Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0096-C07
Project Name Hot lunch 2016 in Montana
Beneficiary 000320872 MUNICIPALITY OF MONTANA
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 26.08.2016
Start Date 01.10.2016
End Date 31.01.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Монтана, с.Смоляновци
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Монтана, гр.Монтана

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд на  40 броя лица и семейства  от с. Смоляновци, община Монтана които са на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП и 50 лица от град Монтана до 28.02.2018г. и 500 лица от 01.03.2018г.  на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП , с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, самотно живеещи лица и семейства, получавщи минимални пенсии.  Приготвянето на обяда ще се осъществява в кухнята на филиала на Домашен социален патронаж - с. Смоляновци, община Монтана и домашен социален патронаж в град Монтана до 28.02.2018г. и чрез кетъринг от фирми спечелили процедура по ЗОП от 01.03.2018г. и от 01.01.2020 г. 
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти - трапезария 1: Закупуването на хранителните продукти за приготвянето на топлия обяд в село Смоляновци, община Монтана ще се извършва при спазване на нормативните разпоредби заложени в ЗОП, чрез директно възлагане с няколко изпълнители тъй като на територията на Община Монтана няма доставчик, които да доставя всички хранителни продукти, които ще се използват за приготвяне на храната за потребителите. Закупуването на хранителни продукти ще се реализира за срок от 34 месеца от 05 октомври 2016 г. до 31 януари 2020г./през работните дни/, общо за 709 работни дни разпределени по месеци, както следва: - месец октомври 2016 г. – 19 работни дни; - месец ноември 2016 г. - 22 работни дни; - месец декември 2016 г. - 21 работни дни; - месец януари 2017 г. - 21 работни дни; - месец февруари 2017 г. - 20 работни дни; - месец март 2017 г. - 22 работни дни; - месец април 2017 г. - 18 работни дни. Месец октомври 2017 г. - 22 работни дни Месец ноември 2017 г. - 22 работни дни Месец декември 2017 г. 18 работни дни За 2018г. - 249 дни. За 2019г. - 249 работни дни. Месец януари 2020 г. - 21 работни дни. Хранителни продукти ще се закупуват за 40 лица, представители на целевата група. Стойността на един храноден за едно лице от целевата група е определено в размер на 2,30 лв. /два лева и тридесет стотинки/ /40 лица Х 2,30 лв./ Х 143 дни = 13 156, 00 лв. до 30.04.2017г. и по 2,50лв. за 40 лица х 581 работни дни = 58 100,00 лева. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00019-2017-0021, и № на договор с избран изпълнител - №5/09.03.2018г. , Contracted Amount: 71 256.00 , Reported Amount: 71 543.32
  • Activity: Приготвяне на топъл обяд: В дейностите по проекта ще бъдат включени 40 лица на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП, от с. Смоляновци, общ. Монтана и 50 лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии от гр. Монтана до 14.03.2018г. и 513 лица от 15.03.2018г. на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП и лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии. За осигуряването на топъл обяд на хора със затруднения в придвижването храната ще се доставя до домовете им, останалите потребители ще получават храната на място в сградата на Домашен социален патронаж – с. Смоляновц Домашен социален патронаж – Монтана, филиал с. Смоляновци разполага със собствен транспорт състоящ се от един лекотоварен автомобил - пежо партнер. За хората със затруднения в придвижването, ПО ще доставя храните до домовете им, също така наличното транспортно средство ще се използва и при необходимост от превоз при оказване на съдействие и подпомагане на бенефициентите при оказване на съпътстващите мерки - за ползването на административни и общински услуги. Приготвянето на топлия обяд за 50 лица от гр. Монтана до 14.03.2018г. се изразява в приготвянето на топъл обяд в кухнята на Домашен социален патронаж – Монтана, помещаваща се в сграда общинска собственост, предоставена за ползване и управление от Домашен социален патронаж – Монтана. Кухнята на домашен социален патронаж -Монтана, разполага със кухненски блок, 2 броя складови помещения, санитарен възел /баня и тоалетна/ и 3 бр.административни офиси.Налично е професионално кухненско оборудване и хладилна техника за заведения за обществено хранене. Домашен социален патронаж – Монтана, разполага със собствен транспорт състоящ се от три броя лекотоварни автомобили. Получаването на топлия обяд от бенефициентите се осъществява в сградата на Домашен социален патронаж, с адрес: гр. Монтана, ул. „Александър Батенберг“ № 38. Поради необходимостта от включването на по – голям брой потребители за получаване на топъл обяд от трапезария -2 гр. Монтана допълнителни 463 потребители от 15.03.2018г. и недостатъчен капацитет на Домашен социален патронаж – Монтана да приготвя топлия обяд за 513 потребители е проведена процедура по Закона за обществените поръчки за избор на изпълнител за възлагане на обществена поръчка за доставка на готова храна /топъл обяд/. За да се осигури закупуването на хранителни продукти по прозрачен начин, се предвижда изпълнителят да придружава ежемесечната си фактура с подробна калкулационна ведомост. Менюто ще е съобразено с изискванията на националното законодателство. За селата на община Монтана, готовата храна ще бъде доставяна до всички населените места на територията на община Монтана, без с. Смоляновци, в еднократни пластмасови кутии за храна, до кметствата по населени места, откъдето ще бъде получавана от класираните потребители, като се предвижда осигуряване на транспорт до домовете на хората със затруднения в придвижването. За потребителите на социалната услуга „Топъл обяд“ от гр. Монтана, готовата храна ще се доставя до Домашен социален патронаж и до сградата на Дневен център за стари хора. Предвидено е тази дейност /доставка на готова храна/ да стартира от 15.03.2018 г. и да приключи на 31.01.2020 г. , Contracted Amount: 35 101.80 , Reported Amount: 34 677.45
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Индивидуално или групово консултиране и съдействие на потребителите за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Монтана, включително и такива финансирани от ЕСФ, както и за ползването на административни услуги, за подпомагане на достъпа да здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене., Contracted Amount: 35 101.80 , Reported Amount: 34 874.10
  • Activity: Определяне на целевите групи: В дейностите по проекта ще бъдат включени 40 лица на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП, от с. Смоляновци, общ. Монтана и 50 лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; самотно живеещи лица и семейства получаващи минимални пенсии от град Монтана до 14.03.2018г. и 513 лица и семейства, обект на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП; лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получаващи минимални пенсии от всички населени места на Община Монтана считано от 15.03.2018г., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти - трапезария 2: Закупуването на хранителните продукти за приготвянето на топлия обяд в град Монтана ще се извършва при спазване на нормативните разпоредби заложени в ЗОП, чрез директно възлагане с няколко изпълнители тъй като на територията на Община Монтана няма доставчик, които да доставя всички хранителни продукти, които ще се използват за приготвяне на храната за потребителите. Считано от 15.03.2018г. топлият обяд в трапезария Монтана ще се предоставя чрез кетъринг от фирма спечелила процедура по ЗОП „ИВАНЕС-Н” ЕООД с ЕИК 201601835 със седалище гр.Монтана, ж.к.Плиска, бл.6, вх.Б, ет.3, ап.31 представлявано от Иван Николаев Иванов. Избраната фирма разполага с подходяща материална база и капацитет за приготвяне и доставяне на готовата храна /топъл обяд/ до определени пунктова за раздаване на храна във населените места на Община Монтана. За да се осигури закупуването на хранителни продукти по прозрачен начин, се предвижда изпълнителят да придружава ежемесечната си фактура с подробна калкулационна ведомост. Ежемесечно до 25-то число на предходния месец изпълнителят ще предоставя подробно меню за утвърждаване и при необходимост от корекция от упълномощено от Кмета на Община Монтана лице. Менюто ще е съобразено с изискванията на националното законодателство. Представено е заверено копие от документ за регистрация на обект/и от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението му/им за производство на храни, съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните. Приготвянето и доставката на готовата храна /топъл обяд/ ще се извършва всеки работен ден на всеки календарен месец за периода на изпълнение на дейностите по проекта, с което ще се осигури „топъл обяд“ на 513 лица от гр. Монтана и населените места от общината. Осигуряването на топъл обяд ще представлява еднократно хранене, което ще включва - супа, основно ястие, хляб в съответствие с изискванията на националното законодателство и ще осигурява разнообразно седмично меню.При реализирани икономии съобразно наличния ресурс се доставя и десерт, пресни плодове и/или зеленчуци, което няма да променя броят на дните и броя на представителите на целевата група, ползващи услугата. Храната ще се доставя в еднократни за употреба купички, изработени от материали, които са разрешени за контакт с храни. Закупуването на хранителни продукти ще се реализира за срок от 34 месеца от 05 октомври 2016 г. до 31 януари 2020г. /през работните дни/, общо за 709 работни дни разпределени по месеци, както следва: - месец октомври 2016 г. – 19 работни дни; - месец ноември 2016 г. - 22 работни дни; - месец декември 2016 г. - 21 работни дни; - месец януари 2017 г. - 21 работни дни; - месец февруари 2017 г. - 20 работни дни; - месец март 2017 г. - 22 работни дни; - месец април 2017 г. - 18 работни дни Месец октомври 2017 г. - 22 работни дни Месец ноември 2017 г. - 22 работни дни Месец декември 2017 г. 18 работни дни За 2018г. - 249 дни , 2019г. - 249 работни дни и за месец януари 2020г. - 21 работни дни. Продукти ще се закупуват за 50 лица, представители на целевата група до 14.03.2018г. и за 513 лица ще се доставя готова храна от 15.03.2018г. Стойността на един храноден за едно лице от целевата група е определено в размер на 2,30 лв. /два лева и тридесет стотинки/ /50 лица Х 2,30 лв./ Х 143 дни = 16 445,00 лв. до 30.04.2017г. и по 2,50лв. за 50 лица х 113 работни дни до 14.03.2018г.= 14125,00 лева и за 513 лица х 2,50 х 468 работни дни до 31.01.2020г. = 614335,00 лева. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00019-2017-0021, и № на договор с избран изпълнител - №5/09.03.2018г. Проведена нова обществена поръчка с уникален номер в РОП 00019-2019-0010, Contracted Amount: 630 780.00 , Reported Amount: 631 144.73

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DIKMONT EOOD, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ELINA - M EOOD, Contracted Amount*: 20 808.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 553.00 , Reached amount: 906.00

Financial Information

Total Project cost 772 239.60 BGN
Grant 772 239.60 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 772 239.60 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж гр. Монтана и филиал с. Смоляновци във връзка с изпълнението на договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”, в Община Монтана, Estimated Amount: 29 808.00
  • Differentiated position 1: Хляб и хлебни изделия
    Contractor: DIKMONT EOOD
    Contract total funded value: 9 000.00
  • Differentiated position 2: Консерви, захар и захарни изделия, подправки, други, варива, месо и месни изделия, мляко и млечни изделия, зеленчуци и плодове
    Contractor: ELINA - M EOOD
    Contract total funded value: 20 808.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN