Identification

UMIS Number BG16RFOP001-3.002-0008-C07
Project Name "Update and modernization of the regional educational infrastructure through improvement of the material-technical basis of 10 public professional schools in the MES system in the regions of Sliven, Stara Zagora and Haskovo"
Beneficiary 000695114 Ministry of education and science
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 10.01.2017
Start Date 10.01.2017
End Date 31.07.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България

Description

Brief description
Областите Сливен, Стара Загора и Хасково са разположени в два региона за икономическо развитие - Южен централен и Югоизточен. Туризмът заема водещо място в икономиката на Югоизточния район на основата на изградената туристическа база и традиционния опит. Областите Стара Загора и Хасково се развиват в индустриалният сектор и селското и горско стопанство. Чрез дейностите заложени в настоящето проектно предложение се цели да бъде подобрен учебният процес, да бъдат въведени нови методи на обучение и да бъде подсигурена по-лесна интеграция и социализиране в обществото на бъдещото поколение. С обновяване на амортизираната и морално остарялата база на професионалните училища в региона, МОН се стреми да насърчи запазването на традиционни и създаването на нови професионални специалности за региона на Сливен, Стара Загора и Хасково. Съществен момент за оставане на младото население и развитието на бизнеса в региона е необходимостта от насърчаване на връзката между професионалното образование, висшето образование и реалния бизнес. С инвестиции за обновяване и модернизация на учебните кабинети, лабораториите, спортните съоръжения и учебните работилници ще бъде подобрена образователна инфраструктура на:
ПГ по хотелиерство и туризъм "Акад. Неделчо Неделчев"
ПГ по механотехника - Сливен
ПГ по икономика "Професор доктор Димитър Табаков"
ПГ по строителство, архитектура и геодезия "Лубор Байер"
ПГ по електроника "Джон Атанасов"
ПГ по електротехника и технологии "Г. С. Раковски"
Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров" - Хасково
ПГ по механоелектротехника "Стойчо и Кица Марчеви"
ПГ по туризъм "Александър Паскалев" и ПГ по лека промишленост "Райна Княгиня"
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта.: Организацията и управлението на проекта е процес, чрез който ще бъдат реализирани дейностите по проекта. За да бъдат изпълнени дейностите по проекта точно, пълно, качествено, в срок и в съответствие с проектното предложение и приложенията към него, Министерство на образованието и науката ще създаде екип за управление на проекта по отношение на координацията, организацията, управлението на дейностите, приемане на работата на изпълнителите на отделните дейности и подготовка на техническото отчитане към Управляващия орган на ОПРР, и други определени във функциите на отделните членове на екипа. По отношение на осчетоводяването на операциите по проекта и финансовото отчитане на проекта към Управляващият орган, МОН предвижда да възложи частично управлението на външни за бенефициента лица и тъй като цената на извършваната услуга попада в стойностните граници, посочени в ЗОП ще възникне задължение за спазване съответните разпоредби на ЗОП. Разходите заложени в бюджета за външните лица по счетоводно и финансово отчитане са без ДДС, тъй като се предполага, че разхода ще бъде невъзстановимо ДДС, данъкът е заложен в бюджетен ред 20.1. Екипа по организация и управление ще е съставен от следните длъжности, като за всяка длъжност е посочена и минималната изискуема образователно-квалификационна степен или длъжност: 1. Ръководител на проекта - Милен Ботев – държавен експерт в отдел „Планиране на бюджета“, дирекция „Финанси“ (МОН). Ръководителя е с висше образование с образователно-квалификационна степен магистър и притежава повече от 3 години опит в управлението и изпълнението, и координацията на инфраструктурни проекти. 2. Експерт "Бюджетно планиране и мониторинг на разходите" - минимална квалификация „бакалавър“ от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“; 3. Специалист „Координация на дейностите в професионалната гимназия“ - директорите на включените в проекта гимназии; 4. Главен координатор на проекта - минимална квалификация „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 5. Координатор на проекта - предвижда се по проекта да работят двама координатори, които ще изпълняват различни дейности. Минимална квалификация - „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 6. Юрист на проекта - минимална образователно-квалификационна степен магистър "Право"; 7. Технически сътрудник по управление на проекта - завършено средно образование; 8. Външните за бенефициента лица ще бъда съсредоточени в областта на Счетоводно и финансово отчитане. Специализираните счетоводни услуги ще се изразяват в следното: Оперативна обработка на счетоводната документация; Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект; Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проекта; Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. В изпълнение на своите отговорности и задължения при координацията и управлението на проекта е необходимо членове на екипа да извършват проверки на място. Предвид факта, че всички членове на екипа, с изключение на директорите на гимназиите изпълняват своите задължения в гр. София, е необходимо по време на изпълнение на проекта някои от тях да бъдат командировани до градовете, в които са разположени гимназиите. Командировъчните (пътни, дневни и квартирни) са предвидени за членове на екипа за проверки на място (планови и внезапни), свързани с отчитане напредъка по проекта, по сигнал, при междинни или финални технически отчети, при оказване на съдействие при изпълнение на служебните задължения на упълномощени лица на Одитиращи органи и Управляващия орган на ОПРР. Разходите за осъществяване на командировките ще бъдат съобразени с Наредбата за командировките в страната и вътрешните правила на Министерство на образованието и науката., Contracted Amount: 164 544.06 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки: Дейността по подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители се определя въз основа на условията и реда за възлагане на обществени поръчки за строителство, доставки или услуги нормативно регламентирани в Закона за обществени поръчки. Провеждането на конкурси от възложителя е с цел осигуряване на публичност, ефективност и ефикасност при разходването на средствата, които ще бъдат предоставяни от Европейския фонд за Регионално развитие и Националния бюджет във връзка с изпълнението на настоящия проект. Предвиждат се провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 10 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Сливен, Стара Загора и Хасково“ 2. Оценка на съответствието на проектите, упражняване на строителен надзор по време на строителството и изготвяне на окончателен доклад, съгласно Закона за устройство на територията; 3. Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта; 4. Финансов одит на проекта; 5. Публичност и визуализация; 6. Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта Същите ще бъдат съобразени с изискванията на възложителя, като при подготовка на документацията ще бъдат взети мерки, които да не ограничават правото на конкуренция чрез включване на условия или изисквания, които де не дават необосновано предимство или необосновано да ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки. Тръжната документация ще бъде съобразена с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка, за да бъдат спазени сроковете за изпълнение на дейностите по проекта. По процедурите за счетоводни услуги се предвижда сключване на рамково споразумение, което да обхване всички европейски програми, по които МОН е бенефициент., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 - Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с изпълнение на проект „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 6 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Сливен и Стара Загора": Професионалните гимназии, обект на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) по проектното предложение са от области Сливен и Стара Загора. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН. В проектното предложение влизат 6 отделни професионални гимназии разпределени в 5 сгради, както следва: 1.В ПГХТ "Акад. Н. Неделчев" Сливен ще се изгради нов ФС, ремонт дворно място и сграда построена 1882 г. паметник на културата, преустроена 2009 г. 2. В ПГМТ Сливен се предвиждат СМР на сграда построена през 1926 г. 3. ПГИ "Проф. д-р Д. Табаков" Сливен е настанена в сграда ПОС, построена през 1996 г. 4. ПГСАГ "Лубор Байер" Ст. Загора-основният корпус е построен през 1882 г. През 1968 г. е надстроен третият етаж на учебният корпус. Сградата е паметник на културата. 5. В сградата строена през 1964 г. към момента е настанена ПГЕТ"Г.С Раковски" Ст. Загора. Предвиждат се СМР за ЕЕ и обновяване на класни стаи, лаборатории, кабинети и отделна сграда общежитие. ПГЕ "Джон Атанасов" е в процес на преместване в сградата на ПГЕТТ "Г.С Раковски". През годините на сградния фонд, с който разполагат ПГ са правени различни частични ремонтни дейности. С проекта се предвижда изпълнение на СМР в учебни корпуси, физкултурни салони, общежития, освежаване на дворното пространство, работилници и др. Дейностите по проектиране и строителство за обновяване на ПГ ще бъдат насочени към изпълнението на целта на настоящата процедура. Дейностите по изготвяне на енергийни обследвания и технически паспорти са извършени преди подаване на проектното предложение и се представят към проекта. При изпълнението на дейности свързани с изготвянето на техническите проекти ще бъдат предвидени интервенции на сградите единствено ако обследването за ЕЕ е доказало, че предписаните мерки ще доведат до нормативно изискваните нива на ЕЕ - най-малко клас на енергопотребление „С“. За всички училища се представят сертификати за енергийни характеристики, издаден по реда на Наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. Всички сертификати са валидни и след издаването им не са извършвани дейности, водещи до подобряване на енергийните характеристики на сградите. За обектите няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност до и/или разрешение за строеж. Предвижда се изготвяне на технически проект за всяка ПГ отделно, като се спазват всички изисквания на ЗУТ, насоките на УО на ОПРР и действащата нормативна база. Ще бъдат предвидени мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. и ще бъдат съобразени нуждите на съответното училище. След изготвянето на инвестиционните проекти, на доклад за оценка на съответствието и издаване на Разрешения за строеж (ако е приложимо), ще стартират дейностите свързани с обновяването и модернизирането на образователната инфраструктура в етапност предвидена в графиците на всяко едно училище., Contracted Amount: 3 770 680.57 , Reported Amount: 4 292 064.43
  • Activity: Дейност 4 - Дейности, свързани с Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията: Дейностите, които следва да изпълнява избрания изпълнител са свързани с изготвяне на оценка на съответствието (ОС), съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и с упражняване на строителен надзор по време на строителството. Избраният изпълнител ще бъде лицензирана фирма за ОС и строителен надзор - консултант, съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ. МОН ще изиска да бъде направена Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвена като комплексен доклад от лицензирана фирма консултант /независим строителен надзор/ за строежите, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ и Оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Консултантът по строителството следва: - да съблюдава стриктно изпълнението на строително-монтажните работи и тяхното съответствие с проекта. В случай на констатирани несъответствия следва да информира Възложителя (МОН) и ръководителя на екипа по управление на проекта незабавно и да предприеме мерки за тяхното отстраняване с действия предоставени му от закона. - да извършва дейности по приемане на всички видове строително-монтажни работи, да изисква сертификати за произход и декларации за съответствие, отговарящи на изискванията на приложимата нормативна база. - да съставя и подписва всички видове актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тях съгласно НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - да уведоми всички участници в строителния процес, при съставяне на акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта. Приложение № 12 се съставя от строителя, проектантите по съответната част и технически правоспособните физически лица по съответните части към лицето, упражняващо строителен надзор. - да проследи издаването на всички видове разрешителни от съответните компетентни органи, да изготви окончателен доклад и да окомплектова цялата документация за въвеждане на обекта в експлоатация. - да съблюдава за спазването на технологичните изисквания и технологичната последователност, за качеството и количеството на изпълняваните СМР; - да съблюдава за изпълнението на конкретните мерки за опазване безопасността и здравето на учениците и персонала в училището, да проследи взимат ли се мерки съгласно ЗБУТ и дали се изпълняват качествено проектните дейности адресирани към хората с увреждания и достъпна архитектурна среда. За обекти - недвижими културни ценности, консултантската дейност ще се извършва с участието на лица, включени в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Завършването на строителството и въвеждането в експлоатация се извършва по реда на Закона за устройство на територията. За набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, МОН предвижда в бюджета разходи за свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи. Стойността на таксите не се включват в бюджета за НСН и оценка на съответствието, платежните документи ще бъдат издавани на името на бенефициента (МОН)., Contracted Amount: 310 831.79 , Reported Amount: 31 022.14
  • Activity: Дейност 5 - Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта.: В проектното предложение се предвижда доставка на оборудване за физкултурни салони и спортни площадки, оборудване на съвременни кабинети по информатика и информационни технологии, оборудване на професионални работилници, лаборатории, специализирани кабинети. Тези мерки ще доведат до модернизация на учебния процес в професионалните гимназии в областите Сливен, Стара Загора и Хасково, включени в проектното предложение. Чрез закупуване на лаптопи, компютри, мултимедийни проектори ще се извършва съвременно и интерактивно обучение и разработване на електронни уроци с участието на учениците. Броя ще бъде съобразен с необходимостта на съответните училища. Предвижда се да бъдат закупени обзавеждане за класни стаи, учителски стаи, канцеларии (офис оборудване), необходимо за подобряване на облика и външния им вид и за подобряване условията за провеждане на учебния процес. Предвижда се закупуване на оборудване за професионалните работилници, лаборатории, специализирани кабинети според нуждите и спецификата на всяко отделно училище. Оборудване и обзавеждане се предвижда да бъде закупено и доставено в шест от училищата, включени в настоящето проектно предложение, а именно: 1. ПГ по хотелиерство и туризъм "Акад. Неделчо Неделчев" Сливен 2. ПГ по механотехника Сливен 3. ПГ по икономика "Професор доктор Димитър Табаков" Сливен 4. ПГ по електроника "Джон Атанасов" и ПГ по електротехника и технологии "Г.С. Раковски" Стара Загора 5. Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров" Хасково За целите на проектното предложение, МОН представя Приложение Б - файл формат EXCEL, подписан с електронен подпис с индикативен остойностен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане за всяка отделна професионална гимназия., Contracted Amount: 388 800.66 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 6 - Финансов одит на проекта: Финансов одит на проекта – одитът на проекта трябва да бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице. Финансов одит на проекта следва да направи доклад за фактическите констатации по извършените разходи по проекта. Докладът на одитора следва да съдържа заключение по ефективността, ефикасността и целесъобразността на направените разходи във връзка с постигането на целите на проектното предложение. Докладът ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще се спази Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. , Contracted Amount: 49 565.92 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 7 - Дейности по публичност и визуализация: Дейностите по публичност и визуализация са свързани с информирането на обществеността за изпълнението на проекта, източниците за финансиране и дейностите по проекта. Информацията и комуникацията по проекта ще бъде съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, МОН и професионалните гимназии от настоящето проектно предложение ще качат на сайтовете си информация за сключения договор за БФП. Ще бъдат изготвени и поставени билборди преди официалната церемония "Първа копка", както и постоянни табели или билборди с големи размери, които ще бъдат поставени в гимназиите на видимо за обществеността място не по-късно от 3 месеца след приключването на проекта. В допълнение към това ще бъде организирана официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка", както и за откриването на обектите. На всички изготвени материали ще бъде поставено логото на оперативната програма в едно с логото на програмния период 2014-2020. Предвижда се да бъде проведена пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени стикери за доставеното оборудване и обзавеждане закупено по проекта. Също така се предвижда да бъдат изготвени информационни и рекламни материали с логото на програмата и логото на ЕС, съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 8 - Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР): Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на изпълнение на СМР по настоящето проектно предложение са гр. Хасково. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН, а именно: 1. Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров" - Хасково; 2. ПГ по механоелектротехника "Стойчо и Кица Марчеви" – Хасково; 3. ПГ по туризъм "Александър Паскалев" и ПГ по лека промишленост "Райна Княгиня" – Хасково, ползващи обща сграда. И за четирите училища има влезли в сила разрешения за строеж., Contracted Amount: 3 602 169.29 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 9 - Изпълнение на авторски надзор: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на изпълнение на авторски надзор по настоящето проектно предложение са гр. Хасково. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН, а именно: 1. Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров" - Хасково; 2. ПГ по механоелектротехника "Стойчо и Кица Марчеви" – Хасково; 3. ПГ по туризъм "Александър Паскалев" и ПГ по лека промишленост "Райна Княгиня" – Хасково, ползващи обща сграда. И за четирите училища има влезли в сила разрешения за строеж., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 10 - Проектиране: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на изпълнение на проектиране по настоящето проектно предложение са гр. Хасково. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН, а именно: 1. Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров" - Хасково; 2. ПГ по механоелектротехника "Стойчо и Кица Марчеви" – Хасково; 3. ПГ по туризъм "Александър Паскалев" и ПГ по лека промишленост "Райна Княгиня" – Хасково, ползващи обща сграда., Contracted Amount: 85 155.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Sliven Municipality, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: Trayana, Contracted Amount*: 2 125.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dimitar, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sdrujenie Sjratievi, Contracted Amount*: 102 186.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 2 125.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tzanko, Contracted Amount*: 6 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BILDING - TD, Contracted Amount*: 2 152 800.00 , Reported Amount**: 2 210 184.24
  • Contractor: Tihomir, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RUSE-SPORT-K, Contracted Amount*: 5 280.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KONTRAX, Contracted Amount*: 32 586.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 4 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Valpers Consult, Contracted Amount*: 16 665.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA, Contracted Amount*: 31 626.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 68 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STEMO, Contracted Amount*: 40 901.21 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Miroslava, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: M - SINTEZ, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VERIGA DOMINO, Contracted Amount*: 17 106.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Madlena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yovko, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ralica, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Paraflow Communications, Contracted Amount*: 37 208.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Business management company, Contracted Amount*: 99 204.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Antoaneta, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dilka, Contracted Amount*: 3 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Velimir, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Grozdenka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Milen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Planix, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "ATANAS BUROV", Contracted Amount*: 3 112 240.58 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tatiana, Contracted Amount*: 1 020.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD UCILISTA HASKOVO 2023, Contracted Amount*: 7 166 979.91 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 130 021.06 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INFRAINGSTROY EOOD, Contracted Amount*: 2 359 800.76 , Reported Amount**: 2 091 444.23
  • Contractor: Rumyana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KEISIEM LTD, Contracted Amount*: 10 744.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MAKS OFIS, Contracted Amount*: 45 350.59 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Obedinenie ""motivd strol"" DZZD, Contracted Amount*: 477 600.00 , Reported Amount**: 72 971.05
  • Contractor: MG computers LTD, Contracted Amount*: 22 080.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Motiva EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Strol-1000 AD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 3 848.00 , Reached amount: 1 534.00
Indicator 3 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised eduicational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 287.00 , Reached amount: 384.00

Financial Information

Total Project cost 16 098 630.02 BGN
Grant 10 034 293.56 BGN
Self amount 6 064 336.46 BGN
Total actual amounts paid 8 422 551.14 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 108 250.80 0.00 108 250.80 БИЛДИНГ-ТД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 117 990.04 0.00 117 990.04 ИНФРАИНЖСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 БИЛДИНГ-ТД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ИНФРАИНЖСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 52 606.05 0.00 52 606.05 Обединение "Мотива строл" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 433 003.18 0.00 433 003.18 БИЛДИНГ-ТД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 471 960.15 0.00 471 960.15 ИНФРАИНЖСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 166 510.93 144 713.13 311 224.06 "АТАНАС БУРОВ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 305.64 1 656.36 4 962.00 "Компания за управление на бизнеса" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 364 835.13 742 250.78 1 107 085.91 ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД УЧИЛИЩА ХАСКОВО 2023
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 299 538.35 385 120.73 684 659.08 ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД УЧИЛИЩА ХАСКОВО 2023

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на професионална гимназия по електротехника и технологии "Г.С.Раковски" Стара Загора, Estimated Amount: 44 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на професионална гимназия по електротехника и технологии "Г.С.Раковски"
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 47 580.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване за Финансово-стопанска гимназия "Атанас Буров", гр. Хасково, Estimated Amount: 24 638.33
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на Професионална гимназия по електроника ,,Джон Атанасов“ Стара Загора, по обособени позиции , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на Професионална гимназия по електроника ,,Джон Атанасов“
    Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA
    Contract total funded value: 31 626.00
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на Професионална гимназия по електроника ,,Джон Атанасов“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 82 441.06
Procedure 4 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Професионална гимназия по механотехника гр. Сливен по обособени позиции, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на Професионална гимназия по механотехника гр. Сливен
    Contractor: VERIGA DOMINO
    Contract total funded value: 17 106.00
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на Професионална гимназия по механотехника гр. Сливен
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 32 586.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Професионална гимназия по хотелиерство и туризъм "Акад. Неделчо Неделчев", гр. Сливен , Estimated Amount: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на лабораторно обзавеждане за нуждите на ученическн кабинети в Професнонална гимназия no електротехкика и технологни „Г.С.Раковски" Стара Загора, Estimated Amount: 38 749.70
  • Differentiated position 1: Доставка на лабораторно обзавеждане за нуждите на ученическн кабинети в Професнонална гимназия no електротехкика и технологни „Г.С.Раковски" Стара Загора
    Contractor: MAKS OFIS
    Contract total funded value: 45 350.59
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на оборудване за нуждите на Професионална гимназия по електротехника и технологии "Г.С.Раковски" Стара Загора , Estimated Amount: 44 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за нуждите на Професионална гимназия по електротехника и технологии "Г.С.Раковски" Стара Загора
    Contractor: Paraflow Communications
    Contract total funded value: 37 208.40
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по икономика "Професор д-р Димитър Табаков" - Сливен , Estimated Amount: 18 810.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по икономика "Професор д-р Димитър Табаков" - Сливен
    Contractor: MG computers LTD
    Contract total funded value: 22 080.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта, Estimated Amount: 1 017 776.26
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на обучителна система за нуждите на Професионална гимназия по електротехника и технологии ,Г.С.Раковски" Стара Загора , Estimated Amount: 34 094.30
  • Differentiated position 1: Доставка на обучителна система за нуждите на Професионална гимназия по електротехника и технологии ,Г.С.Раковски" Стара Загора
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 40 901.21
Procedure 11 Subject to due process: Изготвяне на оценки на съответствието на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 101 професионални гимназии в системата на МОН“ по 7 обособени позициижняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията, Estimated Amount: 529 154.16
  • Differentiated position 1: "Изготвяне на оценки на съответствието на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 13 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Бургас, Сливен, Ст. Загора, Хасково и Ямбол"
    Contractor: Obedinenie ""motivd strol"" DZZD
    Contract total funded value: 477 600.00
Procedure 12 Subject to due process: Изпълнение на СМР във Финансово - стопанска гимназия "Атанас Буров" - гр. Хасково" в изпълнение на проект BG16RFOP001-3.002 - подкрепа за професионалните училища в Република България по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, Estimated Amount: 2 594 749.60
  • Differentiated position 1: Изпълнение на СМР във Финансово - стопанска гимназия "Атанас Буров" - гр. Хасково" в изпълнение на проект BG16RFOP001-3.002 - подкрепа за професионалните училища в Република България по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020
    Contractor: "ATANAS BUROV"
    Contract total funded value: 3 112 240.58
Procedure 13 Subject to due process: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката., Estimated Amount: 51 470.38
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнение на функциите на Министерството на образованието и науката, както по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 14 Subject to due process: Проектиране и Строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Бургас, Сливен, Стара Загора, Хасково и Ямбол“., Estimated Amount: 10 666 416.63
  • Differentiated position 1: XXXVI обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по химични технологии „Акад. Н. Д. Зелинский“, гр. Бургас и на Професионална гимназия по икономика „Георги Стойков Раковски“, гр. Ямбол“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: XXXVII обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника „Никола Йонков Вапцаров“, гр. Ямбол и на Професионална техническа гимназия „Иван Райнов“, гр. Ямбол.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: XXXVIII обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по хотелиерство и туризъм „Акад. Неделчо Неделчев“, гр. Сливен, на Професионална гимназия по механотехника – гр. Сливен и на Професионална гимназия по икономика „Професор доктор Димитър Табаков“, гр. Сливен.
    Contractor: BILDING - TD
    Contract total funded value: 2 152 800.00
  • Differentiated position 4: XXXIX обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Лубор Байер“, гр. Стара Загора, на Професионална гимназия по електроника „Джон Атанасов“, гр. Стара Загора и на Професионална гимназия по електротехника и технологии „Георги Стойков Раковски“, гр. Стара Загора
    Contractor: INFRAINGSTROY EOOD
    Contract total funded value: 2 359 800.76
  • Differentiated position 5: XL обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по транспорт и транспортен мениджмънт – гр. Казанлък“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: XLI обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Финансово-стопанска гимназия „Атанас Буров“, гр. Хасково, на Професионална гимназия по механоелектротехника „Стойчо и Кица Марчеви“, гр. Хасково, на Професионална гимназия по туризъм „Александър Паскалев“, гр. Хасково и на Професионална гимназия по лека промишленост „Райна Княгиня“, гр. Хасково“
    Contractor: Sdrujenie Sjratievi
    Contract total funded value: 102 186.00
  • Differentiated position 7: Изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Финансово-стопанска гимназия „Атанас Буров“, гр. Хасково,
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 8: Изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по лека промишленост „Райна Княгиня“ и Професионална гимназия по туризъм "Александър Паскалев", гр. Хасково,
    Contractor: DZZD UCILISTA HASKOVO 2023
    Contract total funded value: 4 428 343.62
Procedure 15 Subject to due process: Строителство на обект: „Модернизация на образователната инфраструктура – ремонт на Професионалната гимназия по механоелектротехника „Стойчо и Кица Марчеви“ - град Хасково", в изпълнение на проект BG16RFOP001-3.002-0008-С01, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, Estimated Amount: 1 755 866.35
  • Differentiated position 1: Строителство на обект: „Модернизация на образователната инфраструктура – ремонт на Професионалната гимназия по механоелектротехника „Стойчо и Кица Марчеви“ - град Хасково", в изпълнение на проект BG16RFOP001-3.002-0008-С01, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020
    Contractor: DZZD UCILISTA HASKOVO 2023
    Contract total funded value: 2 738 636.29
Procedure 16 Subject to due process: Строителство на обект: „Ремонт и преустройство на Професионална гимназия по туризъм „Александър Паскалев“ и Професионална гимназия по лека промишленост „Райна Княгиня“, Estimated Amount: 2 928 313.47
  • Differentiated position 1: Строителство на обект: „Ремонт и преустройство на Професионална гимназия по туризъм „Александър Паскалев“ и Професионална гимназия по лека промишленост „Райна Княгиня“
    Contractor: DZZD UCILISTA HASKOVO 2023
    Contract total funded value: 4 428 343.62
Procedure 17 Subject to due process: Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта , Estimated Amount: 82 699.98
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по ОП НОИР 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г за нуждите на проект BG16RFOP001-3.002-0008-C02 "Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Бургас, Сливен, Стара Загора, Хасково и Ямбол"
    Contractor: Business management company
    Contract total funded value: 99 204.00
Procedure 18 Subject to due process: Финансов одит на проекта, Estimated Amount: 49 565.92

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN