Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0015-C02
Project Name Establishment of an effective social infrastructure for provision of 7 new social services in Municipality of Plovdiv
Beneficiary 000471504 Municipality of Plovdiv
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 29.01.2018
Start Date 29.01.2018
End Date 30.06.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
Основната цел на проекта е успешно продължаване на процеса на деинституционалзация на територията на Община Пловдив, чрез замяна на институционалния модел на грижа с грижа в семейството или в близка до семейната среда.Конкретните цели са:
1.Осигуряване на инфраструктура за разкриване на 7 нови социални услуги за деца и младежи-2 центъра за настаняване от семеен тип за деца без увреждания; преходно жилище за деца от 15-18 г.;наблюдавано жилище за младежи от 18-21 г.; център за обществена подкрепа за деца и семейства,с възможност за спешен прием; дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства;дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства,в съответствие с Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги.   
2.Насърчаване на социалното включване и равен достъп до услуги на децата и младежите, настанени в ДДЛРГ, ДМСГД,включително - и за децата с увреждания и децата с потребност от постоянна медицинска грижа в Община Пловдив.
3.Гарантиране на правото на всяко дете до достъп до качествена грижа и услуги в общността според индивидуалните му потребности.
Целите на проекта са в пълно съответствие с тези на Процедурата и  ПО 5 на ОПРР 2014-2020.Основните дейности включват:
1.Организация и управление; 2. Провеждане на обществени поръчки и избор на изпълнители по проекта; 3.Осигуряване на информация и комуникация по проекта; 4.Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив; 5.Строителен надзор и оценка на съответствието; 6.Доставка и монтаж на оборудване на обектите
Проектът е разработен в съответствие с контекста на Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия "Визия за деинституционализацията на децата в Република България". Инвестицията в социална инфраструктура ще допринесе за цялостното регионалното и местно развитие.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление: Основната цел на дейността е да се гарантира изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на ОПРР, Договора за БФП,Общите условия за изпълнение на проекти по ОПРР2014–2020г., както и принципите за добро управление. За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта. С изпълнението на проекта ще се ангажира екип от висококвалифицирани специалисти, който ще включва: ръководител проект, инженер, координатор, юрист, счетоводител. Основна задача на екипа ще е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Управляващия орган. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат ежемесечни съвещания за отразяване напредъка и при необходимост - предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за изпълнение на проекта”. Всички предвидени дейности, произтичащи от Договора, ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Всички доклади и действия по проекта ще са съобразени и стриктно ще се придържат към Договора с УО на ОПРР 2014-2020 г. Община Пловдив ще предоставя на Управляващия орган и/или упълномощените от него лица, цялата изисквана информация относно изпълнението на проекта. Ще се изготвят доклади, съгласно образците и изискуемите от УО срокове. Членовете на екипа ще изготвят ежемесечни лични отчети. Ръководителят ще съставя обобщен доклад за дейността и степента на изпълнение и постигане на заложените резултати и ще докладва на ръководството на общината. Експертът "СМР" ще контролира техническото изпълнение на СМР от избрания изпълнител и ще извършва инвеститорски контрол. Юристът ще подготви документацията за провеждане на планираните процедури за обществени поръчки, съгласно ЗОП. Координаторът ще подпомага дейността на Ръководител проекта по цялостната проектна реализация, както и ще отговаря за проследяване съответствието на доставяното с предвиденото за соц.услуги оборудване и обзавеждане. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансово-счетоводна отчетност за изпълнение на проекта и ежемесечно ще представя справка за разходването на средствата. Счетоводството по проекта ще бъде извършвано текущо, като се следи за ефективното, ефикасно и целесъобразно разходване на средствата от БФП. Подробно описание на функциите на членовете на екипа е дадено в т. 9 Екип. Проектът обхваща всички елементи на доброто управление. С цел спазване на принципите за прозрачност, Община Пловдив ще предоставя информация за проекта на своя общодостъпен интернет сайт (www.plovdiv.bg), както и чрез информационните събития, планирани по време на проекта. Изборът на квалифицирани експерти за членове на екипа на проекта ще гарантира коректна и стриктна счетоводна и техническа отчетност. Планира се и текущото извършване на вътрешен мониторинг, оценка на изпълнението на проекта и постигнатите резултати с цел надлежното и своевременно проследяване на ефективността на проектното изпълнение. При всички дейности ще бъдат застъпени и ще се спазват принципите: равенство, върховенство на закона, капацитет и компетенции и отговорност към нуждите на общността. Проектът допринася за: ефективност, конкретна съобразеност на целите, дейностите и резултатите със спецификата и потребностите на целевия регион; ефикасност и обоснованост на разходите – икономичност на разходите, добро съотношение на разходите спрямо резултатите; прозрачност и обективност при подбора на изпълнителите; надеждност – предприемане на действия, водещи до съществени и осезаеми положителни резултати; устойчивост на резултатите – постигнатите ефекти ще бъдат трайни и с дългосрочно социално-икономическо въздействие., Contracted Amount: 39 206.56 , Reported Amount: 30 213.27
  • Activity: Дейност 2: Провеждане на обществени поръчки и избор на изпълнители по проекта: Дейността включва подготовката и разработването на технически спецификации и задания за целите на провеждането на процедури за избор на изпълнители на конкретни проектни дейности по реда на приложимото национално и европейско законодателство в съответната област. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3: Осигуряване на информация и комуникация по проекта: В съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, са планирани следните мерки за информация и комуникация: 1. Банер с линк към официалния интернет сайт на ОПРР. На уеб страницата на Община Пловдив ще се публикува интернет банер с линк към официалния интернет сайт на ОПРР. Банерът, визуализиращ логото на ОПРР, ще бъде позициониран на подходящо място на заглавната страница на Бенефициента и ще бъде активен за периода на изпълнение на проекта. 2. Община Пловдив ще информира обществеността за полученото финансиране, чрез публикации на уеб-сайта си с подробно описание на проекта, като откроява финансовата подкрепа на ЕС и предоставя периодична информация за напредъка му. Първоначалната публикация ще бъде направена в рамките на 2 дни от датата на сключване на Договора за БФП. 2. Билборди. Община Пловдив ще постави на видимо за обществеността място 5 билборда с размери 4х3 м. На всеки билборд ще бъде отбелязан приносът на ЕС и държавния бюджет, както и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд - ЕФРР, общото лого за програмния период 2014 - 2020г., със съответното наименование на ОПРР; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 3. Постоянна обяснителна табела. След приключване на проекта, на 7те обекта ще бъдат поставени постоянни обяснителни табели. Те ще съдържат същите основни елементи като билборда, но без датите за начало и край на проекта. Монтажът на табелите ще се извърши до 3 месеца след датата на отстраняване на билборда. Табелите ще се изработят от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Техният размер ще бъде съобразен с размера на полученото публично финансиране. Дизайнът ще бъде съгласуван с УО на ОПРР. 4. Публични събития. Община Пловдив ще организира 2 пресконференции - една в началото и една в края на проекта. Публичните събития ще бъдат предварително анонсирани по подходящ начин чрез разпространение на прессъобщение до националните/регионални медии. Предварителна информация за събитието ще се публикува и на интернет-страницата на Общината, ще се изпрати на УО и на най-близкия офис от мрежата от 28 информационни центрове. При провеждането на пресконференциите, на подходящо място ще бъде монтиран информационен банер/транспарант, който ще информира за наименованието на проекта, общия бюджет, стойността на помощта от ЕС чрез съответния фонд и съфинансирането от държавния бюджет. Ще бъдат поставени знамената на ЕС и Р България. След приключване на събитията ще се изготвя и разпространява прессъобщение, в което резюмирано ще се представя информация за проекта, същото ще бъде публикувано и на страницата на Общината. УО на ОПРР ще бъде уведомен предварително за датите на провеждане на публичните събития. 5. Официални церемонии. Община Пловдив ще организира официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка" и за откриване на обектите, защото проектът включва финансиране на инфраструктура и строителни работи, надвишаващи 500 000 лв. Подготовката и организацията на церемониите ще се извършват по методиката, описана в предходната точка. УО на ОПРР ще бъде уведомен предварително за датите на провеждане на събитията. 6. Информационни стикери. При закупуване на планираното по проекта оборудване и машини, Община Пловдив ще ги обозначи със стикери, поставени на подходящо място. На стикера ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕФРР, общото лого за програмния период 2014-2020 г. и номера на Договора за БФП. 7. Платени публикации. Община Пловдив ще изготви 4 платени публикации, по една в национална /регионална медия в началото и в края на проекта. 8. Постери 500 бр. и брошури - 1000 бр., Contracted Amount: 15 250.00 , Reported Amount: 8 586.00
  • Activity: Дейност 4: Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив: Реализацията на дейността ще обхваща проектирането-изготвяне на технически и/или работни проекти на обектите; изпълнението на СМР; авторския надзор; осигуряването на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното и ЕС законодателство; въвеждането на обектите в експлоатация. Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП, при съблюдаване принципите на ЗУТ,ЗЕЕ и Наредба4/2009г., чрез възлагане на инженеринг /СМР,проектиране и авторски надзор/.Съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги, на територията на общината трябва да функционират: 1)Услуги за подкрепа в общността и в семейна среда, а именно –ДЦДУ, ДЦДТМУ и ЦОП, които Бенефициентът планира да разположи в собствена съществуваща сграда, находяща се на ул.“Д.Цончев“11, с площ от 930кв.м., която може да бъде преустроена и реконструирана по подходящ начин и с минимални средства и намеса. Сградата притежава 3 крила, които могат успешно да бъдат самостоятелно обособени, вкл.-с дворни пространства, така че да създават необходимите условия за предоставяне на посочените услуги, в т.ч. и за трудноподвижни лица; 2)Резидентни услуги- ЦНСТ за деца – 2бр., съответно-находящи се в ж.р. „Тракия“ – нова едноетажна сграда с разгърната застроена площ около 215 кв.м. в поземлен имот с идентификатор 56784.540.150 по кадастралната карта на град Пловдив, за който е предназначен УПИ II-540.150, обществено обслужване от кв. 15 по плана на ж.р. „Тракия“, град Пловдив, с административен адрес на ул. „Княз Борис I” и на ул.“Петрова нива“51, с площ 343кв.м., представляващ съвкупност от две двуетажни основни и няколко обслужващи сгради / мокри и складови помещения и др./. За изграждането на новата сграда в ж.р. „Тракия“ и за реконструкцията, обновяването и довършителните работи на съществуващите сгради на ул. „Петрова нива“ се предвиждат СМР, които позволяват изграждане на адекватни условия за обектите, съгласно функционалните изисквания към услугите. 3)ПЖ за деца от 15-18г., находящо се на в ж.р. „Тракия“ – нова едноетажна сграда с разгърната застроена площ около 200 кв.м. в поземлен имот с идентификатор 56784.540.150 по кадастралната карта на град Пловдив, за който е предназначен УПИ II-540.150, обществено обслужване от кв. 15 по плана на ж.р. „Тракия“, град Пловдив, с административен адрес на ул. „Княз Борис I”. Предвидените интервенции върху обекта изграждане на нова сграда; 4)Наблюдавано жилище за младежи от 18-21г., находящо се в апартамент в ж.к. „Тракия“, бл.268, разпростиращ се на площ от 100кв.м, включващаспални помещения, мокри и сервизни помещения, кухня и др.Интервенциите, които ще се реализират върху обекта включват ремонт и обновителни дейности. Избраните местоположения за изграждане на 7-те нови социални услуги се намират на територията на град Пловдив и са надлежно съгласувани с МТСП(Писма с Вх.№Към 17 МН 257[1]/01.08.2017 г. и №Към17МН257[12]/05.03.2019 г.).Предвижда се, във връзка с бъдещата ефективна и ефикасна експлоатация на реконструираните обекти и сградите ново строителство за целите на предоставянето на новите социални услуги, да бъдат прилагани стриктно мерки, водещи до повишаване на ЕЕ,намаляване на вредите за околната среда чрез използване на подходящи материали в строителството, инсталиране на екологосъобразни климатични системи и др.Така описаните планирани за изпълнение чрез дейността интервенции, целят реализирането на функционално свързано техническо решение, което, обаче, е напълно съобразено с изискванията, заложени от страна на МРРБ,МТСП,националното законодателство и нормативи, като:самостоятелна обособеност на обектите /ако е приложимо/, свързаност с урбанизирани райони, възможност за достъп до обектите на трудноподвижни лица, достъпност до здравни,социални и образователни услуги и др.,необходими условия, създаващи за ползвателите на услугите среда, близка до общността и семейството,съгласно основните цели и задачи, разписани в настоящата Процедура за БФП по ОПРР., Contracted Amount: 1 752 527.87 , Reported Amount: 2 086 701.44
  • Activity: Дейност 5: Строителен надзор и оценка на съответствието: Дейността е с продължителност 10 месеца, като ще се основава на предварително проведена обществена поръчка и сключен договор с избран изпълнител. Дейността е планирана в съответствие с действащото законодателство. Оценката на съответствието следва да включва проверка на:законността на заварените строежи в имота;законосъобразността на издадената скица (виза за проектиране) с указан начин на застрояване, издадена в съответствие с влязъл в сила подробен градоустройствен план;съгласуваността на предпроектни проучвания или идеен проект; спазването на изискванията на действащите нормативни актове за проучване и проектиране и БДС и Еврокодовете, към момента на изработване на проекта; пълнота и структурно съответствие на инженерните и др. изчисления съобразно нормативните изисквания;спазване на изисквания за безопасност на проекта, които вкл.: носимоспособност, пожарна безопасност, хигиена, опазване на околната среда, топлосъхранение и икономия на енергия, безопасност на труда по време на СМР чрез работен проект за изпълнение на същите; съгласуваността на проекта с всички контролни органи и експлоатационни предприятия според вида на строежа;съгласуваността между отделните части на проекта;проверка на правилно проектиране на инсталации и инженерни системи; проверка на пълнота на проектната документация; Строителен надзор ще се упражнява в следния обхват:законосъобразно започване на строежа;пълнота при съставяне на актовете и протоколите по време на СМР; изпълнение на предвидени СМР, съобразно одобрените проекти;контрол по спазването на ЗЗБУТ, съгласно проекта за организация на СМР; опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;- Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;Правилно изпълнение на строително-монтажни работи;- Годност на строежа за въвеждане в експлоатация.Строителният надзор включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Квалифицирани специалисти по съответните части стриктно следят за качеството, както на използваните материали, така и на самата работа. Те изискват протоколи, гарантиращи безопасността на изпълнените инсталации и съставят необходимите актовете в съответствие с действащите нормативи. Строителният надзор гарантира качествено изпълнение на строително-монтажните работи. Освен това той ще спомогне за безпроблемното въвеждане на обекта в експлоатация. Строителният надзор включва откриване на строителна площадка; заверка на заповедна книга; съставяне на актове по време на строителството (образци 5,6,7 и12); съставяне на акт 14 за изпълнената конструкция (груб строеж); издаване на технически паспорт на обекта, който се представя пред Агенцията по Кадастър и органа, издал разрешението за строеж; изготвяне на констативен акт 15 по чл. 176 от ЗУТ (след завършването на строежа); изготвяне на окончателен доклад (акт 16) до ДНСК (Дирекция за национален строителен контрол), РДНСК или съответната община по чл. 177 ЗУТ; издаване на необходимите становища от общински или държавни органи и институции за въвеждане на обекта в експлоатация – РЗИ, РИОСВ, ВиК, електроразпределителните дружества; подготвяне на пълен комплект документация за въвеждане на сградата в експлоатация. Освен това строителният надзор ще осигури законосъобразно започване, изпълнение и приключване на СМР; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; коректно изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и съществуващите изисквания; контрол по спазване на условията за безопасност на труда; качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност; правилно изпълнение на СМР и др., Contracted Amount: 11 900.00 , Reported Amount: 5 766.43
  • Activity: Дейност 6: Доставка и монтаж на оборудване на обектите: В рамките на планираната дейност по проект „Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив“, по ОПРР 2014 – 2020, ще бъде извършена доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на функционирането на новоизградената социална инфраструктура в град Пловдив. Поради големият обхват на предвидените за разкриване услуги на територията на града, се предвижда провеждането на процедура по реда на ЗОП и избор на изпълнител/и за извършване на Дейността, с цел избор на най-рационално решение за придобиване на подходяща и съвременна материална база. Същата ще послужи за предоставяне на бъдещите услуги и създаване на необходимия комфорт, уют и изграждането на приобщаваща, близка до семейната, среда за потребителите в обектите на интервенция. Предвижда се, в изградената по Проекта социална инфраструктура, да бъде доставено и монтирано оборудване и обзавеждане, съгласно приложения към настоящото проектно предложение „Индикативен списък на оборудването“, кореспондиращо на заложените, съгласно НК по Процедурата, функционални изисквания и параметрите, определени за съответните услуги на национално ниво. За целта се планира придобиването на следното оборудване и обзавеждане, разпределено съгласно спецификите на съответните услуги, както следва: 1) ЦОП – офис оборудване /бюра, столове, шкафове и др./, методическо и специализирано оборудване като: модули с венецианско огледало, видео- и аудио-техника, дидактични материали и др.; 2) ДЦДУ – специализирано оборудване и обзавеждане за: физикални терапии /шведски стени, вертикализатори, релефни топки и др./, кинезитерапия, лечебна физкултура, изграждане на психосензорна зала /огледални сфери, диоден тунел, светлинен водопад и т.н./, офис оборудване, зали за почивка /гардероби, легла и др./, трапезария /кухненско оборудване и др./ и т.н.; 3) ДЦДМУ – оборудване и обзавеждане на зали за лечебна физкултура /терапевтични столове, шведска стена, сенсибиоли и др./, специализиран офис за прием /офис обзавеждане, регулируема кушетка и др./, обзавеждане за психосензорна зала /водно легло, светлинен водопад, кушетки и др./, обособяване на кътове за игра/дидактични материали, аудио- и видео-техника и т.н./, зали за почивка и др.; 4) ЦНСТ за деца – 2 бр. – ще бъде закупено оборудване и обзавеждане като: кухненски интериор /шкафове, маси и др./, мека мебел, бюро, столове, компютърна и др. техника, необходима за създаване на комфортна среда, легла, гардероби и т.н.; 5) Преходно жилище за деца от 15-18г. – доставката ще включва артикули като: кухненско оборудване и обзавеждане /столове, маси, електроуреди и др./, мека мебел, легла, офис-оборудване, санитария и др.; 6) Наблюдавано жилище за младежи от 18-21г. – предвижда се закупуване на артикули, свързани с обособяването на кухненски блок /уреди, мебелировка и др./, мека мебел, легла, гардероби, санитария, работна площ /бюра, техника и др./ и т.н. Така предвиденото разпределение на оборудването и обзавеждането, планирано за закупуване чрез настоящия проект, гарантира създаването на максимално комфортна, функционална и благоприятна среда, подходяща за живот, развитие, оказване на подкрепа и създаваща условия за подобряване на общото здравословно, психическо и социално състояние на потребителите и създаване на плавен преход от институционална грижа към грижа в общността и близка до семейната среда., Contracted Amount: 180 650.00 , Reported Amount: 215 438.40

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Teodora, Contracted Amount*: 4 251.35 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Blagoy, Contracted Amount*: 11 896.93 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Plamena, Contracted Amount*: 9 259.10 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PLOVDIVINVEST, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 2 880.00
  • Contractor: Pirs D Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Perfecta Agency Ltd., Contracted Amount*: 540.00 , Reported Amount**: 540.00
  • Contractor: GALVANO - KOSTADINOV S-IE, Contracted Amount*: 142 260.00 , Reported Amount**: 142 260.00
  • Contractor: Bibov amp; Co. Ltd., Contracted Amount*: 1 013 400.00 , Reported Amount**: 1 033 668.00
  • Contractor: Euro Project Center Ltd., Contracted Amount*: 48 633.44 , Reported Amount**: 48 633.44
  • Contractor: Ivanka, Contracted Amount*: 8 446.49 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Publishing House AB Ltd., Contracted Amount*: 9 222.00 , Reported Amount**: 8 046.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 70 250.40 , Reported Amount**: 70 250.40
  • Contractor: Parsek Group Ltd., Contracted Amount*: 311 400.00 , Reported Amount**: 311 400.00
  • Contractor: ITM project Ltd., Contracted Amount*: 4 951.20 , Reported Amount**: 2 886.43
  • Contractor: PIC COMPUTER, Contracted Amount*: 2 928.00 , Reported Amount**: 2 928.00
  • Contractor: TES CONSTRUCTION CROUP LTD., Contracted Amount*: 693 000.00 , Reported Amount**: 693 000.00
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 9 656.82 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tanya, Contracted Amount*: 3 559.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors
  • Subcontractor: Selko 7 Ltd., Contracted Amount*: 12 000.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 318.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 1 447 531.00 BGN
Grant 1 447 531.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 447 524.27 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 50 670.00 0.00 50 670.00 БИБОВ И КО ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 35 520.00 0.00 35 520.00 ПИРС - Д ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 34 650.00 0.00 34 650.00 ТЕС КЪНСТРАКШЪН ГРУП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 900.00 0.00 900.00 ПЛОВДИВИНВЕСТ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 247.56 0.00 247.56 АЙ ТИ ЕМ ПРОДЖЕКТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 100.00 2 928.00 0.00 2 928.00 ПИК КОМПЮТЪР ООД
Липса на адекватна одитна следа 5.00 34 650.00 0.00 34 650.00 ТЕС КЪНСТРАКШЪН ГРУП ЕООД
Неизпълнение на мерките за информация и публичност 2.00 47 832.00 0.00 47 832.00 Project-level financial correction
Липса на добро финансово управление 61 034.40 0.00 61 034.40 ПАРСЕК ГРУП ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на компютърна техника и периферни устройства за нуждите на 7 нови социални услуги на територията на град Пловдив, Estimated Amount: 3 558.00
  • Differentiated position 1: Доставки и гаранционна поддръжка на компютърна техника и принадлежности за нуждите на администрацията в Община Пловдив и структурните й звена
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на мебели и оборудване за нуждите на проект № BG16RFOP001-5.001-0015-C01 „Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив“, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., по обособени позиции, Estimated Amount: 122 108.00
  • Differentiated position 1: Модулни мебели и друга мебелировка за офиса и домакинството
    Contractor: GALVANO - KOSTADINOV S-IE
    Contract total funded value: 116 232.00
  • Differentiated position 2: Кухненски и други електроуреди за домакинството
    Contractor: GALVANO - KOSTADINOV S-IE
    Contract total funded value: 26 028.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на мебели и оборудване по проект № BG16RFOP001-5.001-0015-C01 „Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив“ по обособени позиции (ОП), Estimated Amount: 165 578.00
  • Differentiated position 1: Модулни мебели и друга мебелировка за офиса и домакинството
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Специализирано медицинско оборудване и обзавеждане
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 70 250.40
  • Differentiated position 3: Кухненски и други електроуреди за домакинството
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Компютърни системи, принтери и други периферни устройства за офиса и домакинството
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на компютърна техника по одобрена оферта, Estimated Amount: 2 928.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърна техника по одобрена оферта
    Contractor: PIC COMPUTER
    Contract total funded value: 2 928.00
Procedure 5 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 39 206.56
  • Differentiated position 1: Ръководител проект
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Експерт "СМР"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Координатор проект
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Експерт "Обществени поръчки"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Счетоводител
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: ИЗБОР НА КОНСУЛТАНТ ЗА ИЗГОТВЯНЕ ОЦЕНКА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ВРЕМЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО НА ОБЕКТИТЕ ПО ПРОЕКТ № BG16RFOP001-5.001-0015-C01, Estimated Amount: 11 900.00
  • Differentiated position 1: ИЗБОР НА КОНСУЛТАНТ ЗА ИЗГОТВЯНЕ ОЦЕНКА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ВРЕМЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО НА ОБЕКТИТЕ ПО ПРОЕКТ № BG16RFOP001-5.001-0015-C01
    Contractor: ITM project Ltd.
    Contract total funded value: 4 951.20
Procedure 7 Subject to due process: ИЗБОР НА КОНСУЛТАНТ ЗА ИЗГОТВЯНЕ ОЦЕНКА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИЯ ПРОЕКТ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ВРЕМЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО, Estimated Amount: 6 750.00
  • Differentiated position 1: ИЗБОР НА КОНСУЛТАНТ ЗА ИЗГОТВЯНЕ ОЦЕНКА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИЯ ПРОЕКТ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ВРЕМЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО
    Contractor: PLOVDIVINVEST
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 8 Subject to due process: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ – ИЗГОТВЯНЕ НА КОМПЛЕКСЕН ПРОЕКТ ЗА ИНВЕСТИЦИОННА ИНИЦИАТИВА, ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ (СМР) И АВТОРСКИ НАДЗОР) ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ДЕЦА С КАПАЦИТЕТ 12 МЕСТА (ЦНСТ), Estimated Amount: 607 000.00
  • Differentiated position 1: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ – ИЗГОТВЯНЕ НА КОМПЛЕКСЕН ПРОЕКТ ЗА ИНВЕСТИЦИОННА ИНИЦИАТИВА, ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ (СМР) И АВТОРСКИ НАДЗОР) ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ДЕЦА С КАПАЦИТЕТ 12 МЕСТА (ЦНСТ)
    Contractor: TES CONSTRUCTION CROUP LTD.
    Contract total funded value: 693 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) на обект: Реконструкция на сградите в имот с идентификатор 56784.531.974 по кадастралната карта на град Пловдив, находящи се в УПИ X-974, кв. 14-стар по плана на кв. „Христо Ботев”-север – град Пловдив с административен адрес: ул. „Петрова нива” № 51 за разкриване на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) за деца с капацитет 12 места” по проект № BG16RFOP001-5.001-0015-C01 „Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив“, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Estimated Amount: 260 000.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) на обект: Реконструкция на сградите в имот с идентификатор 56784.531.974 по кадастралната карта на град Пловдив, находящи се в УПИ X-974, кв. 14-стар по плана на кв. „Христо Ботев”-север – град Пловдив с административен адрес: ул. „Петрова нива” № 51 за разкриване на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) за деца с капацитет 12 места” по проект № BG16RFOP001-5.001-0015-C01 „Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив“, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“
    Contractor: Parsek Group Ltd.
    Contract total funded value: 311 400.00
Procedure 10 Subject to due process: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И СМР) ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, Estimated Amount: 1 452 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Реконструкция на сграда с идентификатор 56784.518.457.4 по кадастралната карта на град Пловдив, находяща се в УПИ I-518.457, образование и здравеопазване от кв. 176 по плана на Втора градска част – град Пловдив с административен адрес: ул. „Димитър Цончев” № 11 за разкриване на три центъра, предоставящи услуги в общността и семейната среда: (1) Център за обществена подкрепа (ЦОП), (2) Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и (3) Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства.“
    Contractor: Bibov amp; Co. Ltd.
    Contract total funded value: 1 013 400.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Реконструкция на сгради с идентификатор 56784.524.304.1 (сграда 1) и 56784.524.304.2 (сграда 2) по кадастралната карта на град Пловдив, находящи се в УПИ II - детска градина, кв. 15 по плана на кв. „Университетски” – град Пловдив с административен адрес: ул. „Стоян Михайловски” № 13 за разкриване на следните резидентни услуги: Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) за деца с капацитет 12 места в сграда 1 и Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст в сграда 2“, по проект № BG16RFOP001-5.001-0015-C01 „Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив“, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“
    Contractor: Pirs D Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 11 Subject to due process: Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) на обект - апартамент, находящ се в ж.к. Тракия, бл.268 за изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на нова социална услуга в Община Пловдив - Наблюдавано жилище за младежи от 18-21 г.., Estimated Amount: 40 527.87
  • Differentiated position 1: Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) на обект - апартамент, находящ се в ж.к. Тракия, бл.268 за изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на нова социална услуга в Община Пловдив - Наблюдавано жилище за младежи от 18-21 г..
    Contractor: Euro Project Center Ltd.
    Contract total funded value: 48 633.44
Procedure 12 Subject to due process: Осигуряване на информация и комуникация по проект № BG16RFOP001-5.001-0015-C01 „Изграждане на ефективна социална инфраструктура за предоставяне на 7 нови социални услуги в Община Пловдив“, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020, Estimated Amount: 15 250.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция No 1: Услуги, свързани с организиране на събития, публикации в медии и доставки на брандирани информационни и промоционални материали, билбордове и информационни табели (ОП 1).
    Contractor: Publishing House AB Ltd.
    Contract total funded value: 9 222.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция No 2: Изработка и доставка на брошури, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания (ОП 2).
    Contractor: Perfecta Agency Ltd.
    Contract total funded value: 540.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN