Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.002-0026-C01
Project Name "Construction of four care centers for people with mental disorders on the territory of Strumyani Municipality"
Beneficiary 000024713 Municipality of Strumyani
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 24.01.2019
Start Date 24.01.2019
End Date 22.02.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Струмяни, с.Каменица

Description

Brief description
Проектното предложение „Изграждане на четири центъра за грижа за лица с психични разстройства на територията на община Струмяни“ е по приоритетна ос 5 ,,Регионална социална инфраструктура“ на ОП „Региони в растеж“. В рамките на проекта чрез изпълнение на инженеринг ще бъдат изградени 4 нови центъра за грижа за лица с психични разстройства в село Каменица, община Струмяни, отговарящи на всички функционални изисквания и осигуряващи достъп на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на Наредба №4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда. Новите центрове ще предложат комплекс от услуги, които създават условия за цялостно обслужване на потребителите, свързано със задоволяване на ежедневните, здравните, образователните и рехабилитационните потребности, организация на свободното време и лични контакти. Преки ползватели на  услугите ще бъдат 60 потребители, лица с психични и поведенчески разстройства. За обезпечаване на дейността в рамките на проекта ще бъде осигурено модерно обзавеждане и оборудване, гарантиращи безопасна и сигурна среда за хората с увреждания. В резултат от изпълнението на проекта ще бъде осигурена социална инфраструктура, която е предпоставка за достъпни, висококачествени и устойчиви услуги за дългосрочна грижа за хората с психични разстройства, което е инструмент за подобряване качеството на техния живот, както и за тяхното пълноценно включване в обществения живот. В рамките на проекта ще бъдат изпълнени съпътстващи инженеринга дейности по оценка на съответствието на инвестиционния проект и строителен надзор, информация и публичност и управлението на проекта. За успешното изпълнение на проекта Бенефициентът ще проведе процедури, съгласно изискванията на ЗОП за избор на изпълнители по дейностите на проекта, ще участва със свои представители в екипа на проекта и ще контролира стриктното изпълнение на заложените дейности.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността има за цел да обезпечи ефективното изпълнение на проекта. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия инвестиционен проект ще бъде избран екип от специалисти, ще осигури дейностите по организация и управление. Екипът по проекта ще включва следните членове: 1. Ръководител на екипа и 2. Счетоводител. В срок до 5 работни дни от сключване на административния договор с Община Струмяни, Експертите „Ръководител на екипа” и „Счетоводител” ще представят на ръководството на община Струмяни списък на планираните обществени поръчки за конкретния договор. Същите експерти ще подготвят документации за провеждане на обществени поръчки за дейностите по проекта. В срок до 3 месеца от датата на влизане в сила на Договора ще бъдат обявени всички процедури за избор на изпълнители. Обществените поръчки, ще бъдат проведени в срок до девет месеца от подписването на административния договор, и в срок до 12 месеца се предвижда и да бъдат сключени договори с изпълнители за всички разходи по одобрения проект, с изключение на обществените поръчки, които са прекратени или обжалвани по реда на ЗОП. След провеждането на всяка от планираните по проекта обществени поръчки, експертите ще подготвят пълно досие на проведената обществена поръчка и ще го публикуват в ИСУН във формат „рdf“ или „jpg“, номерирана в долния десен ъгъл, цялата документация, свързана с възлагането на обществената поръчка за изпълнение на дейност, включена в одобрения проект в срок до десет работни дни от датата на подписване на договора. Ръководителят на екипа и Счетоводителят ще подготвят исканията за авансово, междинни и окончателни плащания. При подготовката на авансовото плащане по договора експертите ще съдействат на общината при подготовката предложение на общински съвет, проект на решение на общински съвет, запис на заповед и заявка за авансово плащане. При подготовката на междинното и окончателното плащане, експертите на консултанта ще съдействат за подготовката на заявките за плащане, декларации и други документи към тях, като ще оказват съдействие на Община Струмяни за представяне на заявките за плащане чрез ИСУН. Ръководителят на проекта ще следи за спазване на изискванията на ЗОП и останалата нормативна уредба. Експертите от екипа за управление ще следят дали Бенефициентът изпълнява изцяло одобрения проект в срока, посочен в административния договор и при спазване на крайните срокове за това, съгласно одобреното проектно предложение, представляващо приложение към административния договор. Екипът за управление на проекта ще съдейства на Община Струмяни при проверки от представители на Управляващия орган (УО) на ОПРР 2014-2020 г. и на други, определени с нормативен акт органи, включително на институции на Европейския съюз, за осъществяването на контрол за изпълнението на този административен договор и изискванията на приложимите нормативни актове. Екипът за управление на проекта съдейства на Бенефициента при предоставяне на необходимите документи, данни и информация и оказва всякакво друго съдействие по време на изпълнението на административния договор. , Contracted Amount: 18 836.35 , Reported Amount: 18 418.87
  • Activity: Изпълнение на дейности за информация и комуникация: За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и информационна кампания. Мерките за информиране и публичност ще бъдат съобразени с изискванията и условията, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г. и в чл.3, чл.4, чл.5, Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Настоящата дейност по информация и публичност ще гарантира прозрачност при разходването на средствата и максимална информираност на обществеността за финансирането и ролята на Европейския фонд за регионално развитие. Ще се осведомяват всички заинтересовани страни за идеята, целите на проекта, етапите на реализация, постижения и отчет за правилното разходване на средствата. Дейността ще се изпълнява, съгласно представения в настоящото предложение план за информация и публичност. Всички мерки за информация и комуникация, които ще се предприемат изрично ще съдържат описание на проекта/дейността, която се подпомага, емблемата на ЕС, лого на ОПРР 2014 – 2020г., националното знаме на Република България и ЕС. Изданията, изготвени по проекта ще съдържа и следното заявление: „Този документ е създаден в рамките на проект „.........”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Струмяни и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” Община Струмяни ще информира обществеността за получената от програмата подкрепа, като в сайта си задължително ще се публикува информация относно описание на проекта, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа на ЕС. Във връзка и изпълнението на проекта се предвидени следните мерки за информация и комуникация: • Изработка на временен билборд с големи размери - 1 бр. и постоянна обяснителна табела – 1бр. Големият билборд се поставя по време на строителството на видно място. Постоянната обяснителна табела се поставя след приключването на обекта. И двете ще бъдат за външен монтаж и ще бъдат общи за парцела, където са ситуирани четирите центъра; • Изработка на банер за събития по проекта – в рамките на проекта ще бъде изготвен и доставен 1бр. рекламен банер, който ще се ползва за провеждане на публични събития по проекта; • Брандирани тениски – 100 бр. тениските ще бъдат разпространени сред ползвателите на услугата; • Брандирани шапки – 100 бр. , ще бъдат разпространени сред ползвателите на услугата; • материали: информационни стикери – 500 бр. На стикера ще бъдат визуализирани емблемата на Европейския съюз с пояснение за неговата роля, общото лого на програмен период 2014 – 2020 г. Информационните стикери са предвидени за поставяне на закупените по проекта оборудване и съоръжения; • Информиране на гражданите чрез непрекъснато актуализиране на информацията за проекта на Интернет страницата на общината; • Официално церемония „Първа копка“ при стартиране изпълнението на дейностите по строителството. На церемонията ще бъдат поканени журналисти от местни и национални медии, жители на община Струмяни, представители на общинската администрация, изпълнителите на дейността и др. заинтересовани страни; • В рамките на дейността ще бъдат изпълнени откриваща и закриваща пресконференция за 20 души всяка. Пресконференциите ще се проведат в зала на общината и ще бъдат отворени за журналисти, местни НПО и активисти; • Официално откриване на обекта при приключване на строителството. На официалното откриване ще бъдат поканени журналисти, жители на община Струмяни, представители на общинската администрация и др. заинтересовани страни., Contracted Amount: 16 540.80 , Reported Amount: 19 800.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг (изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор) за обект: „Изграждане на център за грижа за лица с психични разстройства - 4бр. с капацитет 15бр. В УПИ, кв. 24 по регулационния и кадастрален план на с. Каменица, община Струмяни, област Благоевград“: След направен оглед на свободните съществуващи сгради, общинска собственост на община Струмяни от служители на МТСП през м. юни 2018, нито една от тях не бе одобрена като сграда с подходящо местоположение. Поради липса на материална база, която да отговаря на изискванията на МТСП и да може да се ремонтира, преустрои и/или реконструира, по начин, че да е подходяща и да отговаря на функционалните изисквания за услугата, община Струмяни ще извършва ново строителство на 4бр. ЦГЛПР. Четирите сгради ще бъдат построени на терен публична общинска собственост в регулационните граници на с. Каменица, чието местоположение е съгласувано с писмо № 08-1761/17.08.2018г., издадено от Министерство на труда и социалната политика. В рамките на настоящата дейност избраният за изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект, на фаза работен проект за строителство на четири ЦГЛПР, находящи се в село Каменица. Работният проект ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране. РП ще включват проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и ще послужи за издаване на разрешение за строеж. При изпълнение на строителството всеки от ЦГЛПР ще се състои от помещения, които териториално и функционално са обединени в самостоятелен обект, предназначен за задоволяване нуждите на потребителите. Сградата на всеки от ЦГЛПР ще осигурява подходящи условя за живот на 15 лица с психични разстройства. Помещенията ще осигуряват домашна атмосфера и условия за живот близки до семейните. Всяка сграда ще осигурява лични помещения, помещения за ежедневни дейности в малка група и помещения за общи занимания. Архитектурните решения ще гарантират лично пространство на обитателите, като по-голяма част от спалните ще са единични и по-рядко спални за 2-ма души. Всяка спалня ще има санитарен възел с баня. В стаите всяко лице ще разполага с места за съхранение на личните си вещи. Всяка стая ще позволява, освен да се спи в нея, да се прекарва и време самостоятелно в други дейности от интерес за обитателите. Поне две от стаите ще осигуряват комфорт и на лица с двигателни увреждания. В сградите ще бъдат обособени общи помещения за групите, които ще осигуряват възможност за провеждане на заниманията (свободни дейности и занимания подпомагани от персонала), както и възможност за лесен преход към другите общи помещения. Тези групови помещения ще бъдат съобразени с обичайните занимания, подходящи за целевата група. С оглед на това че центровете са разположени в непосредствена близост на един парцел, ще има възможност за приготвяне на храната в едно общо кухненско помещение за всички ЦГ, а в останалите ЦГ да има разливочно, където храната да се разлива, претопля и т.н. В най-малко два от санитарните възли към единични спални и поне в един санитарен възел към спалня за 2-ма души височината на мивките, ширината и височината на седалките на тоалетните ще са съобразени с ползването им от лица със затруднена мобилност и такива на инвалидни колички и ще са снабдени с ръкохватки по стените. За персонала ще бъде осигурена самостоятелна тоалетна с мивка. Външното прилежащо пространство на четирите център ще позволява провеждането на разходки и свободно придвижване, занимания с градинарство и др. занимания, съобразени със спецификата на целевата група. Целият парцел ще бъде ограден така, че да предоставя сигурност на живеещите в четирите ЦГЛПР. Озеленяването ще гарантира възможност за визуално проследяване на местоположението на лицата. Изходът откъм улицата ще е обезопасен. Ще се осигури място за паркиране на транспортно средство за живеещите в ЦГЛПР (микробус) в близост до вход на центъра с оглед безопасността им. По време на изпълнението на строителството изпълнителят на инженеринга ще осигурява упражняване на авторски надзор от проектантите, съгласно предписанията на чл. 162 от ЗУТ и приложимата нормативна уредба. , Contracted Amount: 1 628 570.00 , Reported Amount: 1 976 420.97
  • Activity: Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект, изпълнение на строителен надзор и въвеждане в експлоатация на обект: „Изграждане на центъра за грижа за лица с психични разстройства - 4бр. с капацитет 15бр. В УПИ, кв. 24 по регулационния и кадастрален план на с. Каменица, община Струмяни, област Благоевград“: След изготвянето на инвестиционния проект от изпълнителя на инженеринга избраният консултант на строителен надзор и оценка на съответствието ще изготви доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, подписан от управителя на фирмата консултант и от всички квалифицирани специалисти, извършили оценката. На базата на този доклад се издава разрешението за строеж от главния архитект на Общината. След влизането в сила на разрешението за строеж консултантът, избран да упражнява строителен надзор, ще състави актове за законосъобразно започване на строежите, с които строителството по сградите може да започне. По време на изпълнението на строително-монтажните работи, строителният надзор, въз основа на писмения договор с възложителя ще: 1. Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 2. Ще спира строежа, когато той не се изпълнява при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; 3. Осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. следи за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Като част от изпълнението на дейността лицето, което упражнява строителен надзор ще изготви технически паспорт на сградите. Техническият паспорт е документ, който включва техническите характеристики на елементите на строежа, свързани с изпълнението на съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 на ЗУТ, инструкции за експлоатация, обслужване, обследване, поддържане и ремонт и отразява всички извършени строителни и монтажни работи след въвеждането на строежа в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор изготвя окончателен доклад до възложителя за обекта на интервенция. Окончателният доклад ще послужи на Гл. Архитект на община Струмяни за издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа, съгласно чл. 177, ал. 3 от ЗУТ. Инвеститорският контрол ще се извърши от експерти на консултанта. Основните дейности, които инвеститорския контрол изпълнява са свързани с: • предотвратяване на излишни разходи • контрол върху качеството на строително-ремонтните работи и влаганите материали • контрол върху качеството и количеството на вложените материали • контрол върху оферти и актове • контрол и проверка на комплектността на проектната, конструктивната и архитектурна документация, свързана с изпълнението на строителните работи • контрол за изпълнението на проектната документация. • Изготвяне на линейни графици за строителния процес и контрол за тяхното изпълнение. , Contracted Amount: 55 914.26 , Reported Amount: 40 840.92
  • Activity: Доставка на оборудване и обзавеждане за новопостроените четири центъра за грижа за лица с психични разстройства на територията на община Струмяни: В новите центрове ще се предложат комплекс от услуги, които създават условия за цялостно обслужване на потребителите, свързано със задоволяване на ежедневните, здравните, образователните и рехабилитационните потребности, организация на свободното време и лични контакти. За обезпечаване на дейността в рамките на проекта ще бъде осигурено модерно обзавеждане и оборудване, гарантиращи безопасна и сигурна среда за ползвателите на услугата. Оборудването и обзавеждането е съобразено с основни композиционни и функционални изисквания. Спалните помещения ще осигуряват комфорт и уютна атмосфера на лицата и няма да затрудняват свободното им придвижване. За всеки потребител е предвидено да бъде закупено самостоятелно легло, гардероб, шкафче за лични вещи. Всяко спално помещение ще разполага със собствен санитарен възел. За баните и санитарните помещения ще бъдат закупени подвижни душове с терморегулатори, които регулират топлината на водата. В два от санитарните възли към единички спални и в един санитарен възел към спалня за 2-ма души височината на мивките, ширината и височината на седалките на тоалетните ще бъдат съобразени с ползването им от лица със затруднена мобилност и такива на инвалидни колички и ще бъдат оборудвани с ръкохватки по стените. Кухнята (кухненски бокс) ще позволява участието на лицата с психични разстройства, вкл. в инвалидни колички, в готвенето или наблюдаването на приготвянето на храна. За обзавеждането на кухненския бокс са предвидени домакински електроуреди – фурна, кухненски плот и шкаф, съдомиялна. За дневната стая, където през деня ще се провеждат занимания с потребителите ще бъдат закупени подходящи маси и столове, удобна и мека мебел за разговори и почивка. Стаята за терапия ще бъде оборудвана само с меки модули различни форми. Мокрото помещение във всеки център ще бъда оборудвано с пералня и сушилня за дрехи. За помещението за персонала ще бъдат доставени офис оборудване – офис бюро, диван, настолен компютър, обзавеждане за съхранение на документи. Ще бъде закупено и санитарно оборудване за Санитарно помещение с баня. Предвиденото за закупуване обзавеждането ще осигурява безопасна и сигурна среда за лицата с психични разстройства - вкл. да няма детайли с остри ръбове. Мебелировката ще осигурява домашен уют и комфорт и ще позволява личните вещи да се съхраняват в гардероби, нощни шкафчета и етажерки, а общите - в бюфети, скринове, шкафове за книги и др. Обзавеждането ще бъде съобразено с функцията на помещенията. С оглед улеснение на работата на персонала и създаване на възможност за по-адекватна и бърза реакция от персонала при необходимост ще бъде закупена и монтирана система за видеонаблюдение. , Contracted Amount: 182 609.68 , Reported Amount: 207 119.28

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TEHNOSTROI-INVESTKONSULT Ltd., Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 400.00
  • Contractor: Dimitrina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Regional Health Inspection Blagoevgrad, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: "UVEKS" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 54.00
  • Contractor: "GEOPLAN" Ltd., Contracted Amount*: 1 951 132.10 , Reported Amount**: 1 975 521.25
  • Contractor: Avto Enginnering Ltd., Contracted Amount*: 9 240.00 , Reported Amount**: 9 240.00
  • Contractor: TERRITORIAL REGISTER Blagoevgrad, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 1 920.00
  • Contractor: "JUPITER TS" PLTD, Contracted Amount*: 44 985.60 , Reported Amount**: 44 985.60
  • Contractor: Vasilka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CEZ Distribution Bulgaria, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 689.02
  • Contractor: PSP Ltd., Contracted Amount*: 172 693.68 , Reported Amount**: 172 693.68
  • Contractor: "ATI CONSULT" Ltd., Contracted Amount*: 26 520.00 , Reported Amount**: 26 520.00
  • Contractor: General Directorate "Fire Safety and Protection of the Population" - Sandanski, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 300.00
Subcontractors
  • Subcontractor: "Tectonic studio$ Ltd., Contracted Amount*: 48 000.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of supported facilities of social infrastructure in the process of deinstitutionalization, Measure Unit: обекти, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 2 124 000.41 BGN
Grant 2 124 000.41 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 124 000.41 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 97 556.61 0.00 97 556.61 "ГЕОПЛАН" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 634.68 0.00 8 634.68 Пи Ес Пи ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Геодезическо заснемане за допълване на плана и издаване на удостоверение по чл. 32, ал. 5 от ЗКИР, Estimated Amount: 500.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за новопостроените четири центъра за грижа за лица с психични разстройства на територията на община Струмяни, Estimated Amount: 182 609.68
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на обзавеждане
    Contractor: PSP Ltd.
    Contract total funded value: 172 693.68
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на електрическо оборудване
    Contractor: "JUPITER TS" PLTD
    Contract total funded value: 25 185.60
  • Differentiated position 3: Доставка и монтаж на настолни компютри
    Contractor: Avto Enginnering Ltd.
    Contract total funded value: 9 240.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител на мерки по информация и публичност за проект “Изграждане на четири центъра за грижа за лица с психични разстройства на територията на община Струмяни“, Estimated Amount: 16 540.80
  • Differentiated position 1: Изпълнение на мерки по информация и публичност за проект “Изграждане на четири центъра за грижа за лица с психични разстройства на територията на община Струмяни“
    Contractor: "JUPITER TS" PLTD
    Contract total funded value: 19 800.00
Procedure 4 Subject to due process: Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект и изпълнение на строителен надзор за обект: „Изграждане на четири центъра за грижа за лица с психични разстройства на територията на община Струмяни“, Estimated Amount: 29 314.26
  • Differentiated position 1: Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект и изпълнение на строителен надзор за обект: „Изграждане на четири центъра за грижа за лица с психични разстройства на територията на община Струмяни“
    Contractor: "ATI CONSULT" Ltd.
    Contract total funded value: 26 520.00
Procedure 5 Subject to due process: Изготвяне на сертификати за проектни енергийни характеристики за строеж Центрове за грижа за лица с психични разстройства - 4 броя, с капацитет 60 лица в УПИ VII, кв. 24 по РП на с. Каменица, община Струмяни., Estimated Amount: 2 000.00
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг (изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор) за обект: „Изграждане на четири центъра за грижа за лица с психични разстройства -на територията на община Струмяни“, Estimated Amount: 1 628 570.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на инженеринг (изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор) за обект: „Изграждане на четири центъра за грижа за лица с психични разстройства -на територията на община Струмяни“
    Contractor: "GEOPLAN" Ltd.
    Contract total funded value: 1 951 132.10

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN