Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0546-C01
Project Name EMPLOYMENT AT "TSULYA"
Beneficiary 201566672 TSULYA EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.08.2016
Start Date 17.08.2016
End Date 16.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Монтана

Description

Brief description
Общата цел на проекта е: Създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица от община Монтана. 
Специфичните цели са: 
1/ Оборудване на работни места и осигуряване на заетост във фирма  "ЦУЛЯ" ЕООД на 14 безработни/неактивни  лица от община Монтана;
 2/ Предоставяне на обучение за придобиване на нова професионална квалификация на лицата, включени в заетост в рамките на проекта. 
3/ Запазване на минимум 7 работни места за срок от най-малко 12 месеца след приключване на проекта.
Activities
  • Activity: Организиране и провеждане на процедурите за възлагане на поръчки за външни услуги/доставки : Целта на тази дейност е да бъдат избрани изпълнители на дейности, за които това е предвидено, и да се сключат договори с тях. Дейността е от ключово значение за по-нататъшната успешна реализация на останалите дейности по проекта. Възлагането на дейности на изпълнители ще стане по правилата на договаряне на ПМС 118/20.02.2014 г. Тази дейност ще бъде изпълнена преди всички останали, за да се осигури ресурсното им обезпечаване. Етапи на изпълнение: 1/ Разработване на План за външно възлагане и съгласуването му с УО. Тази дейност ще започне веднага след подписването на договора за предоставяне на БФП и стартиране изпълнението на дейностите по проекта. 2/ Подготовка на документация за избор на изпълнител, съгласно изискванията на ПМС 118/20.05.2014 г., а именно процедура „Избор с публична покана“. 3/ Избор на изпълнител – на този етап ще бъде проведена процедура „Избор с публична покана“. Процедурата ще бъде предоставена за публикуване на УО. След изтичане на срока за събиране на оферти от потенциални кандидати, ще се пристъпи към оценка на постъпилите оферти от оценители, назначени със заповед на Управителя на дружеството. Протоколът, изготвен от оценителите, както и всички съпътстващи го документи, ще бъдат подадени за контрол и одобрение към УО. 4/ Сключване на договори с избраните изпълнители – след получаване на одобрение от УО на проведената процедура за избор на изпълнител чрез публикуване на публична покана по реда на ПМС 118/20.05.2014, ще бъдат уведомени неуспелите кандидати, а на класираните на първо място кандидати ще бъде изпратена покана за сключване на договор, в която ще бъдат изброени необходимите за предоставяне документи за сключване на договор. Договорите за изпълнение с класираните на първо място кандидати ще бъдат сключени непосредствено след получаване на одобрение от страна на УО., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Подбор на представители на целевата група за включване в проекта: Целта на тази дейност е да се подберат 14 безработни/неактивни лица за включване в проекта, според профила на целевите групи. Тя е много съществена и в голяма степен определя успешното реализиране на последващите дейности. Образователното равнище, квалификацията, професионалния опит и личностните качества на включените в проекта лица ще бъдат от съществено значение за постигането на максимален ефект от обученията и за оптималната реализация на наетите във фирмата лица. Етапи на изпълнение: 1/ Съставяне на профил за предвидената длъжност, за която ще се извършва подбора. В профила ще се определят образователното равнище, квалификацията и други изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите. 2/ Разпространяване на информация за проекта чрез медиите, с цел да се информират потенциалните кандидати 3/ Подаване на заявка в ДБТ Монтана за набиране на кандидати за включване в проекта 4/ Провеждане на индивидуални интервюта с кандидатите и класиране 5/ Сключване на трудови договори с избраните кандидати, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да бъдат оборудвани новите работни места с необходимата строителна техника, за да се създадат условия за работа на новонаетите работници. Ще бъде закупено професионално оборудване за бояджийски работи: 1. Скеле фасадно - 400 кв. м - 20 000 лв. 2. Мобилно скеле /за вътрешни ремонти/ 14 м височина - 6000 лв. 3. Двураменни стълби 5 бр. х 200 = 1000 лв. 4. Трираменни стълби 5 бр. х 600 = 3000 лв. 5. Стълби система "Multimatic" - 5 бр. х 380 = 1900 лв. 6. Ъглошлайфи 230 мм - 5 бр. х 640 = 3200 лв. 7. Ъглошлайфи 125 мм. 5 бр. х 300 = 1500 лв. 8. Генератор монофазен 10 kW - 4300 лв. 9. Бояджийска машина 1 бр. - 7000 лв. 10. Машина за вътрешна мазилка - 1 бр. - 14000 лв. Общо разходи за закупуване на оборудване: 61 900 лв. Оборудването по позиции от 1 до 5 - скелета и стълби - е необходимо за извършване на бояджийски и други ремонтни работи на височина и ще се използва от всичките новонаети работници. Към момента фирмата не разполага с достатъчно голямо скеле и при необходимост взема под наем от други фирми. Първото от двете скелета (поз. 1) е предназначено за външни ремонти, второто (поз. 2) - за вътрешни ремонти, и по-специално за ремонти на кубета и камбанарии. Избрани са леки и разглобяеми скелета, които да може да се транспортират до труднодостъпни обекти в планински райони. Трите вида стълби (поз. от 3 до 5) са с различно предназначение, различен работен обхват и за различни конфигурации на помещенията, в които се работи. Двураменната е ауминиева стълба от две части (две рамена) с практична тройна функция: може да се използва като подпираща се, изтегляща се или стояща стълба. Трираменната стълба е от три части и е за разностранна употреба: може да се използва като подпираща се, стояща и изтегляща се стълба. Третото рамо може да се изтегля за увеличаване на височината. То може да се използва и самостоятелно. Стълбите "Multimatic" се разгъват и могат да придобиват "П" - образна форма - работникът може да ходи по хоризонталното рамо. Използват се предимно при боядисване на тавани и сводове. Поз. 6 и 7 - ъглошлайфи с два различни размера на диска. Освен за рязане те ще се използват за циклене на различни повърхности - мазилка, камък, дърво. С такъв ъглошлайф се полира и мазилката, върху която ще се изписват икони. Генераторът (поз. 8) е предназначен за електрическо захранване на машини на строителната площадка. Без такъв генератор е невъзможно да се извършват ремонтни и възстановителни работи в отдалечени обекти, до които няма електрическо захранване. Бояджийската машина (поз. 9) ще се използва за разнообразни бояджийски работи - с бои на варова основа, латекс и др. Машината за вътрешна мазилка (поз. 10) е необходима при ремонт на вътрешни стени - за полагане на мазилка, което предшества бояджийските работи. Доставката на оборудването ще бъде възложена на изпълнител, избран по реда на ПМС 118/20.02.2014 г. Цените на оборудването, което се предвижда да бъде закупено, са определени на база на оферти на потенциални доставчици. , Contracted Amount: 61 900.00 , Reported Amount: 61 900.00
  • Activity: Наемане на безработни/неактивни лица за период от 12 месеца: Понастоящем в "Цуля" ЕООД работят 6 наети лица. Фирмата е единствената на територията на Видинска Митрополия (област Монтана и област Видин) със специализация в строителни ремонти на храмове, църкви и манастири, възложител на които е Видинската митрополия. Сред извършваните ремонтни дейности преобладават ремонтите на покриви и фасади. Търсенето на услугите на фирмата непрекъснато расте, а малобройният персонал не успява да отговори на заявките за този вид специализирани ремонти. Целта на тази дейност е да се отговори на нарастващата потребност във фирмата от по-голям брой работници, като се наемат 14 нови работници - безработни и/или неактивни лица от град Монтана и близките села за период от 12 месеца. Те ще бъдат назначени на длъжността "Бояджия на сгради" (код по НКП 71311001), тъй като това е най-трудоемката дейност. За да придобият нужните знания, умения и сръчности за тази длъжност, след назначаването им новонаетите работници ще преминат обучение за придобиване на съответната професионална квалификация. След приключване на обучението новонаетите лица ще имат възможност да трупат практически опит и да се усъвършенстват в професията в реални работни условия. Те ще бъдат разпределяни на обектите, договорирани за ремонт от "Цуля" ЕООД. Към новите работници ще бъдат прикрепени стари и опитни работници, които ще изпълняват ролята на наставници - ще им помагат да усвояват новата професия и да се адаптират към условията във фирмата. По такъв начин работодателят цели да създаде оптимални условия за новонаетите работници плавно и без сътресения да навлязат в професията и да привикнат към работния колектив и към изискванията на работното място. Етапи в изпълнението на дейността: 1/ Сключване на трудови договори с избраните лица; 2/ Обучение на новоназначените работници по професията "Строител" през първите 4 месеца от заетостта; 3/ Поддържане на заетостта на наетите лица за период от 12 месеца. , Contracted Amount: 107 294.40 , Reported Amount: 103 543.89
  • Activity: Предоставяне на професионално обучение на наетите по проекта лица: В рамките на тази дейност ще бъде предоставено обучение на наетите по проекта лица за придобиване на втора степен на професионална квалификация по професията "Строител"- код 582030, специалност "Бояджийски работи" - код 5820309. Обучението ще бъде възложено на изпълнител - обучителна организация, която притежава лиценз за обучение по тази специалност. Хорариум на обучението: 662 учебни часа (по 45 мин.), от които теория - 200 уч. часа, практика - 462 уч. часа, плюс допълнително 2 ч. за държавен изпит по теория на професията и 6 ч. държавен изпит по практика на професията. Брой на обучаваните лица: 14 Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация. Етапи в изпълнението на дейността: 1/ Подготовка на обучението - сключване на договор с обучителната организация, уточняване на параметрите на обучението и подготовка на помещение, материали и консумативи 2/ Провеждане на теоретическото и практическото обучение 3/ Провеждане на държавните заключителни изпити по теория и практика на професията и връчване на документи за придобитата професионална квалификация, Contracted Amount: 16 800.00 , Reported Amount: 16 800.00
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Целта на тази дейност е да се популяризира проекта сред обществеността и да се осигури визуализацията на подкрепата от ЕСФ и ОП „РЧР“. Включените тук дейности са в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В самотo начало на проекта ще бъде направена една публикация в местен вестник. Целта е да се информира обществеността за стартирането на проекта, за неговите цели и резултати и да се привлече вниманието на целевите групи (потенциалните участници в проекта). Втора публикация ще се направи в края на проекта - за популяризиране на постигнатите резултати. Ще бъде изработена и разпространена информационна дипляна за проекта – формат А4, пълноцветен двустранен печат, тройно прегъната, в тираж 500 бр. Дипляната ще се разпространява сред целевите групи, заинтересованите страни, гражданите. На входа на фирмата ще бъде поставена информационна табела формат А2 - с упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС и схемата за предоставяне на безвъзмездна помощ. Във всички печатни документи и материали по проекта - свидетелствата за професионална квалификация, покани, съобщения за медиите, публикации, присъствени списъци и др. ще се посочва, че финансиращата оперативна програма се осъществява с подкрепата на ЕСФ, ще се упоменава името на проекта и на ОП "РЧР". Върху закупеното по проекта оборудване ще бъдат поставени стикери, обозначаващи финансовата помощ от ЕСФ. В края на проекта ще се организира една пресконференция за местните медии с участието на заинтересованите страни и представители на целевите групи - за информиране на обществеността за постигнатите резултати и въздействието върху целевите групи. Етапи на изпълнение на дейността: 1/ Дейности в началото на проекта: публикация, изработване на информационна дипляна, поставяне на информационна табела 2/ Дейности в хода на проекта: разпространяване на информационни дипляни, обозначаване на документите по проекта със съответните идентифициращи елемнти на помощта от ЕС, обозначаване на закупеното по проекта оборудване 3/ Дейности в края на проекта: заключителна пресконференция, публикация., Contracted Amount: 1 900.00 , Reported Amount: 1 699.00
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се осигури плавно и безпроблемно изпълнение на проектните дейности, вътрешното наблюдение и оценка, както и изготвянето и съхранението на изискваната проектна документация. След стартирането на проекта ще бъде сформиран екип за управление, който ще осигури точното и качествено изпълнение на проектните дейности. Екипът ще се състои от двама човека: 1/ Ръководител Отговорности: - Изготвя детайлен график на дейностите - Текущо планира и следи за спазването на плана за действие; - Предприема корективни мерки при евентуално възникване на проблеми при изпълнение на плана за действие. - Осъществява комуникация и координира взаимоотношенията с всички заинтересовани страни и с целевите групи; - Осъществява комуникация с Управляващия орган и с Дирекция „Бюро по труда“ ; - Изготвя и своевременно внася отчетите за изпълнението на проекта - технически и финансови; - Изготвя, разпространява, събира и анализира анкетите за обратна връзка за обучаемите и отчетите на преподавателите; - Организира и изпълнява дейностите за информиране и публичност, осъществява връзки с медиите; - Разпространява необходимата информация до всички участници в проекта; - Води и съхранява проектната документация. 2/ Счетоводител Отговорности: - Осчетоводява разходите, направени по проекта; - Спазва и контролира изпълнението на бюджета; - Осигурява своевременно актуална информация за Ръководителя на проекта за наличните ресурси и предстоящите разходи; - Осъществява комуникация с договарящия орган относно финансовите въпроси по изпълнението на проекта; - Подготвя и представя за одобрение на Ръководителя на проекта финансовите отчети и съответните съпътстващи документи. Ще бъде изготвен детайлен времеви график за дейностите. Екипът ще се събира на ежемесечни работни срещи, за да да прави периодична оценка на изпълнението на работната програма и да осъществява текущ мониторинг на дейностите. Ще осигурява обратна връзка от заетите лица, обучаемите, преподавателите, изпълнителите и ще предприема корективни мерки, ако това се налага. Екипът ще се ангажира изцяло с изготвянето на отчетната документация и с внасянето на искания за междинни и окончателно плащания. Етапи в изпълнението на дейността: 1/ Сключване на договори с членовете на екипа за управление на проекта; 2/ Изготвяне на детайлен времеви график за дейностите. 3/ Текущи дейности: Ежемесечни работни срещи на екипа, изготвяне на периодични отчети, изготвяне на отчетна документация и внасяне на искания за междинни и окончателно плащания., Contracted Amount: 20 870.00 , Reported Amount: 19 575.27

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MEXICO-PE-PETAR YORDANOV ET, Contracted Amount*: 16 800.00 , Reported Amount**: 16 800.00
  • Contractor: PUBLISHING COOPERATION "SLOVO PLUS", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 580.00
  • Contractor: CHRIS PRINTING LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 520.00
  • Contractor: MEDIA GROUP 2014 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 599.00
  • Contractor: PLASTO EOOD, Contracted Amount*: 21 000.00 , Reported Amount**: 21 000.00
  • Contractor: VOINISHKI OOD, Contracted Amount*: 40 900.00 , Reported Amount**: 40 900.00
  • Contractor: DANIELA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 14.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 14.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 13.00

Financial Information

Total Project cost 208 764.40 BGN
Grant 208 764.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 203 268.57 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дейности за информиране и публичност – изработване на печатни информационни материали, Estimated Amount: 700.00
  • Differentiated position 1: Дейности за информиране и публичност – изработване на печатни информационни материали
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Дейности за информиране и публичност – организиране на пресконференция, Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Дейности за информиране и публичност – организиране на пресконференция
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Дейности за информиране и публичност – публикации, Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Дейности за информиране и публичност – публикации
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на строително оборудване, Estimated Amount: 61 900.00
  • Differentiated position 1: Доставка на скелета и стълби
    Contractor: VOINISHKI OOD
    Contract total funded value: 31 900.00
  • Differentiated position 2: Доставка на електрически машини
    Contractor: VOINISHKI OOD
    Contract total funded value: 9 000.00
  • Differentiated position 3: Доставка на бояджийска и мазаческа техника
    Contractor: PLASTO EOOD
    Contract total funded value: 21 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация, Estimated Amount: 16 800.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация по професията "Строител", специалност "Бояджийски работи"
    Contractor: MEXICO-PE-PETAR YORDANOV ET
    Contract total funded value: 16 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN