Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0149-C01
Project Name Promoting youth employment by creating new jobs in "Accounting Group BG" Ltd.
Beneficiary 201162562 "Accounting Group BG" Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 25.08.2016
Start Date 25.08.2016
End Date 25.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
С цел посрещане на увеличения обем на работата и постигане на високо качество на предоставяните услуги, в изпълнение на стратегическия си бизнес план, предвиждащ разширение на капацитета на дружеството и увеличение на пазарния му дял, и в пълно съзвучие с целите на ОП „Развитие на човешките ресурси“, “Акаунтинг Груп БГ” ООД ще реализира настоящия проект, който предвижда наемането на 4 (четири) безработни или неактивни лица от целевите групи (3 бр. младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни и 1 бр. безработно или неактивно лице на възраст между 30 и 54 г.) на позициите "Счетоводител" (3 бр.)  и "Офис мениджър" (1 бр.), осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца и създаването на подходящи условия за извършването на професионалните задължения на новонаетите лица чрез оборудването на 4 (четири) нови работни места. След приключването на изпълнението на проекта “Акаунтинг Груп БГ” ООД ще поеме ангажимента да запази най-малко две работни места за минимален срок от още 12 месеца, като по този начин ще се осигури заетост за минимален срок от 24 месеца. Успешната реализация на проектното предложение ще има изцяло положително въздействие върху представителите на целевата група. В резултат на професионалния опит, който ще получат, наетите лица ще придобият нови умения, които ще ги направят по-адаптивни към пазара на труда и в дългосрочен план ще бъдат полезни за по-активното им участие на него. Придобитите компетенции и професионален опит ще бъдат използвани от представителите на целевата група и след края на проекта. Успешното осъществяване на проектното предложение ще доведе до интеграцията на пазара на труда на безработните лица, осигуряването на трайна заетост, повишаване на доходите и икономическата активност и социалната им интеграция, при спазването на хоризонталните принципи на ЕС.
Activities
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 2 души (ръководител и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности предвидени за осъществяване по проекта, екипът по управление включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Основните под-дейности включват: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2.Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички заинтересовани и пряко ангажирани с изпълнението на проекта лица. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Текущо обработване и поддържане на документацията. Като част от дейността ще бъде извършен Избор на изпълнители съгласно реда на ПМС 118 ОТ 20 май 2014 г. с цел oсигуряване на прозрачно, ефективно, ефикасно и икономично разходване на средствата от безвъзмездната помощ и спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители по доставката на услуги и оборудване., Contracted Amount: 5 900.00 , Reported Amount: 5 900.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа и постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд, ще бъде закупено оборудване, обзавеждане и софтуер, изцяло съобразено със спецификата на конкретната трудова дейност на наетите нови служители и пряко необходими за изпълнение на задълженията им. Предвидено е да се закупят следните активи за оборудване на новите работни места: 2 бр. преносими (Процесор от 1,7 GHz до 2.70 GHz ; HD LED дисплей - от 13.3" до 15.7", RAM от 4GB до 8GB DDR3, HDD от 128 GB до 500 GB, Лицензирана операционна система, уеб камера, четец за карти, usb, безжична връзка) и 2 бр. настолни компютри (Процесор от 1,7 GHz до 2.70 GHz ; HD LED дисплей - от 19" до 21", RAM от 4GB до 8GB DDR3, HDD от 128 GB до 500 GB, Лицензирана операционна система, уеб камера, четец за карти, usb, безжична връзка) - за всеки един служител ще бъде закупен по един служебен компютър. Всекидневната трудова дейност на всички служители изисква непрестанна работа с документи, кореспонденция с клиенти и партньори, работа с електронни таблици и специализиран счетоводен софтуер което би било невъзможно без използването на компютър; 4 бр. офис композиция (с работно бюро, етажерка, прилежащ контейнер с чекмеджета), която ще представлява същинското работно място на новонаетите служители и е абсолютно необходима за извършване на работната им дейност; 4 бр. подходящи ергономични столове (тип "директорски", с газов амортисьор, люлеещ механизъм), необходими за използването на работните бюра и изпълняването на трудова дейност при здравословни условия на труд; 1 бр. мултифункционално устройство (цветно, лазерно, с копир, принтер, скенер и факс) - ще бъде закупено едно устройство, което е необходимо за извършване на пряката трудова дейност на наетите лица - поради факта, че позициите им изискват непрестанна работа с документи и гъвкавост при управление на всички дейности, свързани с предоставяне на бизнес и счетоводни услуги, пряка работа с клиенти, бърза реакция при обслужването им, се налага достъп до офис техника, даваща всички възможности за управление и координация. Многофункционалното устройство ще бъде използвано споделено и от четиримата нови служители; 4 бр. професионален лицензиран програмен продукт за текстообработка, електронни таблици, презентации, електронна поща, организация на бази данни и управление на интернет приложения, без който няма как новонаетите служители да изпълняват пълноценно всекидневните си професионални задължения; 3 бр. счетоводен софтуер - софтуер, без който тримата счетоводители няма как да изпълняват всекидневните си професионални задължения; 2 бр. външен преносим хард диск - предвид голямото количество информация и документи, които четиримата служители ще обработват при изпълнението на служебните си задължения по време на периода на осигуряване на субсидираната заетост, ще им бъдат закупени 2 бр. външен преносим хард диск, които ще бъдат използвани споделено за четирите работни места, тъй като паметта на преносимите компютри е недостатъчна. 1 бр. машина за унищожаване на документи (капацитет на рязане: поне 10 листа, ниво на сигурност: 2, средна скорост на рязане: поне 2.5 m/min, обем на коша: поне 28 литра, с възможност за унищожаване на кредитни карти и CD/DVD, с енергоспестяващ режим на работа) - заради политиката на фирмата за спазване на стриктна конфиденциалност, се налага използваните документи да бъдат унищожавани; С увеличаването на броя на персонала след изпълнението на проекта, това няма да може да става ръчно заради големия брой документи, което налага закупуването на машина за унищожаване на документи, която ще бъде използвана споделено от четиримата служители;, Contracted Amount: 17 905.20 , Reported Amount: 17 085.20
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца. : С цел посрещане на увеличения обем на работата и постигане на високото качество на предоставяните услуги, в изпълнение на стратегическия си бизнес план, предвиждащ разширение на капацитета на дружеството и увеличение на пазарния му дял, и в пълно съзвучие с целите на ОП „Развитие на човешките ресурси“, "Акаунтинг Груп Бг" ООД ще реализира настоящия проект, който предвижда наемането на 4 (четири) безработни или неактивни лица от целевите групи на младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни и безработно или неактивно лице на възраст между 30 и 54 г. респективно на позициите „Счетоводител“ (3 бр., код по НКПД 2411 6004) и "Офис мениджър" (1 бр., код по НКПД 3341 3004), осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца. Ще бъдат подбрани най-подходящите кандидати, представители на целевите групи на проекта, ще бъдат назначени на трудови договори, за което ще получават възнаграждение за периода на изпълнение на проекта (12 месеца). Четиримата души ще бъдат назначени в офиса на "Акаунтинг Груп Бг" ООД във Варна., Contracted Amount: 34 737.81 , Reported Amount: 34 212.19
  • Activity: Застраховане на закупеното оборудване: Оборудването, закупено със средства по проекта, ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта., Contracted Amount: 358.11 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Общата цел на дейността е повишаване на прозрачността при изпълнението на проекта. Специфичните й цели са информиране на обществеността за ролята на ОПРЧР за съфинансирането на проекта и повишаване на информираността на широката общественост и медиите относно проекта, дейностите и резултатите от него и голямата социална полза от изпълнението му. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат стриктно изпълнени съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността ще бъде ръководена от Кандидата в лицето на екипа за управление и възложена на външен изпълнител., Contracted Amount: 1 100.00 , Reported Amount: 1 100.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KEYS LTD., Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 3 600.00
  • Contractor: FORTE JI DESIGN LTD., Contracted Amount*: 1 104.00 , Reported Amount**: 1 100.00
  • Contractor: KRISTIANA, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: GOLDEN GREEN STONE GROUP LTD., Contracted Amount*: 12 985.19 , Reported Amount**: 12 985.19
  • Contractor: PITAGOR SOFT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 500.01
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 60 001.12 BGN
Grant 60 001.12 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 56 242.69 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на обзавеждане, Estimated Amount: 4 326.30
  • Differentiated position 1: Доставка на обзавеждане
    Contractor: KEYS LTD.
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване, Estimated Amount: 13 578.90
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване
    Contractor: GOLDEN GREEN STONE GROUP LTD.
    Contract total funded value: 12 985.19
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на счетоводен софтуер, Estimated Amount: 500.01
  • Differentiated position 1: Доставка на счетоводен софтуер
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Застраховане на оборудване, Estimated Amount: 358.11
  • Differentiated position 1: Съобщение за застраховане
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на материали за публичност, Estimated Amount: 1 100.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за публичност
    Contractor: FORTE JI DESIGN LTD.
    Contract total funded value: 1 104.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN