Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2555-C02
Project Name Creating of conditions for sustainable employment and new jobs in Bionox AN Ltd.
Beneficiary 202780736 Bionox AN Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 08.02.2017
Start Date 08.02.2017
End Date 08.10.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
С цел разширяване на дейността си , а по-точно увеличаване на обема на реализирани стоки чрез собствена дистрибуция,  в изпълнение на стратегическите си бизнес цели , "Бионокс АН" ООД ще реализира настоящия проект в пълно съзвучие с целите на ОП „Развитие на човешките ресурси“.  Предвижда се наемането на 15 лица от целевите групи - младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни, безработни или неактивни лица на възраст над 54 г. и продължително безработни или неактивни лица на позициите  "Счетоводител", "Юрист", "Уебдизайнер", "Системен администатор", "Шофьор", "Дистрибутор", "Оператор на контактен център", "Специалист управление на човешки ресурси", осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца и създаването на подходящи условия за извършването на професионалните задължения на новонаетите лица чрез оборудването на 15 нови работни места. След приключване на изпълнението на проекта  "Бионокс АН" Еоод ще поеме ангажимент да запази най-малко 8 работни места за минимален срок от още 12 месеца, като по този начин осигури заетост за срок от 24 месеца на 8 новонаети лица. Реализацията на проектното предложение ще има изцяло положително въздействие върху представителите на целевата група. В резултат на професионалния опит, който ще получат, наетите лица ще придобият нови умения, които ще ги направят по-адаптивни към пазара на труда и в дългосрочен план ще бъдат полезни за по-активното им участие на него. Успешното осъществяване на проектното предложение ще доведе до осигуряването на трайна заетост, повишаване на доходите и икономическата им активност и социалната им интеграция.
Activities
  • Activity: Дейност за организация и управление на проекта: Екип от 3 души ( ръководител, координатор и счетоводител) ще бъде ангажиран с цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на дейностите по проекта, екипът по управлвние включва лица, теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Основните под-дейности включват: 1.1. Подготовка на инвидоалните задачи на членовете на екипа. 1.2. Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел отчет на направеното, планиране за следващ период на работата по проекта, разпределение на всички задачи между членовете на екипа, решаване на оперативни въпроси. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички заинтересовани и ангажирани с изпълнението на проекта лица. 1.4. Поддържане на непрекъсната комуникация с представителите на екипа с цел ефективно изпълнение на дейностите по проекта. 1.5 Текущо обработване и поддържане на документацията. 1.6 Регулярно и навременно отчитане на документацията по проекта и предоставяне на документите за проверка на Управляващия орган по ОП " Развитие на човешките ресурси". , Contracted Amount: 15 760.00 , Reported Amount: 11 450.23
  • Activity: Провеждане на избор на доставчици на стоки и услуги по реда на ПМС №118/20.05.2014: Дейността ще бъде извършена от екипа за управление на проекта и цели осигуряване на прозрачно, ефективно, ефикасно и икономично разходване на средствата от безвъзмездната помощ и спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители по доставката на услуги и оборудване., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа и постигане на функционалност на работната среда, ще бъде закупено оборудване, изцяло съобразено със спецификата на конкретната трудова дейност и пряко необходимo за изпълнение задълженията на новонаетите. Ще бъде закупено следното: За Счетоводител 1 лице - 1 бр. компютърна конфигурация с монитор 24 инча, клавиатура и мишка и 1 бр. лицензирана операционна система за електронна обработка на данни. 1 бр. счетоводен лицензиран софтуеър със складова програма- модул склад, с възможност при еднократно вкарване на данни от първични счетоводни документи, информацията да се отразява във всички сметки и подсметки, за които е предназначена. Модул склад е необходим за следене и контролиране в реално време на складовите наличности и продажби. Счетоводният софтуеър задулжително да има и програма за фактуриране на стоките. 1 бр. каса сейф - двустенен, с пълнеж от огнеупорен бетон, с дебелина на стената 6 см и дебелина на вратата 11 см, външен размер 445/405/510 мм. Поради непрекъснато увеличаващия се оборот на фирмата се налага да се закупи каса-сейф и Счетоводителят ще изпълнява и функциите на касиер. Закупуването на каса -сейф ще допринесе за разширяването на фирмената дейност и създаване на безопасни условия за труд. 1 бр. мултифункционално устройство- принтер, скенер, копир, необходимо за печат, копиране, сканиране на документите нужни за извършване на служебните задължения. За Юрист 1 лице - 1бр. мобилен компютър с дисплей 15.4 инча, с RAM памет 16 GB и харддиск 512 GB и 1 бр. лицензирана операционна система, абсолютно необходим за изпълнение на служебните задължения и обработка и изготвяне на документи и кореспонденция в електронен вариант. 1 бр. Правен Софтуеър- абсолютно необходим за извършване на служебните му ангажименти като юрист - да се информира в реално време за промените в дейстащото законодателство и да получава от него справки и формуляри. За Уебдизайнер 1 лице - 1 бр. компютърна конфигурация с монитор 24 инча, клавиатура и мишка, 1 бр.лицензирана операционна система , 1 бр. програма- софтуеър за уебдизайн, абсолютно необходими за изпълняване на служебните му задължения на управляващ и поддържащ сайта на фирмата. За Системен администратор 1 лице - 1 бр. компютърна конфигурация е монитор 24 инча, клавиатура и мишка и 1 бр. лицензирана операционна система, необходими за изпълнение на служебните задължения за електронна обработка на заявките и изпращане на стоките към клиентите на фирмата. За Шофьори 3 лица - 1 бр. автомобил - с добро съотношение между цена и икономичност. Новонаетите 3 шофьора ще работят на смени по 8 часа, 7 дни в седмицата ( затова са необходими 3 ма шофьора) и ще използват автомобила споделено. Закупуването на автомобила е изключително необходимо за извършване на собствената дистрибуция на стоките на фирмата - основна стратегия за по-добро позициониране на пазара на фирмата и нейното фирмено развитие. За дистрибутори 6 лица - за 1 дистибутор, базиран в офиса на фирмата - 1 бр. компютърна конфигурация с монитор 24 инча, клавиатура и мишка, 1 бр. лицензионна операционна система, необходими за представяне на продуктите на фирмата в електронен вариант, поддържане на връзка с клиентите, изготвяне на офертни предложения и изпращането им по електронен път. За Оператор на контактен център - 1 лице - 1 телефонен апарат, необходим за комуникация с членовете на екипа на фирмата и клиенти. За Специалист Човешки ресурси - 1 лице -1 бр. компютърна конфигурация с монитор 24 инча, клавиатура и мишка, 1 бр. лицензионна операционна система, необходима за работа с ТРЗ софтуър и 1 бр. ТРЗ софтуеър за автоматизиране на процеса на изчисление на работните заплати, съхранение и автоматична обработка на документи и данни за персонала + модул "Графици", необходим за извършване на служебните задължения., Contracted Amount: 37 100.00 , Reported Amount: 10 250.00
  • Activity: Привличане, подбор и наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: За първите 2 години от основаването си фирмата развива дейност като за кратко време успява да създаде добра клиентска база. С цел експанзия на дейността си и изграждане на по-добра и лоялна клиентска маса, "Бионокс АН" ООД ще реализира настоящия проект за набиране на кадри . Предвижда се наемането на 15 безработни или неактивни лица от целевите групи - младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни, безработни или неактивни лица на възраст над 54 г. и продължително безработни или неактивни лица на позициите "Счетоводител", "Юрист", "Уебдизайнер", "Системен администатор", "Шофьор", "Дистрибутор", "Оператор на контактен център", "Специалист управление на човешки ресурси". Ще бъдат подбрани най-подходящите кандидати, представители на целевите групи на проекта, ще бъдат назначени на трудови договори, за което ще получават възнаграждение и осигуровки за периода на изпълнение на проекта (12 месеца), съгласно МОД за всяка професионална длъжност по НКПД 2011г. В сътрудничество с Бюрата по труда в гр. София ще бъдат избрани най-подходящите кандидати за новооткритите работни места, по предварително определени и ясни критерии. Дружеството има разработена процедура за подбор с алгоритъм за определяне на профили на подходящи кандидати за всички позиции. Кандидатите ще бъдат подбирани чрез обяви на уеб страницата на фирмата, както и в специализираните сайтове, в случай, че се касае за неактивни лица, които нямат регистрация в Бюрото по труда. Екипът за управление на проекта ще подготви трудови договори за назначаване на представителите на целевата група. Ще бъдат предоставени средства в размер на минималния осигурителен доход за позициите и дължимите осигурителни плащания. В зависимост от позицията, на която ще бъдат назначени, лицата ще започнат работа по различно време в периода април-септември 2016 г., Contracted Amount: 115 231.24 , Reported Amount: 86 194.53
  • Activity: Провеждане на обучение за придобиване на ключови умения и компетентности: Цел на дейността - предоставяне на обучение на наетите лица по ключови компетентности (общуване на чужди езици и дигитална компетентност) за повишаване на тяхната квалификация и по-добро справяне с работния процес и трудовите им задължения. Ще бъде извършено обучение за придобиване на умения за общуване на английски език на 7 от новонаетите лица и за придобиване на дигитална компетентност на 8 от новонаетите лица. Изборът на обучението за ключови умения е направен в съответствие с изискванията към длъжността за новите позиции, на които ще бъдат назначени безработните или неактивни лица. Чрез обучението представителите на целевата група ще получат по-голям шанс за постигане на заетост в дългосрочен план, лична реализация, социално включване и активна позиция в променящите се условия на пазара на труда. Досегашният опит на работодателя "Бионокс АН" ООД показва, че знанията и уменията, които се придобиват във формалното училищно образование по общуване на чужди езици(английски език) и дигитална компетентност (работа с компютри) не са достатъчни за практиката в бранша на услугите, поради което голяма част от младежите, завършили средно образование не са на необходимото за работодателите ниво при кандидатстване за работа както и по-възрастните хора., Contracted Amount: 7 350.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: За застраховката на обзавеждането и оборудването, закупени със средства по проекта, е определена индикативен бюджет в размер на 2% от стойността му., Contracted Amount: 2 304.62 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейности за информиране и публичност по ОП "Развитие на човешките ресурси": Общата цел на дейността е повишаване на прозрачността при изпълнението на проекта. Специфичните й цели са информиране на обществеността за ролята на ОПРЧР за съфинансирането на проекта и повишаване на информираността на широката общественост и медиите относно проекта, дейностите и резултатите от него и голямата социална полза от изпълнението му., Contracted Amount: 1 542.20 , Reported Amount: 422.20

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: YA PRINT LTD, Contracted Amount*: 422.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Angel, Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TBG Ltd, Contracted Amount*: 10 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Albena, Contracted Amount*: 2 960.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dilyana, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 15.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 10.00

Financial Information

Total Project cost 179 288.06 BGN
Grant 179 288.06 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 106 213.44 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на Компютърни и офис машини, Estimated Amount: 10 250.00
  • Differentiated position 1: Доставка на Компютърни и офис машини
    Contractor: TBG Ltd
    Contract total funded value: 10 250.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на Софтуер, Estimated Amount: 2 350.00
  • Differentiated position 1: Доставка на Софтуер
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Изработване и доставка на материали за публичност и информираност по проекта, Estimated Amount: 1 542.20
  • Differentiated position 1: Изработване и доставка на материали за публичност и информираност по проекта
    Contractor: YA PRINT LTD
    Contract total funded value: 422.20

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN