Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2360-C01
Project Name Creating new jobs and career opportunities for young people
Beneficiary 203248793 MUSIC JAM LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 28.04.2017
Start Date 28.04.2017
End Date 28.07.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът е насочен към осигуряване на заетост за една от най-уязвимите групи на пазара на труда – безработните младежи на възраст до 29 г. Изпълнението на проекта е обвързано със заложените цели по процедурата, предвиждащи създаване на условия за интегриране на пазара на труда на младите хора, които не са ангажирани с трудова дейност, както и създаване на възможности за професионална реализация и устойчиви работни места за тях. 
Целевата група по проекта включва само и единствено младежи до 29 г. вкл., които не работят, търсят работа и имат готовност да започнат такава.

Основните дейности по проекта предвиждат наемане на лица от посочената целева група за период до 12 месеца, както и: дейности по информиране и публичност; дейности по организация и управление на проекта. 
В рамките на проекта ще бъдат наети 40 лица от целевата група (безработни младежи до 29г. вкл.), за които ще бъде осигурена заетост в продължение на до 12 месеца по време на изпълнението му (срокът на договорите ще бъде определен на 12 месеца, освен ако правилата на процедурата или проекта не наложат съкращаване на този срок). Лицата ще бъдат наети по трудови договори, при спазване на изискванията на настоящата процедура и българското законодателство. След приключване на дейностите ще бъде осигурена заетост на най-малко 60% от наетите лица за още минимум 12 месеца. 
При изпълнение на проекта ще бъдат спазени и изискванията и мерките за визуализация и публичност, които ще гарантират в достатъчна степен популяризиране на осигуреното финансиране по Оперативната програма, в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 
Дейностите по организация и управление са свързани с осъществяване на мониторинг, контрол, своевременно изпълнение и отчитане на проектните дейности. В тази връзка по проекта е определен Ръководител, който ще отговаря за координацията на тези дейности.
Activities
  • Activity: Наемане на лица от целевата група по проекта : Настоящата дейност е насочена към създаване на условия за интегриране на пазара на труда и увеличаване на броя на включените в заетост младежи, които не са ангажирани с трудова дейност, създаване на възможности за тяхната професионална реализация и устойчиви работни места. Конкретната цел на тази дейност е да бъдат идентифицирани и назначени в Мюзик Джем ООД безработни младежи до 29г. вкл. за период до 12 месеца, като минимум 60% от тях следва да запазят своята заетост за минимум още 12 месеца след изпълнението на тази проектна дейност. В рамките на дейността кандидатът ще осигури заетост за период до 12 месеца на 40 лица от допустимата целева група, която включва безработни младежи до 29 г., вкл.. Лицата ще бъдат назначени на следните длъжности: - Касиер - 4 бр. Код по НКПД: 5230 - 1001, клас по НКПД: Персонал, зает с услуги за населението, търговията и охраната; - Сервитьор - 12 бр. Код по НКПД: 5131 - 200Х, клас по НКПД: Персонал, зает с услуги за населението, търговията и охраната; - Барман - 8 бр. Код по НКПД: 5132 - 2001, клас по НКПД: Персонал, зает с услуги за населението, търговията и охраната; - Разпоредител - 4 бр. Код по НКПД: 9629 - 0001, клас по НКПД: Професии, неизискващи специална квалификация; - Осветител - 2 бр. Код по НКПД: 3435 - 3012, клас по НКПД: Техници и приложни специалисти; - Звукотехник - 2бр. Код по НКПД 3521 - 3010, клас по НКПД: Техници и приложни специалисти; - Танцьор - 8 бр. Код по НКПД 2653 - 3003, клас по НКПД: Специалисти. С наетите лица ще бъдат сключени срочни трудови договори, при спазване на изискванията на настоящата процедура, и българското законодателство. Дейността включва следните етапи на изпълнение: Етап 1. Подготовка на дейността. Подготовката на дейността ще включва: подбор и набиране на персонал, в рамките на определената целева група по проекта. Подготовка на трудови договори и на придружаващи документи, необходими за подписването им (вкл. такива, които трябва да бъдат представени от наеманите лица). Изготвяне на договорите, в съответствие с изискванията и правилата на националното законодателство. (1-ви - 2-ри проектен месец). Етап 2 . Подписване на трудовите договори с лицата от целевата група и осигуряване на заетост в рамките на проекта за период до 12 месеца. (2-ри - 3-ти проектен месец - до 15-ти проектен месец). Подборът и назначаването на персонал ще се осъществява поетапно, като през втория и третия проектен месец следва да бъдат предприети необходимите действия за назначаване на всички 40 нови служители от целевата група. С всеки от тях ще бъде сключен срочен трудов договор с продължителност до 12 месеца (като правило срокът на всеки индивидуален договор ще бъде фиксиран на 12 месеца, ако това не влиза в противоречие със сроковете, заложени по процедурата или по проекта). По този начин, независимо от конкретния момент на сключване на даден трудов договор, ще бъде спазено изискването по процедурата, заетостта, осигурена по проекта, да не надхвърля 12 месеца, като същевременно се цели да бъде осигурена максимална продължителност на заетост в рамките на проекта. Всички трудови договори по проекта трябва да са влезли в сила и да бъдат действащи най-късно към началото на четвърти проектен месец. Етап 3. Осигуряване на заетост на минимум 60% от наетите лица по т. 1 и 2, след приключване на дейностите по проекта. Най-малко 24 от 40-те наети служители ще запазят трудовите си правоотношения с Мюзик Джем ООД (в качеството му на работодател) за период от най-малко още 12 месеца след изтичане на осигурената заетост по проекта., Contracted Amount: 241 975.68 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност по информиране и публичност: Настоящата дейност ще гарантира в достатъчна степен популяризиране на осигуреното финансиране по Оперативната програма, при спазване на изискванията и мерките за визуализация и публичност в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. В рамките на дейността ще бъде изработен 1 плакат (минимален размер А3) с информация за проекта, който ще се постави на видно за обществеността място. Плакатът ще указва наименованието на проекта и главната му цел, емблемата на ЕС и името на Европейския съюз, името на Европейският социален фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", общата стойност на проекта и размера на европейското и национално съфинансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Плакатът ще бъде поставен на мястото на изпълнение на проекта. Поставянето на плаката е съобразено със заложения план-график за ефективно стартиране на основната дейност по проекта, а именно - назначаването на лицата от целевата група. Етапи на изпълнение: Етап1. Изготвяне на задание към Външен изпълнител (1ви - 2-ри проектен месец); Етап 2. Избор на външен изпълнител, в съответствие с приложимите правила по процедурата (2-ри проектен месец); Етап 3. Доставка на изработения плакат и поставянето му на мястото на изпълнение на проекта (3-ти проектен месец)., Contracted Amount: 100.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление е свързана с осигуряване на ефективно изпълнение на дейностите по проекта: мониторинг, контрол, вътрешна оценка и докладване, както и своевременно отчитане на проектните дейности пред отговорните институции. Целта на тази дейност е в максимална степен да се оптимизира работата, свързана с изпълнението и отчитането на настоящия проект. В рамките на проекта ще бъде определен ръководител – отговарящ за цялостната организация, контрол и координация на проектните дейности, ефективна комуникация с договарящия орган, и отчитането на проектните дейности и направените във връзка с тях разходи. Ръководителят на проекта ще бъде определен в началото на първи проектен месец. Поради тази причина настоящата дейност не е разделена на етапи, тъй като Ръководителят следва да изпълнява своите задачи успоредно със стартирането на проекта, както и в съответствие със заложеното в този формуляр. В случая, по проекта се предвижда осъществяване на една основна проектна дейност, свързана с подбор и назначаване на безработни лица до 29 г. вкл., поради което предприятието-бенефициент е преценило, че няма нужда от включването на други експерти в екип по проекта. За сметка на това, от особено значение в случая е определянето на Ръководител на проект, който да притежава професионална квалификация и опит именно в областта на управление на персонала. В тази връзка е предвидено по проекта да има Ръководител - 1 бр. Като приложение е представена автобиографията на Ръководителя на проекта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 24.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 242 075.68 BGN
Grant 242 075.68 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 48 400.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN