Identification

UMIS Number BG16M1OP002-5.004-0005-C03
Project Name Implementation of activities for improvement of air quality in Sofia Municipality through the purchase and delivery of 52 electric buses and specialized equipment for them
Beneficiary 000696327 Sofia Municipality
Funding CF ==> Environment
Date of the Contract/Order 09.10.2019
Start Date 24.10.2019
End Date 29.05.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична

Description

Brief description
Проектът включва доставка на 52 броя нови електрически автобуси и специализирано оборудване за тях. В рамките на проекта с цел осигуряване на нормална експлоатация на превозните средства и устойчивост на проекта са включени следните основни дейности : 
•	повишаване на електрическите мощности, прокарване на трасе, изграждане на нови трафопостове и присъединяване към електроразпределителна мрежа
•	изграждане на навеси за зарядните станции и електрическите автобуси.
Проектът ще се изпълнява на територията на Столична община, като закупените електробуси ще се експлоатират от "Столичен автотранспорт" ЕАД по съществуващи автобусни линии и по новооткрити линии с довеждаща функция към системата на метрото и трамвайната мрежа.
Activities
  • Activity: Подготовка на проектното предложение: Дейността включва изготвяне на проектно предложение, съгласно изискванията на Насоките за кандидатстване по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG16M1OP002-5.004. В рамките на възлагането се извършват следните основни дейности и услуги: - Идентифициране и описание на основните дейности, които да залегнат в проектното предложение - Изработване на бюджет - Изготвяне на прогнозен график за провеждане и възлагане на обществени поръчки - Изчисление и описание на индикатори за изпълнение на проекта - Консултации в процеса на оценка и одобрение на проектното предложение - допълнителна информация за оценка на проектното предложение и др., Contracted Amount: 10 200.00 , Reported Amount: 10 200.00
  • Activity: Изготвяне на Анализ на разходите и ползите: Анализът разходи-ползи (АРП) е изготвен в съответствие с методологията, заложена в Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/207 на Комисията и насоките за кандидатстване по процедура № BG16M1OP002-5.004 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух“ по приоритетна ос 5 „Подобряване качеството на атмосферния въздух” на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.” и е в следния обхват: (1) Представяне на контекста (2) Определяне на целите (3) Идентификация на проекта (4) Анализ на търсенето и на вариантите (5) Финансов анализ (6) Оценка на риска При изготвянето на анализа е съблюдавана следната нормативна рамка: • Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета (Регламент (ЕС) № 1303/2013) • Регламент за изпълнение на Комисията (ЕС) № 2015/207 от 20 януари 2015 г. за определяне на подробни правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образците за доклад за напредъка, представяне на информация относно голям проект, съвместен план за действие, доклади за изпълнението по цел „Инвестиции за растеж и работни места“, декларация за управлението, одитна стратегия, одитно становище и годишен контролен доклад, както и методология за анализ на разходите и ползите и в съответствие с Регламент (ЕС) № 1299/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образеца на доклади за изпълнението по цел „Европейско териториално сътрудничество“ • Делегиран Регламент (ЕС) № 480/2014 на Комисията от 3 март 2014 година за допълнение на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство; • Указанията за подготовка на Анализ на разходите и ползите за инвестиционни проекти – инструмент за икономическа оценка на Кохезионната политика за периода 2014-2020 г.; • Всички актуални национални методически указания., Contracted Amount: 35 940.00 , Reported Amount: 35 940.00
  • Activity: Доставка на 52 броя нови електрически автобуси и специализирано оборудване за тях: Поддейност 1 Доставка на 52 броя нови електрически автобуси и специализирано оборудване за тях На 09.09.2019 г. е обявена обществена поръчка чрез открита процедура със следните обособени позиции: ОП 1: Доставка на 30 бр. електрически автобуси с дължина от 5.5-7.5 м. и допълнително оборудване към тях - Зарядни станции - 30 бр. единични с минимална мощност 20 kWили 15 бр. двойни с минимална мощност 40 kW - изходен куплунг (към превозното средство), отговарящ на европейските стандарти. - Оборудване със софтуер и други специални/специализирани инструменти за автомобилната индустрия, необходими за обслужване, диагностика и ремонт на тяговия електродвигател; минимум по 1 брой от всеки - Оборудване, (например преносим компютър -лаптоп или еквивалентен специализиран уред) със софтуер и други специални/специализирани инструменти за автомобилната индустрия, необходими за обслужването и ремонта на високоволтовата система и тяговата батерия; минимум по 1 брой от всеки - Оборудване за диагностика и ремонт на нисковолтовите електрически системи, в рамките на регламентираните от производителя - минимум 1 брой - Оборудване за диагностика и ремонт на пневматичните системи в рамките на регламентираните от производителя - минимум 1 брой Обявените обществени поръчки са прекратени с Решение № РД 09-319/16.12.2019 и Решение № РД 09-254/18.09.2020 на изпълнителния директор на „Столичен автотранспорт” ЕАД. ОП 2: Доставка на 22 бр. електрически автобуси с дължина от 7.6-9.6 м. и допълнително оборудване към тях: - Зарядни станции - 22 бр. единични с минимална мощност 40 kW или 11 бр. двойни с минимална мощност 80 kW - изходен куплунг (към превозното средство), отговарящ на европейските стандарти. - Оборудване със софтуер и други специални/специализирани инструменти за автомобилната индустрия, необходими за обслужване, диагностика и ремонт на тяговия електродвигател; минимум по 1 брой от всеки - Оборудване, (например преносим компютър -лаптоп или еквивалентен специализиран уред) със софтуер и други специални/специализирани инструменти за автомобилната индустрия, необходими за обслужването и ремонта на високоволтовата система и тяговата батерия; минимум по 1брой от всеки - Оборудване за диагностика и ремонт на нисковолтовите електрически системи, в рамките на регламентираните от производителя - минимум 1 брой - Оборудване за диагностика и ремонт на пневматичните системи в рамките на регламентираните от производителя - минимум 1 брой Предвид съществуването на интелигентна електронна система със специфичен протокол за обмен на информация между зарядната станция и конкретния модел електробус, зарядните станции могат да бъдат използвани само за зареждане на конкретните електробуси и няма да могат да се използват за зареждане на електробуси, различни от доставените по проекта. Разработени са схеми на 3 нови довозващи линии, по които ще се движат част от новите електробуси: ж.к. "Овча купел", ж.к. "Люлин", ж.к. „Малинова долина“ и кв. „Хладилника". Към тези 30 електробуса се залага резервен флот от 5 нови електробуса. Предвижданията за останалите 17 електробуса са да бъдат пуснати по определени нисконатоварени линии от обществения транспорт, които към настоящия момент се обслужват от 12 метрови дизелови автобуси. Поддейност 2 Задължителни застраховки за първата година на експлоатация на електрическите автобуси Поддейност 2 обхваща част от задължителните застраховки за първата година на експлоатация на електрическите автобуси. Застраховките, които са част от настоящия проект, ще включват: Застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите, Застраховка „Злополука на пътниците“ в обществения транспорт и Застраховка на сухопътни превозни средства, без релсови превозни средства, покриваща всички рискове, вкл. и кражба – Каско за новите 52 броя електрически автобуси. Допълнителна информация за Дейност 3 е дадена в отделен документ в секция 12., Contracted Amount: 33 696 000.00 , Reported Amount: 24 862 536.07
  • Activity: Повишаване на електрическите мощности, присъединяване към електроразпределителна мрежа и изграждане на навеси за зарядните станции и електрическите автобуси: Дейност 4 се отнася към т. 13.1.4. „Дейности за оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства“ от Насоките за кандидатстване и включва две поддейности, описани по-долу. Поддейност 1 Повишаване на електрическите мощности, прокарване на трасе, изграждане на нови трафопостове и присъединяване към електроразпределителна мрежа (инженеринг) За всяко автобусно поделение инженерингът ще обхваща: 1. Изготвяне на работен проект в съответствие с действащата нормативна уредба за проектиране и Наредба № 4 /за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти/ - изграждане на МКТП, КЛ СрН, КЛ НН и КТП за захранване на нови зарядни станции за ел. автобуси и съгласуването му с необходимите инстанции ; 2. Изпълнение на предвидените в работния проект строително-монтажни дейности; 3. Осъществяване на авторски надзор; 4. Изпитвания и пускане в експлоатация, както и предаване на екзекутивната документация. По указания на ЧЕЗ ще се определят необходими мощности и трасета, дължини на изграждането им, ел. захранване на нови трафопостове МКТП, разкъртване на настилки, изкопи за нова тръбна мрежа за кабелни линии Ср.Н. и Н.Н., полагане на PVC тръби, полагане на бетон за замонолитване на тръбите, кабелни шахти, доставка и изтегляне на кабели Ср.Н. и Н.Н., обратен насип, зариване, възстановяване на настилки, кабелни глави, почистване, изпитания, фундаменти за МКТП, проби 72 ч. и др., съобразено с работните проекти. Поддейност 2 Изграждане на навеси за зарядните станции и електрическите автобуси (инженеринг) Поддейност 2 включва изготвянето на проектна документация за навеси в двете позеления Земляне и Малашевци съгласно Наредба №4/ 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за съответната фаза за проектиране. Проектирането и последващото изграждане е с цел спазване на изискванията за правилно съхранение, експлоатация и защита от неблагоприятни външни условия. Застроената площ на предвижданите навеси в двете поделения общо ще бъде приблизително 2000 м2, като проектното решение следва предостави конкретната площ, като е съобразено с броя на зарядни станции и броя автобуси, които ще се зареждат на тях, както и транспортната им схема и организация на разположение. Очаква се да бъдат изпълнени от стоманени носещи конструкции и колони, на които ще бъдат монтирани носещи греди. Светлата височина на покривната едноскатна конструкция ще бъде около 5-6 м. Покривните и стенните покрития се предвижда да бъдат от термопанели. Двете поддейности ще бъдат предмет на отделни обществени поръчки за инженеринг и ще включват проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР. Дейност 4 е директно свързана със закупуването на новите електробуси и зарядните станции към тях, като нейната реализация би допринесла за доброто стопанисване на активите и осигуряването на дълготрайност на направената инвестиция. В рамките на дейност 4 се предвижда и заплащане на всички необходими такси за различните етапи на реализацията, подготовката и съгласуването на работните проекти, съгласуване и издаване на становища от съответните експлоатационни дружества и инстанции , включително ЧЕЗ Разпределение, ПАБ СДВР, ДНСК и т.н. както и таксите при въвеждането на обектите в експлоатация, нанасяне в кадастър и др. Таксите са определени съгласно Тарифа 14 на МРРБ, утвърден ценоразпис за услуги и такси на ЧЕЗ, ПАБ СДВР и др. Изпълнението ще се осъществява от Екипа за управление на проекта. Допълнителна информация за Дейност 4 е дадена в отделен документ в секция 12., Contracted Amount: 2 002 260.00 , Reported Amount: 1 570 945.67
  • Activity: Строителен надзор: Дейността обхваща осъществяването на строителен надзор при изпълнение на СМР в рамките на дейност 4, включваща повишаване на електрическите мощности, прокарване на трасе, изграждане на нови трафопостове и присъединяване към електроразпределителна мрежа; изграждане на навеси за зарядните станции и електрическите автобуси. Предоставяната консултанска услуга по смисъла на чл. 166 и чл. 168 от Закона за устройство на територията ще обхваща следните основни групи задачи: технически контрол при проектирането и изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проекта; строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 166 и 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове; законосъобразно започване на строежа съгласно чл. 157 на ЗУТ, включително откриване на строителната площадка, подготовка и регистриране Заповедна книга и уведомяване всички специализирани контролни органи; контрол по спазването на изискванията на одобрените инвестиционни проекти и техническите спецификации в съответствие с чл. 169 на ЗУТ; контрол по спазването на условията за безопасност на труда и пожаробезопасност; координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация и управление на изпълнението на строежа; дейност на координатор по безопасност и здраве в етапа на СМР; контрол на влаганите строителни продукти и на извършените СМР; строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове, съобразно с чл. 168. ал. 7 от ЗУТ; съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация по по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; изготвяне на технически паспорт за строежа, съгласно чл. 176 а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15); контрол върху геодезическото заснемане на обекта и отразяване на резултата от заснемането в кадастралната карта, изготвяне на документация за издаване на Удостоверения за изпълнено задължение по Закона за кадастъра и имотния регистър и съдействие на Възложителя за получаване на разрешение за ползване съгласно чл. 177 от ЗУТ и др. Изготвянето на комплексни доклади за оценка за съответствие на инвестиционни проекти с основните изисквания към строежите във фаза „Работен проект“ ще включва проверка за съответствие с: ˗ Предвижданията на действащия ПУП; ˗ Правилата и нормативите за устройство на територията; ˗ Изискванията по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; ˗ Взаимната съгласуваност между частите на проекта; ˗ Пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; ˗ Изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива; ˗ Специфичните изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива. , Contracted Amount: 96 000.00 , Reported Amount: 47 280.00
  • Activity: Организация, управление, информация и комуникация съгласно чл. 55, ал. 1, т. 4 от ЗУСЕСИФ: Организацията и управлението на проекта е задължителна дейност, която ще продължи през целия период на проекта. За целта ще бъде създаден Екип за управление на проекта (ЕУП) от служители на кандидата и партньора, състоящ се от 10 члена: ръководител, кооординатор, юрист, финансист, експерт „подвижен състав“, експерт „СМР“, експерт „мониторинг и докладване”, специалист “контрол и съхранение на документацията”, експерт “тръжни процедури”, специалист “изпълнение на мерките за информация и комуникация”. ЕУП е пряко отговорно за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности през периода на физическо изпълнение. Разпределението на отговорностите между членовете на екипа е направено по начин, който гарантира разделение на функциите и надеждни механизми за контрол върху работата на екипа за управление и на изпълнителите на дейностите, възложени на външни изпълнители по проекта. Функциите и отговорностите на всеки член на екипа са описани по-долу в т. 9. Екип. Ръководителят на проекта контролира изпълнението на задачите съобразно разписаните функции на всеки експерт. Отчитането на работата ще се извършва отдолу нагоре – всички експерти в ЗУП са подчинени на ръководителя на проекта Изпълнението на мерките за информация и комуникация има за цел повишаване на информираността на гражданите на Столична община за ролята и приноса на ЕС, както и подобряване на общото разбиране и признаване сред населението на необходимостта и ползите от проекта. Дейността ще включва следното: - до два дни след подписване на АДБФП, Столична община и Столичен Автотранспорт ЕАД ще публикуват на своите интернет страници описание на проекта, вкл. цели и резултати и финансовия принос на Кохезионния фонд на ЕС и на българската държава чрез ОПОС 2014-2020 г. за реализацията на проекта. - Ще бъдат произведени плакати с информация за проекта, които ще се поставят на видно място в сградите на общината и партньора и при провеждане на публични събития по проекта. Плакатите ще съдържат задължителните елементи за визуализация, вкл. емблемата на ЕС, пълните наименования „Европейски съюз“ и „Кохезионен фонд“; общото лого за ЕСИФ за програмен период 2014-2020 г., логото и слогана на ОПОС 2014-2020 г., наименованието на проекта; общата стойност на проекта и размера на европейското и националното съфинансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - Ще се проведат публични събития за популяризиране на проекта – пресконференции, както и официални церемонии „първа копка“ и откриване на обектите. Публичните събития ще бъдат предварително анонсирани по подходящ начин. - Ще се подготви текст съобразно изискванията, указващ приноса на ЕС, който ще бъде поставян на всички изготвени писмени материали и документи по проекта - Ще бъдат поставени на видни места временни билбордове и постоянни обяснителни табели, както и информационни стикери на материалните активи и оборудването, закупени по проекта Дейността ще се изпълнява в съответствие с изискванията за задължителни мерки и за технически характеристики на материалите и продуктите, посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. Специалист “Изпълнение на мерките за информация и комуникация” от ЕУП ще осъществява контрол върху изпълнението на предвидените по проекта мерки по информация и комуникация. , Contracted Amount: 435 000.00 , Reported Amount: 321 255.67

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Stolichen Avtoransport EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: "INTKONS" LTD, Contracted Amount*: 39 400.00 , Reported Amount**: 47 280.00
  • Contractor: BUL INS, Contracted Amount*: 210 987.60 , Reported Amount**: 183 217.26
  • Contractor: BULAUTO BULGARIA AD, Contracted Amount*: 10 854 870.00 , Reported Amount**: 13 025 844.00
  • Contractor: "BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP", Contracted Amount*: 180 120.06 , Reported Amount**: 178 834.81
  • Contractor: INFRAPROJECT CONSULT LTD, Contracted Amount*: 38 450.00 , Reported Amount**: 46 140.00
  • Contractor: CHARIOT MOTORS AD, Contracted Amount*: 9 562 200.00 , Reported Amount**: 11 474 640.00
  • Contractor: geodet eood, Contracted Amount*: 37 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IVT DEVELOPMENT, Contracted Amount*: 1 638 885.36 , Reported Amount**: 1 563 101.49
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Quantity of PM, Measure Unit: т/год., Base Value: 15.34 , Target amount: 12.31 , Reached amount: 4.06
Indicator 2 Population benefitting from the measures to reduce PM10/NOx quantities, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 341 938.00 , Reached amount: 1 541 738.00
Indicator 3 Projects for lowering the quantities of PM10 and NOx, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Доставени екологични електрически превозни средства на обществения транспорт, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 52.00 , Reached amount: 52.00

Financial Information

Total Project cost 22 418 342.83 BGN
Grant 22 418 342.83 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 22 418 342.83 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 25 722.50 0.00 25 722.50 ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 25 722.50 0.00 25 722.50 ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 985.00 0.00 985.00 "ИНТКОНС" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "ИНТКОНС" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 940.00 0.00 940.00 ГЕОДЕТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 940.00 0.00 940.00 ГЕОДЕТ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на нови електрически автобуси и допълнително оборудване към тях по две обособени позиции", Estimated Amount: 27 600 000.00
  • Differentiated position 1: ОП 1: Доставка на 30 бр. нови електрически автобуси с дължина от 5.5-7.5 м. и допълнително оборудване към тях
    Contractor: BULAUTO BULGARIA AD
    Contract total funded value: 10 854 870.00
  • Differentiated position 2: ОП 2: Доставка на 22 бр. нови електрически автобуси с дължина от 7.6 - 9.6 м. и допълнително оборудване към тях
    Contractor: CHARIOT MOTORS AD
    Contract total funded value: 9 562 200.00
Procedure 2 Subject to due process: "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: Изграждане на навес над зарядни стации и места за зареждане на електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Земляне и Автобусно поделение Малашевци", по две обособени позиции, Estimated Amount: 1 030 000.00
  • Differentiated position 1: "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: Изграждане на навес над зарядни стации и места за зареждане на електрически автобуси на територията на АП Земляне"
    Contractor: IVT DEVELOPMENT
    Contract total funded value: 514 450.00
  • Differentiated position 2: "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: Изграждане на навес над зарядни стации и места за зареждане на електрически автобуси на територията на АП Малашевци"
    Contractor: IVT DEVELOPMENT
    Contract total funded value: 514 450.00
Procedure 3 Subject to due process: "Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии CpH, кабелни линии HH и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Земляне и Автобусно поделение Малашевци по две обособени позиции", Estimated Amount: 610 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – „Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Земляне“
    Contractor: IVT DEVELOPMENT
    Contract total funded value: 304 999.11
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 – „Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Малашевци“
    Contractor: IVT DEVELOPMENT
    Contract total funded value: 304 986.25
Procedure 4 Subject to due process: „Изготвяне на комплексен доклад за оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор при изпълнение на „Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Земляне и Автобусно поделение Малашевци“, по две обособени позиции , Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: за Обособена позиция № 1 - Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствие и упражняване на строителен надзор при изпълнение на „Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Земляне
    Contractor: geodet eood
    Contract total funded value: 18 800.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 - Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствие и упражняване на строителен надзор при изпълнение на „Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Малашевци“
    Contractor: geodet eood
    Contract total funded value: 18 800.00
Procedure 5 Subject to due process: „Предоставяне на услуги по застраховане на имуществените и неимуществените интереси на "Столичен автотранспорт" ЕАД, за нови електрически единични автобуси и допълнително оборудване към тях по две обособени позиции”, Estimated Amount: 480 000.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на услуги по застраховане на имуществените и неимуществените интереси на "Столичен автотранспорт" ЕАД, за нови електрически единични автобуси по две обособени позиции” в частта по Обособена позиция № 1: "Предоставяне на услуги по застраховане на 30 бр. нови електрически единични автобуси с дължина от 5.5-7.5 м. и допълнително оборудване към тях",
    Contractor: BUL INS
    Contract total funded value: 210 987.60
  • Differentiated position 2: „Предоставяне на услуги по застраховане на имуществените и неимуществените интереси на "Столичен автотранспорт" ЕАД, за нови електрически единични автобуси по две обособени позиции” в частта по Обособена позиция № 2: "Предоставяне науслуги по застраховане на 22 бр. нови електрически единични автобуси с дължина от 7.6-9.6 м. и допълнително оборудване към тях",
    Contractor: "BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP"
    Contract total funded value: 180 120.06
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на консултантски услуги във връзка с подготовка на АРП на Столична Община в партньорство със "Столичен Автотранспорт" ЕАД по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16M1OP002-5.004 "Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух" по Приоритетна ос 5 "Подобряване качеството на атмосферния въздух" на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020г.", Estimated Amount: 29 950.00
  • Differentiated position 1: Извършване на консултантски услуги във връзка с подготовка на АРП на Столична Община в партньорство със "Столичен Автотранспорт" ЕАД по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16M1OP002-5.004 "Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух" по Приоритетна ос 5 "Подобряване качеството на атмосферния въздух" на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020г."
    Contractor: INFRAPROJECT CONSULT LTD
    Contract total funded value: 29 950.00
Procedure 7 Subject to due process: Изготвяне на комплексен доклад за оценка за съответветствие и упражняване на строителен надзор при изпълнение на "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: Изграждане на навес над зарядни стации и места за зареждане на електрически автобуси на територията на АП Земляне и АПМалашевци" по две обособени позиции , Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на компл.доклад за оценка за съответствие и упраж.на строит.надзор при изпълнение на„Инженеринг-проектиране, авторски н-р и извършв.на СМР за изграж.на навес над зарядни станции в АП Земляне
    Contractor: "INTKONS" LTD
    Contract total funded value: 19 700.00
  • Differentiated position 2: Изготвяне на компл.доклад за оценка за съответ.и упраж.на строит.надзор при изпъл-е на„Инженеринг-проектиране, авторски н-р и извършване на СМР за изгражд.на навес над зарядни станции в АП Малашевци
    Contractor: "INTKONS" LTD
    Contract total funded value: 19 700.00
Procedure 8 Subject to due process: Изготвяне на три проектни предложения за кандидатстване на Столична Община в партньорство със "Столичен автотранспорт" ЕАД и "Столичен електротранспорт" ЕАД по процедура за директно представяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16M1OP002-5.004 "Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух" по приоритетна ос 5 "Подобряване качеството на атмосферния въздух" на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020г.", Estimated Amount: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN