Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0097-C05
Project Name "Providing hot lunch - Boynitsa"
Beneficiary 000159472 Boynitsa Municipality
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 24.08.2016
Start Date 04.07.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Бойница

Description

Brief description
С настоящето проектно предложение Община Бойница ще има възможността да продължи дейностите по предоставяне на топъл обяд през 2016 , 2017, 2018 и 2019г. С реализирането на проекта за срок от 42 месеца ще се допринесе за постигането на общата цел на оперативната програма, свързана с намаляването на броя на живеещите в бедност лица, чрез подпомагането им с храни, с оглед преодоляване на основно материално лишение, чрез обхващане на потребители от утвърдените целеви групи. 
За тази цел ще бъдат изпълнени следните дейности: 
1. Определяне на целевите групи; 
2. Закупуване на хранителни продукти;
3. Осигуряване на топъл обяд; 
4. Предоставяне на съпътстващи мерки. 

Предоставянето на храната ще се осъществява в помещение за раздаване към Домашен социален патронаж на Община Бойница, като ще се обхванат 44 лица от 04.07.2016г до 27.11.2016г. и 134 лица от 28.11.2016г. до 31.12.2019г.
Ще се създаде екип за управление на проекта, който ще реализира дейности по недопускане на двойно финансиране, предоставяне на съпътстващи мерки, качествено изпълнение на проекта и други дейности, които ще допринесът за обхващането на най-нуждаещите се лица и оказване на необходимата им подкрепа.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Дейността "Определяне на целевите групи" ще се изпълнява съгласно Изискванията за кандидатстване и Наредба № РД 07-1 от 04.04.2016г. По предварителни данни, получени от Дирекция Социално подпомагане - Кула, в Община Бойница са налични лица от следните видове групи от основната целева група: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция "Социално подпомагане"; 3. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; Броят лица от всяка група, които ще могат да се възползват от дейностите по проекта е съответно: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 11 лица 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция "Социално подпомагане" - 26 лица 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си - 97 лица Общият брой на потребителите, които ще бъдат обхванати е 134 души. Целта на дейността е включване на лица, които отговарят на условията и качествено изпълнение на проекта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Дейността "Закупуване на хранителни продукти" ще бъде осъществена в съотведствие с изискванията на националното законодателство, при гарантиране спазването на принципите на добро финансово управление, публичност и прозрачност, равенство и недопускане на дискриминация. Закупуването на хранителни продукти ще се осъществява от фирми - доставчици със сключени договори след проведена процедура по ЗОП. Дейността на трапезарията ще стартира на 04.07.2016г. и ще продължи до 31.12.2019г. През този период топъл обяд ще се предоставя в работните дни от седмицата. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд е 877 дни, както следва: За 2016г. -м. Юли - 20 работни дни -м. Август – 23 работни дни -м. Септември – 20 работни дни -м. Октомври – 21 работни дни -м. Ноември – 22 работни дни -м. Декември – 21 работни дни За 2017г. -м. Януари – 22 работни дни -м. Февруари – 20 работни дни -м. Март – 22 работни дни -м. Април – 18 работни дни -м. Май – 20 работни дни -м. Юни – 22 работни дни -м. Юли – 21 работни дни -м. Август – 23 работни дни -м. Септември – 19 работни дни -м. Октомври – 22 работни дни -м. Ноември – 22 работни дни - м. Декември – 18 работни дни 2018 г. – 249 работни дни ( 12 месеца, средномесечно по 21 работни дни) 2019 г. – 252 работни дни ( 12 месеца, средномесечно по 21 работни дни) Общия брой лица, на които ще се предоставя топъл обяд е 44 души за 103 работни дни от 04.07.2016г. до 27.11.2016г. и 134 души за 774 работни дни от 28.11.2016г. до 31.12.2019г., Contracted Amount: 258 419.34 , Reported Amount: 259 922.96
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: По настоящия проект ще се реализира една обществена трапезария в кухнята към Домашен социален патронаж на Община Бойница, намираща се в сградата на бившето АПК, публична общинска собственост на Община Бойница. Адрес: с.Бойница ул. Георги Димитров №1. Наличната материална база включва кухненско помещение, подготвително помещение за заготовка на продуктите, складове за продукти и за амбалаж, помещение за измиване на посуда. Оборудването за приготвяне на храна включва: - електрическа готварска печка с котлони - 1бр. - готварска печка на дърва - 1 бр. - печки пекарни - 2бр. - фризери - 2бр. - хладилници - 2бр. Дейността ще бъде изпълнявана от персоналът на Домашен социален патронаж на Община Бойница в състав: - 1 готвач - 1 помощник готвач - 2 работник кухня/разносвач -1 домакин -1 управител, Contracted Amount: 12 920.96 , Reported Amount: 12 996.14
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран екипа на проекта. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на Община Бойница, включително и финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги. Ще се разработи информационна карта, която ще се попълва от потребителите на услугата, като с нея ще се информираме за нуждите им от съпътстващи услуги. Тя ще се попълва и от всеки нов потребител. При осъществените срещи и предоставените съпътстващи услуги ще се изготвя протокол, като от него ще ни се предоставя информация за броя и посоката на работа с потребителя., Contracted Amount: 12 920.96 , Reported Amount: 12 996.14

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: IVIL - IVAN KRASTEV ET, Contracted Amount*: 1 462.27 , Reported Amount**: 1 462.27
  • Contractor: UBP PLTD, Contracted Amount*: 4 883.43 , Reported Amount**: 28 095.93
  • Contractor: DEYAN - DEYAN STAMENOV ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 589.76
  • Contractor: VITAN-ZH - TODORKA MLADENOVA ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 134.00 , Reached amount: 224.00

Financial Information

Total Project cost 284 261.26 BGN
Grant 284 261.26 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 284 261.26 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 503.62 0.00 1 503.62 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти през 2016-2018г. в заведенията за социални услуги и образованието в община Бойница за двадесет и четири месеца от датата на сключване на договора, Estimated Amount: 252 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 Месо, месни продукти, риба и др.
    Contractor: UBP PLTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 Мляко и млечни продукти
    Contractor: UBP PLTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 Варива, подправки и др.
    Contractor: UBP PLTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4 Консерви, плодове, зеленчуци и др.
    Contractor: UBP PLTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5 Хляб и хлебни изделия
    Contractor: DEYAN - DEYAN STAMENOV ET
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN