Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 657 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at obtaining grants from the "R Consulting" Ltd. (developing and offering software services) for investments in tangible and intangible fixed assets (delivery, assembly, installation, testing and commissioning of equipment and software platform, and acquisition of license rights to use utility model) related to the capacity expansion of existing business site.

The project will be implemented within the existing business site in Montana (Northwestern Region) and includes the following activities: 1) Activities to improve production processes and 2) Activities for introduction of new technologies for improvement of the resources effectiveness and efficiency in the production process. 

The main objectives of the project are: Increasing production capacity and enhancing the export potential of the enterprise.

The expected results of the project are: 
- Improving the competitiveness and market presence of the company;
- Expanding the production capacity by about 500% for the existing Cloud Services;
- Increase market share nationwide from 5% to 7% in the next 3-4 years
- Reducing production costs per unit production/service by 13%;
- Growth in revenues from sales of the company of about 90% in the medium term;
- Reducing energy usage per unit of service by 30%;
- Reduce the emission of harmful gases into the environment up to 90%
- Internal rate of return of the project 15,16%;
- Increase labor productivity by 68,55%;
- Increase in the average revenue generated by exports 25,19%
- Increasing the efficiency of production costs by 17,95%,
 In period of three years after project implementation.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена посредством придобиване на следните ДМА: Сървър за база данни – 1 бр., Непрекъсваемо токозахранване (UPS) –1 бр. и ДНА: Софтуерна платформа за oблачна инфраструктура – 1 бр., Лиценз за право на ползване на полезен модел „Система за централизиран обмен на счетоводни и/или електронни документи” – 1 бр.): Като част от дейността за подобряване на производствените процеси ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, тествани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: Сървър за база данни – 1 бр., Непрекъсваемо токозахранване (UPS) –1 бр. и ДНА: Софтуерна платформа за oблачна инфраструктура – 1 бр., Лиценз за право на ползване на полезен модел „Система за централизиран обмен на счетоводни и/или електронни документи” – 1 бр., които ще функционират като единна структура за предоставяне на Cloud услуги за издаване и обмен на електронни финансови и счетоводни документи. Производственият (технологичният) процес за предлагане на Cloud услуги за издаване и обмен на електронни финансови и счетоводни документи има следните основни етапи: 1) Ползване на лиценз за услугата; 2) Генериране и съхранение на електронни документи в облачна инфраструктура; 3) Импорт (получаване) на документите от клиента към облачната инфраструктура; 4) Проверка на статуса на клиента за платен абонамент/такса; 5) Експорт (изпращане) на документи от облачната инфраструктура към клиента; В етап 1 от процеса в момента предприятието ползва ограничен лиценз за право на ползване на полезен модел „Система за централизиран обмен на счетоводни и/или електронни документи” от 50 до 100 абонамента годишно на база на полезния модел. Операциите в етапи 2, 3 и 5 се извършват чрез софтуер и сървъри. Оборудването и софтуера в стопанския обект в град Монтана за реализиране на Cloud услугите за издаване и обмен на електронни финансови и счетоводни документи не са модернизирани, отличават се с нисък производствен капацитет. За осигуряване на непрекъснатост на процеса на работа се използва дизелов генератор за ток вместо UPS. Инсталираният софтуер не осигурява постоянно качество услугата с нужната степен на сигурност и надеждност за информацията. Със сега използваните оборудване, софтуер и лиценз, капацитетът за предлагане на Cloud услуги за издаване и обмен на електронни финансови и счетоводни документи на предприятието и стопанския обект в Монтана е до 50 000 документа (общо за всички клиенти) на година. С придобиването на Лиценз за право на ползване на полезен модел „Система за централизиран обмен на счетоводни и/или електронни документи” предприятието ще може да предлага Cloud услугите за издаване и обмен на електронни финансови и счетоводни документи без ограничение в броя на абонатите и да ползва неограничено полезния модел за системата за централизиран обмен на счетоводни и/или електронни документи, включваща множество входно-изходни устройства, свързани чрез интернет или друга мрежа към централен уеб сървър. Уеб сървърът е свързан двупосочно за обмен на данни чрез пет модула и бизнес логика към база данни: модул за интерфейс към съществуващи счетоводни програми, модул за управление на връзките с клиенти, модул за управление на документи, модул за управление на правата на достъп до документите и модул за управление във времето. Софтуерната платформа за oблачна инфраструктура, чрез използването на Сървъра за база данни, ще подобри операциите в етапи 2, 3 и 5. Платформата ще може да се интегрира с наличните счетоводни софтуерни приложения на клиентите. Чрез Софтуерната платформа за oблачна инфраструктура и Сървъра за база данни ще се осъществява обработването и съхранението на документите в централизирана и напълно автоматизирана среда, непрекъсваемото токозахранване (UPS) служи за подаване на ток елиминирайки аномалии в електрическата мрежа включително прекъсване на електрозахранването за определено време. 405 000.00 163 150.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (чрез придобиване на ДМА: Сървър за база данни–1 бр., Непрекъсваемо токозахранване (UPS)–1 бр. и ДНА:Софтуерна платформа за oблачна инфраструктура–1 бр., Лиценз за право на ползване на полезен модел „Система за централизиран обмен на счетоводни и/или електронни документи”–1 бр.): Като част от дейността за подобряване на производствените процеси ще бъдат придобити следното оборудване представляващо ДМА: Сървър за база данни – 1 бр., Непрекъсваемо токозахранване (UPS) –1 бр. и ДНА: Софтуерна платформа за oблачна инфраструктура – 1 бр., Лиценз за право на ползване на полезен модел „Система за централизиран обмен на счетоводни и/или електронни документи” – 1 бр., които ще функционират като единна структура за предоставяне на Cloud услуги за издаване и обмен на електронни финансови и счетоводни документи. Производственият процес за предлагане на Cloud услуги за издаване и обмен на електронни финансови и счетоводни документи обхваща следните основни етапи: 1) Ползване на лиценз за услугата; 2) Генериране и съхранение на електронни документи в облачна инфраструктура; 3) Импорт (получаване) на документите от клиента към облачната инфраструктура; 4) Проверка на статуса на клиента за платен абонамент/такса; 5) Експорт (изпращане) на документи от облачната инфраструктура към клиента; Проектът включва дейност - внедряване на нова технология Софтуерна платформа за oблачна инфраструктура, Лиценз за право на ползване на Полезен модел и Сървър за база данни, функциониращи като неразривни елементи за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес на Cloud услугите. Новата технология представлява комбинация от закупените активи в система за централизиран обмен на счетоводни и/или електронни документи, включваща множество входно-изходни устройства, свързани чрез интернет или друга мрежа към централен уеб сървър. Уеб сървърът е свързан двупосочно за обмен на данни чрез пет модула и бизнес логика към база данни: модул за интерфейс към съществуващи счетоводни програми, модул за управление на връзките с клиенти, модул за управление на документи, модул за управление на правата на достъп до документите и модул за управление във времето. Софтуерната платформа за oблачна инфраструктура, чрез използването на Сървъра за база данни, ще подобри операциите в етапи 2, 3 и 5 от производствения процес описан по-горе. Платформата ще може да се интегрира с налични счетоводни софтуерни приложения на клиентите. Чрез Софтуерната платформа за oблачна инфраструктура и Сървъра за база данни ще се осъществява обработването и съхранението на документите в централизирана и напълно автоматизирана среда с непрекъсваемото токозахранване (UPS), което служи за подаване на ток елиминирайки аномалии в електрическата мрежа включително прекъсване на електрозахранването за определено време (всички етапи от производствения процес) ще бъдат постигнати следните резултати: - намаляване на производствените разходи за единица продукция с 13% - вследствие на закупуването на Софтуерна платформа за oблачна инфраструктура и нов сървър за база данни, които ще осигурят качествено функциониране на процесите на системата (без да се налагат чести ремонти, преинсталиране и доработки на софтуера, такси за неговата поддръжка, прехвърляне на данни от 1 към друг сървър и т.н.), гарантирано чрез UPS; - намаляване на изразходваната електроенергия на единица услуга с 30% вследствие на по-енергийно ефективното оборудване и технологията за облачна инфраструктура, която ще позволи използването на по-малък брой сървъри от 4 на 2 броя, вследствие на закупуването на 1 брой с голям дисков масив, повече скорост и оперативна памет и още 1 който се очаква да бъде инсталиран до края на календарната година (собствена инвестиция на дружеството); - намаляване на отделяните вредни газове - въглероден диоксид и азотен оксид в околната среда с до 90% - очакваният резултат ще бъде постигнат след закупуване на непрекъсваемото токозахранване (UPS), което ще отмени използването на дизелов генератор при аварии на токоподаването по електрическата мрежа (чест проблем в град Монтана). - намаляване на електромагнитното излъчване с до 10% и генерирания шум в работните помещения с 3-5 db. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).