Identification

UMIS Number BG16RFOP002-3.001-0522-C01
Project Name Increasing the energy efficiency in "Ziesto" Plc.
Beneficiary 103148400 ZIESTO PLC
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 20.11.2017
Start Date 20.11.2017
End Date 13.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Проектът предвижда  повишаване на енергийната ефективност на "Зиесто" АД чрез инвестиции, свързани с подмяна на физически и морално остарелите машини, участващи в изработката на пластмасови изделия, с нови, енергоспестяващи машини.  
Предвидени са инвестиции за придобиване на ново производствено оборудване, както следва: шприц машина тип 1 - 1 брой;  шприц машина тип 2 - 1 брой, бластавтомат - 1 брой; ЦПУ фреза - 1 брой.
Закупуването и въвеждането в експлоатация  на новите машини е необходимо за изпълнение на мерките,  включени в обследването за енергийна ефективност на "Зиесто" АД.
В резултат от реализацията на инвестициите  фирмата ще реализира енергийни спестявания в размер на 32,90 %.
В рамките на проекта ще бъде въведена и сертифицирана система за енергиен мениджмънт съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 500001, което ще гарантира устойчивостта на проекта и подобряване на енергийните характеристики, включително енергийната ефективност, използването и потреблението на енергията чрез систематично управление на енергията.
Проектът ще въздейства за повишаване конкурентоспособността на фирмата чрез намаляване на енергийното потребление и увеличаване на производствения капацитет, което ще доведе до по-устойчив растеж .

Activities
  • Activity: Придобиване на ново производствено оборудване ( дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Шприц машина Тип 1 - 1 брой): Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Шприц машина от тип 1 - 1 брой. Инвестицията допринася за изпълнението на проекта чрез повишаване на енергийната ефективност. Допълнителен ефект е разширяване на съществуващото производство и капацитета на обекта като цяло, поради двойно по-високата производителност на планираната шприц машина 617 бр./час в сравнение със съществуващата - 309 бр./час. Към настоящия момент при производствения процес за производство на пластмасов цилиндър за ръчна водна помпа се използва шприц машина, произведена през 1983 г., която се характеризира с много високо енергийно потребление - 25402 kWh/год. и ниска производителност - 1244160 бр. изделия годишно. Новата шприц машина ще потребява значително по-малко енергия - 19958 kWh/год и ще позволи производителността да се увеличи двойно - на 2488320 бр. изделия годишно. Планираният фактор на енергийни спестявания в резултат от закупуването на шприц машината от тип 1 е 60,71%. Енергийните спестявания в резултат от реализирането на тази инвестиция възлизат на 30845 kWh/год. В резултат от мярката емисиите на СО2 ще се намалят със 25,26 т/годишно. Настоящата инвестиция е относима към Мярка 1 от обследването за енергийна ефективност на „ЗИЕСТО” АД. Новата шприцмашина от тип 1 ще бъде поставена в пластмасовия цех на фирмата. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Сформиране на екипа за управление на проекта и разпределение на задачите и отговорностите по управление на проекта. Съставяне на подробен план на дейностите, план за разходване на средствата и план на процедурите за избор на външен изпълнител/и. Съгласуване на плана на процедурите за избор на изпълнител/и с УО. (месец 1 и 2) 2. Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудването, необходимо за изпълнение на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност (от 3-ти до 9-ти месец) Още през първия месец от старта на проекта екипът на проекта ще изготви актуален план на процедурите за избор на изпълнител в съответствие с приложимото законодателство (ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.), който ще бъде съгласуван с УО. Планираме възлагането на една обществена поръчка "избор с публична покана" по чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и съобразно разпоредбите на ПМС 160/01.07.2016 г. с няколко обособени позиции, отговарящи на видовете оборудване по проекта. Настоящата шприц машина от тип 1 ще бъде включена в обособена позиция 1. В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред Управляващия орган за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка, получаване и регистрация на оферти, провеждане на процедура за оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката и получените оферти за предварителен контрол от Управляващия орган и получаване на становище от предварителния контрол от страна на Управляващия орган. 3. Сключване на договор/и с избрания/те изпълнител/и (от 10-ти до 12-ти месец) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудването по обособена позиция 1, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособена позиция 1; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 1. 4. Доставка, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на машините и подписване на приемно-предавателен/и протокол/и (от 12-ти до 18-ти месец) Дейността включва инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването, пуск и провеждане на първоначални изпитания на машината в производствената база на „Зиесто” АД. След тестването и пускането в експлоатация ще се подпише и финалния приемно-предавателен протокол с избрания изпълнител., Contracted Amount: 70 996.00 , Reported Amount: 70 996.00
  • Activity: Придобиване на ново производствено оборудване (дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Шприц машина Тип 2 - 1 брой): Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Шприц машина от тип 2 - 1 брой. Към настоящия момент при производствения процес за производство на пластмасов цилиндър за ръчна водна помпа се използва се използва шприц машина, произведена през 1983 г. с инсталирана мощност 30 kW усилие на затваряне 1500 кN , и максимален грамаж на шприцвания детайл 285 гр. Инвестицията допринася за изпълнението на проекта чрез повишаване на енергийната ефективност. За сравнение енергийното потребление за свързаните с мярката дейности към настоящия момент е 25402 kWh/год. След инвестицията и въвеждането в експлоатация на новата шприц машина от тип 2 енергийното потребление за свързаните дейности ще спадне на 16783 kWh/год. Енергийните спестявания от замяната на старата шприц машина с нова от тип 2 ще възлизат на 8618 kWh/год. Очакваният фактор на енергийни спестявания в резултат от инвестицията е 33,93%. В резултат от мярката емисиите на СО2 ще се намалят със 7,06 т./година. Настоящата инвестиция е относима към Мярка 2 от обследването за енергийна ефективност на „ЗИЕСТО” АД. Новата шприц машина от тип 2 ще бъде поставена в пластмасовия цех на фирмата. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудването, необходимо за изпълнение на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност (от 3-ти до 9-ти месец) Изборът на изпълнител за доставката ще се осъществи по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. Планираме възлагането на една обществена поръчка "избор с публична покана" по чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ с няколко обособени позиции, отговарящи на видовете оборудване. В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред Управляващия орган за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка, получаване и регистрация на оферти, провеждане на процедура за оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката и получените оферти за предварителен контрол от Управляващия орган и получаване на становище от предварителния контрол от страна на Управляващия орган. 2. Сключване на договор/и с избрания/те изпълнител/и (от 10-ти до 12-ти месец) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудването по обособена позиция 1, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособена позиция 1; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 1. 3. Доставка, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на машините и подписване на приемно-предавателен/и протокол/и (от 12-ти до 18-ти месец) Дейността включва инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването, пуск и провеждане на първоначални изпитания на машината в производствената база на „Зиесто” АД. След тестването и пускането в експлоатация ще се подпише и финалния приемно-предавателен протокол с избрания изпълнител., Contracted Amount: 58 088.00 , Reported Amount: 58 088.00
  • Activity: Придобиване на ново производствено оборудване (дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Бластавтомат - 1 брой): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Бластавтомат - 1 брой. Инвестицията допринася за изпълнението на проекта чрез повишаване на енергийната ефективност. Към настоящия момент при производствения процес за бластирането на пластмасов цилиндър за ръчна водна помпа се използва бластавтомат, произведен през 1994 г. с инсталирана мощност 9,6 kW, при който енергийното потребление за свързаните с мярката дейности е 15 482,88 kWh/год. За сравнение след въвеждане в експлоатация на новия бластавтомат с обща инсталирана мощност 8 kW енергийното потребление ще спадне на 12 902,40 kWh/год. Реализираните енергийни спестявания ще възлизат на 12 902,40 kWh/год. Очакваният фактор на енергийни спестявания е 50,00%. Паралелно с това ще се увеличи и капацитета за производство на пластмасови изделия - от 604 800 бр. изделия годишно, на 1 008 000 бр. изделия/година, т.е. почти двойно. В резултат от мярката емисиите на СО2 ще се намалят със 10,57 т./годишно. Настоящата инвестиция е относима към Мярка 3 от обследването за енергийна ефективност на „ЗИЕСТО” АД. Новият бластавтомат ще бъде поставен в пластмасовия цех на фирмата. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудването, необходимо за изпълнение на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност (от 3-ти до 9-ти месец) Изборът на изпълнител за доставката ще се осъществи по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. Планираме възлагането на една обществена поръчка "избор с публична покана" по чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ с няколко обособени позиции, отговарящи на видовете оборудване. Доставката, монтаж и въвеждане в експлоатация на бластавтомат ще бъде формулирано като отделна обособена позиция (№2) В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред Управляващия орган за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка, получаване и регистрация на оферти, провеждане на процедура за оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката на получените оферти за предварителен контрол от Управляващия орган и получаване на становище от предварителния контрол от страна на Управляващия орган. 2. Сключване на договор/и с избрания/те изпълнител/и (от 10-ти до 12-ти месец) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудването по обособената позиция 2, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособената позиция 2; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 2. 3. Доставка, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на машините и подписване на приемно-предавателен/и протокол/и (от 12-ти до 18-ти месец) Дейността включва инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването, пуск и провеждане на първоначални изпитания на машината в производствената база на „Зиесто” АД. След тестването и пускането в експлоатация ще се подпише и финалния приемно-предавателен протокол с избрания изпълнител., Contracted Amount: 51 337.00 , Reported Amount: 51 300.00
  • Activity: Придобиване на ново производствено оборудване (дейността ще бъде извършена чрез закупуването на ЦПУ фреза - 1 брой): Като част от дейността ще бъде закупенa и пуснатa в експлоатация ЦПУ фреза - 1 брой. Инвестицията допринася за изпълнението на проекта чрез повишаване на енергийната ефективност. Към настоящия момент при производствения процес за изработване на формообразуваща матрица на шприцформа напластмасова саксия Ф180 се използва машина РВ501.24 ХЕБРОС, произведена през 1984 г. с инсталирана мощност 23 kW., при която енергийното потребление за свързаните с мярката дейности е 14 837,76 kWh/год. След въвеждане в експлоатация на новата ЦПУ фреза с обща инсталирана мощност 18 kW енергийното потребление ще спадне на 14 515,20 kWh/год. Реализираните енергийни спестявания ще възлизат на 59 673,60 kWh/год. Очакваният фактор на енергийни спестявания е 80,43%. Паралелно с това ще се увеличи и капацитета за производство на формообразуваща матрица на шприцформа - от 403 бр. годишно, на 2 016 бр. изделия/година, т.е. пет пъти повече. В резултат от мярката емисиите на СО2 ще се намалят със 48,87 т./годишно. Настоящата инвестиция е относима към Мярка 4 от обследването за енергийна ефективност на „ЗИЕСТО” АД. Новата ЦПУ фреза ще бъде поставен в инструменталния цех на фирмата. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудването, необходимо за изпълнение на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност (от 3-ти до 9-ти месец) Изборът на изпълнител за доставката ще се осъществи по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. Планираме възлагането на една обществена поръчка "избор с публична покана" по чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ с няколко обособени позиции, отговарящи на видовете оборудване. Доставката, монтаж и въвеждане в експлоатация на ЦПУ фреза ще бъде включена като отделна обособена позиция (№3) В рамките на настоящата дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка и представянето й пред Управляващия орган за предварителен контрол, както и обявяване на обществената поръчка, получаване и регистрация на оферти, провеждане на процедура за оценка на офертите и класиране на участниците, предоставяне на протокола от оценката на получените оферти за предварителен контрол от Управляващия орган и получаване на становище от предварителния контрол от страна на Управляващия орган. 2. Сключване на договор/и с избрания/те изпълнител/и (от 10-ти до 12-ти месец) Дейността включва изготвяне на проект на договор с избрания изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудването по обособената позиция 3, събиране на документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 53, ал. 2 от ЗУСЕСИФ от класирания на първо място участник за обособената позиция 3; представянето им за предварителен контрол от страна на УО и след одобрение от УО - самото сключване на договор с избрания изпълнител по обособена позиция 3. 3. Доставка, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на машините и подписване на приемно-предавателен/и протокол/и (от 12-ти до 18-ти месец) Дейността включва инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването, пуск и провеждане на първоначални изпитания на машината в производствената база на „Зиесто” АД. След тестването и пускането в експлоатация ще се подпише и финалния приемно-предавателен протокол с избрания изпълнител., Contracted Amount: 225 500.00 , Reported Amount: 225 480.00
  • Activity: Консултантски услуги за въвеждане на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията БДС EN ISO 50001 в "ЗИЕСТО" АД (като част от дейността ще бъдат извършени следните услуги: въвеждане на БДС EN ISO 50001 и сертифицирането му): Като част от дейността ще бъдат извършени консултантски услуги за въвеждане и за сертифициране на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията БДС EN ISO 50001. Целта на въвеждането и сертифицирането на стандарта е да позволи на "ЗИЕСТО" АД да установи системите и процесите, необходими, за да се подобрят енергийните характеристики, включително енергийната ефективност, използването и потреблението на енергията. Въвеждането и сертифицирането на системата за енергиен мениджмънт ще доведе до намаляване на разходите за енергийни ресурси, ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда, подобряване на рентабилността на фирмата, повишаване на конкурентоспособността. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: 1. Избор на изпълнител за Консултантски услуги за въвеждане на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията БДС EN ISO 50001 в "ЗИЕСТО" АД (от 9 до 10 месец) Дейността включва съгласуване с УО на начина на избор на изпълнител. Съгласно разпоредбите на ЗУСЕСИФ не се изисква провеждане на процедура за избор на изпълнител. С оглед осигуряване на конкурентен подбор планираме да бъдат събрани 3 оферти от различни доставчици. 2. Избор на изпълнител за сертификационни услуги за акредитирана сертификация на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията БДС EN ISO 50001 в "ЗИЕСТО" АД (от 9 до 10 месец) С оглед осигуряване на конкурентен подбор планираме да бъдат събрани 3 оферти от различни доставчици. 3. Сключване на договори с избраните изпълнители (11 месец) Договорите ще бъдат сключени с фирмите, предложили най-ниска цена. 4. Провеждане на консултантски услуги за изграждане и внедряване на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на БДС EN ISO 50001 в "ЗИЕСТО" АД (от 12 до 15-ти месец) Консултантските услуги включват следните дейности: - Първоначален преглед на състоянието на организацията по отношение околната среда и енергийното управление; - Идентифициране на енергийните потоци; - Идентифициране на законовите и други нормативни изисквания, приети от организацията; - Преглед на предишни обстоятелства, замервания и анализи. - Въвеждащо обучение по ISO 50001:2011 на ръководството и екипа, който ще бъде ангажиран с програмата. Издаване на Заповед на Управителя с определяне на отговорните лица. - Определяне обхвата на системата за енергийно управление. - Формулиране на Политика на ръководството по отношение на енергийното управление. - Разработване на методика за оценка на значимостта на аспектите на околната среда. - Идентифициране на аспектите на околната среда. Оценка на значимите аспекти. - Определяне на общите и конкретни цели по отношение на енергийното управление. - Разработване на проекто-програми по ефективно енергийно управление. - Анализ на програмите и одобряването им от ръководството. - Разработване на документацията на системата: • Наръчник; • Процедури; • Работни инструкции за управление на процеси, потребяващи значими енергийни ресурси. - Внедряване и пробна експлоатация на системата: - Планиране и провеждане на вътрешен одит. Отстраняване на несъответствия, установени при вътрешния одит. - Планиране и провеждане на Преглед от ръководството. 4. Сертифициране на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на БДС EN ISO 50001 в "ЗИЕСТО" АД (от 16 до 18 месец) Процесът по сертификация ще бъде извършен на два етапа: Етап: Сертификационна оценка Одит на етап 1: Преглед за съответствие на документацията на системата за управление спрямо изискванията на стандарта Одит на етап 2: Извършване на оценка на място на внедрената система за управление, за съответствие с изискванията на приложимите стандарти и нормативни документи, изпълнението на нейните регламенти и ефикасността й. Етап: Сертификация Условие за издаване на сертификат е положително заключение от прегледа на документацията и проверката на място на системата за управление на одиторския екип. , Contracted Amount: 12 400.00 , Reported Amount: 11 950.00
  • Activity: Извършване на енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност") от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност: Енергийният одит е извършен преди датата на подаване на проекта и е получено становище с одобрение на одита от страна на АУЕР. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Провеждане на процедура за избор на енергиен одитор чрез събиране на 3 оферти 2. Оценка и класиране на офертите по критерий "предложена най-ниска цена" и изготвяне на протокол от оценката 3. Сключване на договор с класирания на първо място енергиен одитор 4. Провеждане на енергийно обследване в "ЗИЕСТО" АД и изготвяне на доклад от енергийния одитор , Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 10 000.00
  • Activity: Публичност и визуализация: Като част от дейността ще бъдат изработени стикери за визуализация на оборудването по проекта и табела на проекта. Стъпките за реализация на дейността са: 1. Сключване на договор за външен изпълнител за изработка на стикери за визуализация на оборудването по проекта и табела на проекта Предвиждаме изработката на 20 визуализиращи стикери и 1 брой табела съгласно указанията за визуализация., Contracted Amount: 510.00 , Reported Amount: 490.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DNV GL Bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 5 355.00 , Reported Amount**: 5 950.00
  • Contractor: ET PROFIHOBBY - SVETLANA MITEVA, Contracted Amount*: 284 104.80 , Reported Amount**: 405 864.00
  • Contractor: Largo City OOD, Contracted Amount*: 441.00 , Reported Amount**: 490.00
  • Contractor: Baltov Consult EOOD, Contracted Amount*: 5 400.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: EFEKT CONSULT OOD, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 10 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Energy audits performed, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 GHG reduction, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 91.76 , Reached amount: 91.76
Indicator 5 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 6 Expected energy savings in enterprises as a result of completed projects, Measure Unit: MWh/y, Base Value: 0.00 , Target amount: 112.04 , Reached amount: 112.04

Financial Information

Total Project cost 428 831.00 BGN
Grant 304 763.70 BGN
Self amount 124 067.30 BGN
Total actual amounts paid 304 300.80 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на Шприц машина тип 1, Шприц машина тип 2, Бластавтомат и ЦПУ фреза по проект BG16RFOP002-3.001-0522 "Повишаване на енергийната ефективност на "Зиесто" АД", финансиран по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020” , по 3 обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на Шприц машина тип 1 и Шприц машина тип 2; Обособена позиция № 2: „Доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на Бластавтомат”; Обособена позиция № 3: „Доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на ЦПУ фреза. , Estimated Amount: 405 921.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на шприц машина тип 1 и шприц машина тип 2
    Contractor: ET PROFIHOBBY - SVETLANA MITEVA
    Contract total funded value: 90 358.80
  • Differentiated position 2: Доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на бластавтомат
    Contractor: ET PROFIHOBBY - SVETLANA MITEVA
    Contract total funded value: 35 910.00
  • Differentiated position 3: Доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на ЦПУ фреза
    Contractor: ET PROFIHOBBY - SVETLANA MITEVA
    Contract total funded value: 157 836.00
Procedure 2 Subject to due process: Извършване на енергиен одит в "ЗИЕСТО " АД по образец ("обследване за енергийна ефективност") от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност, Estimated Amount: 20 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Консултантски услуги за сертифициране на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на БДС EN ISO 50001 в "ЗИЕСТО" АД по проект BG16RFOP002-3.001-0522 "Повишаване на енергийната ефективност на "Зиесто" АД", финансиран по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, Estimated Amount: 6 200.00
Procedure 4 Subject to due process: Консултантски услуги за въвеждане на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на БДС EN ISO 50001 в "ЗИЕСТО" АД по проект BG16RFOP002-3.001-0522 "Повишаване на енергийната ефективност на "Зиесто" АД", финансиран по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, Estimated Amount: 6 200.00
Procedure 5 Subject to due process: Публичност и визуализация по проект BG16RFOP002-3.001-0522 "Повишаване на енергийната ефективност на "Зиесто" АД", финансиран по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, Estimated Amount: 510.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN