Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 657 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

ICT Solutions LTD has a code of business activity 62.01-Computer programming. The company is specialized in the development of complex software solutions and provision of their subsequent maintenance and support. The IT sector is extremely dynamic and fast-developing and is based on the achievements of cutting edge technologies. This imposes the need for constant optimization of the processes for management and organization of the main activities of all enterprises, operating in this business field. With the aim of improving the management capacity of the enterprise, the current Project Proposal envisions the delivery and implementation of ICT based specialized software for management of resources and processes, which will allow the company to utilize and exploit a system of integrated applications for business processes management and automation of a number of activities, linked to technologies, services, human resources and customer relations. The analysis of client-related information will support the management team in the decision-making process. ICT Solutions LTD is an environmentally responsible company, which executes its activity with care for the environment and dedication to reduce to a minimum the volume of harmful radiation, CO2 and heat emissions. In order to re-confirm its current direction of business development the enterprise plans the purchase and implementation within the company of a specialized module for waste management from its activity. 
Through the accomplishment of the current project the company will inaugurate a new organizational model, software for resources and processes management /ERP/, which will optimize the work of its employees, will improve internal communication, will increase the quality and efficiency of the provided services and this will lead to increasing the competitiveness of ICT Solutions LTD and facilitate its expansion on the domestic and international markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги - Придобиване и внедряване на ИКТ базирана софтуерна система за управление на русурсите и процеси в Ай Си Ти Солюшънс ООД - ERP: Към настоящия момент основното ограничение пред развитието на компанията се корени в липсата на единна управленска система (ERP), която да събира, разпределя и обобщава в едно информацията от извършваните услуги – събирането на информацията става чрез ръковидители проекти, поддръжка на софтуери, бизнес развитие, маркетинг, частично се обобщава в таблици, липсват записи за редица извършени операции, което не позволява проследимост и контрол. Липсата на ERP затруднява управлението на дейностите, води до дублирането им от различните служители, пречи на предлагането на гъвкави пакетни услуги за разработка на софтуер, поддръжка на клиенти и др. спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата. Всичко това води до застой в развитието на компанията и е причина внедряването на ERP да бъде определен като водещ приоритет в плана за развитие на фирмата. Дружеството е идентифицирало следните нужди, обуславящи своевременното внедряване на ERP: – нужда от обединяване на информацията породено от големия документооборот и липсата на единна автоматизирана система между обектите на фирмата /10 регионални офиса за поддръжка на хардуерни и софтуерни приложения/; – необходимост от бързо и надеждно изготвяне на справки за нуждите на ръководството и клиентите; – нужда от автоматично анализиране на постъпилия обем работа и крайния резултат – ръчното обработване на такъв вид данни, води до голям разход на време и усилия; – нужда от наличие на възможност за отдалечен контрол върху сервиза и поддръжката в регионалните офиси – включване на нови обекти за поддръжка, изключване на клиенти от договорите за поддръжка и прекъсване на услугата HELP DESK, инкасиране, отстраняване на аварии и технически проблеми - компанията осъществява софтуерно и хардуерно поддържане в над 1950 обекта в цяла България/; – нужда от по-гъвкава комуникация между служителите, реакция и срокове, с цел по-конкурентни условия. Изпълнението на дейността се състои в закупуване и внедряване на ERP, коeто ще интегрира и управлява цялата информация и всички дейности на дружеството, предоставяйки възможности за цялостно управление и контрол на процесите: сключване на договор с клиент за поддръжка, предлагане на гъвкави пакетни услуги/продукти, автоматично включване/изключване на обекти които се поддържат, анализ и контрол на текущото състояние на регионалните офиси в цялата страна, статистика на възникналите гаранционни и извънгаранционни услуги, споделяне на бази данни между отделните модули, управление и контрол на регионалните офиси и др. Системата обхваща всички елементи от дейността на поддръжка, разработка и мониторинг на специализирани софтуерни и хардуерни продукти. Изпълнението на настоящата дейност е необходимото условие, идентифицирано от мениджърския екип, за развитие на управленския капацитет и растеж на АЙ СИ ТИ СОЛЮШЪНС ООД , чрез въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление. Внедряването на ERP в дружеството по същество представлява организационна иновация, тъй като за първи път ще се въведе цялостна управленска система на производствените операции, чрез която ще се постигне: - пълна проследимост на процесите в дружеството; - проследимост на регионалните офиси: - проследимост на поддръжката на клиенти / софтуерна и хардуерна поддръжка/; - минимизиране на „човешките грешки”; - подобряване комуникацията с клиента/ единен HELP DESK/. - оценка на ресурса „време”; - прехвърляне на заявките м/у различните служители, регионални офиси при нужда; - обратна връзка, особено при евентуално неудовлетворение на клиента; - организиране на удобен и улеснен масив от информация, чрез който лесно да се представят данни – „история на клиента, гаранционна и извънгаранционна поддръжка, време за реакция при възниканал проблем”. Обобщено, въвеждането на ERP система ще позволи по-добро планиране на всички дейности, анализиране, подобрен контрол и оптимално използване на ресурсите в предприятието. 556 200.00 555 000.00
Дейност за визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации 520.00 297.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).