Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The main activity of Euromebel Ltd. is the production of furniture for home and office. In the past two years, the company's management has identified a need for improved management and organizational capacity of the enterprise. This project proposal aims to develop the internal processes of Euromebel Ltd  through:

1. Introduction and certification of quality system ISO 9001.
2. Development and implementation of an ERP System for Quality Management (ESQM). 
3. Purchase and commissioning of an integrated production and organizational business software.

By implementing the above mentioned activities the company hopes to improve its export advantages and presence on international markets, while achieving substantial progress in:

- Sustainable development;
- Organisational innovation activities;
- Processes related to planning and decision-making;
- Processes related organization of resources;
- Processes related to the organization of the manufacturing process of the services provided;
- Sales processes;
- Processes related to internationalization of products;

The expected results of the implementation of the project consist of improving the capacity of the company for a successful presence in intense competitive foreign markets through introduction and implementation of quality systems, ICT-based systems and software for organizational and business management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на ISO 9001.: Дейността ще се състои във въвеждане и сертифициране на ISO 9001 в дружеството. Изпълнението на дейността се налага поради нуждата в дружеството на система за контрол на качеството. Стандарт ISO 9001 представлява набор от изисквания за регламентиране на правила, които управляват дейността на организацията в аспект качество. Целта е в обхвата на системата за управление на качеството да бъдат включени всички дейности, които гарантират съществуването на организацията, нейните продукти и услуги и финалното удовлетворение на клиентите. Тази система за управление на качеството осигурява единство в организацията по отношение на целите, спомага за усъвършенстване на съществуващите процеси, постига мотивация и отдаденост на служителите и предполага задълбочено познаване на изискванията на клиентите. Чрез въвеждането на стандарта дружеството планира да постигне следният напредък в управление на качеството: - повишаване на продуктивността, в следствие на подобрение на основните процеси, като същевременно се цели оптимално икономично използване на ресурсите; - значително повишаване качеството на цялостната организация, постигнато чрез по-добра комуникация, фиксирани цели и отговорности; - повишаване на рентабилността като следствие освен от намаляване на разходите, но и от липса на загуби на материали, оптимизиране на времето на работните цикли; - ориентация към непрекъснато осъвършенстване, която позволява да се търсят варианти за подобрение на вече постигнати цели; - по-голяма гъвкавост спрямо непрекъснато променящите се възможности и условия на пазара и готовност за приспособимост към тях; - повишена мотивация, персонална отговорност и подобрена работа в екип на служителите, които са определящ фактор при постигане на фирмените цели; - значително повишава качеството на вземаните решения, основани на резултатите от извършените одити и анализ на организацията; - повишена способност за създаване на стойност, както за самата компания, така и за нейните клиенти, доставчици и партньори. Стъпки за реализацията на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта; 2. Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на услугата; 3. Внедряване на системата за качество в дружеството; 4. Сертифициране от компетентен орган; 18 000.00 14 400.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на ERP система управление на качеството (ЕСУК): Дейността ще се състои в разработване и внедряване на ERP система за управление на качеството (ЕСУК). Системата ще обхваща всички специфични бизнес процеси - от конфигурирането на мебелите в поръчката за продажба, през логистиката на доставките и продажбите до специализирани анализи по видове мебели. Реализарането на дейността се налага, за да бъдат постигната следните качествени подобрение в процесите на фирмата: - Редуциране на грешките; - Намаляване на времето и разходите свързани с въвеждането на информацията от една система във фирмата в друга; - Оптимизиране за материалните запаси и складовите наличности; - Оптимизиране на бракуваните материали, които не могат да се използват в производството и цялостно управление на отпадъците; Разработването на внедряването на системата ще позволи на фирмата да работи според международни стандарти за бизнес процесите. Планирането и организирането на поръчките и доставките ще доведе до намаление на складовите запаси, което освобождава финансов ресурс за фирмата. Системата ще позволи да се правят различни анализи и да се намери бърза и адекватна реакция на промените в пазарната среда. Планира се увеличение на събираемостта на вземанията и оптимизация на управленските и организационни процеси. Системата ще позволи изготвената оферта лесно може да бъде превърната в поръчка за продажба, като включва следните функционалности: 1. Потребителски модул 2. Организационен модул 3. Библиотечен модул 4. Модул Електронни документи (ЕД) 5. Модул Производствена проследимост 6. Модул Брак и отпадъци 7. Модул Задачи 8. Допълнителни функционалности Стъпки за реализацията на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта; 2. Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на услугата; 3. Разработка на ERP система за управление на качество в дружеството (съвместима с ISO 9001). 4. Внедряване на ERP система за управление на качество в дружеството и проверка за интеграцията с ключови параметри и системи на дружеството. 95 000.00 95 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ДМА/ДНА за управление на бизнес процесите в предприятието: Закупуване на ДМА/ДНА за управление на бизнес процесите в предприятието ще се осъществи чрез закупуването на интегриран производствено-организационен софтуер. В същността си софтуерът представлява един визуален виртуален модел, който експерта ще може да ползва, за да види промяната в съвкупостта на много параметри и да вземе решение за цялостния облик на даден продукт. Виртуалният модел предлага да се види изделието като съвкупност, а не само като серия от линейни части. В допълнение, с промяната на отделни компоненти, може да се изчисли промяната върху използваните материали, а именно до колко те ще успеят да издържат на допълнително натоварване. Интегрираният производствено-организационен софтуер ще позволи импортиране и експортиране на библиотеки от данни и спецификации, които ще могат да бъдат ползвани с лекота и в последващи проекти. Цялото софтуерно решение позволява разработването и изпробването на множество симулационни модели с цел избирането на най-добрия от гледна точка на икономия на производството или предпочитание на клиента. Критичните точки, върху които софтуерът ще може да влияе най-съществено са: - работа с каталог с детайлна информация за мебелите - модел, предназначение, функции, категоризация, материал, цвят, покритие, размери и др. - бързо търсене на артикули по сечения от множество характеристики; - улеснено създаване на оферти и поръчки за продажба; - гъвкаво ценообразуване и офериране на услуги; - автоматично създаване на поръчка за доставка от поръчка за продажба; - автоматизирано разпределяне на получената стока по поръчки за продажба; - специализирани справки и анализи. Софтуерното решение, с което фирмата планира да оптимизира процесите на произвдството си, ще позволи пълната интеграция на компонентите на даден продукт. Промяната на един компонент автоматично ще измени останалите параматри по композицията без да се компроментират естетическите качества на продукта. Това може да бъде постигнато чрез пре-програмиране на предварителни параметри (или група параметри). Документацията на продукта автоматично се подновява, като на ниво продажби, клиентът може да зададе промяна в един основен параметър (например дължина на изделието) и решението му бъде автоматично приведено към производството. Интегрираният производствено-организационен софтуер предлага въвеждането на клиентски предпочетания в дизайна и производството електронно и почти едновременно. Планираната автоматизация предлага ускоряване на вземане на решения и планиране на последващи дейности по проекта. Стъпки за реализацията на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта; 2. Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на услугата; 3. Закупуване на интегриран производствено-организационен софтуер; 4. Интегриране на софтуера с останалите процеси във фирмата. 97 273.98 0.00
Визуализация на проекта : Дружеството ще приложи мерки за информиране и публичност (визуализация), съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).