Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0511-C01
Project Name Expansion of the catering services of Mania Elit by creating 7 new jobs
Beneficiary 131204062 MANIA ELIT EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 08.09.2016
Start Date 08.09.2016
End Date 08.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към изпълнението на следните специфични цели:
- Специфични цели 1 и 3 от Инвестиционен приоритет 1 на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., а именно увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица над 54 годишна възраст;
- Специфична цел 1 по Инвестиционен приоритет 3 на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., а именно увеличаване броя на икономически неактивните младежи извън образование и обучение на възраст до 29 г. включително, които са получили предложение за работа, стаж или обучение по време на работа (чиракуване). 

Горепосочените цели ще бъдат изпълнени чрез реализирането на следните дейности:
- Наемането на 7 безработни и/или неактивни лица на следните позиции: готвач (2 броя), помощник готвач (2 броя), салатиер (1 брой), транжор (1 брой) и снабдител (1 брой) за период от 12 месеца. На позициите за готвачи се предвижда назначаването на безработни и/или неактивни лица на възраст над 54 години, а на позициите за помощник готвачи ще бъдат назначени безработни и/или неактивни младежи на възраст до 29 г. включително. На останалите позиции по проекта ще бъдат назначени безработни и/или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.;
- Закупуване на оборудване необходимо за осъществяването на професионалните задължения на наетите по проекта лица;
- Дейности по организацията и управлението на проекта, свързани с подбора, наемането и мениджирането на назначените по проекта лица, както и с избора на доставчици на оборудването и услугите по проекта и с отчитането на извършените по проекта дейности пред УО на ОП РЧР;
- Дейности за информиране и публичност по проекта, включващи поставянето на информационни табели на местата за изпълнение на проекта и на стикери на оборудването закупено по проекта.
Activities
  • Activity: Наемане на 7 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: По проекта с наименование „Разширяване на кетъринг услугите на Мания Елит чрез създаване на 7 нови работни места” се предвижда наемането за период 12 месеца на 7 безработни и/или неактивни лица на следните позиции: готвач (2 броя), помощник готвач (2 броя), салатиер (1 брой), транжор (1 брой) и снабдител (1 брой). На първо място дейност „Наемане на 7 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца“ е насочена към изпълнението на специфични цели 1 и 3 от Инвестиционен приоритет 1: Достъп до заетост на търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработните лица, отдалечени от пазара на труда, а също и чрез местните инициативи за заетост и подкрепа на мобилността на работната сила на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., а именно увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица над 54 годишна възраст. Тъй като за позициите на готвачи по проекта се изискват хора със значителен опит, на тези позиции се предвижда да бъдат назначени безработни или неактивни лица на възраст над 54 години със съответния опит и професионална квалификация. За позициите на транжор, снабдител и салатиер също се изисква наличието на професионален опит поради което на тези позиции ще бъдат назначени лица във възрастовата група между 30 и 54 години. На второ място дейност „Наемане на 7 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца“ е насочена към изпълнението на специфична цел 1 от Инвестиционен приоритет 3: Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, в частност на тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение, включително младите хора изложени на риск от социално изключване и младите хора от маргинализирани общности на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., а именно увеличаване броя на икономически неактивните младежи извън образование и обучение на възраст до 29 г. включително, които са получили предложение за работа, стаж или обучение по време на работа (чиракуване). Тази цел ще бъде изпълнена с наемането на 2 безработни и/или неактивни лица на възраст до 29 г. включително на позициите за помощник готвачи. Предвижда се дейността „Наемане на 7 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца“ да се реализира на три етапа: - Набиране и интервюиране на подходящи кандидати за всяка от позициите по проекта (продължителност 1 месец); - Наемане на одобрените кандидати на трудови договори за период от 12 месеца (продължителност 12 месеца); - Вземане на решение кои от наетите по проекта лица (най-малко четири) ще бъдат назначени на трудов договор за още 12 месеца и отчитане на резултатите от проекта (продължителност 1 месец)., Contracted Amount: 47 700.00 , Reported Amount: 21 026.15
  • Activity: Закупуване на оборудване необходимо за наетите по проекта лица: Тъй като фирма „Мания Елит“ ЕООД оперира кулинарен цех, където се приготвя храна за кетъринг, фирмата получава и обработва големи количества месо. Във връзка с новите работни места, които ще бъдат създадени по проект „Разширяване на кетъринг услугите на Мания Елит чрез създаване на 7 нови работни места”, фирмата ще се нуждае от следното ново оборудване за транжиране, смилане и съхраняване на месото: - Труп транжорен с дъска 80 мм (50x50x88) - 2 броя; - Месомелачка – 1 брой; - Комбиниран шоков охладител/замразител 10 GN1/1-65 – 1 брой. Изброеното по-горе оборудване ще бъде използвано от готвачите, помощник готвачите и транжора, които ще бъдат назначени по проекта в съответствие със специфичните цели на проекта, а именно: - Специфични цели 1 и 3 от Инвестиционен приоритет 1 на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.: Достъп до заетост на търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработните лица, отдалечени от пазара на труда, а също и чрез местните инициативи за заетост и подкрепа на мобилността на работната сила, а именно увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица над 54 годишна възраст; - Специфична цел 1 от Инвестиционен приоритет 3 на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.: Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, в частност на тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение, включително младите хора изложени на риск от социално изключване и младите хора от маргинализирани общности, а именно увеличаване броя на икономически неактивните младежи извън образование и обучение на възраст до 29 г. включително, които са получили предложение за работа, стаж или обучение по време на работа (чиракуване). За 2-те позиции на готвачи по проекта се предвижда да бъдат наети безработни и/или неактивни лица над 54 годишна възраст, а за 2-те позиции на помощник готвачи – безработни и/или неактивни младежи на възраст до 29 г. включително. За останалите позиции по проекта се предвижда наемането на безработни и/или неактивни лица във възрастовата група между 30 и 54 г. Предвидено е оборудването, необходимо за изпълнение на професионалните задължения на лицата които ще бъдат наети по проекта, да бъде закупено в рамките на първия месец от стартирането на проекта., Contracted Amount: 14 310.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на информиране и публичност по проекта: Дейност „Осигуряване на информиране и публичност“ по проект „Разширяване на кетъринг услугите на Мания Елит чрез създаване на 7 нови работни места” включва изработката и поставянето на 2 бр. обяснителни табели и на 4 стикера. Едната от обяснителните табели ще бъде поставена в кулинарния цех на „Мания Елит“ ЕООД в кв. Дружба-2 в гр. София, а другата обяснителна табела ще бъде поставена в офиса на фирма „Мания Елит“ ЕООД, който се намира в Студентски град – София. Стикерите ще бъдат поставени на оборудването, което ще бъде закупено по проекта. Мерките за информиране и публичност по проект „Разширяване на кетъринг услугите на Мания Елит чрез създаване на 7 нови работни места” са в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 във връзка с подкрепата от Европейските фондове. Предвижда се информационните табели да бъдат поставени до края на първия месец от старта на изпълнението на проекта, а стикерите – след закупуването на оборудването необходимо за изпълнението на професионалните задължения на персонала, който ще бъде назначен по проекта., Contracted Amount: 260.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: В рамките на дейност „Организация и управление“ по проект „Разширяване на кетъринг услугите на Мания Елит чрез създаване на 7 нови работни места” ще бъде създаден Екип за управление на проекта, който ще включва Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. - Ръководителят на проекта организира цялостната дейност на екипа за управление на проекта, организира подбора и назначаването на безработните и/или неактивни лица, които ще бъдат наети по проекта, отговаря за избора на изпълнители на доставките на оборудването и услугите по проекта, контролира изпълнението на сключените договори с избраните доставчици на оборудването и услугите по проекта, отговаря за комуникацията с Управляващия орган (УО) на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., включително за изготвянето на междинните и финален отчет по проекта, отговаря за реализирането на мерките за информиране и публичност по проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 и следи за цялостния напредък по изпълнението на проекта. - Координаторът по изпълнението на проекта подпомага Ръководителя на проекта при изпълнение на задълженията му, координира работата на екипа за управление на проекта, проследява и съхранява кореспонденцията на екипа за управление на проекта с експертите от УО на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020, както и с всички външни доставчици по проекта, съхранява документацията по избора на безработните и/или неактивни лица назначени по проекта, съхранява договорите с избраните доставчици на оборудване и услуги по проекта, както и цялата документация съпътстваща доставките, изготвя междинните и финалния отчет по проекта и подготвя всички съпътстващи отчетите документи, както и координира реализирането на мерките за информиране и публичност по проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020. - Счетоводителят по проекта изготвя и съхранява договорите на наетите по проекта лица, извършва счетоводна отчетност на дейностите по проекта, като поддържа отделни аналитични сметки за целите на проекта, следи за допустимостта на поеманите задължения и извършваните разходи по проекта съгласно Насоките за кандидатстване и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 “НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“, отговаря за начисляването и плащането на заплатите и осигуровките на наетите по проекта лица, извършва одобрените от Ръководителя на проекта плащания към изпълнителите на доставките на услуги и оборудване по проекта, подпомага Координатора на проекта при изготвянето на финансовата част на междинните и финалния отчети по проекта, изготвя исканията за плащане по проекта към УО на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г., както и организира съхраняването на цялата счетоводна документация, свързана с изпълнението на проекта, съгласно Глава 6 от Закона за счетоводството и изискванията за „одитна следа” в съответствие с чл. 140 на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. Предвижда се Екипът за управление на проекта да бъде сформиран и да започне работа веднага след подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ с бенефициента. Екипът за управление на проекта ще се събира най-малко веднъж седмично, за да отчете извършеното до момента, да обсъди възникналите трудности и проблеми при изпълнението на проекта и да набележи мерки за тяхното отстраняване. Предвижда се екипът за управление на проекта да работи за период от 14 месеца, който ще включва едномесечен период необходим за подбора на лицата, които ще бъдат назначени по проекта, както и за закупуване на оборудването необходимо за изпълнение на техните професионални задължения, 12-месечен период на управление на наетите по проекта лица и едномесечен период на отчитане на извършените по проекта дейности., Contracted Amount: 6 601.95 , Reported Amount: 3 842.70

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 68 871.95 BGN
Grant 68 871.95 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 17 524.84 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 0.00 0.00 0.00 0.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN