Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1184-C01
Project Name Market Realization of an Entrepreneural Idea: design of buildings and facilities and consultancy on architectural activities by M-PROJECT AND DESIGN Ltd
Beneficiary 204894126 M-PROJECT AND DESIGN Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 29.08.2019
Start Date 29.08.2019
End Date 16.07.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Description

Brief description
"М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН" ООД е българска компания, създадена през Декември 2017 г., осъществяваща основна икономическа дейност по КИД-2008 – 71.11.„Архитектурни дейности“.
Планираните по проекта дейности обхващат двете допустими дейности по Процедура BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“, и по-конкретно: дейности за  реализиране на пазара на предприемаческата идея (проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) и дейности за визуализация на проекта.
Планираните проектни дейности са в съответствие с хоризонталните политики, залегнали в чл. 7 и чл. 8 на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета. 
Основната Дейност 1 за реализиране на пазара на предприемаческата идея е обособена в следните под-дейности:
Под-дейност 1.1. Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности
Под-дейност 1.2. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар
В проекта е предвидено под-дейностите на Дейност 1, да бъдат осъществени чрез следните ресурси, разходите за които са включени в бюджета на проекта:
1. Човешки ресурси, в т.ч.: наемане на квалифициран персонал–4 лица;
2. Материални и нематериални ресурси, в т.ч. закупуване на: 11 бр. ДМА и 3 бр. ДНА (специализирани софтуери) пряко необходими за осъществяване на процеса на предоставяне на услугите на потребителите им.
3. Наем на работно помещение в гр. Пазарджик за 17 мес.
4. Външни услуги: 1 бр. разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия и 1 бр. създаване на интернет страница.
Вземайки предвид същността на реализираната по проекта предприемаческа идея, проектът е в съответствие с тематична област „Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии“ от ИСИС, по-конкретно, с приоритетно направление „културни и творчески индустрии“.
Activities
  • Activity: Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 1 ще бъде осъществен чрез наемане на квалифициран персонал-4 лица на следните позиции: „Архитект“ ; „Проектант“; „Машинен инженер“ и „Чертожник“): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея - продукти, притежаващи характеристиките на услуги, а именно: проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности, включва следните под-дейности, представляващи етапите от цялостния им процес от разработката, вкл. проектирането и изготвянето им (най-общо–създаването на услугите) през процеса на предоставянето им на клиентите до крайното излизане и позициониране на целевия пазар: Под-дейност1.1.Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Под-дейност1.2.Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните две под-дейности на Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва: Под-дейност 1.1.Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Под-дейността вкл. действия по изпълнение на следните 4 етапа: Етап 1.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите човешки ресурси; Етап 2.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите материални ресурси; Етап 3.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите нематериални ресурси и Етап 4.Същинско изпълнение. Конкретните действия,предприемани в етапите на под-дейност1.1., както и съответните ресурси за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са: Етап 1.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите човешки ресурси за осъществяване на същинския процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности,в т.ч.: -1 лице за позиция: Архитект–ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 8 ч./ден.Лицето ще отговаря за извършването на дейности в инвестиционното проектиране и устройственото планиране, както и ще контролира изграждането, поддържането и възстановяването на сгради. Основните задачи, които ще изпълнява архитекта в проекта са разписани в детайли в т.9 на ФК. -1 лице за позиция: Проектант–ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 4 ч./ден.Проектанта ще провежда проучвания, консултации, проектиране и управление на строителни дейности; ще управлява строителни работи и ще осъществява поддръжката на строителни съоръжения; ще отправя съвети в технологичен аспект относно видовете използвани материали.Проектанта по проекта ще изпълнява основни задачи, разписани в детайли в т.9 на ФК. -1 лице за позиция: Машинен инженер-ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 4 ч./ден.Машинния инженер ще провежда проучвания, ще предоставя съвети и ще проектира в производствени сгради по задание на клиенти производствени машини, промишлени съоръжения, оборудване и системи; съветва по и контролира тяхното функциониране, поддръжка и ремонт;ще изучава и консултира относно материали, продукти и процеси.Машинния инженер по проекта ще изпълнява основни задачи, разписани в детайли в т.9 на ФК. -1 лице за позиция: Чертожник-ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 4 ч./ден.Чертожникът ще изпълнява функции по подготовка на технически чертежи, карти и схеми от скици, измервания и други данни, ще копира чертежи и рисунки; ще подготвя и коригира работни чертежи от скици и спецификации, изготвени от архитекта и други, разписани в детайли в т.9 на ФК. В периода от1-ви до 2-ри мес. ще бъдат сключени трудови договори с поименно посочените лица за съответните позиции спрямо планираната им заетост в проекта, посочена в т.9 на ФК. За позиция Чертожник договора ще бъде сключен с лице, отговарящо на посочените в т. 9 Екип от ФК изисквания, след провеждане на процедура за подбор на персонал., Contracted Amount: 249 400.00 , Reported Amount: 119 562.09
  • Activity: Дейност 1.Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 2 ще бъде осъществена чрез закупуване на 11 ДМА:Мултифункц.принтиращо и копиращо устройство,черно-бяло А3-1бр; Мултифункц.принтиращо и копиращо устройство,цветно А3-1бр;Малоформатно принтиращо и копиращо устройство А4-1бр;Лаптоп-Мобилна работна станция-4 бр и Стационарна компютърна конфигурация-4 бр): Под-дейност 1.1. Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Етап 2. Подготвителен етап – осигуряване на необходимите материални ресурси за осъществяване на същинския процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности – 11 бр. ДМА, в т.ч.: - Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, черно- бяло формат А3 - 1бр; - Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, цветно формат А3 - 1бр.; - Малоформатно принтиращо и копиращо устройство, формат А4 - 1бр; - Лаптоп - Мобилна работна станция - 4 бр. и - Стационарна компютърна конфигурация -4 бр. Предвидените за закупуване по проекта различни принтиращи и копиращи устройства са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) в частта им по финалното отпечатване и представяне на хартиен носител на различните видове продукти – резултат от съответните услуги, в т.ч. изготвени скици, градоустройствени планове, идейни и работни проекти на жилищни, обществени и промишлени сгради и съоръжения и др. Към настоящия момент, посочените продукти се представят в съответните институции за съгласуване и одобрение на хартиен носител, от където и изискването на клиентите, съответно на такъв да им бъдат изпълнени и предадени. Това от своя страна обосновава изключителната нужда и необходимост на включените в проекта 3 вида принтиращи и копиращи устройства с различни технически и функционални характеристики и за различни формати на разпечатване. Предвидените за закупуване по проекта 4 бр. стационарни компютърни конфигурации също са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) в частта им по същинската разработка, електронно разчертаване, проектиране, компютърен дизайн и 3Д визуализиране и презентация на продуктите – резултатите от услугите. Стационарните компютърни станции са 4 на брой, като са планирани по 1 бр. работно място за всеки от ангажираните по проекта 4 квалифицирани експерта. Те ще бъдат и основните работни места, където ще се изпълняват пряко действията по реализиране на предприемаческата идея, обхваната в проекта. Предвидените за закупуване по проекта 4 бр. мобилни работни станции са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) в частта им, от една страна, при осъществяване на подготвителните действия за осъществяване на услугите, свързани със заснемане на обекта, събиране и обработка на първоначална информация за обекта-поръчка на клиента на място, от друга страна, те са средства за представяне на готовия, разработен 3Д визуализиран проект на място при клиента и при нужда преработката му, доработката му или ревизирането му на място при клиента и спрямо неговите виждания и изисквания относно цялостно оформление и дизайн. Мобилните работни станции е предвидено да са 4 на брой, като са планирани по 1 бр. мобилна работна станция за всеки от ангажираните по проекта 4 квалифицирани експерта с оглед различния им профил и с оглед различните функции при разработката и презентацията на съответния проект-задание на клиента. Планирания период на изпълнение на описания втори етап ще бъде от 1-ви до 6-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 1-ви до 3-ти месец ще бъде разработена необходимата документация за провеждане на процедура чрез публична покана; през 4-ти-5-ти месец ще бъде проведена процедурата и ще бъде избран изпълнител на планираните доставки и в периода 5-ти-6ти месец ще бъдат извършени самите доставки, инсталации и тестови пускания на предвидените 11 ДМА., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 66 915.00
  • Activity: Дейност 1.Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 3 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 3 и етап 4 ще бъде осъществена чрез закупуване на 3 ДНА:Софтуер за компютърен дизайн със спец. инструменти-1 бр.;Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране-1 бр. и Софтуер за моделиране на мултидисцип. дизайн на детайлите и конструкцията-1 бр. и чрез наем на работно помещение за 17 мес.): Под-дейност 1.1. Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Етап 3. Подготвителен етап – осигуряване на необходимите нематериални ресурси за осъществяване на същинския процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности – 3 бр. ДНА, в т.ч.: - Софтуер за компютърен дизайн със специализирани инструменти - 1 бр.; - Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране - 1 бр. и - Софтуер за моделиране на мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията - 1 бр. Предвидените за закупуване по проекта 3 бр. Специализирани софтуери са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности), най-вече в частта им по същинската разработка, електронно разчертаване, проектиране, компютърен дизайн и 3Д визуализиране, както и презентация на продуктите – резултатите от услугите. Планираните 3 различни софтуерни продукта са с различни функционалности и характеристики, като всеки един е нужен и изпълнява пряко различна роля в процеса на реализиране на предприемаческата идея, както следва: - Софтуера за компютърен дизайн със специализирани инструменти – е специализирано приложене за двуизмерно и триизмерно проектиране и чертане. Поддържа файлови формати DWG и DXF, както и формати предназначени за обмен на чертефи DWF и DWFx. Има вградени специализирани инструменти за базово проектиране, архитектура, електро инсталации, машинно конструиране, заводско проектиране и сградни инсталации, картография и работа с растерни изображения; - Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране – това е софтуер за 3Д моделиране, анимация и рендериране, който служи за създаване на фотореалистични изображения, визуализиране на проекти и възможности за визуална реалност. Софтуерът се използва за детайлна визуализация и компютърна графика за индустриален дизайн, дизайн и архитектура и предоставя възможност за рендериране на всички планирани по проекта 4 работни места; - Софтуер за моделиране на мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията – представлява софтуер за мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията, използващ BIM технологията. Има вградени специализирани инструменти за работа на специалности архитектура, сградни инсталации и иконструкции. Планирания период на изпълнение на описания трети етап ще бъде от 1-ви до 6-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 1-ви до 3-ти месец ще бъде разработена необходимата документация за избор на изпълнител без провеждане на процедура по указания на УО, подробно описана в т. 10 на ФК; през 4-ти-5-ти месец ще бъде избран изпълнител на планираните доставки и в периода 5-ти-6ти месец ще бъдат извършени самите доставки, инсталации и тестови пускания на предвидените 3 ДНА. Етап 4. Същинско изпълнение – осъществяване предоставянето на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности на потенциалните клиенти. В посочения етап 4 всичките ресурси, планирани и осигурени в предходните етапи от 1 до 3 ще бъдат реално включени и използвани в процеса на същинско предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности на потенциалните клиенти. Планираните ресурси ще бъдат позиционирани в работно помещение в гр. Пазарджик, за което в бюджета на проекта в б.р. 5.1. са предвидени разходи за наема му за период от 17 мес., в т.ч. режийните разходи по него., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 37 496.71
  • Activity: Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 4 (дейност 1, под-дейност 1.2. ще бъде осъществена чрез 2 външни услуги - разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 брой и създаване на интернет страница - 1 брой): Под-дейност 1.2. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост за този процес. Под-дейност 1.2. включва извършването от външни изпълнители на 2 услуги - разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 брой и създаване на интернет страница на „М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН” ООД - 1 брой. Индикативно, планирания период на изпълнение на под-дейност 1.2. ще бъде от 13-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта. Планираните 2 външни услуги са с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за развитие на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности, представляващи предприемаческата идея, реализирана по проекта. В предмета на услугата за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия ще бъдат обхванати: (1)Пазарен анализ - Анализ на пазара на конкуренцията в България; - Поведение на пазара; - SWOT анализ - Определяне на таргет група; - Изграждане на процес по намиране на потенциални клиенти; - Изграждане на „фуния“, през която да преминават потенциалните клиенти до извършването на продажба: • Изготвяне на темплейти за първи, втори и трети контакт с клиента; • Определяне на различните канали за продажба; • Изготвяне на стандартизиран формат за анализиране на резултатите и подобряване на процеса по продажби. (2) Маркетингова стратегия и изграждане на разпознаваем бранд - Изграждане на бранд идентичност; - Набелязване на посланията, които ще носи бранда; - Рекламна стратегия., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 24 550.00
  • Activity: Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 11 бр. стикери и 1 бр. табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 11 броя стикери за маркиране на закупуваните по проекта ДМА – изработени по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на помещението в гр. Пазарджик, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта активи и където ще се изпълнява проекта; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработени и предвидените в дейността 11 стикера., Contracted Amount: 600.00 , Reported Amount: 590.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TERA PRINT PLYUS Ltd, Contracted Amount*: 472.00 , Reported Amount**: 590.00
  • Contractor: „MAZENTO" LTD., Contracted Amount*: 5 296.00 , Reported Amount**: 6 620.00
  • Contractor: Evrista Ltd., Contracted Amount*: 18 646.40 , Reported Amount**: 23 308.00
  • Contractor: V M A EOOD, Contracted Amount*: 14 344.00 , Reported Amount**: 17 930.00
  • Contractor: The Partners, Contracted Amount*: 53 532.00 , Reported Amount**: 66 915.00
  • Contractor: HEBARSTROY Ltd., Contracted Amount*: 12 920.00 , Reported Amount**: 14 188.71
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.01 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.50 , Reached amount: 2.50
Indicator 4 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 61.63 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 250 000.00 BGN
Grant 200 000.00 BGN
Self amount 50 000.00 BGN
Total actual amounts paid 199 291.02 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, инсталиране и тестване на 11 ДМА, с пет обособени позиции (ОП): ОП №1 - Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, черно- бяло формат А3 - 1бр; ОП №2 - Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, цветно формат А3 - 1бр.; ОП №3 - Доставка, инсталиране и тестване на Малоформатно принтиращо и копиращо устройство, формат А4 - 1бр; ОП №4 - Доставка, инсталиране и тестване на Лаптоп - Мобилна работна станция - 4 бр. и ОП №5 - Доставка, инсталиране и тестване на Стационарна компютърна конфигурация - 4 бр., Estimated Amount: 67 230.00
  • Differentiated position 1: Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, черно-бяло формат А3 - 1бр
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, цветно формат А3 - 1бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка, инсталиране и тестване на Малоформатно принтиращо и копиращо устройство, формат А4 - 1бр
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Доставка, инсталиране и тестване на Лаптоп - Мобилна работна станция - 4 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Доставка, инсталиране и тестване на Стационарна компютърна конфигурация - 4 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, черно-бяло формат А3 - 1бр
    Contractor: The Partners
    Contract total funded value: 53 532.00
  • Differentiated position 7: Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, цветно формат А3 - 1бр
    Contractor: The Partners
    Contract total funded value: 53 532.00
  • Differentiated position 8: Доставка, инсталиране и тестване на Малоформатно принтиращо и копиращо устройство, формат А4 - 1бр
    Contractor: The Partners
    Contract total funded value: 53 532.00
  • Differentiated position 9: Доставка, инсталиране и тестване на Лаптоп - Мобилна работна станция - 4 бр.
    Contractor: The Partners
    Contract total funded value: 53 532.00
  • Differentiated position 10: Доставка, инсталиране и тестване на Стационарна компютърна конфигурация - 4 бр.
    Contractor: The Partners
    Contract total funded value: 53 532.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка, инсталиране и тестване на 3 ДНА: Софтуер за компютърен дизайн със специализирани инструменти - 1 бр.; Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране - 1 бр. и Софтуер за моделиране на мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията - 1 бр. , Estimated Amount: 23 420.00
  • Differentiated position 1: Доставка, инсталиране и тестване на 3 ДНА: Софтуер за компютърен дизайн със специализирани инструменти - 1 бр.; Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране - 1 бр. и Софтуер за моделиране на мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията - 1 бр.
    Contractor: Evrista Ltd.
    Contract total funded value: 18 646.40
Procedure 3 Subject to due process: Наем на работно помещение в гр. Пазарджик за период от 17 месеца, Estimated Amount: 17 000.00
  • Differentiated position 1: Наем на работно помещение в гр. Пазарджик за период от 17 месеца
    Contractor: HEBARSTROY Ltd.
    Contract total funded value: 12 920.00
Procedure 4 Subject to due process: Осигуряване на визуализация на проекта (постоянна табела - 1 брой и стикери - 11 броя), Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на визуализация на проекта (постоянна табела - 1 брой и стикери - 11 броя)
    Contractor: TERA PRINT PLYUS Ltd
    Contract total funded value: 472.00
Procedure 5 Subject to due process: Разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 брой, Estimated Amount: 18 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 брой
    Contractor: V M A EOOD
    Contract total funded value: 14 344.00
Procedure 6 Subject to due process: Създаване на интернет страница на „М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН” ООД - 1 брой, Estimated Amount: 6 680.00
  • Differentiated position 1: Създаване на интернет страница на „М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН” ООД - 1 брой
    Contractor: „MAZENTO" LTD.
    Contract total funded value: 5 296.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN