Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0144-C01
Project Name "Patronage care + in municipality of Devin"
Beneficiary 000614895 OBSHTINA DEVIN
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 21.05.2021
Start Date 01.06.2021
End Date 02.11.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Смолян (BG424), Девин

Description

Brief description
„Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.“
Activities
  • Activity: Патронажна грижа: Целта на дейността е да се осигури подкрепа чрез предоставяне на патронажни грижи за възрастни хора и лица с увреждания от Община Девин чрез услуги в домашна среда. Етапите за изпълнение на дейността са следните: 1. Обявяване на прием на заявления от потребителите и кандидатите за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги - Прием на документи от кандидати за ползватели на услугите по проекта - Прием на документи от кандидати за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги - специалист по "Здравни грижи" - медицинска сестра/фелдшер/; психолог и Домашни санитари. На един от двамата специалисти /специалист "Здравни грижи" и психолога/ ще бъде вменено да бъде и координатор на услугите. Обявление за прием на заявления ще бъде поставено на видни места в общината, включително и в най-отдалечените населени места. Обявления ще бъдат публикувани и на интернет-страницата на община Девин.Чрез обявата ще се определи редът и начинът на прием на документи, както за потребителите на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги, така и за желаещите да заемат обявените позиции. В обявлението ще бъдат вписани и изискванията, на които трябва да отговарят; документи, необходими при подаване на заявленията за участие, както и срок за подаване на документи. Документите ще се приемат от екипа за управление на проекта в общинският център- гр.Девин. 2.. Подбор на персонал за предоставяне на услугите - ще бъде сформирана комисия, която да извърши подбор на кандидатите. За Кандидатите за заемане на позициите специалист по "Здравни грижи" и психолог се предвижда да се проведе интервю, а за позицията Домашен санитар ще се проведе първоначален подбор на документи, а за включването им в проекта водещо ще бъде желанието на потребителя. 3. Извършване на индивидуална оценка на потребностите на кандидатите за потребители - ще се изпълни от наети за целта специалисти, избрани по реда на ЗОП. Те ще бъдат лица, които притежават необходимото образование и компетенции. 4.Извършване на подбор на потребителите - Подбора ще се извърши от специално създадена за целта комисия на база изготвената индивидуална оценка, заложените индикатори и териториален обхват на предоставяните услуги по проекта. Всеки един от кандидатите ще бъде уведомен писмено за определените му часове за получаване на интегрирани здравно-социални услуги. 5. Предоставяне на услугата "Патронажна грижа" - Услугата ще се предоставя в рамките на 12 месеца, като се предвижда да стартира през трети проектен месец. Ще бъдат обхванати минимум 37 потребителя. Услугите ще се предоставят от: 1 специалист "Здравни грижи" - медицинска сестра/фелдшер; 1 психолог, 1 диспечер и 10 души "Домашни санитари". Ще бъдат предоставяни почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги на потребителите, чрез назначените мед.сестра и домашни санитари. Назначеният психолог ще оказва психологическа подкрепа и коонсултиране. Диспечерът ще отговаря за цялостната организация и координация на услугите. Ще бъде посочен "горещ" телефон, на който ще се бъде заявявана необходимост от закупуване и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост със средства на потребителите. Тези функции ще се изпълняват от диспечера. С потребителите на услугите ще бъдат сключени договори. Всички потребители ще бъдат предварително информирани и консултирани за броя часове които са определени за ползване на услугите. Преди сключване на трудови договори с лицата - Домашни санитари и специалисти, непосредствено преди предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги, се предвижда да бъде проведено обучение, което ще е на база на разработената от МЗ програма за специфично обучение. Обучението е предвидено само за тези от назначените лица, които до момента не са преминавали същото. На назначения персонал ще бъде проведена индивидуална и/или групова супервизия през време на предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 53 742.73
  • Activity: Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: На територията на Община Девин функционира Център за обществена подкрепа/ЦОП/ , като ДДД с доставчик общината. ЦОП предоставя комплекс от социални услуги, предназначени за деца и семейства, с цел предотвратяване изоставянето на деца и настаняването им в специализирани институции; превенция на насилието и отпадане от училище; деинстуционализация и интеграция на деца от специализирани институции; обучение за придобиване на умения за водене на самостоятелен живот и социална интеграция на деца от институции, консултиране и подкрепа на семейства в риск, консултиране и подкрепа на деца с увреждания и повишаване на родителския капацитет в семействата им. Потребители на услугите на ЦОП- гр.Девин са деца жертва на насилие и техните семейства; деца с поведенчески проблеми и техните родители; деца, отпаднали или в риск от отпадане от училище и техните семейства, деца с увреждани и техните родители. С потребителите на услугите се провежда както индивидуална, така и групова работа. Персонала на ЦОП се състои от 6 служители - директор, психолог, 2 социални работника, педагог и хигиенист. Утвърденият капацитет на ЦОП е 30 потребителя, а средномесечния брой потребители, с които се работи /индивидуално или групово/, е 40 потребителя. Към настоящия момент достъпа до сградата не е органирано контролиран.Предвиждаме към ЦОП да бъде назначен допълнителен персонал от двама души, включващ 1 сътрудник на 8 часа; 1 хигиенист на 8 часа. В условията на пандемията от COVID-19 се налага да се филтрира достъпа до помещенията и координацията на човекопотока. От друга страна, за организиране на процеса, свързан с дистанционна работа с потребителите, е необходимо допълнителен човешки ресурс за осъществяване на цялостния процес. С тези функции ще бъде ангажиран назначния по проекта сътрудник. С цел спазване на утвърдените здравни протоколи за борба с пандемията от COVID-19, се налага да бъде извършвана по-честа дезинфекция на помещенията и общите части в Центъра за обществена подкрепа. За целта, предвиждаме в рамките на проекта да бъде назначен още един хигиенист., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 13 960.51

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 67.00 , Reached amount: 100.00
Indicator 2 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 3 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 67.00 , Reached amount: 100.00
Indicator 4 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00

Financial Information

Total Project cost 94 784.53 BGN
Grant 94 784.53 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 94 784.53 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN