Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0044-C01
Project Name Support for independence and social integration of the elderly and people with disabilities in the municipality of Malko Tarnovo
Beneficiary 000057086 Minicipality of Malko Tarnovo
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 02.10.2015
Start Date 01.11.2015
End Date 01.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Малко Търново

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда прилагане на мулти-дисциплинарен подход за предоставяне на социални и здравни услуги, чрез разширяване дейността на Звено за услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж в община Малко Търново, въвеждайки нов вид здравна услуга - здравна помощ и рехабилитация в дома. Отчитайки специфичните потребности на хората в неравностойно положение, с цел  задоволяване на комплексните потребности на хората с увреждания  на територията на община Малко Търново, ще бъде използван  метод на индивидуализиране на услугите. В подкрепа на работата на Звено за услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж ще бъде нает персонал  на длъжностите:  "личен асистент" и "домашен помощник" . Съобразно възможностите и специфичните потребности на потребителите ще бъдат назначени  11 лични асистента и 7 домашни помощника. Ще бъдат въведени  интегрирани специализирани здравни услуги, включващи медицинска помощ, консултация и рехабилитация за хора с увреждания. За целта към Звеното ще бъде назначен персонал на трудов договор, включващ - 1 управител - социален работник, 1 медицинска сестра и 1 кинезитерапевт, ще бъдат закупени мобилни апарати за ултразвукова и магнитотерапия за рехабилитация в домашни условия. Проекта предвижда предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на потребителите на услугите, и консултация и супервизия за наетия персонал. За осигуряване на подходяща, ефективна и отговаряща на нуждите на хората с увреждания социална инфраструктура, както и за подобряване на условията за  работа на персонала предоставящ услугите, ще бъде извършен текущ ремонт на помещенията ползвани от Звено за услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж. След извършването на ремонта ще бъде закупено и доставено обзавеждане и оборудване за стаите, необходимо за нормалното функциониране на Звеното и предоставяне на качествени здравни и социални услуги.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Настоящата дейност е избрана с цел:  Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели;  Оптимизиране използването на проектните ресурси;  Постигане на ефективна координация и комуникация с подизпълнители, потребители и персонал;  Осигуряване на информираност при управлението на проекта;  Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението; Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Дейността предвижда сформиране и поддържане на екип за изпълнение и управление на проекта с 4 позиции: Ръководител, счетоводител, координатор и технически сътрудник.Тези специалисти ще съчетават постоянната си работа с ангажиментите по изпълнението на проекта, а полагащите им се възнаграждения по проекта ще бъдат съобразно степента на заетост. редварително определеният за ръководител на проекта, отговаря напълно на изискванията, поставени в ПМС №194/13.08.2007г. и новото ПМС №330/05.12.2011г. Участвала е в управлението, изпълнението, координацията, контрола и администрирането на инфраструктурни проекти и такива в областта на социалните дейности и услуги. Тя притежава необходимия професионален опит, за да бъде компетентна в успешно управление на жизнения цикъл на проекта. Познава в детайли както съдържанието на проекта и нормативната рамка на проектното изпълнение и специфичните изисквания на ОПРЧР, така и дейностите и процесите протичащи в Звеното за грижа в домашна среда към ДСП. Ръководителят на проекта организира, и е отговорен за цялостното администриране, техническото и финансовото изпълнение и отчитане на проекта. Ръководи дейността на екипа и го подкрепя при изпълнението на задълженията. Екипът ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата 3 месечни междинни и финални доклади за техническото и финансово изпълнение на проекта., Contracted Amount: 21 032.15 , Reported Amount: 23 007.34
  • Activity: Подготовка и провеждане на процедури по реда на ЗОП: Настоящата дейност е избрана с цел:  Подготовка на документация за провеждане на процедури;  Подбор на предложения;  Сключване на договори с избрани изпълнители. Изпълнението на дейността ще гарантира прилагане на законовите разпоредби по отношение на възлагането на дейности на външни изпълнители и ще допринесе за изпълнение на общата и специфичните цели на проекта. В рамките на дейност 2 ще бъдат осъществени следните под дейности: - Избор на изпълнител на строително-ремонтни работи. - Избор на доставчик на обзавеждане и оборудване. - Избор на изпълнител на дейностите по информация и публичност. - Избор на изпълнител за извършване на оценка на потребностите от социални услуги, - Избор на изпълнител на дейностите по обучение , психологическа подкрепа и консултиране на потребителите и супервизия на персонала. - Избор на изпълнител за разработване на правила и методики за дейността на Звеното и предоставяните услуги. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на строително-монтажни и строително-ремонтни работи (СМР/ СРР): Настоящата дейност е избрана с цел: • Постигане на необходимите стандарти за материална база и работа в Звено за услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж; • Подобряване на условията за предоставяне на социални и здравни услуги и живот на населението; • Създаване на предпоставки за устойчиво развитие на общината. Успешното им изпълнение има пряко отношение към постигането на общата и специфичните цели на проектното предложение. Сградата обект на интервенцията е публична общинска собственост, двуетажна, масивна постройка и избено помещение, построена през 1971 г. с обща площ 530 кв. м. На първи етаж са разположени Клуб на пенсионера и Дирекция "Бюро по труда" Бургас. Втория етаж разполага с общо 7 стаи, като 3 от тях се ползват безвъзмездно от Дирекция "Социално подпомагане" Царево. В другите 4 стаи се помещава Звеното за услуги в домашна среда към ДСП, създадено по проект "Помощ в дома". По проекта ще бъде извършен ремонт на стаите ползвани от Звеното и прилежащите фоайе и санитарен възел без да се променя конструкцията на сградата. Общо третираната площ на обекта е 121 кв. м. След извършване на СМР/ СРР ще се подобрят санитарно-хигиенните изисквания, технологичната последователност и обвързаност на помещенията. и ще се създаде възможност за обособяване на стаи за предоставяне на здравни услуги. Ще бъде обособено предверие с чакалня, две тоалетни,едната от които е предвидена за инвалиди и стълбище. Проектът предвижда създаване на кабинети на рехабилитатор и кинезитерапевт, стая за персонала, помещения за управителя и специалистите, консултативен кабинет, архив и помощно помещение., Contracted Amount: 26 187.30 , Reported Amount: 25 996.42
  • Activity: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване.: След реализацията на СРР следват доставка и монтаж на предвидените в техническата документация оборудване и обзавеждане. То трябва да гарантира предоставянето на качествени социални и здравни услуги, които отговарят на съвременните изисквания и индивидуалните потребности на потребителите. Доставката на оборудването и обзавеждането, предвидени в техническата документация, цели след приключване на проекта, Помещенията на Звено за услуги в домашна среда да бъдат изцяло обновени и готови за предоставяне на здравна помощ, консултации и рехабилитация. Това ще гарантира сигурен достъп на всички потребители до социални и здравни услуги. Оборудването включва голям брой артикули, които са необходими за нормалното функциониране на Звеното и защита интересите на потребителите. Предвижда се закупуване на следното оборудване и обзавеждане: - 1 бр. мобилен апарат за ултразвукова терапия, който ще бъде използван за лечение и рехабилитация при болестни процеси засягащи костите, мускулите и сухожилията; - 1 бр. мобилен апарат за магнитотерапия - за рехабилитация при заболявания като ревматизъм, артрози, невралгии, неврити, парализи и др. - 2 бр. климатик - с капацитет 25 м2 и 35 м2, необходими за отопление и охлаждане на помещенията, в които ще се извършват консултациите и рехабилитацията на потребителите. Необходими още и за осигуряване на температурен режим подходящ за нормалното функциониране на апаратите. - 2 броя посетителски пейки с 3 седалки за оборудване на предверието и чакалнята. - 1 бр. мед. кушетка за кабинета за рехабилитация и кинезитерапия; - 1 бр. параван за поставяне пред кушетката; - 1 бр. масичка на колелца за позициониране на апаратите; - 1 бр. бюро за офиса на персонала на Звеното; - 1 бр. офис стол; - заседателна маса - 1 бр., която ще бъде поставена в залата за консултации; - столове с тапицерия - 8 бр. - 2 бр. закачалки (тип права) - архивни шкафове - 2 бр. - 1 бр. диспенсер за топла и студена минерална вода; - 2 бр. апарати за измерване на кръвно налягане и проследяване на здравословното състояние на потребителите, Contracted Amount: 17 352.00 , Reported Amount: 19 051.60
  • Activity: Разработване на правила и методики за предоставяне на услугите. Наемане на персонал за управление и извършване на специализирани услуги.: С цел определяне на минималните изисквания за функциониране и качество на услугите в Звено за грижа в домашна среда, ще бъдат разработени правилник и методика за работа. Методиката и Правилника ще бъдат разработени съгласно предварително изготвено техническо задание, от избран по реда на ЗОП външен изпълнител. С тях ще се определят задължителния минимум услуги и дейности, които трябва да бъдат осигурени в Звеното и ще се зададат минималните изисквания за качество на услугата, материална база, персонал и процедури. На базата на тези минимални изисквания, ще се преценят необходимите ресурси за създаване на адекватна организация на работа, за осъществяване на вътрешен контрол върху качеството и създаване на система за подобряването му. Методиката ще трябва да съдържа подробно описание на различните дейности при предоставянето на услугите "Личен асистент", „Домашен помощник” и здравна помощ. Тя ще има за цел да представи изчерпателно и цялостно процеса на предоставяне и ползване на услугите , като същевременно формулира специфичните права и отговорности на всички участници в този процес. За доброто и качествено функциониране, управление и предоставянето на услугите в Звено за грижа в домашна среда, ще бъдат наети специалисти: Социален работник - Управител - Организира, ръководи и контролира цялостната дейност в Звено за услуги в домашна среда. Подпомага процеса на адаптация и приспособяване на потребителите. Участва в изготвянето на индивидуален план на всеки потребител. Обезпечава ежедневна подкрепа в среда близка до семейната, създава условия за социална интеграция на потребителите, за развитие и задоволяване на ежедневните им потребности, образователни, информационни и др. потребности, за организиране на свободното време, като следи за прилагане на индивидуален подход. Участва в мултидисциплинарен екип по случай, води документация по методика и стандарти за предоставяне на социални услуги в ЗУДС. Планира работата си и работата на персонала, като възлага отговорности според длъжността. Извършва периодична проверка на документацията; Следи за възникнали нови потребности у потребителите и развива и разширява дейността на ЗУДС според нуждите; При необходимост изпълнява допълнително възложени функции, които са в интерес на потребителите, персонала и услугите в ЗУДС като цяло; Медицинският специалист по здравни грижи оказва медицинска помощ на потребителите и изпълнява всички дейности по опазване на тяхното здраве. Проследява здравословното им състояние, посещавайки ги поне 2 пъти месечно в дома. Съдейства за посещение при ОПЛ или лекар специалист, и за изписване на лекарства. Дава съвети и предписания за здравословно хранене, физическа култура и активен двигателен режим. Извършва манипулации със помощта на предоставените уреди; Дава първа помощ и оказва до-медицинска помощ при необходимост. Участва в изработването на индивидуални планове, в мултидисциплинарен екип, в преразглеждането на плана на всеки 6 месеца; Кинезитерапевтът извършва процедури, масажи и различни видове манипулации без и със помощта на предоставените му уреди; Изработва оценки за възможностите на потребителите на социалната услуга; Работи индивидуално и групово с потребители; Дава съвети и изготвя индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашни условия; Посещава и работи с потребителите в дома. Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;Води необходимата документация и отчетност; Участва в изработването на индивидуални планове, в мултидисциплинарен екип, в преразглеждането на плана на всеки 6 месеца; Допринася за подобряване качеството на живота на лицата с увреждания, за равнопоставеност и еднакви шансове в обществения живот с останалите граждани;авител на Звеното, медицински специалист по здравни грижи и кинезитерапевт. , Contracted Amount: 34 184.60 , Reported Amount: 2 987.18
  • Activity: Подбор на кандидатите за персонал. Провеждане на обучение.: Извършване на подбор и обучение на персонала на Звено за услуги в домашна среда за осигуряване на подходящи хора в трудоспособна възраст, одобрени от потребителите, за предоставяне на качествени и гъвкави социални услуги . Чрез провеждане на конкурс за подбор и обучение на персонал на Звено за услуги в домашна среда ще се допълни регистъра на лицата, притежаващи знания и практически умения за качествено предоставяне на услугите насочени към осигуряване на лична помощ, социално включване и помощ при комунално-битови дейности. Ще бъдат обучени и подписани трудови договори с одобрените кандидати. , Contracted Amount: 1 248.00 , Reported Amount: 964.00
  • Activity: Подбор на кандидатите за потребители и извършване на социална оценка на потребностите.: Процесът на кандидатстване, оценка и класиране ще бъде реализиран съгласно разработена Методика за извършване на оценка на потребностите от услугата и определяне на индивидуален месечен бюджет. Подборът на кандидатите ще бъде извършен при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, увреждане, възраст, етническа принадлежност и др. В настоящия проект ще се включат хора с трайни увреждания, нуждаещи се от постоянна грижа/обслужване, в т.ч. деца с трайни увреждания, както и възрастни над 65 години в невъзможност за самообслужване. Проектът ще даде възможност да бъдат обхванати лицата, обслужвани по схема "Нови алтернативи" на ОП „Развитие на човешките ресурси”, след прекратяване на договорите им, както и лица, необхванати до момента от други програми и проекти, но отговарящи на целевата група на Проекта. Включването на лица желаещи да ползват социални и здравни услуги предоставяни от Звено за услуги в домашна среда ще бъде извършено на 3 етапа - при стартиране на дейността, през м. март 2016 г. и на 10-тия месец от стартиране предоставянето на услугите. Лицата, които желаят да бъдат включени в социалната услуга подават заявление – лично, чрез законния си представител или изрично упълномощено лице, по настоящ адрес в общината. Кандидатите ще имат право да впишат в заявлението си и предпочитания от тях личен асистент или домашен помощник. Екипът по Проекта ще осигури служител/екип и обособено помещение в общината за приемане на документите, оборудвано с необходимата техника за дейността и достатъчно количество бланки за кандидатите. Подадените заявления ще се входират в „Дневник на заявленията от кандидатите за потребители". След изготвяне на индивидуална оценка на потребностите на лицата, ще бъде извършена преценка кои кандидати да бъдат включени в проекта. С одобрените потребители ще бъдат проведени срещи за запознаване с персонала, който ще предоставя услугата, уточняване начина за достъп до дома на потребителя, видовете услуги които ще се предоставят. Проведената среща ще се регистрира с протокол., Contracted Amount: 2 064.00 , Reported Amount: 2 040.00
  • Activity: Предоставяне на комплекс от социални и здравни услуги. : Проектното предложение предвижда услугата да стартира след 4-тия месец на проекта. Целта е да се осигури качествено предоставяне на почасови услуги за задоволяване на личните и здравни потребности на потребителите, чрез разширяване на обхвата на дейност на Звено за грижа в домашна среда към Домашен социален патронаж в община Малко Търново, съгласно целите на Проекта. Услугите които ще е предоставят на потребителите включват взаимно свързан комплекс от услуги за здравна помощ, рехабилитация, лична грижа и помощ в домакинството. Те ще бъдат предоставяни в общо 4 населени места - град Малко Търново и селата Граматиково, Звездец и Стоилово. Социалните и здравни услуги ще се предоставят на минимум 32 потребители, в продължение на 21 месеца. По проекта се предвижда да се предоставят три типа почасови услуги, включващи следните дейности: - Дейности за лична помощ – помощ за поддържане на личната хигиена, помощ при обличане, събличане, къпане и др., помощ при хранене, помощ при общуването и поддържането на социални контакти, осигуряване на развлечения и занимания в дома и извън него, придружаване до различни културни мероприятия, помощ при писане на заявления, писма и други. - Дейности с медико-социална насоченост – проследяване на здравословното състояние, извършване на медицински манипулации, помощ при вземането на лекарства, рехабилитационни услуги, придружаване болнично заведение и/или други здравни институции. - Комунално-битови дейности – пазаруване, пране, приготвяне на храна, плащания на данъци и сметки, съдействие за дребни битови ремонти, внасяне на дърва, поддържане на хигиената в обитаваното от потребителя помещение, текущо и основно почистване на дома. За регистрация на дейностите, свързани с ползването на услугите на Звеното за социални услуги в семейна среда, всеки член от персонала ще води Дневник на потребителя, където ще отразява вида на услугите и времето за тяхното извършване за всеки потребител поотделно. Със закупените апарати за магнито и ултразвукова терапия, ще извършват манипулации, целящи възстановяване и укрепване здравето на потребителите . Предвидените за закупуване мобилни апарати са подходящи за работа, както в залата за рехабилитация, така и в домашни условия. Услугата ще се състои в извършване на рехабилитация с мобилни терапевтични апарати с приложение за заболявания на периферната нервна система, заболявания и последствия от увреждания на ЦНС, заболявания и травми на опорно-двигателния апарат, парези и парализи. Услугата ще се предоставя от медицински специалист по здравни грижи, след консултация с ОПЛ и/или по препоръка на лекар специалист.За лицата с невъзможност или затруднения в предвижването, се предвижда да бъде предложена специализирана услуга, включваща рехабилитационни дейности в домашни условия.Потребителите ще бъдат посещавани в дома, а желаещите да дойдат на място, ще бъдат извозвани до Звеното с автомобил собственост на община Малко Търново. В тази връзка в бюджета на проекта има предвидени режийни разходи за гориво. Социалните услуги ще се предоставят по предварително разработен индивидуален план , съгласно Методики за предоставяне на социалните услуги в общността „Личен асистент” и „Домашен помощник”, утвърдени от изпълнителния директор на АСП. За отчитане на дейностите всеки член от персонала ще представя ежемесечно доклад за извършена работа. , Contracted Amount: 225 709.14 , Reported Amount: 205 884.29
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа на персонала и потребителите на услугите. Консултиране и супервизия.: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител и включва следните поддейности: Психологическа подкрепа и консултиране - Ще се извършва на адреса на лицето или в обособения консултативен кабинет на Звеното от висококвалифициран специалист - психолог. Целта е, чрез емпатийно и активно слушане, емоционална отзивчивост и съпреживяване, готовност за съдействие при споделена потребност от страна на потребителя, да се постигне доверие, за да може да се направят психокорекции на поведението и емоциите, доколкото е възможно и да се обсъдят и анализират грешните модели и схеми на мислене и вземане на решения, както и някои поведенчески изяви, да се подобри общуването между потребителите и персонала и да се изгради взаимно доверие и готовност за съдействие при споделена потребност от негова страна. Супервизия: Тази дейност е избрана с цел подобряване на работната ситуация, което включва: подобряване организацията на работа; подобряване на работната атмосфера; нарастване на специфичната за съответното поле компетентност; психохигиена - превенция и развиване на способност за справяне с вътрешни " замърсявания" в живота на помагащия /самообвинения, самонаранявания, напрежение от живот в общност/; развиване на способността за съвместна работа /коопериране/. В продължение на няколко часа на всеки три месеца успоредно с работата си персонала на Звеното ще има възможност да говори, да бъде изслушан, да разсъждава в обстановка на конфиденциалност. Социалният работник, индивидуално или в малка група ще работи върху подкрепа в аванс. Персонала ще получи възможност да сподели преживяна проблематика или ситуация, или за възникнали въпроси по време на своята професионална практика. Тази подкрепа, писмена или говорима, ще позволи на персонала , благодарение на рефлексията да погледне от страни своите емоции и афекти и да започне да анализира и коригира поведението си., Contracted Amount: 5 820.00 , Reported Amount: 6 278.40
  • Activity: Дейности по информация и публичност: Проектът предвижда всички необходими действия за популяризирането на получената от Европейския съюз, финансова подкрепа. Предприетите, за тази цел, мерки ще са съобразени с правилата за информиране и публичност в Регламент (ЕС) No 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013. Дейностите по организиране на публични събития с участие на обществеността, медийно отразяване на проекта, изработването на материали за визуализация (плакати, банер, стикери, рекламни брошури и др.) се осъществяват с цел да се информират участниците и обществеността за ролята и финансовата подкрепа на Европейския съюз и държавата Популяризирането на проекта, цели постигането на широк обществен отзвук за извършените дейности и създаването на нова социална услуга съобразена с европейските стандарти. Информираността и публичността на проекта, на ниво местна общност, ще се отразява периодично в регионалната преса, като се отчита своевременното изпълнение на проекта със задължително представяне и осигуряване на максимална прозрачност на етапите на изпълнение на проекта. Методите за информиране и публичност се илюстрират, чрез планирания комплекс от свързани дейности, предназначени да осигурят прозрачност и достъпност на проектното развитие в рамките на целенасочена информационна кампания, включваща следните дейности: 1. Изработване и разпространение на 10 бр. плакати; 2. Осъществяване на 3 бр. информационни кампании с посещения на селата. 3. Изработване на Банер 1 бр.; 3. Публикуване на минимум 4 бр. прессъобщения в печатните и електронните медии - при стартиране изпълнението на проекта, публикация по време на изпълнението на проекта, където ще се отразяват – етапите на изпълнение, качеството и прозрачността на изпълнение на дейностите заложени в проекта и последна официална публикация, отразяваща приключването на проекта и постигнатите резултати; 4. Отпечатани и разпространени 500 бр. брошури; 5. Изработване на стикери за визуализация на закупеното оборудване/обзавеждане, работно облекло и материали. 6. Публикуване на информация за проекта на Интернет страницата на Община Малко Търново. 7. Промоционални материали ( 150 тениски и 100 шапки), които ще се раздават по време на пресконференциите и информационните кампании по селата., Contracted Amount: 3 369.66 , Reported Amount: 3 358.80

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Elpak -lising EOOD, Contracted Amount*: 9 078.00 , Reported Amount**: 7 565.00
  • Contractor: "MIL stroy Bulgariq" Ltd., Contracted Amount*: 25 996.42 , Reported Amount**: 21 663.68
  • Contractor: EUROCOMFORT GROUP, Contracted Amount*: 3 672.00 , Reported Amount**: 3 060.00
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 3 620.78 , Reported Amount**: 3 017.32
  • Contractor: OBELISK- NIKOLAI KUNOV Ltd, Contracted Amount*: 3 358.80 , Reported Amount**: 2 799.00
  • Contractor: Olymp safety equipment Ltd., Contracted Amount*: 3 438.72 , Reported Amount**: 2 865.60
  • Contractor: Resurs Konsulting EOOD, Contracted Amount*: 11 470.08 , Reported Amount**: 9 375.33
  • Contractor: Siti klima LTD., Contracted Amount*: 3 760.00 , Reported Amount**: 3 133.33
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 13.00 , Target amount: 32.00 , Reached amount: 81.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 13.00 , Target amount: 28.00 , Reached amount: 68.00

Financial Information

Total Project cost 336 966.85 BGN
Grant 336 966.85 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 281 762.71 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 083.18 0.00 1 083.18 "МИЛ строй България" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 216.64 0.00 216.64 "МИЛ строй България" ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Текущ ремонт на част от Сграда в град Малко Търново в УПИ VII-338 в квартал 17 по плана на град Малко Търново“, Estimated Amount: 21 822.75
  • Differentiated position 1: Текущ ремонт на част от Сграда в град Малко Търново в УПИ VII-338 в квартал 17 по плана на град Малко Търново“
    Contractor: "MIL stroy Bulgariq" Ltd.
    Contract total funded value: 25 996.42
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване, Estimated Amount: 3 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на оборудване
    Contractor: Siti klima LTD.
    Contract total funded value: 3 760.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи, Estimated Amount: 999.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 1 079.18
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на медицинско оборудване, Estimated Amount: 7 604.00
  • Differentiated position 1: Доставка на медицинско оборудване
    Contractor: Elpak -lising EOOD
    Contract total funded value: 9 078.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на офис обзавеждане, Estimated Amount: 3 061.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис обзавеждане
    Contractor: EUROCOMFORT GROUP
    Contract total funded value: 3 672.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на офис оборудване, Estimated Amount: 2 130.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис оборудване
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 1 079.18
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на работно облекло и други консумативи по ЗБУТ, Estimated Amount: 2 880.00
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло и други консумативи по ЗБУТ
    Contractor: Olymp safety equipment Ltd.
    Contract total funded value: 3 438.72
Procedure 8 Subject to due process: Извършване на социална оценка на потребностите от социални услуги , Estimated Amount: 1 720.00
  • Differentiated position 1: Извършване на оценка на потребностите от социални услуги
    Contractor: Resurs Konsulting EOOD
    Contract total funded value: 1 908.00
Procedure 9 Subject to due process: Изработване на материали по публичност и организиране на публични събития, Estimated Amount: 2 808.05
  • Differentiated position 1: Изработване на материали по публичност и организиране на публични събития
    Contractor: OBELISK- NIKOLAI KUNOV Ltd
    Contract total funded value: 3 358.80
Procedure 10 Subject to due process: Изработване на Методика за предоставяне на социални и здравни услуги от Звено за грижа в домашна среда към Домашен социален патронаж в Община Малко Търново" и "Правилник за организация на работния процес в Звено за грижа в домашна среда към Домашен социален патронаж", Estimated Amount: 1 600.00
  • Differentiated position 1: Изработване на Методика за предоставяне на социални и здравни услуги от Звено за грижа в домашна среда към Домашен социален патронаж в Община Малко Търново" и "Правилник за организация на работния процес в Звено за грижа в домашна среда към Домашен социален патронаж"
    Contractor: Resurs Konsulting EOOD
    Contract total funded value: 1 908.00
Procedure 11 Subject to due process: Практическо организиране и провеждане на 1 бр въвеждащо четиридневно обучение и 2 броя двудневни надграждащи обучения., Estimated Amount: 1 040.00
  • Differentiated position 1: Практическо организиране и провеждане на 1 бр въвеждащо четиридневно обучение и 2 броя двудневни надграждащи обучения.
    Contractor: Resurs Konsulting EOOD
    Contract total funded value: 1 243.68
Procedure 12 Subject to due process: Предоставяне на психологическа подкрепа на персонала и потребителите на услугите. Консултиране и супервизия, Estimated Amount: 5 236.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на психологическа подкрепа на персонала и потребителите на услугите. Консултиране и супервизия
    Contractor: Resurs Konsulting EOOD
    Contract total funded value: 1 908.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN