Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.005-0089-C03
Project Name Delivering support to parents of children with disabilities for social and professional development
Beneficiary 813145053 Karin Dom Foundation
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 18.04.2017
Start Date 18.04.2017
End Date 18.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Дългогодишният професионализъм на Карин дом при работа с деца с увреждания налага задълбочено изучаване на потребностите не само на децата със специални нужди, но и на техните родители. С проектното предложение ще се предложат подходящи мерки за подобряване достъпа до активна заетост на уязвимата целева група от родители на деца с увреждания паралелно с осигуряването на адаптационни услуги за техните деца. Ще се разработи и поддържа единна информационно-комуникационна платформа с единен регистър, позволяващ двустранен процес на търсене и предлагане на възможности за заетост сред родителите. Освен чрез индивидуална работа с работодателите по информиране и представяне на квалифицирани кадри, ще се предизвика открита дискусия между работодатели и родители на деца с увреждания за преодоляване на бариери и нагласи при наемането на представители на уязвими групи на пазара на труда. 20 родители ще се обучават за придобиване на квалификация по професиите “Сътрудник социални дейности”  и “Организатор на интернет приложения”, където в рамките на 960 уч.ч.  ще придобият трета степен на професионална квалификация. 20 представители на целевата група ще се включат в КК2 за усъвършенстване на чуждоезиковото общуване и подобрявайки нагласите си за активно включване. Докато родителите са включени в присъствен учебен процес, за децата ще се полагат специализирани грижи от назначен функционален екип от специалисти чрез почасова програма от индивидуални и групови терапии, подпомагащи адаптацията им за детска градина или училище. В подкрепа за активно включване на родителите ежеседмично ще им се предоставят психологически консултации и мотивационни тренинги за преодоляване на психическата бариера от започване на работа.  Ще се осигури достатъчна публичност и информираност на широката общественост за планираните дейности и постигнатите резултати от оказаната финансова помощ от ЕС. Цялостното управление на процесите ще бъде осъществено от назначен екип за организация и управление.
Activities
  • Activity: Създаване и поддържане на единна информационно-комуникационна платформа – приложение за връзка между родителите на деца с увреждания и компании–партньори на Карин дом за осигуряване на възможност да получат подкрепа при включване в заетост. : Дейността предвижда изграждане на информационно-комуникационна платформа като част от съществуващия сайт на Фондация Карин дом. Платформата ще включва информация под формата на база данни относно професионалната квалификация и умения на родителите на децата с увреждания, а от друга страна ще предоставя данни и информация относно вакантни работни места в компаниите-партньори на фондацията. Компаниите – партньори са доказали в годините, че имат програми за социална отговорност и са подкрепящи към децата с увреждания и техните семейства. Онлайн платформата ще бъде допълнителна възможност за разширяване и подкрепа към тази група лица. Целта на тази дейност е осъществяване на непосредстван контакт между родители на деца с увреждания, желаещи да намерят заетост и потенциални работодатели за преодоляване предварителни нагласи при наемане на уязвими социални групи и насърчаване участието на пазара на труда на родители на деца с увреждания. За родителите ще бъде предвидено пространство в платформата, където всеки от тях ще може да направи регистрация и да попълни автобиография по зададен образец, описвайки своите компетентности, предпочитания за работа, форма на заетост и контактни детайли. Достъп до част от информацията/професионална квалификация и контакти/ ще имат и компаниите-партньори. Въз основа на тяхната необходимост от кадри, те ще могат да се свързват директно с хората, които са им необходими като професионална квалификация. Екипът на Карин дом също ще има достъп до информацията и ще е в двустранна връзка с родителите на деца с увреждания и компании-партньори. До момента на стартиране на платформата Фондация Карин дом ще организира информационни срещи с поне 30 компании-партньори, на която екипът от специалисти ще представи новата разработка и възможностите, които ще дава тя, както и мотивите, ползите за включване в нея. Комуникацията с потенциални работодатели и с представителите на целевата група, както и срещите ще се организират и ръководят от координатор "връзки с работодател". Информационни срещи ще се проведат и с поне 100 родители на деца с увреждания, които не за трудоустроени, където новата услуга ще им бъде представена като възможност за комуникация с евентуални работодатели. В рамките на дейността ще се проведе кампания за разпространение на информацията за новата услуга за родители на деца с увреждания в интернет пространството /10 публикации/ и посредством разпространение на информационни брошури., Contracted Amount: 21 736.80 , Reported Amount: 10 804.64
  • Activity: Организиране на представителни мероприятия - дискусия между работодатели и родители на деца с увреждания за преодоляване на предварителни нагласи при наемането на представители на уязвими групи на пазара на труда : Целта на тази дейност по Компонент 1 е осъществяване на пряк контакт и дискусия по теми, засягащи интеграцията и реализацията на хората, полагащи грижа за хора с проблеми, преодоляването на предварителни нагласи при наемане на работа на представители на целевата група, както и предоставяне на директна възможност за трудоустрояване на родители на деца с увреждания. Осъществяването на пряк контакт на целевата група с работодатели повишава шансовете за реализация на трудовия пазар, мотивира, повишава самочувствието и увереността на безработните родители. Двете планирани срещи - първоначална-опознавателна и втора - след приключване на професионалните обучения и обученията по ключови компетентности - ще помогнат за реализиране основната цел на програмата и на проекта - улесняване и подобряване достъпа до заетост. Те ще създадат конкретни възможности за съвпадане на нуждите на работодатели по обявени работни места с квалификация на родителите, като опосредстват шанс за връщане на пазара на труда. След пускане в действие на информационно-комуникационната платформа планираме организирането на първа среща м/у компаниите-партньори, представители на бизнеса, трудови борси от Варна, семействата с деца с увреждания и представители на медиите. Отговорен за провеждането на двете срещи е координаторът за връзки с представители на бизнеса и целевата група. Срещите ще се ръководят от 2-ма модератори - социолог и психолог. Втора среща между бизнес и представители на целевата група предвиждаме да се организира при приключването на обучителните курсове за придобиване на нова квалификация и по ключови компетентности с конкретна цел осъществяване на пряк контакт между работодатели и търсещи работа. Срещата ще се проведе като интерактивен форум с презентация на възможностите и компетенциите и на двете страни. С цел популяризиране подкрепата на програма "Активно включване" и помощта на ЕС ще се разпространят брошури, информиращи за проектните дейности. Планираме 2 публикации в интернет пространството като канал за разпространение на информацията относно събитията. , Contracted Amount: 4 284.80 , Reported Amount: 13 561.96
  • Activity: Предоставяне на обучение за повишаване или придобиване на нова професионална квалификация за родители на деца с увреждания: Раждането на дете с увреждане променя изцяло ритъма на живот в семейството. Често типът, степента на увреждане, специализираната грижа, която родителят трябва да полага за детето, налагат често прекъсване на професионалната реализация и пренасочване към друга област. Постепенно във времето родителите на деца с увреждания загубват квалификация, мотивация, трудови навици, променят се интересите им за реализация или стават част от социално уязвими групи. В тази връзка целта на дейността е провеждането на обучения за повишаване на професионална квалификация и/или придобиване на нова за родители на деца с увреждания. С цел проучване мнението на родители на деца с увреждания бе попълнена анкета, резултатите от която показаха следното: 1. Родители на деца с увреждания имат интерес към усвояване на професията „Сътрудник Социални дейности”код 762020; 2. Родители на деца с увреждания имат интерес към професията „Организатор интернет приложения” код 482040. За да бъдат функционално отговорни и ефективни на работното си място се предвижда включване на общо 20 лица от целевата група в професионално обучение, с което да се осигурят основни познания, да се получат умения за справяне в реалната работна среда, да се усвоят професионални способности и качества за постигане на по-високи резултати – служебни и лични. Ще се организира професионално обучение за придобиване на квалификационна степен по подходящи за бъдеща длъжност направления. Като обучителна организация с валиден лиценз към НАПОО № 200912790, ЦПО към Фондация Карин дом ще проведе обучение по професия „Сътрудник социални дейности” код 762020, специалност „Социална работа с деца и възрастни с увреждания и хронични заболявания”код 7620201 за придобиване на III СПК на общо 15 представители на целевата група – Родители на деца с увреждания - като обучението с хорариум от 960 уч.ч. (практика от 520 уч.ч. и теория от 440 уч.ч. ) ще се провежда в базата на фондацията. Целта на обучението е да се усъвършенстват познания и умения за анализиране на данни, за планиране или интервенция в такива общности като семейство, други малки групи или организации, както и практическа дейност с отделни индивиди, да познават правните и административни аспекти на обслужващите програми, да са запознати със социалните проблеми на хората от различни възрасти. За организиране на професионално обучение по професия “Организатор на Интернет приложения” с код 482040 и специалност “Електронна търговия” с код 4820401 за придобиване на III СПК за общо 5 обучавани лица от целевата група по проекта ще се включи Партньора – ЦПО към “Еврокик консулт” ЕООД с лицензия № 2014121146. В рамките на общо 960 уч.ч., разпределени в 460 уч.ч. теория и 500 уч.ч. практика обучаваните лица ще придобият познания за създаване на електронно съдържание под формата на тематично обособени статични или динамични страници, които се публикуват в интернет, комбинирайки компютърни технологии, текст и мултимедия. Ще усвоят умения за структуриране и оформяне на текстовата информация в страниците, избиране на подходящи графични, аудио-/видеоформати, създаванене на анимирани обекти и текст, дизайн на страниците, като се ръководи от предназначението и целевата група потребители на съдържанието. Създаването на интернет приложения е сложен и многостранен процес, изискващ знания за технологии, умения за работа със специализирани софтуерни продукти, генериране на идеи и нестандартни решения. Организаторът на интернет приложения ще успее да разработва идеен проект, да определя изискванията по отношение на дизайн, функционалност и сигурност, да изготвя проектна спецификация на приложението. След приключване на двете обучения ще се проведат Държавни изпити по теория и практика за проверка на знанията, а при успешно завършване на всеки курс на обучените лица ще бъде издадено Свидетелство за трета квалификационна степен на професионална квалификация., Contracted Amount: 36 000.00 , Reported Amount: 36 241.69
  • Activity: Провеждане на обучение по ключова компетентност 2 „Обучение по чужди езици” - езиково обучение по английски език: Едно от задължителните условия за успешно започване на работа в сегашни условия е използването на чужд език и наличието на документ, удостоверяващ за владеенето му. По тази причина в проведената сред родители на деца с увреждания анкета се анализира интерес към обучение по ключова компетентност 2 /изучаване на чужд език/ от около 20 лица, което задължи включването на дейността в полза на целевата група. Партньорът ЦПО към “Еврокик Консулт” ЕООД ще организира обучение за изучаване на английски език под егидата на Фондация Карин дом. Дейността има за цел да осигури специализирана подготовка на лицата от целевата група - 20 родители за деца с увреждания. За всички представители на целевата група от родители езиковото обучение е от ключово значение за намиране на подходяща работа във всяка една сфера на икономиката. Обучението по КК2 ще спомогне за бързо преодоляване на бариерите от ползване на общуване на английски език, така че да се установят трайно на пазара на труда като пълноценни кадри и специалисти. От друга страна, за да водят успешно международни кампании, за да се свързват с финансиращи организации от европейски и други държави, работодателите изискват документ, удостоверяващ степента на владеене на чужд език. За целеватa група, обхваната в дейността, се предвижда включване в обучения по ключови компетенции с оглед максимална им пригодност към нуждите на пазара на труда в поетите отговорности и за олесняване на процеса при изпълнение на служебните задължения. Част от представителите на родители на деца с увреждания – 20 лица - ще бъдат включени в едно ниво на чуждоезиково обучение по английски език, където в рамките на 100 уч.ч. ще усъвършенстват езиковите си умения за комуникация с партньори, чуждестранни представители и донори. Предварително ще бъдат попълнени входящи тестове за определяне на езиковото ново на владеене, с което ще се вземе решение за нивото на изучаване на английски език в групата. Разпределени в 40 уч.ч. теория и 60 уч.ч. практика взетите часове ще осигурят на лицата стабилност в общуването и в осъществяването на връзки с чуждестранни контрагенти. Езиковите компетенции ще способстват за обслужване на чуждестранни клиенти, съгласуване и консултиране спрямо техните изисквания, оформяне на предложения на чужд език, както и ползване на страници в популярни социални мрежи – LinkedIn, tweeter, instagram и т.н. В края на езиковия курс при успешно завършване всеки курсист ще получи Сертификат за защитено едно ниво на чуждоезиково обучение. , Contracted Amount: 6 000.00 , Reported Amount: 3 228.41
  • Activity: Предоставяне на интегрирана социална услуга (терапевтични занимания с децата с увреждания, докато техните родители ползват специализирана психологическа, образователна или консултантска услуга): След провеждане анкета сред родители на деца с увреждания и обсъждане със социалните работници от Карин дом относно предоставяне на интегрирана услуга в помощ на родителите, беше решено да се предостави почасова адаптационна терапия /3 часа дневно/ за децата с увреждания по време на заетостта на родителите им с повишаване на професионалната/ключова квалификация, мотивационни и психологически обучения. Цел на дейността- удовлетворяване двойна необходимост на родителите на деца с увреждания–от една страна се осигурява свободно от грижа за децата време, в което те могат да посещават обучения за професионална квалификация/компетентности или тренинги за повишаване на мотивация и психологически консултации, а от друга децата получават помощ за придобиване на умения за успешна адаптация в детска градина/училище. Планираната дейност е в съответствие с официалните политики и приоритети за развитие на социалната дейност на община Варна за разработване на инициативи и внедряване нови социални услуги, насочени към уязвими групи, деца и семейства в риск и е осъществявана в съответствие с постановките на редица нормативни, програмно-стратегически и планови документи на общинското и областното ръководство 2015 – 2020 г. Материалната, нормативната база, човешките ресурси, подходи и начини за работа на Фондация Карин дом отговарят на всички условия от Наредбата за критерии и стандарти за предоставяне на социални услуги за деца и в частност по методиката за ЦСРИ (Център за социална рехабилитация и интеграция) и има необходимите сертификати за това от ДАЗД /№0866/27.02.2014/ И АСП/№580-01/15.05.2014/. Фондация Карин дом отговаря и съответства на методически ръководства/методики/методологии за условията и реда на предоставяне на услуги и на стандартите и критериите за местоположение и материална база в съответствие с изискванията на ППЗСП. Материалната база е разписана, човешките ресурси отговарят на изисквания за брой специалисти с подходящо образование и надграждащи обучения, супервизии – индивидуални и групови, менторство, безопасни условия на труд. Карин дом има разработен етичен кодекс за работа с деца, разписани процедури, свързани с конфиденциалност относно състояние на децата, правилник за работа с родители, правилник за вътрешен ред – всичко това описва и регламентира възможностите на организацията за предоставяне на услугата за деца с увреждания "терапия за подобряване адаптативни умения". По данни на Карин дом близо 50 % от родители на децата с увреждания, получаващи терапия, ги отглеждат и възпитават без помощ от трети лица и не използват услугата „социален асистент” в доучилищна възраст по различни причини. За съжаление има и не малко родители, които обгрижват дете/деца с увреждане като самотен родител поради разтрогване на брак след появата на проблемно дете в семейството или отказ на единия родител да поеме отговорност поради състоянието на детето. Такъв тип родители са приоритет в бъдещото изпълнение на проектните дейности. С помощта на социалните работници от фондацията са изработени следните критерии за включване в почасовата терапия на деца с увреждания на родители, участващи в обучителните дейности, мотивационните дейности, психологичните тренинги по проекта, които са: 1. Незаети самотни 2. Незаети родители с 2 и повече деца в семейството 3. Безработни родители Децата, включени в услугата, могат да бъдат с различни състояния/увреждания, мин. 20бр., на възраст от 2 до 8 години. В рамките на периода на предоставяне на услугата планираме 3 медийни публикации относно вида и социалната полза от съществуването на такъв тип услуга в помощ на родители на деца с увреждания, отпечатване и разпространение на 50 бр плакати, поставяне на специален банер със стойка за проекта. Всички материали ще се изработят в съответствие с изискванията Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 103 274.19 , Reported Amount: 130 212.29
  • Activity: Предоставяне на мотивационни тренинги и психологическа подкрепа на родителите на деца с увреждания за преодоляване на психическата бариера и мотивиране за започване на работа: Отпадането от пазара на труда на родителите, полагащи грижа за дете с увреждания, е свързан с отдръпване от обичайния кръг познати и приятели, със загуба на мотивация, квалификация и постепенно приобщаване към социално уязвими групи. Страх от непознаването състоянието на детето, чувство за вина, неосведоменост и недостиг на познания обикновено са съпътстващи емоции и създават допълнително напрежение в семейството и редица личностни проблеми и затруднения за ресоциализация, правилна оценка на ситуацията и избиране на адекватна стратегия за преодоляване на стреса. Затова проектните дейности включват мотивационна и психологическа подкрепа и тренинги за родителите на децата с увреждания. Предвиждаме провеждането на тези занимания 2 пъти седмично с родители на деца с увреждания. Родителите ще имат възможност докато участват в тренингите или психологическите занятия да оставят децата в групичките за терапия за адаптация в базата на Карин дом. Целта на тази дейност е повишаване на мотивацията за връщане към нормално ежедневие, връщане към работното място или намиране на ново професионално поприще, оказване на помощ възстановяване на психологическия баланс с цел избягване на асоциализация и попадане в уязвими социални групи. Заниманията ще се провеждат по следната програма съвместно от нашите социални работници и психолози: Занимания за подобряване мотивацията включват: 1. Подробно проучване на профила и индивидуалните потребности на цялото семейство на детето с увреждания във връзка с желанието на родител за връщане обратно на пазара на труда – изготвят се от социалните работници 2. Обсъждане на интеграционните проблеми на децата с увреждания и на родителите им за предотвратяване на попадането в социално уязвими групи и възможности за превенцията на този процес 3. Мотивация за включване и активно участие в обществени групи, групи по професионални интереси, хоби, участие в мероприятия 4. Общи дискусии за споделяне на личен опит и мнения 5. Изграждане на "Визия за бъдещето" 6. Оценяване на своите ресурси и проблемите, позитивни и негативни нагласи С психолозите: 1. Изработване за умения за преработване на психологични проблеми, емоционална подкрепа, окуражаване 2. Управление на конфликти – лични, на детето, в семейството и на семейството с външни фактори 3. Повишаване на самопознанието и саморазбирането на родителите 4. Осъзнаване на собствените дефицити и нуждата от определена помощ. 5. Стимулация за поемане на отговорности и ангажименти извън семейството и изпълняването на задачи , Contracted Amount: 26 387.20 , Reported Amount: 1 383.39
  • Activity: Дейности за информация и комуникация: С настоящата дейност се цели текущо информиране на различни нива от широката общественост за организираните проектни дейности и поетапно постигане на многостранна комуникация със заинтересованите страни относно финансираните мероприятия и създадени ползи, услуги и положителни нагласи за целевата група. Дейността ще стартира с началото на проекта и с подробното разработване на комуникационен план за публичността по проекта на всеки един етап. Със стартиране на проектните дейности ще се организира публичност по самият проект с главна цел популяризирането на проекта и достигане на максимален брой представители от целевата група за участие в проекта. Спазвайки изискванията на ПМС 160/2016, ще се одобри подходяща организация, която да има за ангажимент периодичната публичност на всяка дейност и резултатите от нея. С цел да се спазят визуализиращите средства на избраната организация, ще й бъде предоставен Единния наръчник за бенефициент за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При подбор на подходящи изпълнители за доставки и услуги, по време на консултациите, при срещите с работодатели и представители на целевите групи ще се разпространяват информационни плакати и брошури, съдържащи емблемата на ЕС, упоменаването “Европейски съюз”, наименованието на съфинансиращия фонд ЕСФ, общото лого за програмния период 2014-2020 г. със съответното наименование на финансиращата програма ОП РЧР, наименованието на проекта и неговата стойност (включително европейското и съфинансирането от Държавния бюджет) в български лева, за едно със знамената на Европейския съюз и на Република България. Върху всяко закупено оборудване ще бъде поставена самозалепваща се лепенка-стикер, показваща ясно осигурената подкрепа от ЕС и номера на проекта. Ще се изработят информационни стикери за видно и ясно визуализиране на закупеното оборудване, свързано със средствата за колективна защита в предприятието. Стикерите ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването “Европейски съюз”, наименованието на съфинансиращия фонд ЕСФ, общото лого за програмния период 2014-2020 г. и номера на договора за БФП. Ще се организира информaционна кампания чрез платени публикации по време на изпълнението на отделни проектни дейности, като ще се даде информация сред обществеността за целите и задачите на проекта, ще се даде публичност на постигнатите резултати от предприетите мерки на интегриран подход за активно социално включване на обхванатите представители от целевите групи. Публикацията ще съдържа информация за емблемата на ЕС, изписването на фразата “Европейски съюз”, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмния период 2014-2020 г. със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на бенефициента. По време на организираните срещи с компании, представители на бизнеса и насрочените Форуми с участие на заинтересовани страни от региона ще се постави информационен банер с данни на проекта за публичност на планираните дейности, осъществените и внедрени мерки за активно включване в икономическия живот на родителите на деца с увреждания, степента на постигнатите резултати по проекта. Работните помещения ще бъдат визуализирани с реквизитите на програмата “Активно включване”, ОП РЧР и ЕС в удостоверяване на осигурената подкрепа. Всички произтичащи от проекта документи, бланки, справки, отчетни форми и доклади ще бъдат визуализирани с логата на ЕС и това на Програмния период 2014-2020, наименованията “Европейски съюз” и “Оперативна програма Развитие на човешките ресурси”, адреса на Единния информационен портал. На сайта на фондация Карин дом със стартиране на проект ще бъде поместена информация относно дейности, целевата група, типа оказвана помощ и ежемесечно ще се отразява хода на проектните дейности. Във фейсбук страницата на фондацията, аналогично ежемесечно ще се публикува информация относно хода на проектните дейности и ще се публикуват снимков материал с резултатност. , Contracted Amount: 1 979.50 , Reported Amount: 2 334.50
  • Activity: Управление на проекта: Основната цел на дейността се състои в постигане на ефективно изпълнение на проекта и реализиране на заложените резултати и индикатори. В самото начало на стартиране на проекта ще бъде сформиран екип за управление и администриране, който ще се състои от ръководител, счетоводител, координатор и технически сътрудник. Съответните лица ще бъдат отговорни за цялостното отчитане на дейностите и разходите по проекта, а в края на всеки месец ще попълват отчетни форми за свършена работа. Ръководителят ще следи цялостното изпълнение на проекта, спазването на план-графика на дейностите и изпълнението на резултатите, администриране на промени и необходими договорни изменения. Счетоводителят ще е отговорен за финансовото отчитане на проекта и необходимата счетоводна документация, ще изготвя документацията по договаряне и отчитане на свършената работа от отделните изпълнители. В началото на всеки месец, а при необходимост и по-често, ще се провежда работна среща между екипа и ръководството на Фондация Карин дом за обсъждане на планирани, текущи и постигнати резултати от всяка проектна дейност, преглед на стартирали и приключили задачи по време на изпълнението на проекта, ще се съблюдават планирани резултати и ще се провежда вътрешен мониторинг на проекта с цел оценка на напредъка и постигане на крайните резултати и индикатори. Координатор проект ще проследява вътрешната комуникация между екипи, назначени експерти, основни изпълнители по дейности и ще планира графици, съставя списъци, ще координира отделни мероприятия и заетост на зали и помещения, ще съблюдава документалната доказателственост по отделните дейности. За обезпечаване работата на екипа за организация и управление ще се доставят материали и консумативи, ще се обособи и поддържа офис по проекта. Ще се подготви и предложи за одобрение график за изпълнение на отделни процедури за осъществяване на доставки и услуги с оглед спазване на ПМС 160/01.07.2016 и принципите на работа. Техническият сътрудник ще подпомага отделните експерти, специалисти, ангажирани лица и ще обезпечава всяка проектна дейност с материали, разпространение на информация и кореспонденция. Ще се изготвят справки за дейностите и разходите по проекта с цел наблюдаване на напредъка и ще се подготвят междинни и финален отчет по проекта. Ще се поддържа връзка с Договарящия орган и ще се подпомага администрирането и правилното изпълнение на проекта, съгласно изискванията и действащите нормативи. , Contracted Amount: 18 758.64 , Reported Amount: 18 722.02

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Eurokik Consult Ltd., Contracted Amount*: 12 300.00 , Reported Amount: 11 573.95
Contractors
  • Contractor: PAUS LTD, Contracted Amount*: 80.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DASA - GROUP LTD, Contracted Amount*: 316.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stanimira, Contracted Amount*: 3 360.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ADAPT BG LTD, Contracted Amount*: 3 363.30 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: B T G LTD, Contracted Amount*: 42.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Veselina, Contracted Amount*: 320.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници на възраст над 29 г., започнали работа, вкл. като самонаети, при напускане на операцията., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 7.00
Indicator 2 Inactive and unemployed participants who are engaged in job searching or are in employment, including self-employment, after provision a child care service, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 58.00
Indicator 3 Inactive or unemployed participants, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 58.00

Financial Information

Total Project cost 218 421.13 BGN
Grant 218 421.13 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 216 641.34 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Разработване на информационно-комуникационна платформа във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-2.005-0089-C01, Estimated Amount: 3 360.00
  • Differentiated position 1: Разработване на информационно-комуникационна платформа
    Contractor: Stanimira
    Contract total funded value: 3 360.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN