Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 657 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The main activity of IMPALA Ltd. is the production of furniture (for canteens and living rooms). Pursuing its main objective, namely to be a modern, constantly developing and adequately market-compliant firm, increasing its competitiveness and constantly enhancing its export potential, IMPAALA's management team strives to improve the production processes by seeking the best methods for doing so.

The main needs of the company are related to the increase of the production capacity and the export potential. Satisfaction of both needs is one of the main goals of the project. Through the implementation of the project envisaged for the improvement of the production capacity, it will be possible to achieve the overall objective of the project. 

The main results of the activity are expected to improve the production process and to increase the production capacity and to strengthen the export potential of the company. In order to achieve the project results, Electronic-programmed circular saw with NC (1 pc.) and Single-sided automatic edge banders with CNC (1 pc.) will be purchased.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствения капацитет (ще бъдат закупени Форматен циркуляр с ЦУ (1 бр.) и Автоматична едностранна кантираща машина с ЦПУ (1 бр.)): Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и пуснати в експлоатация: 1. Форматен циркуляр с ЦУ (1 бр.) 2. Автоматична едностранна кантираща машина с ЦПУ (1 бр.) Основната дейност на фирмата е производство на мебели (за столови и всекидневни). Към момента производствения процес преминава през следните основни етапи: „разкрой“ – „разпробиване, фрезоване и триизмерно оформяне“ – „допълнителни дообработки“ – „подготовка за складиране и експедиция“. Към допълнителните обработки спадат кантиране, формоване, обработка на отворите и сглобките, междинно шлайфане за изглаждане на ръбове и орнаменти, замервания и корекции на сглобките, заобляне на ъглите, полиране и циклене на канта, грундиране и боядисване там, където е приложимо. ИМПАЛА ООД разполага с необходимите производствени мощности за изпълнението на етапи “разкрой”, “разпробиване, фрезоване и триизмерно оформяне” и “подготовка за складиране и експедиция”. Тясно място в производствения процес се явяват част от дейностите на етап “допълнителни дообработки”. За този етап фирмата разполага с някои по-нови и функционални машини с наличен свободен производствен капацитет (машини за шлайф, замервания, грундиране и боядисване) и със стари, ниско-производителни и нефукционални машини – универсални форматен циркуляр и кантираща машина. Старите машини се явяват тясно място в производствения процес. С тях фирмата извършва съответно формоване и кантиране, но машините са стари, амортизирани и капацитета им е крайно недостатъчен за да увеличи фирмата цялостния си производствен капацитет. За да подобри производствения процес и да повиши производствения капацитет ИМПАЛА ООД иска да закупи Форматен циркуляр с ЦУ (1 бр.) и Автоматична едностранна кантираща машина с ЦПУ (1 бр.). Машините ще заменят амортизирано и морално остаряло оборудвано с ново, което притежава по-добри параметри и характеристики, в резултат на които ще се подобри производствения капацитет на фирмата, ще се подобри производствения процеса и ще се повиши производствения капацитет. Чрез закупуването на гореописаното оборудване ще бъде възможно подобряване на производствените процеси на фирмата, което ще допринесе за изпълнението на дейността. Оборудването ще премахне тясно място в производствения процес на фирмата, което ще позволи увеличаване на производствения капацитет на съществуващия стопански обект на фирмата от 4 700 бр. мебели за столови и всекидневни за година N на 5 926 бр. мебели за столови и всекидневни за година N+2. Инвестицията ще позволи увеличение на средните генерирани приходи от износ. Разходите по проекта са количествено и качествено определени след проведено проучване от фирмата и събрани оферти. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 12 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена за сметка на кандидата и ще бъде в съответствие с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 510 000.00 509 760.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).