Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal of the applicant PM Production is aimed at the development of a start-up enterprise in the field of creative industry. The idea of the entrepreneur Borislava Slavova is to launch a culinary online platform named hranazadushata.bg. The ultimate goal of the newly established company is to introduce to the market an innovative approach to providing information in this area, covering a specific range of topics and answering the demand. The platform will rely on rich video and picture content with interesting recipes as well as frequently updated text content featuring intriguing facts and news from the culinary world. The most distinguishing feature of hranazadushata.bg , which will set it apart from other similar sites will be the addition of meal-sharing module on the web-site. It will provide users from Bulgaria and abroad the opportunity to reach each other and physically share homemade food.
 The project will focus on the preparation and start-up of the company's activities, allocating the following expenditures:
- Tangible fixed assets - the necessary technological equipment for the realization of the entrepreneurial idea;
- Wages and social costs for the members of the project team;
- Cost of renting office, overheads and office supplies;
- Purchase of a web-site development;
- Purchase of a market research and Marketing  strategy.
Following the outlined strategic framework and thanks to the allocated funding, PM Productions will realize a successful and sustainable business initiative which will meet the specific demand in the segment, offering an innovative approach to improving consumer experience.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемачески идеи : ЦЕЛ:Целта на дейността се припокрива изцяло с целите на проекта, тъй като е основна дейност в проектното предложение: ОСНОВНА ЦЕЛ на проекта е подсигуряване на финансова и материална база за разработване и пазарна реализация на web -базирана платформа на кулинарна тематика. ЕТАПИ: Планът за развитие на компанията, подробно описан в секция 11, Описание на предприемаческата идея, предвижда следните етапи: 1./ Концепция; 2./ Ранен етап; 3./ Стартиране; 4./ Скалиране; 5./ Консолидиране. Дейност 1 от проектното предложение застъпва следните етапи от цикъла на предприемаческата идея: 1. Ранен етап: от 1-ви до 6 -ти проектен месец; 2. Стартиране: от 6-ти до 18 проектен месец. В рамките на тези два етапа са обособени и етапите от изпълнение на Дейността. ОБОСНОВКА на р-дите по проекта: 1. Р-ДИ ЗА ЗАПЛАТИ: За реализиране на стратегическите цели на ПМ Продукция е необходимо да се изгради мотивиран екип, който да е морално ангажиран и въвлечен в компанията от самия старт на нейната дейност. Разходите предвидени за заплати, покриват пазарния минимум за наемане на екип в сектора на Информационните и услуги и Творческата индустрия. 2. Р-ДИ ЗА ДМА: Материално-техническата база е фундаментална част от подобен бизнес, имайки предвид динамичното развитие на технологиите и пряката необходимост от специализирано оборудване за реализиране на предприемаческата идея. Една от отличителните характеристики на hranazadushata.bg е включването на висококачествено професионално видео съдържание. Това обуславя необходимостта от оборудване, което да отговаря на високи технически изисквания за параметри и качество. Предвидени за закупуване са 5 компютърни конфигурации с възможности за обработка на видеа и графичен дизайн. Те ще бъдат използвани от петте члена на екипа на hranazadushata.bg в ежедневната им работа. Ще бъде закупен и един специализиран монитор за броадкаст, който ще бъде използван от лицето на длъжност МОНТАЖИСТ. Предвидени са и два комплекта професионални видеокамери, които ще се използват от лицето ОПЕРАТОР и от АВТОР/РЕДАКТОР. 3. НЕПРЕКИ Р-ДИ: Подсигуряването на средства за покриване на постоянните разходи за наем, ел.,вода, интернет е сред най-големите предизвикателства за стартиращия бизнес, поради небалансираните приходи в началото и трудното оперативно планиране. Ето защо, покриването им със средства по проекта ще осигури спокойствие и свобода на екипа за концентриране в развитие на идеята. 4. Р-ДИ ЗА УСЛУГИ: Маркетингът е високоспециализирана дейност, която се развива изключително динамично - включително ангажирайки съвременни технологии и разработки. Все по -голяма рядкост са предприемачи, които да разполагат с достатъчно добри маркетинг умения и ресурс за извършване на задълбочени пазарни проучвания. Това води до наемане на външни експерти, които разполагат със задълбочени знания и опит в областта. Касаейки изключително конкурентния и структуриран сектор, в който ще оперира ПМ Продукция добрата маркетинг стратегия и позициониране на пазара са от критично значение за успеха на идеята, което налага необходимостта от Пазарно проучване за оценка на пазара и нагласите на потребителите и Изготвяне на професионален Маркетинг стратегия.. 5. Р-ДИ ЗА УЧАСТИЕ В СЪБИТИЯ: Необходимост от участие в събития възниква по няколко причини: 1./Маркетинг и нетуъркинг: Необходимост от разширяване и утвърждаване на мрежата от контакти на екипа на проекта на местно и международно равнище, от което пряко зависи пълноценното протичане на работата - създаване на контакти и канали за информация; и привличане на потенциални клиенти, позиционирайки hranazadushata.bg в утвърдените медийни кръгове в страната. 2./ Повишаване на информираността и квалификацията на определение теми. Предвидено в рамките на определения бюджет да бъдат посетени минум 3 събития, едно от които в чужбина. 6. Р-ДИ ЗА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА: Проектната идея не би могла да бъде реализирана без разработването на достатъчно фукционална интернет платформа, която да отрази визията на екипа. 210 211.60 194 128.08
Визуализация на проекта: Описание ПМ Продукция ще осигури в рамките на изпълнение на проекта, всички необходими дейности за визуализация и публичност на проектните дейсности в съответствие с Единен наръчник на бенифициента за правилата по информация и комуникация и в рамките на предвидения бюджет. Като част от дейността ще бъде закупени 2 бр. табели и 100 бр. стикери. Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 в неговата успешна реализация. Предвид факта, че проектът предвижда осъществяване на инвестиции в ДМА, на мястото на зпълнението му - на входа на офиса на кандидата, ще бъдат поставени, в съответствие с графичните стандарти, 2 информационни табели - временна и постоянна, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на "Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране , представени в български лева. На временната табела ще бъдат обозначени също и началната и крайната дата на изпълнението на проекта. За маркиране на закупените общо . ДМА, на подходящо място на повърхността на всеки от тях, ще се бъдат поставени по два стикера. Стикери ще бъдат поставени и на други подходящи места за постигане на по-голяма публичност. На всеки стикер ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, упоменато "Европейски съюз", наименованието Европейски фонд за регионално развитие, общото лого за програмния период 2014 - 2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността, ще се посочва че се финансира от ОП Иновации и конкурентоспособност чрез Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта, ще продължи общо 14 месеца и приключва с успешното реализиране на всички проектни дейности и финализирането на проекта 2 000.00 750.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).