Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.001-0088-C03
Project Name Providing a warm meal in the municipality of Opan
Beneficiary 000817917 Opan municipality
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 30.09.2015
Start Date 12.10.2015
End Date 30.04.2016
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Опан

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд в община Опан
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: В изготвената техническа спецификация са дадени основните изисквания, на които трябва да отговарят хранителните продукти, предмет на доставката : 1. Нормативни документи, които следва да се спазват: а) изискванията на Закона за храните, Закона за ветеринарномедицинската дейност и задължително да са придружени от търговски документ, съдържащ информация за качество, произход, годност и др. или друг изискуем от законодателството на страната документ към датата на доставката; б) Наредба №5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните; в) Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци; г) Наредба № 21 от 15.10.2002 г. за специфичните критерии и изисквания за чистота на добавките, предназначени за влагане в храни; д) Наредба № 31 от 29.07.2004 г. за максимално допустимите количества замърсители в храните; е)Наредба № 1 от 09.01.2008 г. за изискванията за търговия с яйца за консумация; ж)Наредба №32/23.03.2006 год. за окачествяване, съхраняване и предлагане на пазара на месо и черен дроб от домашни птици; з)Наредба за изискванията към напитките от плодове (приета с ПМС №219/2002г.); и)Наредба за изискванията към захарите, предназначени за консумация от човека (приета с ПМС №196/2002 г.); й)Наредба за изискванията към плодовите конфитюри, желета, мармалади, желе-мармалади и подсладено пюре от кестени (приета с ПМС № 45/2003 г.); к)стандартите на ЕС, респективно Регл. (ЕО) №178/2002 и Регл. (ЕО) № 852/ 2004 л) всички нормативни актове и разпоредби, гарантиращи качеството и годността на хранителните продукти предмет на поръчката; 2. Поставени са изисквания и към фирмата – Изпълнител : 1. Да имат внедрена, да прилагат и поддържат система за управление на безопасността на храните или система за анализ на опасностите и критични контролни точки, а когато цялостното внедряване на система е неприложимо - процедури в съответствие с принципите на системата за анализ на опасностите и критични контролни точки съгласно чл.18 от Закона за храните( НАССР). Доказва се чрез заверено копие от сертификата или процедурата. 2. Доставката на хранителните продукти да е придружена със сертификат за произход и качество, експертен лист или друг аналогичен документ и да се извършва при спазване на нормативно определените санитарно-хигиенни изисквания. 3.Изисквания за опаковане на храните. 1. Опаковките на храните не трябва да създават възможности за замърсяването им или за преминаването в тях на чужди и опасни за здравето на потребителя вещества. 2. Опаковките на предварително пакетираните храни трябва да са изпълнени така, че да не позволяват промяна на храната. 3. При установяване на нарушение на целостта на опаковката, хранителните стоки не се приемат. 4.Етикетирането трябва да е извършено съгласно чл. 4, т.1а от Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните, а на етикета трябва да е обозначено съдържанието, посочено в чл. 6, ал.1 от същата наредба.  Стоките трябва да са етикирани на български език, не се допускат обозначения на етикета, които заблуждават потребителя по отношение на характеристиката на храните, определена от тяхното естество, произход, идентичност, свойства, състав, трайност, начин на производство и употреба. Етикетът на хранителните продукти да включват следната информация:  Данни за наименованието, под което храната се подава;  Съставките на стоката и тяхното съдържание;  Трайността на стоката и условията, при които трябва да се съхранява;  Нето тегло или обем;  Име, седалище и адрес на производителя;  Маркировка за обозначаване на партидата, към която принадлежи стоката; , Contracted Amount: 5 515.40 , Reported Amount: 6 174.72
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Дейността ще се реализира в Обществената трапезария в село Опан,община Опан, област Стара Загора като ще се предоставя възможност на лицата, които са трудно подвижни или от други населени места със специализираното транспортно средство на Домашен социален патронаж храната да им се доставя по домовете. Храната ще се приготвя в кухнята на Домашен социален патронаж село Опан, община Опан, която се помещава в една сграда с преустроената обществена трапезария., Contracted Amount: 275.77 , Reported Amount: 275.00
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Опан разполага с необходимия квалифициран персонал за предоставяне на съпътстващи мерки, изразяващи се в : - Консултиране - съдействие за снабдяване с необходимите помощни средства при инвалидност или тежко заболяване, битови услуги – закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост, заплащане на електрическа и топлинна енергия, телефон и други със средства на лицето, съдействие за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Опан в т.ч. и по ОП РЧР 2014-2020 – представителите на целевата група ще се посещават на място, ще се попълват социални анкети с отбелязване на дейностите и услугите, от които се нуждаят лицата; - По график ще се извършва посещение по домовете от медицинско лице което да следи здравословното състояние на обслужваните лица и при необходимост да влиза във връзка с личен лекар, близки или други институции. Ежемесечно ще се изготвя доклад за реализираните съпътстващи мерки. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 22.00 , Reached amount: 24.00

Financial Information

Total Project cost 5 446.79 BGN
Grant 5 446.79 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 5 446.78 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN