Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0391-C01
Project Name Creating new steady jobs in MEGADOM LTD will stimulate the employment in the area.
Beneficiary 130105570 MEGADOM LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 07.11.2016
Start Date 07.11.2016
End Date 07.03.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Стара Загора, гр.Стара Загора
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Видин, гр.Видин
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Русе, гр.Русе
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Хасково, гр.Хасково

Description

Brief description
Проектът се реализира в рамките на Приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места“ на ОП РЧР и има за цел да осигури създаване на 20 (двадесет) устойчиви работни места за безработни и неактивни лица.

Основни дейности по проекта са : 

Дейност 1: Организация и управление 

Дейност 2: Наемане на лица и назначаването им на работа в "МЕГАДОМ"ООД , съгласно процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“ с трудово възнаграждение в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност за период до 12 месеца по следните позиции:
- 341020 Продавач - консултанти - (Стара Загора, Русе, Видин и Хасково) - 8 лица
- 345060- Касиер (Стара Загора, Русе, Видин и Хасково) -  12 лица 

Дейност 3: Външни услуги за предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица. 
Проектът  предвижда  всичкитe  20  наети лица по проекта да преминат професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен по следните специалности: 
•  Продавач - консултант(3410201). Втора степен на професионална квалификация -12 лица.
•  Касиер (3450601).Първа степен на професионална квалификация - 8  лица .

Обучението ще се извърши от център за професионално обучение с валиден лиценз от НАПОО.

Дейност 4: Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА за създаване на нови устойчиви работни места в "МЕГАДОМ"ООД

Дейност 5: Осигуряване на публичност.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Организация и управление на проекта е в съответствие с изискванията на РЪКОВОДСТВО ЗА БЕНЕФИЦИЕНТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТИ по процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“. Планираните разходи: „Разходи за организация и управление“ са свързани с възнагражденията на екипа на проекта (ръководител на проект, технически сътрудник(координатор) и счетоводител) и административни разходи, свързани с управлението на проекта . Разходите за възнаграждения на персонала, свързани с администрирането на проекта , съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 г. : - Ръководителят на проекта ( ставка 10 лв. на час) , планирани 800 човеко /часове за работа по проекта , цялостен мониторинг на дейностите по проекта , в това число контрол за ефективността и производителността на труда в резултат на субсидираната заетост. - Технически сътрудници /координатори за гр .Стара Загора , гр. Видин , гр. Русе , гр. Хасково ( ставка 8 лв. на час) , планирани 300 човеко /часове за работа по проекта - Счетоводителят ( ставка 6 лв. на час) , планирани са 800 човеко /часове за работа по проекта Административни разходи, свързани с управлението на проекта: - Хартия А5/ 10 бр. - Класьори 8 см. /50 бр. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: Управление и организация на дейностите за изпълнение на проекта свързани с: - вътрешен мониторинг/наблюдение на изпълнение на дейностите по проекта , финансово изпълнение; - процедури при избор на изпълнител за доставка/ предоставяне на услуги; - отчитане и изготвяне на доклади; - управление на процедурите съгласно изискванията при отчитане извършването на проектни дейности; - счетоводно отчитане на направените разходи; ОБОСНОВКА НА ДЕЙНОСТТА: Дейностите по управление и организация са елемент от проекта, който ще осигури успешно изпълнение на процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по процедура на подбор на проекти BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“ . , Contracted Amount: 22 690.00 , Reported Amount: 22 685.10
  • Activity: Дейност 2: Наемане на лица и назначаването им на работа в „МЕГАДОМ“ ООД, съгласно процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“ с трудово възнаграждение в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност за период до 12 месеца.: „МЕГАДОМ“ООД възнамерява да наеме и назначи на работа 20 лица, съгласно процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“ с трудово възнаграждение в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност за период до 12 месеца както следва: - Продавач - консултанти (341020) - 8 лица (целева група: безработни младежи до 29 г. вкл.) за градовете: Стара Загора, Видин, Русе и Хасково; - Касиер (52301001) - 12 лица (целева група: безработни младежи до 29 г. вкл.) за градовете: Стара Загора, Видин, Русе и Хасково; , Contracted Amount: 141 360.00 , Reported Amount: 141 360.00
  • Activity: Дейност 3: Външни услуги за предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа, втора или трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица.: „МЕГАДОМ“ ООД предвижда на всичките 20 лица наети по проекта да преминат професионално обучение за придобиване на първа квалификационна степен и обучение по част от професия по първа и втора квалификационна степен. Обучението ще се извърши от Център за професионално обучение с валиден лиценз от НАПОО. 1.1. Наименование и код на професията, и код на специалността: 341020 Продавач - консултант 3410201 Продавач - консултант (специалност) Степен на професионална квалификация - Втора – завършено основно образование. 1.2. Хорариум на обучението (продължителност на курса в учебни часове (45 минути), съобразени с минималните изисквания за хорариум ):660 ч 1.3. Брой на обучаваните лица: 8 лица 1.4. Документ доказващ завършеното обучение : " Свидетелство за професионална квалификация " 2.1. Наименование и код на професията, и код на специалността: 345060- Касиер 3450601- Касиер (специалност) - Степен на професионална квалификация - Първа– завършено основно образование 2.2. Хорариум на обучението (продължителност на курса в учебни часове (45 минути), съобразени с минималните изисквания за хорариум ):300 ч. 2.3. Брой на обучаваните лица: 12 лица 2.4. Документ доказващ завършеното обучение : " Свидетелство за професионална квалификация " Завършването на професионалното обучение се удостоверява, чрез полагане на държавен изпит по теория и практика на професията. Успешно положилите изпитите по теория и по практика за придобиване на професионална квалификация получават " Свидетелство за професионална квалификация ", Contracted Amount: 16 800.00 , Reported Amount: 15 840.00
  • Activity: Дейност 4: Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА за създаване на нови устойчиви работни места в "МЕГАДОМ"ООД: Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА за създаване на нови устойчиви работни места "Продавач консултант (52232001) - 8 бр. " в "МЕГАДОМ"ООД както следва : 1. Електрическа самоходна работна платформа за комисиониране на стоки (1бр.) за обект в гр. Стара Загора, необходима за техническо осигуряване на 2 нови работни места "Продавач консултант" (52232001) 2. Електрическа самоходна работна платформа за комисиониране на стоки (1бр.) за обект в гр. Русе, необходима за техническо осигуряване на 2 нови работни места "Продавач консултант" (52232001) 3. Електрическа самоходна работна платформа за комисиониране на стоки (1бр.) за обект в гр. Хасково, необходима за техническо осигуряване на 3 нови работни места "Продавач консултант" (52232001) 4. Електрическа самоходна работна платформа за комисиониране на стоки (1бр.) за обект в гр. Видин, необходима за техническо осигуряване на 3 нови работни места "Продавач консултант" (52232001) Електрическите самоходни работни платформи са предназначени за транспортиране на товари и комисиониране на стоки при леки и средни режими на работа. Те са подходящи за експлоатация в магазини и прилежащи складове , където не се изисква транспортиране на стоки на дълги разстояния. Спецификата на дейността на "МЕГАДОМ"ООД " е свързана с продажби на всичко за строителството, дома и офиса - паркети, мокети, килими, балатуми, аксесоари за градината, фаянс, теракота, ламперии, инструменти, врати и обков за тях, санитарен фаянс, осветителни тела, тапети. За изпълнение на своите задължения продавач консултантите трябва да са оборудвани с високотехнологично оборудване осигуряващо ефективност на тяхната работа при спазване на добри търговски практики и устойчивост на постиганите резултати при изпълнение на служебните задължения. Електрическите самоходни работни платформи , предназначени за транспортиране на товари и комисиониране на стоки са необходим компонент от материално техническото осигуряване на новооткритите работни места. Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА за създаване на нови устойчиви работни места "Касиер (52301001) - 12 бр. " в "МЕГАДОМ"ООД както следва: 1.Система за охрана на стоки, състояща се от две антени и контролер (1бр.) в обект гр. Стара Загора необходима за оборудване на касови места със зона за след касов контрол, осигуряващи откриване на 3 нови работни места за Касиер ( 345060). 2.Система за охрана на стоки, състояща се от две антени и контролер (1бр.) в обект гр. Хасково необходима за оборудване на касови места със зона за след касов контрол, осигуряващи откриване на 4 нови работни места за Касиер ( 345060). 3.Система за охрана на стоки, състояща се от две антени и контролер (1бр.) в обект гр. Русе необходима за оборудване на касови места със зона за след касов контрол, осигуряващи откриване на 3 нови работни места за Касиер ( 345060). 4.Система за охрана на стоки, състояща се от две антени и контролер (1бр.) в обект гр. Видин необходима за оборудване на касови места със зона за след касов контрол, осигуряващи откриване на 2 нови работни места за Касиер ( 345060). Повишената функционалност на касовите зони ще позволи да се открият нови устойчиви работни места за касиери , имащи задължения за след касов контрол. В резултат на инвестиционната подкрепа ще се реализира нова функционалност позволяваща контрол на целия процес на продажбите. Въвеждане на добри практики и предотвратяване на кражби , проверка на целостта на опаковките и етикетите, проверка и и контрол на стоките, които преминават през касата, контрол за съответствието на баркодове и съответствието им на екран . Технологичните решения осигуряващи след касов контрол ще способстват за откриване на нови работни места свързани с променена организацията на работния процес в зоната на касите . По този начин ще се оптимизира обслужването на клиентите , ще се повиши ефективността на продажбите , ще се повиши сигурността и контрола на дейностите в касовите зони., Contracted Amount: 73 990.00 , Reported Amount: 71 818.00
  • Activity: Дейност 5: Осигуряване на публичност: Проектът планира разходи за информация и комуникация с оглед изпълнение на задълженията в съответствие с разпоредбите на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Мерки за публичност и визуализация: 1. Всички генерирани по проекта документи ще визуализират факта, че проектът е получил финансиране от ЕСФ чрез ОП РЧР; 2. Кратко описание на проекта на интернет страницата на компанията; 3. Изработване и поставяне на информационни табла за дейностите по проекта в петте градове- София, Стара Загора, Видин, Русе и Хасково 4. Изработване и поставяне на постоянни табла с информация за проекта за петте града; 5. Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОП РЦР; 6. Отпечатване на информационни брошури. 7. Организиране на две пресконференции (встъпителна и заключителна) за осведомяване на обществеността за стартирането и завършването на проекта, и за постигнатите резултати. , Contracted Amount: 2 290.00 , Reported Amount: 2 050.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: FRESH PRINT LTD., Contracted Amount*: 1 090.00 , Reported Amount**: 1 050.00
  • Contractor: Musa, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tihomir, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dimitar, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Transport Training Association, Contracted Amount*: 16 800.00 , Reported Amount**: 15 840.00
  • Contractor: Euromarket Karry J S Co, Contracted Amount*: 45 200.00 , Reported Amount**: 43 028.00
  • Contractor: TOP OFFICE EOOD, Contracted Amount*: 290.00 , Reported Amount**: 285.10
  • Contractor: Plamen, Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Harleg -Geirgi Stoev ET, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: Galia, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rumiana, Contracted Amount*: 2 784.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Smart teh EOOD, Contracted Amount*: 28 790.00 , Reported Amount**: 28 790.00
  • Contractor: Galia, Contracted Amount*: 2 016.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 16.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 20.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 32.00

Financial Information

Total Project cost 257 130.00 BGN
Grant 257 130.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 216 510.35 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация по проект "Повишаване на териториалната и географска заетост чрез откриване на нови устойчиви работни места в „МЕГАДОМ” ООД" , процедура BG05M9OP001-1.003( Ново работно място 2015)-Изработване и доставка на информационни табла,стикери и брошури ., Estimated Amount: 1 090.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Изработване и поставяне на информационни табла за дейностите по проекта
    Contractor: FRESH PRINT LTD.
    Contract total funded value: 1 090.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Изработване и поставяне на постоянни табла (билборд) с информация за проекта.
    Contractor: FRESH PRINT LTD.
    Contract total funded value: 1 090.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС
    Contractor: FRESH PRINT LTD.
    Contract total funded value: 1 090.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: Информационни брошури
    Contractor: FRESH PRINT LTD.
    Contract total funded value: 1 090.00
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване и доставка на канцеларски материали и консумативи, Estimated Amount: 290.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на канцеларски материали и консумативи
    Contractor: TOP OFFICE EOOD
    Contract total funded value: 290.00
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар пряко свързани с откриване на нови работни места в изпълнение на договор BG05M9OP001-1.003-0391-C01 по проект "Повишаване на териториалната и географска заетост чрез откриване на нови устойчиви работни места в "МЕГАДОМ"ООД, Estimated Amount: 73 990.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на система за охрана на стоки, състояща се от две антени и контролер - 4 броя
    Contractor: Smart teh EOOD
    Contract total funded value: 28 790.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на електрическа самоходна работна платформа за комисиониране на стоки - 4 броя
    Contractor: Euromarket Karry J S Co
    Contract total funded value: 45 200.00
Procedure 4 Subject to due process: Осигуряване на публичност по проект "Повишаване на териториалната и географска заетост чрез откриване на нови устойчиви работни места в „МЕГАДОМ” ООД" , процедура BG05M9OP001-1.003 ( Ново работно място 2015), Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Организиране на пресконференция (встъпителна ) за осведомяване на обществеността за стартирането на проекта
    Contractor: Harleg -Geirgi Stoev ET
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Организиране на пресконференция (заключителна) за осведомяване на обществеността за завършването на проекта, и за постигнатите резултати.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа и втора квалификационна степен на наети лица в изпълнение на договор BG05M9OP001-1.003-0391-C01 по проект „Повишаване на териториалната и географска заетост чрез откриване на нови устойчиви работни места в "МЕГАДОМ"ООД”., Estimated Amount: 16 800.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа и втора квалификационна степен на наети лица в изпълнение на договор BG05M9OP001-1.003-0391-C01 по проект „Повишаване на териториалната и географска заетост чрез откриване на нови устойчиви работни места в "МЕГАДОМ"ООД”.
    Contractor: Transport Training Association
    Contract total funded value: 16 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN