Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.001-0074-C01
Project Name Providing a warm meal in the municipality of Radnevo
Beneficiary 000817956 MUNICIPALITY RADNEVO
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 01.07.2015
Start Date 01.07.2015
End Date 30.09.2015
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Раднево

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд в община Раднево
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Към момента на основание чл. 16, ал. 1, ал. 4 и ал. 8, във връзка с глава пета от Закона за обществените поръчки, е проведена обществена поръчка и са сключени 3 договора с предмет „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж, Дом за стари хора и Обществена трапезария съответно за 1. Хляб и хлебни изделия; 2. Месо и месни продукти, Мляко и млечни произведения и Плодове и зеленчуци; 3. Плодови и зеленчукови консерви, подправки и други хранителни продукти. Срока за изпълнение на договорите е 02.10.2015година. Община Раднево не предвижда провеждането на нова процедура по Закона за обществени поръчки. Закупуването на хранителните продукти, необходими за приготвянето на храната в трапезарията ще се извършва в рамките на посочените по-горе договори. Община Раднево има ангажимент да изисква и следи за качеството на доставените хранителни продукти, които трябва да отговарят на изискванията на Закона за храните, изискванията на нормативни документи на Българската агенция по безопасност на храните и системата НАССР. Ще се следи доставките да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество и означен срок на годност на продуктите. Опаковката на продуктите ще отговаря на изискванията на Закона за храните и Наредбата за изискванията за етикетирането и представянето на храните и ще гарантира възможността им за съхранение при обичайните за вида продукт условия. За гарантиране доставката на качествени, отговарящи на изискванията на Закона за храните, Българската агенция по безопасност на храните и системата НАССР, управителят, домакина и готвача на трапезарията ще упражнява контрол на доставките, като ще проверяват дали доставеното количество отговаря на заявеният брой и притежава изискваните от закона сертификати. Управителят на Домашен социален патронаж ще следи и за спазване на необходимите хигиенни изисквания на етапа на подготовка на храната, а социалният работник ще гарантира достигането на храната до потребителите на услугата в необходимото количество, качество и време. , Contracted Amount: 7 003.50 , Reported Amount: 4 432.86
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Приготвянето на храната ще се извършва в кухнята на “Домашен социален патронаж” /ДСП/, където е разположена действащата в момента Обществена трапезария, гр. Раднево по утвърден рецептурник и предварително изготвено меню. Обществена трапезария е с капацитет 35 места. Административно се ръководи от Управителя на Домашен социален патронаж. Управителят организира и контролира цялостната дейност на обществената трапезария. Задължително за всеки ден ще се изготвят минимум две менюта от които ползвателите на услугата да могат да избират. Управителя на Домашен социален патронаж ще съгласува изготвяните дневни менюта, съобразявайки се с необходимостта от разнообразно хранене. Предвижда се и занапред приготвената храна от Обществената трапезария, гр. Раднево да се предостави и за домашна консумация, когато ползвателят на услугата има здравословни проблеми, е лице с увреждане или живее в друго населено място от общината. Доставянето на храната ще се извършва всеки работен ден от понеделник до петък, в часовете между 11:00 - 13:00, в определеният за целта пункт в Домашен социален патронаж, както и по домовете на лицата, които не могат да си я получат сами. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Още с подписването на договора за предоставяне на социалната услуга топъл обяд ползвателите в Обществената трапезария ще бъдат информирани за предлаганите в рамките на проекта съпътстващи мерки, изразени в: - Информиране за наличните социални услуги, предоставяни на територията на общината. Община Раднево управлява множество социални услуги развити в общността за хората с различни потребности – във функциониращия Център за социална рехабилитация и интеграция се предоставя комплекс от социални услуги, свързани с извършване на социална и медицинска рехабилитация, консултации и др. насочени към хора с трайни увреждания. За децата в риск е създаден и от 2009 година функционира Център за настаняване от семеен тип. Предоставят се и услугите Домашен социален патронаж и Обществена трапезария. Ползвателите ще бъдат информирани още и за дейността и услугите предоставяни от Центъра за обществена подкрепа, Дом за стари хора – Раднево, предоставяните услуги Личен асистент и Приемна грижа. Ще бъдат изготвени и разпространени информационни брошури за предоставяните социални услуги. За проучване необходимостта от нови услуги ще се изготвят въпросници. - Консултиране за възможностите за получаване на определена социална услуга – всеки от потребителите в трапезарията, който проявява интерес към определена социална услуга ще получи пълна информация за това дали отговаря на условията за получаване на услугата, как може да я получи, кога и къде трябва да бъдат подадени нужните за целта документи. - Съдействие на лицата, които изпитват затруднение при подготовка, попълване и подаване на документите необходими за получаване на определена социална услуга. - Ползване на административни общински услуги – лицата, потребители в на услугата Топъл обяд, при необходимост ще получат пълна информация и подкрепа за ползване не само на социалните, но и на всички предоставяни от община Раднево административни услуги. - За ползата от здравословен режим на хранене през третия месец от стартиране на проекта социалният работник, ангажиран в екипа по управление на проекта ще подготви и разпространи брошура на тема „Здравословно хранене”. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 35.00 , Reached amount: 70.00

Financial Information

Total Project cost 4 204.32 BGN
Grant 4 204.32 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 4 204.32 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN