Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 657 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal focuses on improving the management capacity of an enterprise specialized in production of bread and bakery products . The project provides for activities to promote the use of information and communication technologies and services through the development and implementation of ERP system and through the purchase of new equipment necessary it`s functioning. Through the project activities the following shall be achieved:
1. Improving the processes of management and organization in 6 directions;
2. Introduction of organizational innovations in the company;
3. Introduction and implementation of ICT-based system for management of resources, production and core business processes;
4. Implementation of measures for better waste management and reduction of environmental impact
The project implementation shall provide for the following effects:
1. Improving the processes of planning and decision making; management of resources, production and services; distribution and internationalization of products; financial management.
2. Increased revenues and extended export potential
3. Increased productivity
4. Reduced negative impact on the environment.
Project effects will lead to improved competitiveness of the company with increased attention to the environment, which determines the sustainable development of Dikmont Ltd.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за насърчаване използването на инофрмационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на ERP система: В изпълнение на дейността се предвиждат услуги по разработване и внедряване на ERP система със следните характеристики и основни параметри: 1) Модул "Контрагенти": ще подобри обслужването на клиентите чрез организиране на всички свързани данни - идентифициране, следене на обороти, диверсифицирани ценови политики, клиентска лоялност и др. 2) Модул "Управление на складово стопанство": проследява състоянието на склада, поддържа стокови номенклатури на суровини, продукти, консумативи и др. с паралелни кодировки, възможност за снимки, отчитане на амабалаж. Чрез него ще се проследяват партиди и заприхождават суровини с партида, отчитаща срока на годност. Модулът ще спомогне за избор на партидата, от която се влагат суровините в производството, ще се проследяват производствени партиди за това какви суровини се влагат и обратно – партида на суровина в какви крайни изделия е вложена. За контрол на качеството, който се осъществява в съответствие със стандарта HACCP, системата ще извършва анализ на опасности, определяне на критични точки за елиминиране на възможните биологични, химически и физически опасности за човека, в които производството може да се управлява и контролира ефективно и последващ контрол на показателите в тези точки. 3) Модул "Производство": създава функционалности за управление на производството чрез: 3.1. Поддържане на производствени рецепти: за всеки продукт ще се поддържат основна и алтернативни рецепти, като ще се следят за основни и допълнителни суровини. Във връзка със спецификите на дейността ще се разработят функционалности за описване на рецепти и за свободно дефинируеми количества. 3.2. Функция „Анализ продукти за дата“: предназначена за диспечери и организатори на производството. За конкретен ден в матричен вид ще се визуализират всички продукти и поръчки: ще се проследяват заявени, поръчани и експедирани количества с пресмятане на общи количества и оставащи за производство. 3.3. Функция „Дозиране на тесто“: чрез маркиране на поръчки и асортименти програмата създава задача за отчитане на производството, изчислявайки необходимото тесто с подходящите количества суровини. След избора на рецепта програмата изготвя предложение за вложените суровини и техните партиди, като след приключване на процеса се отразява реално произведено тесто. 3.4. Функция „Подготвяне за експедиция“: създава задачи за отчитане на производството, попълвайки крайни изделия с техните количества и изчислявайки колко тесто и допълнителни суровини са необходими. При необходима корекция на количествата на крайните продукти се извършва преизчисление за необходимите суровини и междинни продукти. 4) Модул "Поръчки и Продажби": осигурява бързо и лесно създаване на нови продажби, мониторинг на изпълнението, фактуриране и заплащане. Обработката на поръчки се извършва чрез приемане на поръчаните количества по продукти с дата/час. На база на поръчките се създават експедиции, когато са произведени съответните количества. След получаването на стоката от крайния клиент се генерира фактура. При обработка на реализацията от собствена магазинна мрежа зареждането на магазините става с прехвърляне на стоката към склада на магазина с вътрешни стокови разписки. Извършва се отразяване на продажбен отчет за всеки от магазините. 5) Mодул "Финанси": ще създаде подробна и пълна картина на паричните потоци и наличности с цел оптимизиране на разходите, анализ и повишаване на приходите, управление на вземанията и задълженията. Модулът управлява всички финансови документи, тяхното движение, банковите сметки, данъци и др. Чрез него ще се създават и управляват ваучери. 6) Модул "Разчети": чрез него дружеството ще следи за вземания и задължения, прихващания, управление на няколко банкови сметки и няколко касови сметки. 7) Модул "Фактуриране": ще служи за автоматизирано издаване на фактури на база на една или няколко поръчки. 8) Модул за управление на отпадъците: чрез него ще се оптимизират количествата биоразградими отпадъци, опаковки, замърсена вода. 315 000.00 315 000.00
Дейност за насърчаване използването на инофрмационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: В изпълнение на дейността ще бъдат закупени, монтирани и пуснати в експлоатация следните активи, необходими за функционирането на ERP системата: 1) Сървър (CPU ) 2 бр. и Сървър (Storage) 1 бр.: сървърите играят роля на процесорни системи и са общата система, осигуряваща изчислителната мощ, необходима за инсталиране и функциониране на ERP системата. Трите сървъра работят в клъстер като единна компютърна система. Сървърите (CPU ) осигуряват непрекъснатост на работния процес на системата, дори в случай на отказ на единия от тях. Сървър (Storage) служи за съхранение на данните. Операционната система поддържа виртуализация, т.е инсталиране на виртуални машини с различни технически параметри. На тези виртуални машини се инсталират необходимият брой сървъри обезпечаващи ERP системата. Сървър (Storage) осигурява и възможност за подмяна на диск и захранване без необходимост от спиране на системата, което осигурява непрекъснатост на системата и елиминира възможност от загуба на данни. 83 350.00 83 350.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).