Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-0150-C03
Project Name IVTek REND
Beneficiary 205041227 I V TEK LTD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 13.06.2019
Start Date 13.06.2019
End Date 29.12.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Кюстендил (BG415), Кюстендил, гр.Кюстендил

Description

Brief description
Реализацията на проекта "IVTek REND" ще подкрепи развитието на АЙ ВИ ТЕК ООД - новосъздадено предприятие, което ще фокусира дейността си в предоставянето на специализирани високотехнологични PaaS услуги чрез платформа за видео-ускорено 2D и 3D рендериране и обработка на видео-изображения. Фирмата ще развива своята икономическа дейност в сектор J62.03 "Управление и обслужване на компютърни средства и системи" - сектор приоритетен за създаване и развитие на нови предприятия съгласно Националната стратегия за насърчаване на малките и средните предприятия 2014-2020 г. Дейността на АЙ ВИ ТЕК ООД ще попада изцяло в обхвата на тематична област "Информатика и ИКТ" от ИСИС и по конкретно кореспондира с използването на нови възможности във връзка с аутсорсинг и ИКТ-базирани услуги и системи.
Подкрепата по проекта ще доведе до устойчиво икономическо присъствие на българския и световния пазари, стабилност на новосъздадените работни места и постигане на ръст на приходите чрез реализиране на предприемаческата идея на предприятието, като проектът предвижда реализацията на следните основни дейности:
1) Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги);
2) Дейност за визуализация на проекта.
Дейностите ще се реализират чрез формиране на квалифициран екип по реализиране на пазара на предприемаческата идея, закупуване на специализирано оборудване и дейност за визуализация.
Activities
  • Activity: Дейност 1 Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги), Част 1: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на основната и първите две специфични цели на проекта "IVTek REND", а именно да се сформира подходящ квалифициран екип и да се осигурят необходимото специализирано оборудване за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Дейността за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги) ще бъде изпълнена на отделни етапи, както следва: Етап 1. Формиране на квалифициран работен екип Основна цел на този етап е пряко свързана с развитие на организационния капацитет и човешкият капитал на новосъздаденото предприятие АЙ ВИ ТЕК ООД и осъществяването на проекта, като ще бъде сформиран екип от квалифицирани лица които притежават необходимата степен на знания и умения в областта на предприемаческата идея. Тяхното образование, професионален опит и лични способности кореспондират пряко с опит в областта на информационни и комуникационни технологии, както и в управлението и обслужване на компютърни средства и системи. Лицата ще бъдат назначени на следните позиции по проекта и съответно длъжности по НКПД 2011 с месторабота в гр. Кюстендил: - длъжност 3511-3003 "Техник, компютърни системи" (Ирена Василева Бонева), 6 месеца, 4 ч., трудов договор - длъжност 2522-6003 "Администратор, информационни системи" (Владимир Георгиев Мерджанов) , 6 месеца, 4 ч., трудов договор - длъжност 2522-6003 "Администратор, информационни системи", 2 месеца, 4 ч., трудов договор Във връзка с назначаването на екипа по проекта на посочените позиции, ще бъдат спазени изискванията на българското трудово и осигурително законодателство, както и изискванията на програмата. Очакваната продължителност на този етап е през целият период на изпълнение на проекта. Етап 2. Осигуряване на необходимото специализирано оборудване, необходимо за реализиране на пазара на предприемаческата идея Основна цел на този етап е пряко свързана с осигуряване на необходимото специализирано оборудване, необходимо за реализиране на предприемаческата идея и гарантиращо техническата осъществимост на проекта: - Система за видео-ускорено 2D и 3D рендериране и обработка на видео-изображения, 4 бр. Определени са 4 броя от системата, като това са и основните компоненти за изграждане на обща платформа за видео-ускорено 2D и 3D рендериране и обработка на видео-изображения, която чрез използване на множество от видео-ускорителни ядра и благодарение на качествата на отделните системи и възможностите им в съвкупност ще позволява извършване на специализираните услуги за 3D моделиране в едно-процесорен режим, видео-ускорено 3D рендериране на изображения в много-процесорен режим и видео-ускорено 3D рендериране на видео изображения в много-процесорен режим. Осигуряването на четирите системи е от изключителна важност за създаването на платформата, чрез която ще бъдат предоставяни PaaS услугите на компанията към крайни клиенти. Важно е да отбележим, че без подкрепа дружеството не би могло да осигури изброените активи в ранната фаза на развитие на предприемаческата идея. Техническата осъществимост на проекта е от изкючително значение за реализиране на портфолиото на компанията от високотехнологични услуги в сферата на видео-ускорено 2D и 3D рендериране и обработка на видео-изображения с широко приложение. Очакваната продължителност на този етап е през целият период на изпълнение на проекта. Всички планирани назначения по длъжности, доставки и услуги по проекта са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, в съответствие с хоризонталните политики за устойчиво развитие и равнопоставеност и недопускане на дискриминация, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.024 "Насърчаване на предприемачеството" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, при спазване на най-адекватното съотношение между очакваните разходи и ползи., Contracted Amount: 249 800.00 , Reported Amount: 249 800.00
  • Activity: Дейност 2 Дейност за визуализация на проекта: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на четвъртата специфична цел на проекта "IVTek REND", а именно да се осигурят съответните задължителни мерки за информиране и публичност (визуализация) на проекта. С изпълнението на дейността ще се гарантира спазването на всички изисквания и правила за визуализация и публичност на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, като се осигури популяризиране на финансиращата програма, изпълнението на проекта и неговата полза за АЙ ВИ ТЕК ООД като стартиращо предприятие и бенефициент по BG16RFOP002-2.024 "Насърчаване на предприемачеството" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020. В изпълнение на дейността по визуализация на проекта, АЙ ВИ ТЕК ООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014­-2020 г., а именно: 1. При изпълнението на всички дейности ще бъдат предприети мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, като изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския фонд за регионално развитие, Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, по които се финансира проекта; - ­ общото лого за програмен период 2014-­2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъдат публикувани кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на АЙ ВИ ТЕК ООД, както и 2 бр. кратки съобщения до медиите, също публикувани на интернет страницата на дружеството; - ще бъдат поставени 2 бр. плакати с информация по проекта (минимално размер А3), в които се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място в наетото работно помещение за производство, където ще е мястото на изпълнение на проекта; - ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на екипа по проекта. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет на Република България. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани вследствие финансовата помощ на оперативната програма., Contracted Amount: 200.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: IPN BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 193 440.00 , Reported Amount**: 241 800.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.50 , Reached amount: 1.50
Indicator 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.30 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 250 000.00 BGN
Grant 200 000.00 BGN
Self amount 50 000.00 BGN
Total actual amounts paid 199 840.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Възлагане на услуга по изготвяне на информационни материали за визуализация по проекта, Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Услуга по изготвяне на информационни материали за визуализация по проекта, 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на специализирано оборудване, Estimated Amount: 241 800.00
  • Differentiated position 1: Система за видео-ускорено 2D и 3D рендериране и обработка на видео-изображения, 4 бр.
    Contractor: IPN BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 193 440.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN