ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 912.00 0.00 912.00 ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 500.40 0.00 500.40 ВОЕННО ИНВАЛИДНА КООПЕРАЦИЯ "КОРОНА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 347.55 0.00 347.55 Грант Торнтон ООД
Липса на добро финансово управление 21 349.93 0.00 21 349.93 БИЛДИНГ-ТД ЕООД
Липса на добро финансово управление 1 130.05 0.00 1 130.05 БЕРКО-90 - БЕРКОВСКИ С-ИЕ СД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Извършване на строително-монтажни/ремонтни работи (СМР/СРР) по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, финансиран от ОП „Региони в растеж“, по четири обособени позиции Обособена позиция 1 - "Реконструкция, основен ремонт и саниране на детска градина "Детство" Обособена позиция 2 - "Реконструкция на детска градина "Зорница" Обособена позиция 3 - "Реконструкция на детска градина "Мак"; Обособена позиция 4 - "Реконструкция на детска градина "Папазян", Estimated Amount: 4 020 383.07
  • Differentiated position 1: Реконструкция, основен ремонт и саниране на детска градина "Детство"
    Contractor: BERKO 90 - BERKOVSKI LTD
    Contract total funded value: 994 640.77
  • Differentiated position 2: Реконструкция на детска градина "Зорница"
    Contractor: "Building TD""
    Contract total funded value: 1 577 513.08
  • Differentiated position 3: Реконструкция на детска градина "Мак"
    Contractor: Progres Build Ltd
    Contract total funded value: 1 133 754.70
  • Differentiated position 4: Реконструкция на детска градина "Папазян"
    Contractor: MONOLIT OOD
    Contract total funded value: 1 018 259.58
Procedure 2 Subject to due process: „Информация и публичност по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, финансиран от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“ по 2 (две) обособени позиции", Estimated Amount: 29 166.67
  • Differentiated position 1: „Информация и публичност по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“ - публични събития и информационни материали“
    Contractor: Publishing House AB
    Contract total funded value: 9 120.00
  • Differentiated position 2: „Информация и публичност по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“ - дипляни и тефтери“
    Contractor: CORONA Cooperative of Disabled Veterans
    Contract total funded value: 5 004.00
Procedure 3 Subject to due process: „Одит на проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен", финансиран от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“, Estimated Amount: 29 166.67
  • Differentiated position 1: „Одит на проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен", финансиран от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“
    Contractor: Grant Tornton Ltd.
    Contract total funded value: 6 951.00
Procedure 4 Subject to due process: Авторски надзор при изпълнение на СМР по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" за четири строежа: ЦДГ "Зорница", ЦДГ "Детство", ЦДГ "Мак", ЦДГ "Вержин и Хаик Папазян", Estimated Amount: 40 203.82
  • Differentiated position 1: Авторски надзор при изпълнение на СМР по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" за четири строежа: ЦДГ "Зорница", ЦДГ "Детство", ЦДГ "Мак", ЦДГ "Вержин и Хаик Папазян"
    Contractor: Project Planning and Management Ltd.
    Contract total funded value: 48 244.58
Procedure 5 Subject to due process: Геодезическо заснемане на обект "Реконструкция на Детска градина "Детство", Estimated Amount: 500.00
Procedure 6 Subject to due process: Геодезическо заснемане на обект "Реконструкция на Детска градина "Зорница", Estimated Amount: 500.00
Procedure 7 Subject to due process: Геодезическо заснемане на обект "Реконструкция на Детска градина "Мак", Estimated Amount: 0.00
Procedure 8 Subject to due process: Геодезическо заснемане на обект "Реконструкция на Детска градина "Папазян", Estimated Amount: 0.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставки на оборудване и обзавеждане по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен” за четири образователни институции: ДГ „Зорница”, ДГ „Детство”, ДГ „Мак”, ДГ „Виржин и Хаик Папазян”, по четири обособени позиции Обособена позиция 1, „Доставка на оборудване за ДГ „Детство“ Обособена позиция 2, „Доставка на оборудване за ДГ „Зорница“ Обособена позиция 3, „Доставка на оборудване за ДГ „Мак“ Обособена позиция 4, „Доставка на оборудване за ДГ „Виржин и Хаик Папазян”, Estimated Amount: 174 800.62
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за ДГ „Детство“
    Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA
    Contract total funded value: 42 804.48
  • Differentiated position 2: Доставка на оборудване за ДГ „Зорница“
    Contractor: AMO
    Contract total funded value: 36 072.00
  • Differentiated position 3: Доставка на оборудване за ДГ „Мак“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 27 362.69
  • Differentiated position 4: Доставка на оборудване за ДГ „Виржин и Хаик Папазян“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 58 168.80
Procedure 10 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Христо Славов Георгиев - ръководител проект
    Contractor: Hristo
    Contract total funded value: 6 850.00
  • Differentiated position 2: Андрей Михайлов Карапетков - координатор
    Contractor: Andrey
    Contract total funded value: 6 328.78
  • Differentiated position 3: Валентин Бончев Иванов - експерт "Инвеститорски контрол"
    Contractor: Valentin
    Contract total funded value: 4 887.52
  • Differentiated position 4: Красимир Динев Колев - финансист
    Contractor: Krasimir
    Contract total funded value: 6 600.00
  • Differentiated position 5: Валя Радева Радева - експерт "Обществени поръчки"
    Contractor: Valya
    Contract total funded value: 6 600.00
  • Differentiated position 6: Койчо Петров Коев - технически сътрудник
    Contractor: Koycho
    Contract total funded value: 6 600.00
  • Differentiated position 7: Мая Иванова Чернинкова-координатор
    Contractor: MAYA
    Contract total funded value: 2 364.12
  • Differentiated position 8: Стоян Митев Стоянов - експерт "Инвеститорски контрол"
    Contractor: STOYAN
    Contract total funded value: 3 064.00
Procedure 11 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, финансиран от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“, по четири обособени позиции, Estimated Amount: 80 407.67
  • Differentiated position 1: Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Детство"
    Contractor: ET "Gotika - Konsult - Genka Kostadinova"
    Contract total funded value: 7 800.00
  • Differentiated position 2: Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Зорница"
    Contractor: Bulengineering - TS Ltd.
    Contract total funded value: 7 917.60
  • Differentiated position 3: Строителен надзор за обект "Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство"
    Contractor: IVT CONSULT Ltd
    Contract total funded value: 7 713.60
  • Differentiated position 4: Строителен надзор за обект "Основен ремонт и благоустрояване на ДГ "Вержин и Хаик Папазян"
    Contractor: Konsult invest control Ltd
    Contract total funded value: 6 144.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN