Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0622-C04
Project Name Achieving sustainable employment through creation of new work places in the "STRONG-ES" SLtd.
Beneficiary 130973225 STRONG-ES SLtd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.07.2016
Start Date 01.07.2016
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектът предвижда осигуряване на 38 нови устойчиви работни места в „СТРОНГ-ЕС” ЕООД. С цел създаване на благоприятна работна среда, разкритите по проекта работни места ще бъдат оборудвани и обзаведени.
Настоящият проект удовлетворява потребността на безработните младежи до 29 годишна възраст и неактивните лица, от създаване на условия за достъп до заетост и устойчиво интегриране на пазара на труда. Осигурената заетост от „СТРОНГ-ЕС” ЕООД е в сфера, която е достатъчно атрактивна и актуална за младите хора и в същото време е област на професионална реализация, която дава възможност на човек да се изяви, да изрази себе си и да покаже своите знания и качества.
Кандидатът по настоящия проект е дружество, което не спира да се развива и да разширява направленията, в които инвестира и работи успешно. 
Настоящата процедура е в съответствие със стратегическите цели „СТРОНГ-ЕС” ЕООД и по-конкретно в наемане на млади хора, тяхната професионална квалификация и социално включване, чрез удовлетворяване потребностите на компанията за устойчиво развитие и създаване на реални възможности за личностно и професионално развитие на активни и амбициозни хора.
Целеви групи по проекта са:
-	Безработни младежи до 29 години вкл.;
-	Неактивни лица.
Проектът цели създаване на 38 устойчиви работни места в „СТРОНГ-ЕС” ЕООД чрез осигуряване на заетост на безработни младежи до 29 години и неактивни лица.
В резултат изпълнението на проекта целевите групи ще се сдобият с професионални компетентности, които ще подобрят тяхната квалификация, опит и конкурентноспособност.
Основни дейности по проекта:
1.	Организация и управление на проекта.
2.	Избор на изпълнители по проекта.
3.	Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло.
4.	Подбор, назначаване и осигуряване на заетост.
5.	Дейности за информация и публичност.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е съвкупност от взаимосвързани дейности, насочени към постигането на поставените цели и резултати, предприети от определена отправна точка, в рамките на определено време и с конкретни ресурси, отчитайки влиянието на вътрешната и външна среда на проекта. Важна характеристика в управлението на проекта е, че това не е рутинна дейност и решаване на определен конкретен проблем, а използването на различни управленски техники и методи и организацията на различни по вид ресурси. Управлението на проекти като управленски подход предполага въвеждане на структурирани процеси, които са разбираеми и приемливи за всички заинтересовани страни по проекта. Това може да се постигне чрез въвеждане и прилагане на инструментариум за управление на проекти. Този инструментариум трябва да съответства преди всичко на изискванията на целите на проекта, на нормативната рамка и да бъде разработен съгласно нуждите и условностите на конкретния проект. Важно място в инструментариума заемат индикаторите, които са променливи величини и служат за измерване на настъпилите промени и степента на изпълнение на поставените дейности и цели. Включване на тази дейност в проекта, цели прозрачно му управление и изпълнение, чрез прилагане на ефективни методи на мониторинг, контрол, верификация, разплащане, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности. Основните етапи по изпълнение на дейност 1 са: - Планиране и дефиниране на обхвата на проекта (работна структура на задачите); - Дефиниране на дейностите, които трябва да бъдат извършени, за да се постигнат желаните резултати по проекта; - Планиране на ресурсите – определяне на вида и количеството на необходимите ресурси за изпълнение дейностите по проекта; - Планиране управлението на риска на проекта – избор на подход и методи за управление на риска на проекта, идентифициране и анализ на рисковите фактори и на степента на тяхното влияние върху целите на проекта; - Планиране на качеството – определяне на изискванията и стандартите за качествено изпълнение на проекта; - Планиране на комуникациите – определяне на метод за комуникация между всички заинтересовани страни по проекта; - Планиране на организацията и на хората – идентифициране, документиране и определяне на роли, отговорници и отношения за отчитане на работата по проекта; - Планиране на доставките и услугите по проекта – определяне на вида и количеството на ресурсите, които е необходимо да бъдат предоставени на външни изпълнители; - Разработване на план за управление на проекта – представяне на резултатите от всички процеси на планиране в един съгласуван и разбираме от всички участници документ; - Създаване на интегриран процесен подход за изпълнение на планираните дейности за постигане на очакваните резултати; - Осъществяване на контрол чрез проектиране на инструментариум за наблюдение и измерване изпълнението на проекта; - Документиране на резултатите в края на всеки етап и в края на проекта. Организацията и управлението на проекта е от изключително значение за постигане на поставените цели. Дейностите по него трябва да бъдат планирани и проектирани, така че да се осигури максимална сигурност за качественото му изпълнение. За изпълнението на Дейност 1 от проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще е пряко отговорен за качественото му изпълнението, в съответствие с изискванията Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с УО на ОП РЧР, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: • Ръководител на проекта • Координатор • Счетоводител • Технически сътрудник Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок., Contracted Amount: 34 667.06 , Reported Amount: 36 501.64
  • Activity: Избор на изпълнители по проекта: Дейността е необходима и задължителна за спазване разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г., изискванията на процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място” и приложимото законодателство. Кандидатът не е възложител по чл. 7 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при избора на изпълнители и доставчици по проекта следва да спазва разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г. По настоящия проект, се планира провеждането на процедура чрез избор с публична покана, съгласно изискванията на чл. 7, ал. 1 и чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 118/20.05.2014 г. за доставки на стойност 113653.11 лв. Процедурата ще има три обособени позиции за: 1) Доставка на работно облекло за стойност от 12486.80 лв. 2) Доставка на леки и товарен автомобили – 4 бр. на обща стойност 93857.59 лв. 3) Доставка на индивидуални средства за охрана на обща стойност 7308.72 лв. Процедурата е разделена в три обособени позиции, съгласно изискванията на чл. 10, ал. 1 от ПМС 118/20.05.2004 г. за недопускане разделяне на предмета на поръчката при изпълнение на сходни дейности. Останалите външни изпълнители по проекта ще бъдат избрани без провеждане на процедура, съгласно изискванията на чл. 7, ал. 2 и чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 118/20.05.2014 г., а именно избор за предоставяне на услуги по осигуряване на публичност на стойност от 2529.00 лв., избор на застрахователна компания за застраховане на ДМА по проекта на стойност 6008.77 лв., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло: „СТРОНГ-ЕС “ ЕООД е бързо развиващо се успешно дружество. Компанията предлага физическа охрана на обекти, Сигнално охранителна техника и дейност, Видеонаблюдение, Пожароизвестяване. Основните приоритети в охранителната дейност на компанията са коректност, качество и осигуряване на максимална обезпеченост на охраняваните обекти. „СТРОНГ-ЕС “ ЕООД поддържа 100% покритие на територията на цялата страна, реакция за време не повече от 5 минути, независимо от разположението на обекта, професионален монтаж и сервиз на охранителна техника, като с това удовлетворява по-пълно изискванията на своите клиенти и гарантира, че представяните услуги трайно отговарят на нормативните изисквания и на фирмената политика. Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджърски екип, че може и трябва да търси способи и средства за развитие и за разширяване на мрежата от клиенти – физически и юридически лица, които ще получават все по-качествени услуги на територията не само на град София, а и на цялата страна. За обезпечаване на дейността на екипа на компанията е необходимо и непрекъснато обновяване на автомобилния парк и на индивидуалните средства за охрана, с които работят охранителите на „СТРОНГ-ЕС “ ЕООД. Последният е един от най-съществените фактори, оказващи влияние върху бързината и качеството на предлаганите услуги на дружеството. За реализирането на тази цел дружеството планира закупуване на 3 броя леки автомобили, 1 брой товарен автомобил 4+1, металдетектори, секюрити огледала, радиостанции, белезници, палки, които ще използва в своята ежедневна дейност. Закупуването на оборудване, обзавеждане и работно облекло е необходимо за осигуряване на минималните условия за работа на новонаетите лица по проекта. Планираните активи по проекта ще бъдат насочени към част от новонаетите лица на длъжност Охранител. Леките автомобили ще се използват от екип охранители, състоящ се от двама човека, при двусменен режим на работа или общо от 12 новонаети лица. Товарният автомобил също ще се използва от екип охранители, състоящ се от двама човека при двусменен режим на работа, при охрана на специални обекти за защита, които са свързани с осигуряване на по-голям обем технически средства и хора. Радиостанциите, Секюрити огледалата и металдетекторите ще се използват от охранителите, в зависимост от изискванията на клиентите и обектите, които се охраняват по време на дежурствата. За всички новонаети лица е планирано закупуване на работно облекло (38 бр.), палки (38 бр.) и белезници (38 бр.)., Contracted Amount: 119 661.88 , Reported Amount: 119 661.88
  • Activity: Подбор, назначаване и осигуряване на заетост: „СТРОНГ-ЕС” ЕООД е динамично и пазарно ориентирана компания, която предоставя съвременни, ефективни и качествени охранителни услуги чрез адаптиране и добро познаване на потребностите на своите клиенти. Екипът на компанията се състои от млади и добре обучени служители, разполагащи с патрулни автомобили, модерно въоръжение, радиостанции, както и всички средства за задържане и принуда. Подходът на дружеството при работа с клиентите се базира на професионалния опит и задълбочения анализ на изискванията на всеки един клиент. Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджърски екип, че може и трябва да продължи процеса на своето териториално разширение чрез включване на нови клиенти и обекти, в обхвата на охраняваните физически и юридически лица. Първостепенна задача на „СТРОНГ-ЕС” ЕООД е сигурността на многобройните клиенти на компанията. Чрез своите служители дружеството цели незабавно да предотвратява и пресича престъпни посегателства и своевременно прилагане на действащото законодателство спрямо правонарушителите. Благодарение на отличното качество на услугите, предлагани от „СТРОНГ-ЕС” ЕООД, компанията успява за кратко време да се наложи на пазара и да привлече много нови клиенти. „СТРОНГ-ЕС” ЕООД охранява административните офиси на известни компании и търговски вериги, апартаменти на частни лица, офиси и други, разположени на територията на град София и на цялата страна и продължава да се стреми да привлича нови и нови клиенти. Това от своя страна води и до създаване на условия за търсене и предлагане на заетост на допълнителен персонал. Допълнителните работни места ще дадат възможност на компанията да продължи с постоянни темпове своя път към растеж и развитие. В тази връзка, предоставената възможност по настоящата процедура Ново работно място, отговаря в пълна степен на потребностите на „СТРОНГ-ЕС” ЕООД за наемането на нови 38 безработни и неактивни лица. Дейност 4 е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по търсене, подбор, назначаване и осигуряване на заетост до 12 месеца на 38 лица на длъжност „Охранител” с код по НКДП 2011 5414-1007. Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места, акцентирайки върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Реализирането на дейността ще спомогне пряко за изпълнение на целите на проектното предложение. След нейното приключване ще бъдат създадени устойчиви работни места в „СТРОНГ-ЕС” ЕООД и ще бъде осигурена трайна интеграция в заетост на безработни младежи до 29 годишна възраст и неактивни лица., Contracted Amount: 233 144.62 , Reported Amount: 240 309.78
  • Activity: Дейности за информация и публичност: Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския социален фонд за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности: - изработване на 50 плакати с формат А3, показваща финансовата помощ на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - изработване и разпространение на 3 000 информационни листовки за запознаване на обществеността с проекта и проектните дейности, с целите, които той си поставя и резултатите, които ще бъдат постигнати след неговото изпълнение; - изработване на 150 информационни стикери, които ще се поставят върху закупеното оборудване по проекта и ще показват източника за финансиране; - изработване на 4 информационни стикери, които ще се поставят върху закупените автомобили и ще показват източника за финансиране; - публикуване на 2 платени публикации в местната преса, за представяне на целите и дейностите на проекта, целевите групи, резултатите, към които той се стреми и на приноса на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - публикуване на подробна информация за проекта на интернет страницата на кандидата и периодично публикуване на актуална информация за отделните етапи от неговото изпълнение., Contracted Amount: 2 529.00 , Reported Amount: 2 529.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SOFIA FRANCE AUTO AD, Contracted Amount*: 94 310.00 , Reported Amount**: 93 857.59
  • Contractor: MIHAELA, Contracted Amount*: 7 993.80 , Reported Amount**: 7 530.18
  • Contractor: MEDIKO Ltd., Contracted Amount*: 1 824.00 , Reported Amount**: 1 095.15
  • Contractor: ISD Bulgaria Ltd., Contracted Amount*: 10 090.00 , Reported Amount**: 7 308.72
  • Contractor: VESTNIKARSKA GRUPA BULGARIA Ltd., Contracted Amount*: 1 600.00 , Reported Amount**: 1 590.00
  • Contractor: BULTEX 99 Ltd., Contracted Amount*: 12 486.80 , Reported Amount**: 12 486.80
  • Contractor: SIMEL PRESS Ltd., Contracted Amount*: 1 135.00 , Reported Amount**: 939.00
  • Contractor: ZBK BALKAN AD, Contracted Amount*: 6 008.78 , Reported Amount**: 6 008.77
  • Contractor: YOTOV CONCULT Ltd., Contracted Amount*: 19 185.12 , Reported Amount**: 18 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 38.00 , Reached amount: 61.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 19.00 , Reached amount: 20.00

Financial Information

Total Project cost 390 002.56 BGN
Grant 390 002.56 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 370 718.77 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА АВТОМОБИЛИ И ИНДИВИДУАЛНИ СРЕДСТВА ЗА ОХРАНА В „СТРОНГ-ЕС” ЕООД” с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на 3 бр. леки автомобили и 1 бр. товарен автомобил Обособена позиция 2: Доставка на индивидуални средства за охрана, Estimated Amount: 104 400.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на 3 бр. леки автомобили и 1 бр. товарен автомобил
    Contractor: SOFIA FRANCE AUTO AD
    Contract total funded value: 94 310.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на индивидуални средства за охрана
    Contractor: ISD Bulgaria Ltd.
    Contract total funded value: 10 090.00
Procedure 2 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА РАБОТНО ОБЛЕКЛО, АВТОМОБИЛИ И ИНДИВИДУАЛНИ СРЕДСТВА ЗА ОХРАНА В „СТРОНГ-ЕС” ЕООД” с три обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло Обособена позиция 2: Доставка на 3 бр. леки автомобили и 1 бр. товарен автомобил Обособена позиция 3: Доставка на индивидуални средства за охрана, Estimated Amount: 116 940.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло
    Contractor: BULTEX 99 Ltd.
    Contract total funded value: 12 486.80
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на 3 бр. леки автомобили и 1 бр. товарен автомобил
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка на индивидуални средства за охрана
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на служба по трудова медицина, Estimated Amount: 1 824.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на служба по трудова медицина
    Contractor: MEDIKO Ltd.
    Contract total funded value: 1 824.00
Procedure 4 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за изработване на материали за осигуряване на информация и публичност по проект „Постигане на устойчива заетост, чрез разкриване на нови работни места в „СТРОНГ-ЕС” ЕООД” по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-1.003-0622-C01, Estimated Amount: 1 015.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за изработване на материали за осигуряване на информация и публичност по проект „Постигане на устойчива заетост, чрез разкриване на нови работни места в „СТРОНГ-ЕС” ЕООД” по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-1.003-0622-C01
    Contractor: SIMEL PRESS Ltd.
    Contract total funded value: 1 135.00
Procedure 5 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за позицията "Ръководител проект", Estimated Amount: 7 993.80
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за позицията "Ръководител проект"
    Contractor: MIHAELA
    Contract total funded value: 7 993.80
Procedure 6 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги по застраховане на автомобили, Estimated Amount: 6 050.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги по застраховане на автомобили
    Contractor: ZBK BALKAN AD
    Contract total funded value: 6 008.78
Procedure 7 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги по организация и управление на проекта, Estimated Amount: 19 185.12
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги по организация и управление на проекта - Координатор
    Contractor: YOTOV CONCULT Ltd.
    Contract total funded value: 9 592.56
  • Differentiated position 2: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуги по организация и управление на проекта - Технически сътрудник
    Contractor: YOTOV CONCULT Ltd.
    Contract total funded value: 9 592.56
Procedure 8 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за публикуване на обява в местна преса по проект „Постигане на устойчива заетост, чрез разкриване на нови работни места в „СТРОНГ-ЕС” ЕООД” по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-1.003-0622-C01, Estimated Amount: 1 600.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за публикуване на обява в местна преса по проект „Постигане на устойчива заетост, чрез разкриване на нови работни места в „СТРОНГ-ЕС” ЕООД” по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-1.003-0622-C01
    Contractor: VESTNIKARSKA GRUPA BULGARIA Ltd.
    Contract total funded value: 1 600.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN