Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.019-0005-C02
Project Name New care in the municipality of Troyan
Beneficiary 000291709 Troyan Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 20.08.2019
Start Date 01.09.2019
End Date 02.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Ловеч (BG315), Троян

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение подкрепя процеса на деинституционализацията на грижата за децата и гарантира правото на всяко дете и младеж до достъп до качествена грижа и услуга в общността, съобразно неговите индивидуални потребности, чрез предоставянето на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства на територията на Община Троян. Чрез изпълнението на проекта ще се обезпечи предоставянето на социалната услуга, чиято инфраструктура е изградена със средства по ОП "Региони в растеж". Предоставянето на новата социална услуга е в съответствие с приоритетите, целите и мерките, заложени в  Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия "Визия за деинституционализация на децата в Република България".  Социалната услуга ще се предоставя с капацитет 30 места дневна грижа и 60 консултативна за представителите на целевата група деца и младежи в риск, включително с увреждания и техните семейства. Центърът ще осигури целодневни, полудневни и почасови услуги в специализирана среда и мобилно, а именно: информиране и консултиране, дневна грижа, терапия и рехабилитация, обучение за придобиване на умения, подкрепа за придобиване на трудови умения и др. според индивидуалните потребности на потребителите.
Проектът е с продължителност от 49 месеца и предвижда следните дейности: провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП; подбор и наемане на персонал за предоставяне на социалната услуга; оборудване и обзавеждане на помещения в услугата; закупуване на специализирано транспортно средство; предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства.
Ще се изпълняват и дейности за организация и управление, информация и комуникация. Проектът ще се реализира в рамките на асоциирано партньорство с ангажираните в процеса на деинституционализация институции - МТСП, МОН, МЗ, ДАЗД и АСП.
Activities
  • Activity: Провеждане на процедури за избор на изпълнители: Дейността ще се реализира по реда на Закона за обществените поръчки, в съответствие с принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция и равнопоставеност, недопускане на дискриминация. Дейността предвижда провеждането на различните видове процедури за възлагане, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП) и съответните нормативни актове по прилагането му. Във връзка със стартирането на проекта и дейността на социалната услуга, Община Троян ще възложи на външни изпълнители: - Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на дневния център; - Дейности за информация и публичност по проекта; - Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, извън закупеното по проект "Изграждане на Дневен център за деца с увреждания и техните семейства в град Троян"; - Доставка на гориво за отопление на дневния център; - Доставка на гориво за транспортното средство на дневния център; - Доставка на готова храна (кетъринг) за нуждите на дневния център; - Доставчик на кабелна телевизия и интернет за дневния център; - Доставчик на телефонни услуги; - Охрана на дневния център (СОТ); - Доставка на софтуер за нуждите на дневния център; - Доставка на материали и консумативи; - Обслужване от служба по трудова медицина; Дейността ще продължи до края на проекта, тъй като при възникване на необходимост в процеса на предоставяне на социалната услуга ще бъдат проведени процедури, съгласно закона., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Оборудване и обзавеждане : Дейността включва закупуване на оборудване и обзавеждане за помещенията, в които ще се предоставя услугата, извън закупеното, съгласно функционалните характеристики и насоки за изграждане на инфраструктурата по процедура BG16RFOP001-5.001 по ОП РР 2014-2020. Предвид разширяването на целевата група и включването на младежите с увреждания и невъзможността в рамките на проекта за изграждане на социалната инфраструктура да бъде осигурено всичко необходимо, ще бъде за закупено допълнително оборудване и обзавеждане на социалната услуга. Ще бъде закупено допълнително специализирано оборудване за терапия и рехабилитация, а именно: велоергонометър с облегалка - 1 бр. до 2590 лв., дюшек за рехабилитация - 4 бр. до 105 лв., стена за катерене - 1 бр. с цена 1420 лв., сух басейн с топки за 1500 лв., вертикализатор - лифтер 1 бр. до 3980 лв., 1 бр. бягаща пътека за възстановителни терапии до 1159 лв., 1 бр. терапевтична люлка с 4 точково захващане до 1350 лв., 1 бр. спешен шкаф със заключващи се вратички и чекмеджета до 370 лв., 1 бр. вдигащ се подкрепящ парапет до 95 лв., балансираща пътека за координиране на стойност до 550 лв., детски гребен тренажор на стойност до 650 лв., детски кростренажор на стойност до 600 лв., светлинен тунел за безкрайност на стойност до 400 лв., шевна машина за формиране на умения на стойност до 450 лв., батут с предпазна мрежа на стойност до 600 лв. Ще бъдат закупени: съдомиялна до 606 лв., 15 бр. к-т прибори за хранене (вилица, лъжица, нож) с цена за комплект до 15 лв., 15 бр. к-т прибори за хранене (основна чиния, паница, чиния за салата) до 15 лв., прахосмукачка до 249 лв., 1 бр. уред за почистване на пара до 267 лв., 2 бр. преносими компютри с цени 1052,94 лв. и 1074 лв., 2 бр. преносими компютри до 1600 лв., 1 бр. компютърна конфигурация до 1015,20 лв., 1 бр. късофокусен проектор за 1079,45 лв., 2 бр. принтиращи устройства до 298,80 лв., 1 бр. скенер с автоматично подаване на хартията с цена до 1356 лв., мултимедиен проектор до 621,60 лв., 1 бр. екран за мултимедиен проектор с цена до 106,80 лв., 1 таблет за 1300 лв. В рамките на дейността ще бъдат закупени климатици - 2 бр. инверторни климатици с отопляема площ от 30 до 45 кв. м. за 1849 лв., 3 бр. инверторни климатици с отопляема площ от 20 до 30 кв.м. за 1149 лв., 4 бр. инверторни климатици с отопляема площ от 0 до 25 кв.м. за 1099 лв. Ще бъде закупено допълнително обзавеждане за кабинетите, включващо: 3 бр. модулна маса за деца до 102 лв, 1 бр. модулна маса шестоъгълна за деца до 105 лв., 3 бр. маса за хранене (подходяща за деца) до 102 лв., 15 бр. столче тапицирано с кожа (за деца) до 43,20 лв., 1 бр. детско диванче до 66 лв., 4 бр. шкаф легло - двоен до 235,20 лв., 4 бр. дюшек за легло тип шкаф до 62,40 лв., 2 бр. модулен килим (пъзел) гума до 474 лв., 3 бр. ниска маса холна (за офис на управител и зали за групова работа) с ед. цена до 117,60 лв., 3 бр. диван двуместен (за фоайе за изчакване, за кабинет логопед/психолог и стая персонал) с ед. цена до 358,80 лв., 2 бр. работно бюро (за стая персонал и зала за индивидуална работа) до 243 лв., 1 бр. офис бюро с шкаф на стойност до 950 лв., 1 бр. контейнер с чекмеджета за бюро до 260 лв., 1 бр. нисък шкаф за поставяне на принтер до 260 лв., 1 бр. офис стол с ед. цена до 160 лв., 2 бр. офис стол на стойност до 114 лв., 15 бр. посетителски стол с ед. цена до 70 лв., 2 бр. фотьойл на ед. стойност до 350 лв., 1 бр. заседателна маса на стойност до 600 лв., 3 бр. метални шкафове (за досиета на персонал, потребители и архив) с ед. цена до 588 лв. и 2 бр. до 600 лв., 1 бр. кухненско обзавеждане с цена до 3576 лв., 1 бр. офис шкаф с ед. цена до 342 лв., 3 бр. офис шкаф с ед. цена до 400 лв., бяла дъска магнитна до 129,99 лв., 2 бр. шкаф за обувки до 300 лв., акумулаторна косачка с батерия и зарядно на стойност до 1000 лв., акумулаторен тример с батерия и зарядно за 500 лв., диспенсър за дезинфекция с автоматично разпръскване до 450 лв., 2 бр. шкаф за съхранение до 450 лв., Contracted Amount: 62 005.18 , Reported Amount: 60 073.68
  • Activity: Закупуване на специализирано транспортно средство: Дейността включва закупуване на специализирано транспортно средство, тъй като общината не разполага с такова за обезпечаване дейността на социалната услуга. Закупуването му е необходимо, тъй като услугите на центъра ще се предоставя на територия на цялата община. Чрез закупуването му ще се осигури мобилност, достъпност и разширен обхват на предоставяните услуги. Транспортното средство ще бъде адаптирано за превоз на хора с увреждания, в т.ч. и за хора в инвалидна количка, чрез което ще се осигури придвижването на трудноподвижните потребители и тези, които живеят на по-отдалечени места от дома им до центъра и обратно. Чрез реализацията на дейността ще се осигури равен достъп на децата и младежите с увреждания до центъра, независим живот и социално включване, в т. ч. мобилност съгласно Конвенцията на ООН за правата на хората с увреждания. , Contracted Amount: 72 097.62 , Reported Amount: 72 097.62
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за социалната услуга: Основната цел на дейността е да се осигури персонал, осигуряващ качествена грижа съобразно индивидуалните потребности на потребителите на социалните услуги в центъра. Ще бъде разработена от екипа на проекта и утвърдена от Кмета на Община Троян писмена процедура за подбор на персонала с критерии за оценка на кандидатите и разработени длъжностни характеристики, които включват изисквания за образование, квалификация, опит, личностни качества. Ще бъде извършен подбор на специалисти, имащи различен профил на компетентност - управленски, социален, здравен, образователен и квалификации, отговарящи на нуждите на центъра и гарантиращи интегрирания подход при предоставянето на социалните услуги. Числеността, опитът и квалификацията на персонала ще бъдат съобразени с капацитета, предоставяните услуги и с необходимостта от осигуряване на качествена грижа за децата, съгласно Наредбата за критерии и стандарти за социални услуги за деца. При стартиране на социалната услуга ще се извърши подбор на следните длъжности за специалисти - управител 1 щ. бр., социален работник - 2 щ. бр., педагог - 1 щ. бр., психолог - 1 щ. бр., логопед - 1 щ. бр., физиотерапевт (рехабилитатор/ кинезитерапевт/ерготерапев) - 1 щ. бр., медицинска сестра - 1 щ. бр., трудотерапевт - 1 щ. бр.. Ще бъде извършен подбор на следните общи длъжности: детегледач - 2 щ. бр., възпитател - 1 щ. бр, шофьор/параджия/поддръжка - 1 щ. бр., хигиенист - 1 щ. бр., касиер/домакин - 1 щ. бр. Съобразявайки се с потребностите на децата и младежите въз основа на индивидуалните оценки и с цел по-високо качество на предоставяните услуги, при необходимост ще бъдат наети допълнително специалисти или помощен персонал в рамките на предвидените средства за предоставяне на социалната услуга - 1 щ. бр. логопед, 1 щ. бр. психолог, 1 щ. бр. специален педагог, 1 щ. бр. терапевт /арт/музикотерапевт/, 1 щ. бр. кинезитерапевт /ерготерапевт/ и 1 щ. бр. детегледач. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на социалната услуга: Дейността включва предоставянето на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства, чрез осигуряване на целодневни, полудневни и почасови услуги в специализирана среда и мобилно, а именно информиране и консултиране, дневна грижа, терапия и рехабилитация, обучение за придобиване на умения, подкрепа за придобиване на трудови умения и др. според индивидуалните потребности на потребителите. Соц. услуга ще се предоставя с капацитет 30 места дневна грижа и 60 консултативна за представителите на целевата група деца и младежи в риск, включително с увреждания и техните семейства. Соц. услуга ще се предоставя в материална база, изградена в рамките на проект BG16RFOP001-5.001-0013 "Изграждане на Дневен център за деца с увреждания в град Троян" по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца". Продължителността на функц. на центъра в рамките на проекта ще бъде 49 м. Със стартирането на дейността ще бъде разработен план за развитието на услугата, необх. методологии, правила, процедури и вътр. документи за функциониране на центъра, както и процедура за включване на потребителите на центъра. В рамките на дейността ще се извършва подбор на потребителите по проекта от целевата група деца и младежи в риск, включително с увреждания и техните семейства за предоставяне на соц. услуги в центъра. Въз основа на инд. потребности на потребителите и техните семейства, екипът на центъра ще предоставя различни програми за работа и дейности за подкрепа. Ще бъде осигурена необходимата по количество и качество здравословна храна на децата и младежите, съобразена съобразена с техните потребности и с утвърдените стандарти за детско хранене, съгласно норм. уредба. Центърът ще предостави и пълната грижа за бит. и хиг. нужди на децата и младежите, вкл. пълноценен и балансиран хранит. режим, задоволяване на техните физик., рехаб., образов. и соц. потребности, психолог. и логопед. подкрепа и др. Транспортът на потребителите до социалната услуга и обр. ще се извършва чрез закупено спец. трансп. с-во. Тъй като услугата е нова за общината, в рамките на дейността се предвижда обмяната на опит в друга соц. услуга от подобен тип, което ще допринесе за успешното изпълнение на дейността, придобиване на практ. опит при работа с потребителите и документацията, водена в соц. услуга. Планираните средства за изпълнение на д-та са посочени в б.р. 2.1. и включват всички разходи, свързани с предоставянето на соц. услуга, съгласно т. 12.3 от УК, р-л I. Разходи за услуги, т. 2./2.1., като са съобразени и обвързани с планирания капацитет на соц. услуга - 30 места дн. грижа и 60 места консулт., вкл. мобилна работа за период от 49 месеца. Планирани са разходи за възнагр. на персонала и осиг. вноски за сметка на р-ля, в т.ч. е предвиден резерв за допълнително наемане на персонал, предвид потребностите на децата и младежите и дългия срок на проекта; за командировки на персонала; за материали и консумативи (поч. и хиг. м-ли, канц. м-ли, медикаменти и консумативи, пост. инвентар и облекло и др.), вкл. гориво; за храна на потребителите; реж. р-ди (ток, вода, гориво, отопление и др.); за застраховки на прид. обор. и трансп. средство; за нематер. активи (пр. продукти, софтуер и др., пряко свързани с дейността на соц. услуга); разходи, произт. от договори за изработка/услуга, договори за поръчка, външни услуги (телефон, интернет, кабелна тв, труд. медицина, дезинфекция, поддр. прогр. продукти и софтуер за дейността, охрана и др.); екскурзии и излети на децата и младежите, в т.ч. разходи за наем на транспорт, входни билети в културни и исторически обекти и институции, зоопаркове, кино, театър и др. подобни, разходи за анимация на децата и младежите по време на организираните в центъра тържества за деня на детето или отбелязване на рождения ден на дневния център. Заложените средства за възнаграждения на персонала са в съответствие с "Методология за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020"., Contracted Amount: 1 016 840.60 , Reported Amount: 999 039.14

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NANAKO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 37.07
  • Contractor: MOVIK STAR LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 484.43
  • Contractor: SLADUR, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 810.89
  • Contractor: Bellamie Store Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 150.60
  • Contractor: NEVKOMERS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.20
  • Contractor: HOUSE MARKET BULGARIA EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 59.90
  • Contractor: AIKO MULTI KONSEPT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 105.12
  • Contractor: HYGIENE MEDICAL INDUSTRY Co., Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 262.40
  • Contractor: STEFAN VALEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 418.40
  • Contractor: AVB LTD, Contracted Amount*: 2 499.60 , Reported Amount**: 6 677.26
  • Contractor: "Iveli Trade" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 35.56
  • Contractor: INTERACTA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 247.00
  • Contractor: DIPEJ 90, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 63.00
  • Contractor: CIELA NORMA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 76.40
  • Contractor: MASTAR-PIK JSC, Contracted Amount*: 37 800.00 , Reported Amount**: 18 391.08
  • Contractor: SVITO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12.80
  • Contractor: NESHEV LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 436.00
  • Contractor: AC-DC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 33.30
  • Contractor: KABIT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 74.14
  • Contractor: STOMANATA, Contracted Amount*: 322.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PROMETRIKS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 064.60
  • Contractor: TERMOKOMFORT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 129.96
  • Contractor: DOVERIE – CARE EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 101.56
  • Contractor: CLEVER BOOK, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 331.65
  • Contractor: Milax Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 48.90
  • Contractor: RAIKOVSKI - 98, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 254.60
  • Contractor: PRAMIZ, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 37.82
  • Contractor: "PERSIANA BEACH" OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 220.00
  • Contractor: MAY GRIIN LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 016.38
  • Contractor: ELI-L LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 134.10
  • Contractor: SIMA G, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 50.40
  • Contractor: KATRIN MAX, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 200.90
  • Contractor: LIDL BULGARIA EOOD amp; CO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 729.42
  • Contractor: sdruzhenie "Videlina", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 48.46
  • Contractor: DIYA GAZ, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 79.80
  • Contractor: MSM PRINT , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 59.81
  • Contractor: HELIKON.BG LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 129.56
  • Contractor: bulgarian posts, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 184.00
  • Contractor: KINO ARLEKIN LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 72.00
  • Contractor: PRAKTIKER RITEIL LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 404.95
  • Contractor: ADAPT BG, Contracted Amount*: 5 845.00 , Reported Amount**: 5 881.00
  • Contractor: „SOT-Signalno ohranitelna tehnika” Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 70.16
  • Contractor: IZOBUL BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 90.95
  • Contractor: BIZARO 777 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 810.00
  • Contractor: V I K STENETO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 035.66
  • Contractor: POLI PLAST 77 Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 34.00
  • Contractor: YUZHEN EN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 606.00
  • Contractor: MOTO PFOHE , Contracted Amount*: 72 097.62 , Reported Amount**: 72 200.58
  • Contractor: RIG-3-PRESS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 196.32
  • Contractor: MARKAR PROGRESS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 939.39
  • Contractor: BRITANIKA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 20.00
  • Contractor: STOEVI MAXGROUP LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 349.80
  • Contractor: PLAMENA, Contracted Amount*: 110.00 , Reported Amount**: 110.00
  • Contractor: VIA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 32.50
  • Contractor: KAPITAL GROUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 852.79
  • Contractor: VICTORY COMMERCE 22 LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 546.00
  • Contractor: BOLIADI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 78.80
  • Contractor: HELICON, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 293.43
  • Contractor: LED ON BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 111.20
  • Contractor: ITEA TROYAN LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 115.00
  • Contractor: VOEV-SOFIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 139.00
  • Contractor: ET NAPOLI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 23.90
  • Contractor: KAN-UCHTEHSPORT-BALGARIA, Contracted Amount*: 11 394.60 , Reported Amount**: 15 423.60
  • Contractor: MARTBG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 353.93
  • Contractor: KOOPERACIA PANDA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 370.18
  • Contractor: „TAHOTROYA” LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 708.00
  • Contractor: ET ELKA KOVACHEVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 556.06
  • Contractor: MAXIMA BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 25.10
  • Contractor: GLASS TRADING LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 40.00
  • Contractor: ET DEMOS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 16.50
  • Contractor: ELEGANS 777 Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 520.00
  • Contractor: NIYAGARA LTD, Contracted Amount*: 4 099.20 , Reported Amount**: 3 649.02
  • Contractor: ZEVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 59.59
  • Contractor: MAPET.BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 370.00
  • Contractor: ALTER CONSULT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 84.89
  • Contractor: TINI TOYS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 67.88
  • Contractor: Trade Zone Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 80.70
  • Contractor: SLAVA INVEST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 165.00
  • Contractor: DJI OFIS - G.R LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 243.25
  • Contractor: AVTOPUNKT MARINOV LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 130.00
  • Contractor: FOTO PRINT EXPRESS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 144.00
  • Contractor: Smart Baby Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 788.81
  • Contractor: BAGATUR GROUP, Contracted Amount*: 648.00 , Reported Amount**: 324.00
  • Contractor: D.D.D -1 LTD, Contracted Amount*: 696.00 , Reported Amount**: 708.00
  • Contractor: DIL WASH SERVICE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 986.00
  • Contractor: SMT-ZDRAVE 2, Contracted Amount*: 249.60 , Reported Amount**: 249.60
  • Contractor: TATYANA DIMITROVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 71.00
  • Contractor: IVMI-50, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 62.10
  • Contractor: BIZHUTA PLANET MARIPOSA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: VKF RENZEL BULGARIEN PRODUKTION, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 435.60
  • Contractor: Electrohold Sales AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 17 849.92
  • Contractor: GLOBAL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 011.59
  • Contractor: TEMA FAER , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 317.59
  • Contractor: SIMA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 110.00
  • Contractor: KAMERTON LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 82.45
  • Contractor: VARTEX-TROYAN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 11.28
  • Contractor: ECONT EXPRESS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 15.10
  • Contractor: ELIMEX - NELA RADEVSKA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 82.56
  • Contractor: ALFA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 220.00
  • Contractor: „BULPEDAGOGIKA” Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 23.00
  • Contractor: „AGROKONSULT - LOVECH” Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 34.90
  • Contractor: OFFICE ZONE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 48.96
  • Contractor: SKORPIOPLAST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 174.86
  • Contractor: Ultra Retail OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 420.09
  • Contractor: TROYAHIL LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 334.23
  • Contractor: BE-NI 13 Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 80.90
  • Contractor: Bio Control Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 301.50
  • Contractor: ELBRUS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: VALANI TRADE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 192.00
  • Contractor: ATC - BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 727.18
  • Contractor: STORE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 754.46
  • Contractor: "Ili-Mili" Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 68.50
  • Contractor: MIHALEK-PAVEL ALEKSIEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 30.00
  • Contractor: STEMO, Contracted Amount*: 7 137.59 , Reported Amount**: 5 961.59
  • Contractor: ELIMEX 2006 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 183.80
  • Contractor: YUSK BUL LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 465.00
  • Contractor: TROIAMIK, Contracted Amount*: 549.60 , Reported Amount**: 1 613.22
  • Contractor: CHISTA PLANETA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 26.00
  • Contractor: VENCI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: SPEEDY, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 82.84
  • Contractor: VIP SECURITY, Contracted Amount*: 2 036.70 , Reported Amount**: 1 700.86
  • Contractor: SOLARSHOP, Contracted Amount*: 3 749.00 , Reported Amount**: 3 784.56
  • Contractor: EVROS GRUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 67.20
  • Contractor: ADORNO LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 74.80
  • Contractor: CERNO MORE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 556.00
  • Contractor: PRO ANIMA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 695.28
  • Contractor: DESANT - IVAN VASILEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 769.20
  • Contractor: MOREYA 2013, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: SKAMI 12, Contracted Amount*: 10 198.80 , Reported Amount**: 15 687.81
  • Contractor: Pepco Bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 52.00
  • Contractor: JUVIK, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 51.50
  • Contractor: NIK ART GROOPE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 163.00
  • Contractor: OZONE ENTERTAINMENT JSC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 245.74
  • Contractor: VIP SOD LTD, Contracted Amount*: 541.58 , Reported Amount**: 75.00
  • Contractor: BORO TREID, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 516.00
  • Contractor: MODENA 04 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 200.00
  • Contractor: PROMET-BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 168.00
  • Contractor: CNSYS, Contracted Amount*: 1 122.00 , Reported Amount**: 1 122.00
  • Contractor: TECHNIKA BG - GRUP EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 159.98
  • Contractor: АРТ СТУДИО БМ ЕООД, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 58.20
  • Contractor: UCMAG LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 46.95
  • Contractor: B J I HRISTOVI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 50.00
  • Contractor: OFFICE TRADE BULGARIA, Contracted Amount*: 120.00 , Reported Amount**: 77.10
  • Contractor: ELECTRONICOM LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 37.92
  • Contractor: Association for pedagogical and social assistance for children FICE-Bulgaria, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 400.00
  • Contractor: MEDMAG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 21.00
  • Contractor: ET SHANS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 38.72
  • Contractor: POSOKI PUBLISHING LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 89.95
  • Contractor: KARIS GRUP, Contracted Amount*: 5 499.60 , Reported Amount**: 8 913.39
  • Contractor: SKAYNET, Contracted Amount*: 1 286.40 , Reported Amount**: 1 262.80
  • Contractor: SLANCHOGLED - ART, HOBI I KRAFT MATERIALI LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 615.36
  • Contractor: RIKO STYLE, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 12 000.00
  • Contractor: ALBATRON, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 999.00
  • Contractor: HEDON, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 3 628.80
  • Contractor: TRANSSOFT TECHNOLOGYS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 425.94
  • Contractor: EMAG INTERNATIONAL OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 129.99
  • Contractor: STOILOV LTD, Contracted Amount*: 11 541.00 , Reported Amount**: 12 012.00
  • Contractor: SIS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 554.80
  • Contractor: DZZD LOGO BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 287.00
  • Contractor: EDUKEICSAN DIZAIN KAMPANI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 52.15
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 3 585.60 , Reported Amount**: 7 571.88
  • Contractor: MAUSTOIS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 31.80
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 1 999.20 , Reported Amount**: 1 748.86
  • Contractor: Art studio BM, Contracted Amount*: 1 620.00 , Reported Amount**: 1 485.00
  • Contractor: TERRAE FILIUS Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8.50
  • Contractor: ET Ivan Todorov 98, Contracted Amount*: 6 248.64 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Plaisio Computers, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 49.89
  • Contractor: „EVROSTART 2020" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 83.66
  • Contractor: Blaniko, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 337.80
  • Contractor: ET ELICA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: LogoMagika, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 51.50
  • Contractor: DB - ART - 2018 Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 39.87
  • Contractor: Turbo Service Troyan, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 487.31
  • Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC, Contracted Amount*: 410.00 , Reported Amount**: 987.12
  • Contractor: TEODOROS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 709.81
  • Contractor: PRIMEX, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 767.98
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Children and youth in institutional care, covered by the deinstitutionalization measures, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 147.00
Indicator 2 Children and youth receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 30.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 147.00

Financial Information

Total Project cost 1 188 446.55 BGN
Grant 1 188 446.55 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 188 404.86 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на автомобилни горива (бензин А-95Н, А-98Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан) за нуждите на Oбщинска администрация - Троян и ОП “Комунални услуги - Троян“ гр. Троян.”, Estimated Amount: 560 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на автомобилни горива (бензин А-95Н, А-98Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан) за нуждите на Oбщинска администрация - Троян и ОП “Комунални услуги - Троян“ гр. Троян.”
    Contractor: SKAMI 12
    Contract total funded value: 5 899.20
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на автомобилни горива (бензин А-95Н, А-98Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан) за нуждите на Oбщинска администрация - Троян и ОП “Комунални услуги - Троян“ гр. Троян.”, Estimated Amount: 1 095 180.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на автомобилни горива (бензин А-95Н, А-98Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан) за нуждите на Oбщинска администрация - Троян и ОП “Комунални услуги - Троян“ гр. Троян.”
    Contractor: SKAMI 12
    Contract total funded value: 4 299.60
Procedure 3 Subject to due process: „Сервизни дейности, техническо обслужване и ремонт на автомобили, собственост на Община Троян по следните обособени позиции: 1. Техническо обслужване, извънгаранционна поддръжка, профилактика, диагностика и ремонт на автомобили 2. Автотенекеджийски и/или бояджийски услуги на автомобили“ , Estimated Amount: 56 666.66
  • Differentiated position 1: ОП1 Техническо обслужване, извънгаранционна поддръжка, профилактика, диагностика и ремонт на автомобили
    Contractor: Turbo Service Troyan
    Contract total funded value: 600.00
  • Differentiated position 2: ОП2 Автотенекеджийски и/или бояджийски услуги на автомобили“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Троян, ОП „Комунални услуги“, Детска ясла и Детска млечна кухня, както и други звена към общината, които не са разпоредители с бюджет., Estimated Amount: 28 506.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Троян, ОП „Комунални услуги“, Детска ясла и Детска млечна кухня, както и други звена към общината, които не са разпоредители с бюджет.
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 1 999.20
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Поръчката е запазени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП. По смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от 3OП е „запазена обществена поръчка”, чиито предмет е включен в Списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на xopa с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на xopa с увреждания или на xopa в неравностойно положение, утвърден с Решение на Министерски съвет № 591 от 18.07.2016 г., Estimated Amount: 13 494.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Contractor: OFFICE TRADE BULGARIA
    Contract total funded value: 120.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на ново, неупотребявано специализирано транспортно средство за хора с увреждания, във връзка с реализиране на дейностите по проект „Нова грижа в община Троян“, договор за БФП BG05M9OP001-2.019-0005 –C01 по процедура BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Estimated Amount: 63 333.33
  • Differentiated position 1: „Доставка на ново, неупотребявано специализирано транспортно средство за хора с увреждания, във връзка с реализиране на дейностите по проект „Нова грижа в община Троян“, договор за БФП BG05M9OP001-2.019-0005 –C01 по процедура BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
    Contractor: MOTO PFOHE
    Contract total funded value: 72 097.62
Procedure 7 Subject to due process: Предмет на поръчката: „Доставка на офис оборудване за предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства по проект „Нова грижа в община Троян“, договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019-0005–C01 по процедура чрез директно предоставяне на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020.“ по седем обособени позиции: ОП 1 – Преносим компютър (лаптоп); ОП 2 – Компютърна конфигурация с монитор 24“; ОП 3 – Принтиращо устройство; ОП 4 – Скенер с автоматичен подавач на хартията ОП 5 – Мултимедиен проектор ОП 6 – Екран за мултимедиен проектор ОП 7 – Аудиосистема, Estimated Amount: 5 808.35
  • Differentiated position 1: ОП1 - Преносим компютър (лаптоп)
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 1 074.00
  • Differentiated position 2: ОП2 - Компютърна конфигурация с монитор 24“
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 1 015.20
  • Differentiated position 3: ОП 3 – Принтиращо устройство
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 597.60
  • Differentiated position 4: ОП 4 – Скенер с автоматичен подавач на хартията
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 2 712.00
  • Differentiated position 5: ОП 5 – Мултимедиен проектор
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 621.60
  • Differentiated position 6: ОП 6 – Екран за мултимедиен проектор
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 106.80
  • Differentiated position 7: ОП 7 – Аудиосистема
    Contractor: STOMANATA
    Contract total funded value: 322.80
Procedure 8 Subject to due process: Приготвяне и доставка на готова храна (кетъринг), във връзка с предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства по проект „Нова грижа в община Троян“, договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019-0005–C01 по процедура чрез директно предоставяне на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 31 500.00
  • Differentiated position 1: Приготвяне и доставка на готова храна (кетъринг), във връзка с предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства по проект „Нова грижа в община Троян“, договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019-0005–C01 по процедура чрез директно предоставяне на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020.
    Contractor: MASTAR-PIK JSC
    Contract total funded value: 37 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN