Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-0781-C01
Project Name Establishment and development of a company for innovative software solutions
Beneficiary 204810295 "I T EV" Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 13.06.2019
Start Date 13.06.2019
End Date 17.08.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Враца, гр.Враца

Description

Brief description
"АЙ ТИ ЕВ" ООД е стартираща компания в областта на разработването на иновативни софтуерни решения. Предприемаческата идея, заложена в проектното предложение, е разработване на софутер за проследяване на техническото обслужване и гаранционната поддръжка на инсталирани газови уредби. Това е пилотната разработка на дружеството, с което се цели постигане на устойчивост и стабилност.
Пазарната ниша, в която ще се реализира софтуерът, е пазарът на автомобилни газови уредби (АГУ), като потенциалът е огромен, поради наличието на голям брой потенциални клиенти и липсата на такъв софтуер, който да проследява техническото обслужване и гаранционната поддръжка на инсталирани газови уредби. 
Реализацията на проекта има за цел да постигне устойчивост и стабилност в дружеството, чрез създаване на работни места и постигане на ръст чрез реализиране и предлагане на пазара на предприемаческата идея. За реализирането на пазара на предприемаческата идея ще бъде сформиран екип от експерти по програмиране на софтуерни продукти и технически специалист -инженер, отговарящ за акуратността на техническата специфика в софтуера. Ще бъдат закупени хардуер и софтуер, които ще са необходими за разработването на приложението и впоследствие за събиране и обработка на данни от потребителите в реално време. Активите ще бъдат доставени и въведени в експлоатация в наето по проекта помещение в гр. Враца. По време на изпълнението на проекта ще бъде извършен подробен анализ на пазара, като на тази база ще бъде разработен маркетингов план за успешната реализация на предприемаческата идея.
Activities
  • Activity: Реализиране на пазара на предприемаческата идея: За реализирането на предприемаческата идея ще бъдат наети 3 броя квалифициран персонал - експерт по програмиране - 2 бр.; технически специалист - инженер - 1 бр. За изпълнението на дейността ще бъде закупено следното оборудване (ДМА) по проекта: 1. Сървър - 1 бр. - сървърът ще бъде необходим за съхраняването на цялата база данни, която ще бъде събирана и обработвана. Освен това той ще позволява създаването на резервни копия, така че при непредвидени ситуации цялата информация свързана с разработването на приложението да може да бъде възстановена. 2. Преносими компютри (лаптопи) - 3 бр. - лаптопите са необходими за работата на експертите по реализирането на предприемаческата идея. За реализацията на проекта ще бъде закупено и софтуерна платформа за изграждане, конфигуриране и управление на напълно функционални уеб-базирани софтуерни решения. (ДНА), която е необходима за разработването на предприемаческата идея. Софтуерната платформа се състои от следните три основни модула със следните функционалности: 1 – Администраторска част – представлява панел, от който администратора може да наблюдава, създава и изтрива потребители от базата, да дава и взима достъп на определени потребители до определени полета, като по този начин контролира дейността на клиентите, също така администратора има право да създаде подробен протокол за дадена инсталация 2 – Втора част, потребителска база – Това е основната база от данни, където се пази информацията относно извършените действия, като се позволява надграждане и модификация на функционалностите спрямо крайните клиенти. До нея достъп има администраторът, който впоследствие може да даде достъп на всеки клиент, който да добавя в нея информация за крайните потребители. 3 – Трета част, която дава достъп на клиента до определени полета от базата данни, касаеща неговата сфера на дейност. "АЙ ТИ ЕВ" ООД е стартираща компания в областта на разработването на софтуерни продукти. Към този момент не развива дейност и няма собствен офис, в който да разработва идеите на предприемача. Затова по проекта се предвиждат разходи за наем на помещение, включващо режийни и консумативи. Помещението ще бъде наето в гр. Враца, където е регистрирано дружеството и където ще се реализира проекта. В рамките на дейността ще бъде извършено проучване и анализ с цел по-задълбочено идентифициране на пазара и на целевите групи (потенциални потребители на продукта). На тази база ще бъде разработен маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея. С изготвянето на маркетинговия план се цели по-детайлно анализиране и по-комплексно представяне на реализацията на продукта. Маркетинговият план ще обезпечи работата на фирмата в условията на динамична и непрекъснато променяща се среда и ще даде поглед върху дългосрочното й развитие. В маркетинговия план ще се включат: - изходни показатели на дейността; - оценка на текущата маркетингова ситуация; - анализ на позициите на фирмата на пазара; - краткосрочни и дългосрочни цели; - маркетингови стратегии; - програми и план за действие; - бюджет; - процедури за контрол на изпълнението на маркетинговия план; - други съобразно конкретната ситуация., Contracted Amount: 147 622.00 , Reported Amount: 139 108.07
  • Activity: Визуализация на проекта: За визуализация и популяризиране на проекта, оперативната програма, ЕФРР и ЕС в рамките на проекта ще бъде изработена, доставена и монтирана една информационна табела с минимален размер А3, която ще бъде монтирана съответно в офиса на "АЙ ТИ ЕВ" ООД в гр. Враца Ще бъдат изработени информационни стикери, които ще бъдат поставени върху закупените в рамките на проекта ДМА. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответства на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Във всеки документ и актив, свързан с изпълнението на проекта, който се използва от обществеността или участници, ще се посочва финансиращата го оперативна програма и подкрепата на ЕС чрез ЕФРР., Contracted Amount: 100.00 , Reported Amount: 95.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: PROFESSIONAL TRAINING AND ORIENTATION CENTER, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 95.00
  • Contractor: K N N SOFIA, Contracted Amount*: 19 920.00 , Reported Amount**: 24 900.00
  • Contractor: DOMO ESTETICO, Contracted Amount*: 39 600.00 , Reported Amount**: 49 500.00
  • Contractor: CLUSTER FOR DEVELOPMENT OF EFFICIENT ENERGY, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 9 000.00
  • Contractor: BGS LTD., Contracted Amount*: 11 648.00 , Reported Amount**: 14 560.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 213.24 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.89 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.50 , Reached amount: 1.50
Indicator 5 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 90 105.99 BGN
Grant 72 084.84 BGN
Self amount 18 021.15 BGN
Total actual amounts paid 111 362.50 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Липса на добро финансово управление 100.00 39 277.66 9 819.42 49 097.08 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на ДНА и ДМА, Estimated Amount: 70 800.00
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: 1. Софтуерна платформа за изграждане, конфигуриране и управление на напълно функционални уеб-базирани софтуерни решения
    Contractor: DOMO ESTETICO
    Contract total funded value: 39 600.00
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: 1. Сървър - 1 бр.; 2. Преносими компютри (лаптопи) - 3 бр.
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 11 648.00
Procedure 2 Subject to due process: Извършване на проучване и анализ на пазара и изготвяне на маркетингов план, Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на проучване и анализ на пазара и изготвяне на маркетингов план
    Contractor: K N N SOFIA
    Contract total funded value: 19 920.00
Procedure 3 Subject to due process: Наем на помещение, Estimated Amount: 9 000.00
  • Differentiated position 1: Наем на помещение
    Contractor: CLUSTER FOR DEVELOPMENT OF EFFICIENT ENERGY
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 4 Subject to due process: Осигуряване на визуализация и публичност, Estimated Amount: 100.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на визуализация и публичност
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN