Identification

UMIS Number BG16M1OP001-5.001-0016-C02
Project Name Improvment of the material and technical conditions of Coordination of Programmes and Projects Directorate by performing reconstruction and equipment of the IV-th floor of MTITC building, 6 Gurko Street for the needs of Coordination of Programmes and Projects Directorate Managing Authority of Operational Programme "Transport and Transport infrastructure 2014-2020"
Beneficiary 000695388 Ministry of Transport, Information Technology and Communications
Funding ERDF ==> Transport and Transport Infrastructure
Date of the Contract/Order 25.07.2017
Start Date 25.07.2017
End Date 05.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът осигурява финансов ресурс за изпълнението на дейности за подобряване на материално-техническата база на УО на ОПТТИ чрез преустройство и оборудване на ІV-ти етаж в сградата на МТИТС, ул. „Гурко” № 6. Той е насочен директно към подпомагане служителите на Управляващия орган, като бенефициент на ОПТТИ, ангажирани с процесите на подготовката и реализацията на проектите, финансирани със средства на ЕС.  В резултат на изпълнението на дейностите по проекта се обособяват работни помещения за служителите от дирекция КПП -  Управляващ орган по ОПТТИ, с ефективно разпределение на пространството, осигуряващо предпоставки за по-високо качество на извършваните административни дейности, изпълнявани от дирекцията. 
За ремонтираните и преустроени помещения по проекта се доставя офис обзавеждане, бяла техника, аксесоари към офис обзавеждането.
В обхвата на проекта е осигуряването на мрежова свързаност, чрез която служителите от УО имат възможност да използват всички мрежови и информационни услуги в МТИТС, както и осигуряване на свързаност със стационарната телефония на министерството. В резултат на реализацията на проекта се осигуряват съвременни и комфортни материално-технически условия за работа на служителите от УО на ОПТТИ, подобрява се качеството на работната среда, изразяващо се в ефикасно разпределение на площите с достатъчно пространство за работа на служителите, за провеждане на работни срещи, семинари и т.н. 
Настоящият проект е дефиниран след разглеждане на доклад с анализ на 4 варианта за предоставяне на помещения за нуждите на УО на ОПТТИ: 1) Ремонт на помещения, собственост на МТИТС; 2) Наем на помещения; 3) Закупуване на сграда и 4) Изграждане на нова сграда. Одобрен е вариант 1 и е изготвен работния проект за преустройството на ІV-ти етаж в сградата на МТИТС на  ул. „Гурко” № 6. Работното проектирано е изпълнено по проект,  финансиран от ОПТ.
Проектът стартира през м. юни 2016г.
Activities
  • Activity: Ремонтни строително-монтажни работи (РСМР): РСМР се изпълняват на два етапа. Първи етап стартира на 28.08.2016г. (датата на подписване на протокол Обр.2 по Наредба 3/2003г.) и е с продължителност 190 дни. Втори етап е с продължителност 170 дни, считано от датата на откриване на строителната площадка (датата на подписване на протокол Обр.2 за етап 2) и ще стартира след приключване на дейностите по първи етап. І-вият етап включва преустройство на бивш стол, прилежащите към него кухненски и складови площи и използваема тераса. Общата застроена площ е 1225,40 кв.м., определена с РМС № 177/24.11.2011г. ІІ-рият етап включва преустройство на офиси, заети от служители на МТИТС, разположени към ул. „Ген. Гурко” и ул. „Дякон Игнатий”, на база на РМС №643/26.07.2012г. и РМС № 177/08.03.2013г. Общата застроена площ е 772,40 кв.м. Договорът за строителство е подписан на 17.06.2016г., като ремонтните дейности стартират на 28.08.2016г. Те ще приключат м. октомври 2017 г. Заплащането на всички необходими административни и съгласувателни такси е в обхвата на дейността Ремонтни строително-монтажни работи (РСМР), Contracted Amount: 1 709 402.69 , Reported Amount: 3 771 290.51
  • Activity: Надзор над ремонтно-строителните работи, в т.ч. строителен и авторски надзор.: Строителният надзор над ремонтно-строителните работи се изпълнява съгласно чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), като включва и дейности, свързани с контрола на количествата, качеството, съответствието и ценообразуването на изпълняваните РСМР, функции по координиране на безопасността на строителния процес и здравето на лицата, заангажирани с него, и изготвяне на техническия паспорт на обекта. Авторският надзор включва надзор за точното изпълнение и спазване на проектната документация и по специално: контрол на строителната площадка във връзка с качеството на РСМР и стриктното спазване на проекта; консултации на строителната площадка при изпълнение на обекта; извършване на допустими от закона промени в проекта чрез отразяване в екзекутивните чертежи, необходимостта от които е възникнала по време на изпълнението; участия в срещи и заседания , свързани с реализацията на обекта; участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. РСМР стартираха на 28.08.2016г. и ще приключват м. октомври 2017г. Предвид факта, че договорите за строителен и авторски надзор приключват с подписване на Акт Обр.16, продължителността на дейност 2 е предвидена до м.април 2018г. , Contracted Amount: 38 392.43 , Reported Amount: 75 049.84
  • Activity: Доставка, инсталация, конфигуриране и пускане в експлоатация на мрежово оборудване за осъществяване на свързаност към основната структура на МТИТС : Дейността осъществява свързаност на 4-тия етаж на ул. Гурко №6 с компютърната мрежа на МТИТС с цел използване от УО на ОПТТИ на всички услуги, предоставяни от министерството чрез достъп до активна директория, мейл-сървър, файлов сървър, принт-сървър и др., както и осигуряване на достъп до интернет, в т.ч. безжичен (WiFi покритие). , Contracted Amount: 305 000.00 , Reported Amount: 345 945.60
  • Activity: Доставка, инсталация, настройки и въвеждане в експлоатация на „Изнесен капацитет“ за 96 цифрови/IP абонати и 4 аналогови линии, 65 телефонни апарата за нуждите на дирекция КПП: Предвид преместването на дирекция „Координация на програми и проекти“ - Управляващ орган на ОПТТИ - в сградата на ул. „Гурко“ 6 се осигурява телефонна свързаност на служителите от УО, както и запазване на съществуващите телефонни номера в дирекцията. Предвидени са средства за закупуване на 65 нови телефонни апарата., Contracted Amount: 76 600.00 , Reported Amount: 53 253.78
  • Activity: Доставка и монтаж на офис обзавеждане за обект „Преустройство на ІV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Гурко“ № 6 за нуждите на дирекция „КПП“, Управляващ орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 – 2020 г. и закупуване на аксесоари към обзавеждането на работните и санитарни помещения на УО на ОПТТИ.: 1. Доставка и монтаж на бюра, столове - работни , посетителски и др., шкафове, стелажи, заседателни маси и друга офис мебелировка, които са предвидени за обзавеждането на: 61 работни места за служители от УО на ОПТТИ, архивно помещение, многофункционални зали , многофункционални помещения като библиотека и читалня, кухня, и др. Бюрата са 4 вида с общ брой 79 бр.; контейнери на колела са два вида - 72 бр.; шкафовете - 112 бр. (9 вида) ; гардероби, - 28 бр.(2 вида) ; маси - 12 бр. (4 вида); стационарни стелажи - 31 бр. (5 вида); 1 модул стелаж и ръчно задвижване; столове - 231 бр. (4 вида); закачалки - 17 бр. (2 вида); фотьойли - 12 бр.; 1 комплект мека мебел. 2. За осигуряване на нормални работен процес и работна среда в преустроените и отремонтирани помещения е необходимо те да бъдат снабдени с аксесоари като щори, огледала, сешоари за ръце, четки за тоалетна, конзоли за тоалетна хартия и др. Предвидени са : 61 бр. щори с различни размери; 4 бр. огледала; 6 бр. сешоари за ръце; 11 бр. четки за тоалетна; 11 бр. конзоли за тоалетна хартия и др. , Contracted Amount: 611 103.52 , Reported Amount: 832 434.64
  • Activity: Закупуване на бяла техника за преустроените помещения на УО на ОПТТИ: Обособяването и оборудването на офис с кът за почивка е едно от условията за подобряване условията на работа на експертите от дирекция КПП, с цел запазване и повишаване на производителността на труда, предвид повишения обем работа на УО на ОПТТИ. Обзавеждането (мебелиране) на кухненския офис е в обхвата на дейност 5 - доставка и монтаж на офис обзавеждане. Обхватът на настоящата дейност се изразява в закупуване на ел. уреди - микровълнова печка, хладилник, кафе машина, съдомиялна машина, ел. кана, абсорбатор и др. - за мебелирания кухненски офис. , Contracted Amount: 10 501.36 , Reported Amount: 10 045.00
  • Activity: Дейности по информация и публичност: Мерките за информация и публичност по проекта са съгласно глава ІІ, чл. 115 от Регламент (ЕС) 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г.; приложение ХІІ „Информация и комуникация относно подкрепата от фондовете” към същия Регламент; Процедурния наръчник и Годишен план на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020”; Национална Комуникационна Стратегия, както и добрите практики в областта на публичните комуникации и рекламата. Те са заложени за изпълнение в договора за ремонтни строително-монтажни работи № Д-29/17.06.2016г. Мерките за информация и публичност включват: публикуване в заглавната страница на изпълнителя на банер, насочващ към страницата на УО на ОПТТИ; изработване и поставяне на 1 брой билборд (информационно табло) на строителната площадка и професионално заснемане на целия процес на ремонт на обекта по време на изпълнението на договора; след приключване на договора изработване и поставяне на 4 броя постоянни обяснителни табели на видимо място (една табела на IV-ти етаж и три на всеки вход на сградата), с подходящ размер . В табелата се посочват видът и наименованието на операцията (предмета на дейност) и елементите, съгласно Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Kомисията от 28 юли 2014 година., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: CNsys PLC, Contracted Amount*: 345 945.60 , Reported Amount**: 345 945.60
  • Contractor: BOLIADI LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 178.00
  • Contractor: LINDSTROM LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 856.24
  • Contractor: HOUSE MARKET BULGARIA EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 520.00
  • Contractor: DINIS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 553.20
  • Contractor: TEHOEVROPA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 195.00
  • Contractor: ARKA KONSULT LTD, Contracted Amount*: 22 550.92 , Reported Amount**: 31 519.84
  • Contractor: NATIONAL INSTITUTE FOR IMMEDIATE CULTURAL HERITAGE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 275.00
  • Contractor: ALL IN OFFICE LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 90.00
  • Contractor: AGENCY FOR GEODESY, CARTOGRAPHY AND CADASTRE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 25.00
  • Contractor: NASBO LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 962.00
  • Contractor: GLASMAN LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 965.40
  • Contractor: ART RARK LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 344.00
  • Contractor: CDS GROUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 800.00
  • Contractor: ELECTRICITY LTD, Contracted Amount*: 2 050 083.23 , Reported Amount**: 3 769 990.51
  • Contractor: GRAFIC DESIGN LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 644.40
  • Contractor: NET KOMS LTD, Contracted Amount*: 23 520.00 , Reported Amount**: 43 530.00
  • Contractor: AMO LTD, Contracted Amount*: 522 147.60 , Reported Amount**: 803 228.40
  • Contractor: ASAP LTD, Contracted Amount*: 30 709.38 , Reported Amount**: 30 709.38
  • Contractor: National Construction Control Directorate, Sofia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: TEKO LTD, Contracted Amount*: 22 544.40 , Reported Amount**: 22 544.40
  • Contractor: MAGNUM-D, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 245.00
  • Contractor: STROY REMONT CONSULT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 038.00
  • Contractor: RHENUS BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 115.00
  • Contractor: MAXIAM LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 745.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Доставено оборудване, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Доставено обзавеждане, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 733.00 , Reached amount: 830.00
Indicator 3 Извършени СМР - сгради/съоръжения/инфраструктура, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 998.00 , Reached amount: 1 998.00
Indicator 4 Доставени рекламни материали, Measure Unit: Брой, Base Value: 1.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 3 010 626.02 BGN
Grant 3 010 626.02 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 3 010 626.02 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка, инсталация, настройки и въвеждане в експлоатация на „Изнесен капацитет“ за 96 цифрови/IP абонати и 4 аналогови линии, 65 телефонни апарата за нуждите на дирекция КПП“ , Estimated Amount: 76 600.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 – „Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на „Изнесен капацитет“ за 96 цифрови/IP абонати и 4 аналогови линии, съвместим с надградената Siemens HiCom 300 IP телефонна централа, за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти“
    Contractor: TEKO LTD
    Contract total funded value: 22 544.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 3 – „Доставка, настройка и въвеждане в експлоатация на 65 нови IP телефонни апарата за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти“
    Contractor: ASAP LTD
    Contract total funded value: 30 709.38
Procedure 2 Subject to due process: Авторски надзор при ремонтно, строително-монтажните работи на извършеното от него инвестиционно проектиране на строеж: „Преустройството на ІV-тия етаж в част от сградата на ул. „Гурко” № 6 за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти”, Управляващ орган по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.” – І-ви и ІІ-ри етап”., Estimated Amount: 19 600.00
  • Differentiated position 1: Авторски надзор при ремонтно, строително-монтажните работи на извършеното от него инвестиционно проектиране на строеж: „Преустройството на ІV-тия етаж в част от сградата на ул. „Гурко” № 6 за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти”, Управляващ орган по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.” – І-ви и ІІ-ри етап"
    Contractor: NET KOMS LTD
    Contract total funded value: 23 520.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на офис обзавеждане за обект „Преустройство на ІV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Гурко“ № 6 за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти“, Управляващ орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 – 2020 г. , Estimated Amount: 593 003.52
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на офис обзавеждане за обект „Преустройство на ІV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Гурко“ № 6 за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти“, Управляващ орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 – 2020 г.
    Contractor: AMO LTD
    Contract total funded value: 522 147.60
Procedure 4 Subject to due process: Доставка, инсталация, конфигуриране и пускане в експлоатация на мрежово оборудване за осъществяване на свързаност към основната структура на МТИТС за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти“, Управляващ орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 – 2020 г. , Estimated Amount: 305 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка, инсталация, конфигуриране и пускане в експлоатация на мрежово оборудване за осъществяване на свързаност към основната структура на МТИТС за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти“, Управляващ орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 – 2020 г
    Contractor: CNsys PLC
    Contract total funded value: 345 945.60
Procedure 5 Subject to due process: Закупуване на аксесоари към обзавеждането на работните и санитарни помещения на УО на ОПТТИ и закупуване на бяла техника за ремонтираните и преустроени помещения на УО на ОПТТИ, Estimated Amount: 28 601.36
Procedure 6 Subject to due process: Консултантска услуга и упражняване на строителен надзор на изпълняваните, строително – монтажни работи на строеж: „Преустройството на ІV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. ”Гурко” № 6 за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти”, управляващ орган по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.” – І и ІІ етап, Estimated Amount: 18 792.43
  • Differentiated position 1: Консултантска услуга и упражняване на строителен надзор на изпълняваните, строително – монтажни работи на строеж: „Преустройството на ІV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. ”Гурко” № 6 за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти”, управляващ орган по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.” – І и ІІ етап
    Contractor: ARKA KONSULT LTD
    Contract total funded value: 22 550.92
Procedure 7 Subject to due process: Преустройство на ІV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Гурко” № 6” за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти”, Управляващ орган по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.” – І и ІІ етап , Estimated Amount: 1 708 402.69
  • Differentiated position 1: Преустройство на ІV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Гурко” № 6” за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти”, Управляващ орган по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.” – І и ІІ етап
    Contractor: ELECTRICITY LTD
    Contract total funded value: 2 050 083.23

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN