Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2133-C03
Project Name Creation of new jobs in Adria Consult Ltd.
Beneficiary 201479776 Adria Consult Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 15.03.2017
Start Date 15.03.2017
End Date 15.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
"Адрия Консулт"  ЕООД е част от група фирми с едноличен собственик на капитала.  Всяка от фирмите е разпределена да обслужва клиенти от различни региони в страната. Основната дейност на дружеството е извършване на счетоводни услуги и правни консултации на клиентите търговци или производители.
С  реализирането на настоящия проект фирмата възнамерява да укрепи своя капацитет съобразно нарасналия обем на работа, който извършва За целта по проекта ще бъдат открити 10 нови работни места, като за 5 от тях фирмата поема ангажимент да ги запази и след приключване на операцията.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица: По проекта ще бъдат наети общо 10 броя лица на следните позиции: Счетоводители – 8 броя Юрист – 1 брой Технически сътрудник – 1 брой Към момента фирмата обслужва около 40 фирми за регион София и София област. Фирмата разширява кръга си от клиенти към и регион Плевен и Ловеч. От тези райони вече има петима нови клиенти като при увеличение на броя на клиентите от тези два региона впоследствие ще се разкрие и офис в Плевен. Нараства и броя на обслужваните от София. Все повече клиенти прехвърлят счетоводно – правното си управление на счетоводни и консултантски къщи, тъй като администрирането на плащанията, обработката на декларации и данъци, обслужване на кредити, сключване и администриране на договори с чужбина изисква назначаването на няколко служителите, а цената на абонаментното обслужване от счетоводна къща се равнява на една средна работна заплата. Предвид увеличение обема на работата във фирмата и нарасналата необходимост от увеличаване на нейния капацитет по проекта ще бъдат наети лица от следните групи - безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 години – 5 броя, безработни или неактивни лица на възраст над 54 г. - 2 броя, безработни младежи на възраст до 29 години включително, със завършено средно или висше образование – 3 броя. , Contracted Amount: 87 665.44 , Reported Amount: 86 060.83
  • Activity: Дейност 2: Информация и публичност: Отпечатване на 100 броя брошури и изработване на 1 табела в офиса на фирмата – предвидено е дизайн, предпечатна подготовка, печат на брошури и монтиране на 1 табела с информация за проекта, Contracted Amount: 400.00 , Reported Amount: 390.00
  • Activity: Дейност 3: Управление на проекта: Ръководител – предвиденото възнаграждение е за цялата продължителност на проекта (19 месеца). Работата включва координиране, управление, мониторинг и отчитане на всички дейности по проекта, както и комуникация с всички заинтересовани страни. Счетоводител: Отговаря за финансовата част на проекта, изготвя и контролира бюджета по проекта като следи стриктно за спазването на законо- и целесъобразност. Съставя искания за плащане и финансови отчети Офис разходи (консумативи, материали) – предвидени са минимални месечни разходи за цялата продължителност на проекта (19 месеца). , Contracted Amount: 9 625.20 , Reported Amount: 9 567.19

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SMART STUDIO EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 390.00
  • Contractor: Office Express Service AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 389.93
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 13.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 6.00

Financial Information

Total Project cost 97 690.64 BGN
Grant 97 690.64 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 89 214.79 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на консумативи и материали по договор BG05M9OP001-1.003-2133-C01, проект „Създаване на нови работни места в „Адрия Консулт“ ЕООД, Estimated Amount: 390.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на консумативи и материали по договор BG05M9OP001-1.003-2133-C01, проект „Създаване на нови работни места в „Адрия Консулт“ ЕООД
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN