Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0025-C06
Project Name Integrated Social Services Delivery to vulnerable families in the Municipality of Kubrat
Beneficiary 000505846 Municipality of Kubrat
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 05.08.2016
Start Date 15.08.2016
End Date 23.10.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Кубрат, гр.Кубрат

Description

Brief description
Проектното предложение е заложено в Общинския план за развитие на Община Кубрат за периода 2014-2020 г. и придава устойчивост на успешно създадените по Проекта за социално включване интегрирани услуги за ранно детско развитие.
Услугите за ранно детско развитие се появяват, за да отговорят на ново-възникващите потребности на бъдещи родители, семействата с малки деца и да подкрепят родителите да ги посрещат.
Услугите са разделени в две групи с оглед възрастта на целевите групи деца – услуги за бъдещи родители, услуги за родители и семейства на деца до 3 годишна възраст и услуги за деца от 3 до 7 годишна възраст и техните семейства. Фокусът на услугите за деца до 3-годишна възраст и техните семейства е поставен най-вече върху формирането и развитието на родителски умения.
Подкрепата на бъдещите родители и на тези с много малки деца се осъществява основно по два начина: чрез мобилна работа и чрез услуги, предоставяни в подходящо оборудвани за целта места.
Мобилната работа цели да подкрепи родителите да се справят с потребностите на детето и възникващите предизвикателства в средата, в която живеят без да са принудени да търсят допълнително оборудване. Услугите, които се предоставят извън дома на детето и неговото семейство, целят да отворят гостоприемно пространство за тях.
За децата от 3 до 7 г. услугите основно са насочени към интеграция в детските градини и подобряване на училищната готовност. Наред с останалите дейности, основните услуги се фокусират върху групова и индивидуална работа с децата и техните семейства. Ще се осигурява транспорт за децата, чиито семейства не могат да осигурят придвижването им до детската градина.
Activities
  • Activity: Предоставяне на услугите "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина": Дейността включва предоставяне на услугите "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" чрез Семейно-консултативен център. Целта на дейността е подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Капацитетът на услугата е 300 семейства. Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца. Целевата група на услугата са уязвими семейства, младежи от високо рискови общности, родители на деца с увреждания, родители, които не полагат достатъчна грижа за децата си, неглижирани деца и/или деца – жертви на насилие. Капацитетът на услугата е 300 семейства годишно. Персоналът, който ще я осъществява е социален работник/ръководител, педиатър, гинеколог, медицинска сестра, акушерка, психолог, юрист, медиатор. За провеждането на дейността са необходими материали: обучителни материали, детски храни, консумативи и др. за минимум 300 семейства. Ще се проведат следните поддейности: групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители, групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 години, групи за родители и бъдещи родители, индевидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 години,групови и индивидуални сесии за семейно планиране, групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г., консултиране и подкрепа (индивидуално или групово), консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда, работа с деца, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина, работа с родителите на децата, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина, работа с останалите родители – организиране на срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца, записани в детска градина, съвместна работа с всички родители на деца, посещаващи детска градина. услугите ще се предоставят в в детски ясли, детски градини, социални услуги в общността или в новоизградени центрове по ПСВ и в домовете на семействата. Мобилната работа е особено важен елемент от дейността и голяма част от дейностите ще се извършват по този начин. , Contracted Amount: 402 390.00 , Reported Amount: 397 716.01
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище.Създаване на летни групи/училища : Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Основна целева група са деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас и по-конкретно: деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони; деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език; родители на деца, посещаващи летни групи/училища. Предвижда се в изпълнение на дейността да бъдат създадени летни групи/училища, като целта е да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения на децата в предучилищното образование. Капацитетът на услугата е 30 потребителя годишно. Предвижда се да бъдат формирани 2 две групи от по 15 потребителя за всяка година от действието на проекта, които да стартират работата си през месеците юли- август преди началото на учебната година. Продължителността на един курс се определя на 20 /двадесет/ работни дни. За действието на проекта следва да се реализират общо 4 /четири/ групи от по 15 човека – по две групи на година. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще бъдат комбинирани с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Летните училища ще благоприятстват за подобряване на предучилищната подготовка на децата и ще ги подпомогнат при преодоляване на затруднения в изучаването на български език като по този начин им осигурят възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата ще бъдат разделени на групи в зависимост от техните нужди. Групите ще играят игри, които ще бъдат съобразени с потребностите на представителите им. Предвижда се да се организират и провеждат състезания и викторини в края на всяко лятно училище. По време на изпълнението на дейността ще се провеждат ежемесечни срещи с родителите, като акцент при провеждането им ще бъде поставен върху мотивацията на родителите за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас. Родителите ще бъдат включени във всички подготвителни дейности за провеждането на летните училища. Разходите за книгите и материалите за първи клас, които ще бъдат закупени, ще бъдат разделени с родителите, в противен случай ще бъде отчетена липса на интерес от страна на родителите. За децата, които ще посещават училищата се предвижда да бъде осигурена храна. Предвижда се да се създадат групи от деца от рисковите общности, като целта им е да се подпомогне преодоляването на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Родителите също ще бъдат включени и информирани с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. Летните училища ще се провеждат в училището, в което ще учи детето или в детска градина на територията на общината. Персоналът, които ще бъде ангажиран за изпълнението на дейността е следният: За изпълнението на дейността ще бъдат ангажирани учители с подготовка по предучилищна и начална училищна педагогика, преминали допълнително обучение за работа в мултикултурна среда и с двуезични деца, социални педагози с идентична подготовка, помощник-отговорници – медиатори от общността, минимум по един за всяка група, а в случай на нужда и логопеди (езико-терапевти) или друг специализиран персонал. , Contracted Amount: 37 535.00 , Reported Amount: 35 814.76
  • Activity: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията.: Целта на услугата е да се осигури редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата и превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Основна целева група, която ще се възползва от предоставянето на услугата, са уязвими семейства и техните деца. В частност, услугата е насочена към родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Капацитететът на услугата е 500 потребители. Ще бъдат осигурени и необходимите материали и консумативии консумативи. Потребителите, които ще се възползват от услугата са деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск, а именно: общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; безработни с бебета и малки деца; родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца; семейства, живеещи в лоши битови условия; семейства с ниско ниво на образование; деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър; деца от семейства без здравна осигуровка; деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата; всички деца с увреждания; деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.) Дейността предвижда наблюдението на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата да се осъществява посредством редовно измерване на височината и теглото на детето, главата, гръдния кош, проверяване на здравното състояние, следене на графика за имунизации и прегледи. Предвижда ежемесечно през първата година, на тримесечие през втората година и на полугодие през третата година да се провеждат прегледи и диагностика на психомоторното развитие. Ще се провеждат консултации за смущения в храненето, при които ще се наблегне на насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и други, както и ще се проведе обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето. Предвижда се потребителите да получат консултации по отношение на съня, в частност информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др., както и обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето. По време на изпълнението на дейността родителите ще получат съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. В резултат, редовното извършване на прегледи и консултации ще подпомогне предотвратяването на детски заболявания сред представителите на целевата група. Услугата ще бъде предоставяна в специално оборудвана стая за измерване на височина и тегло, маса за преглед на бебета, стая за леки медицински процедури и др в новоизградения център по ПСВ в гр. Кубрат. Услугата може да има и мобилен аспект, т.е. ще се предоставя посредством посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Основния персонал, ангажиран с предоставянето на здравни консултации и извършването на прегледи е следният: педиатър, медицинска сестра, стоматолог и медиатор. Назначени на гражд. договор ще бъдат 1 бр. педиатър (400 часа год.) ,1 бр. медиатор (600 часа год.), 1 бр. мед. сестра (600 часа год.),1 бр. стоматолог (200 часа год.). , Contracted Amount: 124 280.20 , Reported Amount: 124 164.62
  • Activity: Управление и организация на услугите, осигуряване на транспорт за посещение на интегрираните услуги и за мобилна работа.: Управлението и организацията на услугите за ранно детско развитие ще се осъществява от 4-членен екип: ръководител, касиер-домакин, шофьор и хигиенист. Всички лица ще бъдат наети на трудови договори, Като ръководителят и шофьорът ще бъдат наети на пълен работен ден , касиер-домакинът /480часа год/ на трудови договори , а хигиенистът /480 часа год/ ще бъде назначен на граждански договор.. Ръководителят ще отговаря за цялостната комуникация с наетите служители за предоставяне на социалните услуги, ще води комуникация с доставчиците и следи стриктното изпълнение на договорите с външните изпълнители, ще наблюдава дали услугите се предоставят качествено и съгласно нормативните изисквания за предоставянето на социалните услуги, ще води комуникация с други външни лица - бъдещи потребители и/или заинтересовани страни - други институции като местни детски ясни/градини, училища, Агенция за социално подпомагане, Държавна агенция за закрила на детето, местни НПО в социалната сфера, органи на МВР, при необходимост, медии, кандидати за работа и други. Счетоводителят/касиер/домакин ще отговаря за изготвянето на ведомости за заплати на служителите, наети за предоставянето на социалните услуги, ще завежда получените материали и консумативи и следи тяхното разходване, ще съставя и други първични и вторични счетоводни документи. След провеждане на процедурите с избраните кандидати, ще се сключат съответните договори, а наетите лица ще получат длъжностна характеристика или работно задание с точно определени права, задължения, компетентности, изисквания и отговорности. За всяко наето лице касиерът/домакин ще се води досие съдържащо всички необходими документи и данни. Хигиенистът ще поддържа хигиената в помещенията, където се предоставят социалните услуги. Шофьорът ще осигурява транспорта на мобилните услуги и следи за поддръжката на автомобила и отчетните документи за разхода на гориво и други. , Contracted Amount: 260 624.18 , Reported Amount: 260 803.34
  • Activity: Организация и управление на проекта : Предвижда се да бъде сформиран екип за управление на проекта (ЕУП), състоящ се от ръководител, счетоводител, технически сътрудник и юрист. Ангажираността на членовете на екипа се предвижда да бъде следната; - Ръководител на екипа – нает по гражданско правоотношение за 60 часа месечно, за целия период на изпълнение на проекта - Счетоводител – нает по трудово правоотношение - ангажиран по 60 часа месeчно за изпълнение на задълженията си. - Технически сътрудник - нает на трудово правоотношение - ангажиран по 40 часа месечно за целия период на изпълнение на проекта. - Юрист - нает по гражданско правоотношение за 60 часа месечно, за първите 4 месеца от стартиране на проекта, със задачи да съдейства за документално оформяне на стартиране на проектните дейности и подготвка на тръжните документациии провеждане на процедурите за избор на външни изпълнители по проекта. Членовете на екипа ще изготвят междинните и финалния доклад (техническа и финансова част), съгласно указаните образци към Ръководството на бенефициента; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Те ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Кубрат; отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Кубрат система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО). Във връзка с изпълнение на конкретни дейности по проекта ЕУП, съвместно със служители от Общинска администрация – Кубрат, ще отговаря за разработване на документациите и провеждане на обществените поръчки по проекта; ЕУП ще разработи процедура, длъжностни характеристики и изисквания за заемане на всяка длъжност, ще организира провеждането на подбор и наемане на персонала, който ще бъде нает за предоставяне на услугите за ранно детско развитие и персонала, необходим за цялостното функциониране, управление и предоставяне на услугите; ЕУП ще разработи, организира и прилага система за вътрешен мониторинг по проекта; ЕУП ще разработи процедура и осигури възможност за подаване на жалби и сигнали от заинтересовани лица във връзка с предоставяне на услугите за ранно детско развитие. Чрез провеждане на съответните приложими процедури по ЗОП с оглед стойностите, предвидени в бюджета на проекта за съответната дейност ще се извърши избор на външни изпълнители на дейности по проекта. , Contracted Amount: 91 916.64 , Reported Amount: 91 972.18
  • Activity: Информиране и публичност на проекта : Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от Европейските фондове. Мерките за осигуряване на информация и публичност ще бъдат изцяло съобразени с изискванията на ОПРЧР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и гарантират популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица и най-вече пред потенциалните потребители на услуги и лицата търсещи работа. По проекта са предвидени следните мерки за информация и комуникация: Начална/откриваща пресконференция с минимум 20 участника, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите за: целите и дейностите, предвидени за изпълнение и финансовата рамка на проекта; целевите групи, към които е насочен; услугите за ранно детско развитие, които ще бъдат предоставяни в Община Кубрат; начина и мястото, където може да бъде подадено заявление за ползване на услуги; заключителна пресконференция с минимум 20 участника, която ще се проведе в последния месец от изпълнение на проекта при приключване на предвидените за изпълнение дейности, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите с изпълнението и постигнатите реални резултати по проекта. Те ще се проведат в помещения в сградата на Общинска администрация Кубрат. Ще бъдат изработени 1 брой транспарант; 2 броя информационни табели, които ще бъде поставени на входовете на сградите, в които ще се предоставят услугите; 150 броя информационни плакати А3 с логото на ОПРЧР и ЕС и информация за проекта, които да бъдат поставени на публични места и в залите за провеждане на пресконференциите, в помещения където се предоставят социалните услуги и други; 100 броя бележници и химикали ; 200 броя информационни брошури А5, които имат за цел да популяризират проекта сред широк кръг лица и ще съдържат информация и снимков материал, отразяващи изпълнението на проекта – цели, дейности, усвоен финансов ресурс, резултати и ще се раздадат на пресконференциите и Дни на отворени врати. Предвижда се да се проведат Дни на отворените врати в услугите и срещи с местната общност – веднъж на шестмесечие, с по минимум 20 участника, които имат за цел популяризиране на предлаганите услуги и предоставяне на информация за услугите. Периодично ще се подават прессъобщения към местните медии и сайта на сайта на Община Кубрат. , Contracted Amount: 2 420.40 , Reported Amount: 2 889.60

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Gyulbiya, Contracted Amount*: 5 336.56 , Reported Amount**: 3 405.24
  • Contractor: Bahtishen, Contracted Amount*: 9 166.00 , Reported Amount**: 9 499.53
  • Contractor: Tsvetanka, Contracted Amount*: 9 377.68 , Reported Amount**: 11 310.19
  • Contractor: Gunul, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 6 718.57
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 7 550.00 , Reported Amount**: 5 773.32
  • Contractor: ET Daniela Micheva APMP--IP, Contracted Amount*: 13 270.08 , Reported Amount**: 13 178.02
  • Contractor: Nadia, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 10 143.72
  • Contractor: CEZ TREID BULGARIA EAD, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 2 139.94
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 7 550.00 , Reported Amount**: 452.99
  • Contractor: Svetla, Contracted Amount*: 2 398.14 , Reported Amount**: 562.24
  • Contractor: Aylin, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 2 416.28
  • Contractor: Nesrin, Contracted Amount*: 6 406.81 , Reported Amount**: 1 738.25
  • Contractor: Shazi, Contracted Amount*: 4 508.30 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yulkern, Contracted Amount*: 22 649.10 , Reported Amount**: 33 675.38
  • Contractor: Tsanka, Contracted Amount*: 4 211.78 , Reported Amount**: 890.71
  • Contractor: OVERGAZMREJI AD, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 10 821.95
  • Contractor: GIZEM, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 1 260.00
  • Contractor: Sadyk, Contracted Amount*: 2 500.00 , Reported Amount**: 6 240.00
  • Contractor: BALGARIAN TLECOMMUNICATIONS COMPANY EAD, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 1 854.53
  • Contractor: ET Daniela Micheva APMP--IP, Contracted Amount*: 6 635.04 , Reported Amount**: 3 066.03
  • Contractor: Nurshen, Contracted Amount*: 18 652.20 , Reported Amount**: 51 552.92
  • Contractor: Mudjgen, Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 4 641.36
  • Contractor: Medjburie, Contracted Amount*: 2 300.00 , Reported Amount**: 2 177.04
  • Contractor: Kenan, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 11 499.61
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 20 693.83 , Reported Amount**: 57 391.09
  • Contractor: Fatme, Contracted Amount*: 3 200.00 , Reported Amount**: 12 269.30
  • Contractor: Kadrie, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 17 383.90
  • Contractor: ENERGO-PRO PRODAJBI AD, Contracted Amount*: 3 200.00 , Reported Amount**: 3 921.10
  • Contractor: Taner, Contracted Amount*: 6 661.50 , Reported Amount**: 6 140.28
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 5 595.66 , Reported Amount**: 5 211.99
  • Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT, Contracted Amount*: 6 600.00 , Reported Amount**: 4 217.46
  • Contractor: GRAND ENERDJI DISTRIBUCHAN EOOD, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 328.10
  • Contractor: MM PETROLIUM EOOD, Contracted Amount*: 6 600.00 , Reported Amount**: 3 737.79
  • Contractor: MOST ENERDJI AD, Contracted Amount*: 1 300.00 , Reported Amount**: 1 474.31
  • Contractor: Gulshen, Contracted Amount*: 1 600.00 , Reported Amount**: 176.84
  • Contractor: Nigyar, Contracted Amount*: 5 040.00 , Reported Amount**: 1 580.62
  • Contractor: Marinela, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 1 208.14
  • Contractor: D-r Selcuk Salafov AIPPPDM, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 5 550.00
  • Contractor: Kremena, Contracted Amount*: 2 131.80 , Reported Amount**: 2 131.68
  • Contractor: Katia, Contracted Amount*: 8 707.70 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Angelina, Contracted Amount*: 15 000.00 , Reported Amount**: 18 323.58
  • Contractor: Djanan, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 6 718.59
  • Contractor: Nesrin, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 4 706.61
  • Contractor: PETROL AD, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 1 091.70
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 800.00 , Reached amount: 843.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 894 262.97 BGN
Grant 894 262.97 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 894 262.97 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 66.00 0.00 66.00 ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 36.00 0.00 36.00 ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на нетна активна електрическа енергия по свободно договорени цени и избор на координатор на балансираща група за ниско напрежение за обекти, собственост на Община Ветово, Община Кубрат, Община Завет и Община Цар Калоян“, Estimated Amount: 438 165.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия по свободно договорени цени и избор на координатор на балансираща група за ниско напрежение за обекти, собственост на Община Ветово, Община Кубрат, Община Завет и Община Цар Калоян“
    Contractor: GRAND ENERDJI DISTRIBUCHAN EOOD
    Contract total funded value: 1 500.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на природен газ за отопление за нуждите на газифицираните обекти на Община Кубрат за срок от 36 месеца по обособени позиции: , Estimated Amount: 321 317.62
  • Differentiated position 1: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД
    Contractor: OVERGAZMREJI AD
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на природен газ за отопление за нуждите на газифицираните обекти на Община Кубрат за срок от 36 месеца, Estimated Amount: 208 141.18
  • Differentiated position 1: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД
    Contractor: OVERGAZMREJI AD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на горива, гориво-смазочни материали и консумативи за зареждане на моторни превозни средства на Община Кубрат и звена на бюджетна издръжка към нея за срок от една година чрез карти за безналично плащане , Estimated Amount: 86 666.66
  • Differentiated position 1: мм петролиум
    Contractor: MM PETROLIUM EOOD
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на горива,гориво-смазочни материали и консумативи за зареждане на МПС на Община Кубрат и звена на бюджетна издръжка към нея за срок от 36 месеца, Estimated Amount: 304 719.91
  • Differentiated position 1: ПЕТРОЛ АД
    Contractor: PETROL AD
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на горива: автомобилен бензин А95 Н и дизелово моторно гориво за зареждане на моторни превозни средства на Община Кубрат и звена на бюджетна издръжка към нея, чрез карти за безналично плащане по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на горива на територията на страната; Обособена позиция № 2: Доставка на горива на територията на Община Кубрат., Estimated Amount: 457 000.00
  • Differentiated position 1: ММ ПЕТРОЛИУМ ЕООД
    Contractor: MM PETROLIUM EOOD
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на горива:автомобилен бензин А95 и дизелово моторно гориво за зареждане на моторни превозни средства на Община Кубрат и звена на бюджетна издръжка към нея за срок от 21месеца на територията на Община Кубрат чрез карти за безналично плащане, Estimated Amount: 483 870.00
  • Differentiated position 1: ММ "ПЕТРОЛИУМ" ЕООД
    Contractor: MM PETROLIUM EOOD
    Contract total funded value: 4 000.00
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия - ниско напрежение за нуждите на Община Кубрат, улично осветление на територията на общината и детски градини, детска ясла „Мир“ на територията на Община Кубрат за срок от 12 месеца, Estimated Amount: 142 000.00
  • Differentiated position 1: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД
    Contractor: MOST ENERDJI AD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия - ниско напрежение за нуждите на Община Кубрат, улично осветление на територията на общината и детски градини, детска ясла „Мир“ на територията на Община Кубрат за срок от 12 месеца, Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: „Мост Енерджи“ АД
    Contractor: MOST ENERDJI AD
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия - ниско напрежение за нуждите на Община Кубрат, улично осветление на територията на общината и детски градини, детска ясла „Мир“ на територията на Община Кубрат за срок от 24 месеца, Estimated Amount: 324 800.00
  • Differentiated position 1: ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Contractor: CEZ TREID BULGARIA EAD
    Contract total funded value: 1 500.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия - ниско напрежение за нуждите на Община Кубрат, улично осветление на територията на общината, второстепенните разпоредители и детски градини, на територията на Община Кубрат за срок от 36 месеца, Estimated Amount: 273 000.00
  • Differentiated position 1: Енерго- Про Продажби АД
    Contractor: ENERGO-PRO PRODAJBI AD
    Contract total funded value: 700.00
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на природен газ за отопление за нуждите на газифицираните обекти на Община Кубрат със срок на изпълнение 36 месеца по обособени позиции, Estimated Amount: 1 127 100.00
  • Differentiated position 1: Овергаз мрежи
    Contractor: OVERGAZMREJI AD
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Кубрат по обособени позиции, Estimated Amount: 920 685.53
  • Differentiated position 1: Обособена позиция: №1 "Зърнени храни и храни на зърнена основа"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 2 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция: №2 "Мляко, млечни продукти, масла и мазнини"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция: №3 "Захар и захарни изделия"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция: №4 "Месо и месни продукти"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция: №5 "Риба и рибни продукти"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция: №6 "Яйца и яйчни продукти"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 7: Обособена позиция: №7 "Варива"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 8: Обособена позиция: №8 "Зеленчуци, плодове, картофи и кореноплодни"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 9: Обособена позиция: №9 "Подправки"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 10: Обособена позиция: №10 "Безалкохолни напитки"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 11: Обособена позиции: №11 "Консерви"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 12: Обособена позиция: №12 "Други"
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Кубрат по обособени позиции, Estimated Amount: 1 995 385.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1-Зърнени храни
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 2 600.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 10- Безалкохолни напитки
    Contractor: PK NARKOOP gr.KUBRAT
    Contract total funded value: 2 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN