Identification

UMIS Number BG16RFOP001-3.002-0007-C09
Project Name "Update and modernization of the regional educational infrastructure through improvement of the material-technical basis of 11 Public Professional high schools in the system of MES in the regions of Vidin, Montana and Pleven"
Beneficiary 000695114 Ministry of education and science
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 17.01.2017
Start Date 17.01.2017
End Date 31.03.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен

Description

Brief description
Ускоряването на регионалния растеж на СЗР е важна задача пред регионалната политика на РБългария, което е свързано с целенасочена подкрепа за преодоляване на неговото изоставане в социално-икономически план. С настоящето проектно предложение Министерство на образованието и науката се стреми да насърчи запазването на традиционните и да разкрие нови за региона на Видин, Монтана и Плевен професионални специалности. Съществен момент за оставане на младото население и развитието на бизнеса е необходимостта от насърчаване на връзката между професионалното образование и реалния бизнес с оглед създаване на условия за развитие на личностни и професионални знания и умения през целия живот. Инвестициите в образователните институции е с цел обновяване и модернизация на учебните кабинети, лабораториите, спортните съоръжения и учебните работилници и ще допринесат за осъществяване на по-качествено професионално образование. Предвижда се модернизиране на образователната инфраструктура на:
ПГ "Проф. д-р Асен Златаров" - Видин
ПГ по туризъм "Михалаки Георгиев" - Видин
ПГ по техника и електротехника "Христо Ботев" - Монтана
Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия "Проф. арх. Стефан Стефанов" - Монтана
Финансово-стопанска гимназия "Васил Левски" - Монтана
Професионална гимназия по механоелектротехника - Плевен
Професионална гимназия по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" - Плевен
Професионална гимназия по механоелектротехника "Христо Смирненски" - Кнежа
Професионална гимназия по туризъм "Алеко Константинов" - Плевен
Професионална гимназия по ресторантьорство, търговия и обслужване – Плевен
Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника "Г.С.Раковски" - Плевен
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е процес, чрез който ще бъдат реализирани дейностите по проекта. За да бъдат изпълнени дейностите по проекта точно, пълно, качествено, в срок и в съответствие с проектното предложение и приложенията към него, Министерство на образованието и науката ще създаде екип за управление на проекта по отношение на координацията, организацията, управлението на дейностите, приемане на работата на изпълнителите на отделните дейности и подготовка на техническото отчитане към Управляващия орган на ОПРР, и други определени във функциите на отделните членове на екипа. По отношение на осчетоводяването на операциите по проекта и финансовото отчитане на проекта към Управляващият орган, МОН предвижда да възложи частично управлението на външни за бенефициента лица и тъй като цената на извършваната услуга попада в стойностните граници, посочени в ЗОП ще възникне задължение за спазване съответните разпоредби на ЗОП. Разходите заложени в бюджета за външните лица по счетоводно и финансово отчитане са без ДДС, тъй като се предполага, че разхода ще бъде невъзстановимо ДДС, данъка е заложен в бюджетен ред 20.1. Екипа по организация и управление ще е съставен от следните длъжности, като за всяка длъжност е посочена и минималната изискуема образователно-квалификационна степен или длъжност: 1. Ръководител на проекта - Ръководителя е с висше образование с образователно-квалификационна степен магистър и притежава поне 3 години опит в управлението и изпълнението, и координацията на инфраструктурни проекти. 2. Експерт "Бюджетно планиране и мониторинг на разходите" - минимална квалификация „бакалавър“ от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“; 3. Специалист „Координация на дейностите в професионалната гимназия“ - директорите на включените в проекта гимназии; 4. Главен координатор на проекта - минимална квалификация „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 5. Координатор на проекта - предвижда се по проекта да работят двама координатори, които ще изпълняват различни дейности. Минимална квалификация - „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“;; 6. Юрист на проекта - минимална образователно-квалификационна степен магистър "Право"; 7. Технически сътрудник по управление на проекта - завършено средно образование; 8. Външните за бенефициента лица ще бъда съсредоточени в областта на Счетоводно и финансово отчитане. Специализираните счетоводни услуги ще се изразяват в следното: Оперативна обработка на счетоводната документация; Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект; Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проекта; Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. В изпълнение на своите отговорности и задължения при координацията и управлението на проекта е необходимо членове на екипа да извършват проверки на място. Предвид факта, че всички членове на екипа, с изключение на директорите на гимназиите изпълняват своите задължения в гр. София, е необходимо по време на изпълнение на проекта някои от тях да бъдат командировани до градовете, в които са разположени гимназиите. Командировъчните (пътни, дневни и квартирни) са предвидени за членове на екипа за проверки на място (планови и внезапни), свързани с отчитане напредъка по проекта, по сигнал, при междинни или финални технически отчети, при оказване на съдействие при изпълнение на служебните задължения на упълномощени лица на Одитиращи органи и Управляващия орган на ОПРР. Разходите за осъществяване на командировките ще бъдат съобразени с Наредбата за командировките в страната и вътрешните правила на Министерство на образованието и науката., Contracted Amount: 230 328.82 , Reported Amount: 210 127.01
  • Activity: Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки: Дейността по подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители се определя въз основа на условията и реда за възлагане на обществени поръчки за строителство, доставки или услуги нормативно регламентирани в Закона за обществени поръчки. Провеждането на конкурси от възложителя е с цел осигуряване на публичност, ефективност и ефикасност при разходването на средствата, които ще бъдат предоставяни от Европейския фонд за Регионално развитие и Националния бюджет във връзка с изпълнението на настоящия проект. Предвиждат се провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) във връзка с "Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 11 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Видин, Монтана и Плевен." 2. Оценка на съответствието на проектите, упражняване на строителен надзор по време на строителството и изготвяне на окончателен доклад, съгласно Закона за устройство на територията; 3. Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта; 4. Финансов одит на проекта; 5. Публичност и визуализация; 6. Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта Същите ще бъдат съобразени с изискванията на възложителя, като при подготовка на документацията ще бъдат взети мерки, които да не ограничават правото на конкуренция чрез включване на условия или изисквания, които де не дават необосновано предимство или необосновано да ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки. Тръжната документация ще бъде съобразена с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка, за да бъдат спазени сроковете за изпълнение на дейностите по проекта. По процедурите за счетоводни услуги и публичност и визуализация се предвижда сключване на рамково споразумение, което да обхване всички европейски програми, по които МОН е бенефициент., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 - Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с изпълнение на проект „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 9 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Видин, Монтана и Плевен".: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на инженеринг (проектиране и строителство) и авторски надзор по настоящето проектно предложение са от областите Видин, Монтана, Плевен. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН. 1. ПГ "Проф. д-р Асен Златаров" основната сграда и работилниците са в експлоатация от 1969 г. 2. ПГ по туризъм "Михалаки Георгиев" построена през 1969 г. 3. ПГ по техника и електротехника "Христо Ботев" - сградата на училището е построена през 1968 г. 4. ПГ по строителство, архитектура и геодезия "Проф. арх. Стефан Стефанов" - 1969 г. 5. ФСГ "Васил Левски" сградата на училището е построена през 1962 г. 6. ПГ по механоелектротехника - 1970 г. 7. и 8. В сградата построена през 1972 г. са настанени две училища ПГ по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" и 13.ПГ по туризъм "Алеко Константинов" 9. ПГ по механоелектротехника "Христо Смирненски" - учебната работилница е въведена в експлоатация 1994 г. - За ПГ по подемна, строителна и транспортна техника "Г. С. Раковски" и ПГ по ресторантьорство, търговия и обслужване - в рамките на дейността за двете училища ще бъде изпълнено само проектирането, предвид че за двете училища ще бъдат възложени отделни дейности за изпълнението на СМР и авторски надзор. Всички у-ща са от регионална и национална значимост. През годините на сградния фонд са правени различни частични ремонтни дейности, но цялостното обновяване е предвидено да бъде направено с настоящето проектно предложение. Предвижда се осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания и СМР в учебни корпуси, театрални салони, аули, физкултурни салони, освежаване на дворното пространство, работилници, лаборатории и др. Дейностите по проектиране и строителство за обновяване на ПГ ще бъдат насочени към изпълнението на целта на настоящата процедура. Дейностите по изготвяне на енергийни доклади и технически паспорти са извършени преди подаване на проектното предложение и се представят по надлежния ред към проекта. При изпълнението на дейности свързани с изготвянето на техническите проекти ще бъдат предвидени интервенции на сградите единствено ако обследването за ЕЕ е доказало, че предписаните мерки ще доведат до нормативно изискваните нива на ЕЕ - най-малко клас на енергопотребление „С“. Към проектното предложение за всички училища се представят сертификати за енергийни характеристики на сградите в експлоатация, издаден по реда на Наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. Всички сертификати са валидни и след издаването им не са извършвани дейности, водещи до подобряване на цялостните енергийни характеристики на сградите. За обектите няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност до и/или разрешение за строеж. В проектното предложение се предвижда изготвяне на технически проект като се спазват всички изисквания на ЗУТ, насоките на УО на ОПРР и действащата нормативна база. Техническите проекти ще бъдат разработени за всяка ПГ по отделно и ще бъдат предвидени необходимите мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. и ще бъдат съобразени нуждите на съответното училище. За сградите паметници на културата инженеринга ще се извърши след съгласуване с НИНКН, както и в съответствие с разпоредбите на ЗУТ. След изготвянето на инвестиционните проекти, изготвяне на доклад по оценка на съответствието и след издаването на Разрешения за строеж (ако е приложимо), ще стартират дейностите свързани с обновяването и модернизирането на образователната инфраструктура в етапност предвидена в индивидуалните графици на всяко едно училище. В общата стойност на проекта е включена и стойността на собствения принос на МОН за ремонт на първия етаж на сградата на ФСГ "Васил Левски", Монтана., Contracted Amount: 8 766 624.88 , Reported Amount: 8 811 971.65
  • Activity: Дейност 4 - Дейности, свързани с Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията: Дейностите, които следва да изпълнява избрания изпълнител са свързани с изготвяне на оценка на съответствието (ОС), съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и са свързани с упражняване на строителен надзор по време на строителството. Избраният изпълнител ще бъде лицензирана фирма за ОС и строителен надзор - консултант, съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ. МОН ще изиска да бъде направена Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвена като комплексен доклад от лицензирана фирма консултант /независим строителен надзор/ за строежите, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ и Оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Консултантът по строителството следва: - да съблюдава стриктно изпълнението на строително-монтажните работи и тяхното съответствие с проекта. В случай на констатирани несъответствия следва да информира Възложителя (МОН) и ръководителя на екипа по управление на проекта незабавно и да предприеме мерки за тяхното отстраняване с действия предоставени му от закона. - да извършва дейности по приемане на всички видове строително-монтажни работи, да изисква сертификати за произход и декларации за съответствие, отговарящи на изискванията на приложимата нормативна база. - да съставя и подписва всички видове актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тях съгласно НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - да уведоми всички участници в строителния процес, при съставяне на акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта. Приложение № 12 се съставя от строителя, проектантите по съответната част и технически правоспособните физически лица по съответните части към лицето, упражняващо строителен надзор. - да проследи издаването на всички видове разрешителни от съответните компетентни органи, да изготви окончателен доклад и да окомплектова цялата документация за въвеждане на обекта в експлоатация. - да съблюдава за спазването на технологичните изисквания и технологичната последователност, за качеството и количеството на изпълняваните СМР; - да съблюдава за изпълнението на конкретните мерки за опазване безопасността и здравето на учениците и персонала в училището, да проследи взимат ли се мерки съгласно ЗБУТ и дали се изпълняват качествено проектните дейности адресирани към хората с увреждания и достъпна архитектурна среда. За обекти - недвижими културни ценности, консултантската дейност ще се извършва с участието на лица, включени в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Завършването на строителството и въвеждането в експлоатация се извършва по реда на Закона за устройство на територията. За набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, МОН предвижда в бюджета разходи за свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи. Стойността на таксите не се включват в бюджета за НСН и оценка на съответствието, платежните документи ще бъдат издавани на името на бенефициента (МОН). Разходите за таксите за въвеждане на обектите в експлоатация са заложени в бюджетно перо 13.1., като дейността за приемане на обектите ще се извършва след като бъдат приключени СМР., Contracted Amount: 447 573.41 , Reported Amount: 163 979.61
  • Activity: Дейност 5 - Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта.: В проектното предложение се предвижда доставка на оборудване за физкултурни салони и спортни площадки, оборудване на съвременни кабинети по информатика и информационни технологии, оборудване на професионални работилници, лаборатории, специализирани кабинети. Тези мерки ще доведат до модернизация на учебния процес в Професионалните гимназии в областите Видин, Монтана и Плевен. Чрез закупуване на лаптопи, компютри, мултимедийни проектори ще се извършва съвременно и интерактивно обучение и разработване на електронни уроци с участието на учениците. Броя ще бъде съобразен с необходимостта на съответните училища. Предвижда се да бъдат закупени обзавеждане за класни стаи, учителски стаи, канцеларии (офис оборудване), необходимо за подобряване на облика и външния им вид и за подобряване условията за провеждане на учебния процес. Предвижда се закупуване на оборудване за професионалните работилници, лаборатории, специализирани кабинети според нуждите и спецификата на всяко отделно училище. Оборудване и обзавеждане се предвижда да бъде закупено и доставено в десет училища към настоящото проектно предложение, а именно: 1. Професионална гимназия "Проф. д-р Асен Златаров" 2. Професионална гимназия по техника и електротехника "Христо Ботев" 3. Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия "Проф. арх. Стефан Стефанов" 4. Финансово-стопанска гимназия "Васил Левски" 5. Професионална гимназия по механоелектротехника 6. Професионална гимназия по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" 7. Професионална гимназия по механоелектротехника "Христо Смирненски" 8. Професионална гимназия по туризъм "Алеко Константинов" 9. Професионална гимназия по ресторантьорство, търговия и обслужване 10. Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника "Г. С. Раковски" За целите на проектното предложение, МОН представя (Приложение Б) - файл формат EXCEL, подписан с електронен подпис с индикативен остойностен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане за всяка отделна професионална гимназия., Contracted Amount: 1 027 390.87 , Reported Amount: 1 058 776.72
  • Activity: Дейност 6 - Финансов одит на проекта: Финансов одит на проекта – одитът на проекта трябва да бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице. Финансов одит на проекта следва да направи доклад за фактическите констатации по извършените разходи по проекта. Докладът на одитора следва да съдържа заключение по ефективността, ефикасността и целесъобразността на направените разходи във връзка с постигането на целите на проектното предложение. Докладът ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще се спази Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. , Contracted Amount: 49 485.30 , Reported Amount: 24 341.86
  • Activity: Дейност 7 - Дейности по публичност и визуализация: Дейностите по публичност и визуализация са свързани с информирането на обществеността за изпълнението на проекта, източниците за финансиране и дейностите по проекта. Информацията и комуникацията по проекта ще бъде съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, МОН и професионалните гимназии от настоящето проектно предложение ще качат на сайтовете си информация за сключения договор за БФП. Ще бъдат изготвени и поставени билборди преди официалната церемония "Първа копка", както и постоянни табели или билборди с големи размери, които ще бъдат поставени в гимназиите на видимо за обществеността място не по-късно от 3 месеца след приключването на проекта. В допълнение към това ще бъде организирана официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка", както и за откриването на обектите. На всички изготвени материали ще бъде поставено логото на оперативната програма в едно с логото на програмния период 2014-2020. Предвижда се да бъде проведена пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени стикери за доставеното оборудване и обзавеждане закупено по проекта. Също така се предвижда да бъдат изготвени информационни и рекламни материали с логото на програмата и логото на ЕС, съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 8 - Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР): Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на изпълнение на СМР по настоящето проектно предложение са от област Плевен. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН, а именно: 1. ПГ по ресторантьорство, търговия и обслужване - сградата е построена 1972 г. - има издадено разрешение за строеж и ще се извършат СМР в зала "Орион"; 2. ПГ по подемна, строителна и транспортна техника "Г. С. Раковски" - сградата на училището е построена през 1973 г. - има издадено разрешение за строеж. Предвидени необходимите мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба. Обект на интервенция са учебния корпус, спортните площадки и изграждане на асансьор., Contracted Amount: 1 208 907.28 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 9 - Изпълнение на авторски надзор: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на изпълнение на авторски надзор по настоящето проектно предложение са от област Плевен. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН, а именно: 1. ПГ по ресторантьорство, търговия и обслужване; 2. ПГ по подемна, строителна и транспортна техника "Г. С. Раковски". , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KONTRAX, Contracted Amount*: 89 034.00 , Reported Amount**: 89 034.00
  • Contractor: BM-GROUP-ENGENERING, Contracted Amount*: 2 874 368.24 , Reported Amount**: 1 901 238.13
  • Contractor: Sonia, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Evlogia, Contracted Amount*: 4 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MIGTEH, Contracted Amount*: 33 111.94 , Reported Amount**: 33 111.94
  • Contractor: OFFICE 1 WEST, Contracted Amount*: 97 518.24 , Reported Amount**: 97 518.24
  • Contractor: LIDER CONSTRUCT, Contracted Amount*: 56 747.88 , Reported Amount**: 56 747.88
  • Contractor: Darina, Contracted Amount*: 21 250.00 , Reported Amount**: 27 852.81
  • Contractor: OPA SOLUTIONS LTD., Contracted Amount*: 8 136.00 , Reported Amount**: 8 136.00
  • Contractor: SI-Consult 2, Contracted Amount*: 129 465.60 , Reported Amount**: 129 465.60
  • Contractor: VI-DEI-PLEVEN, Contracted Amount*: 2 023 444.41 , Reported Amount**: 1 020 309.40
  • Contractor: Lubomir, Contracted Amount*: 3 400.00 , Reported Amount**: 3 400.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 618.78
  • Contractor: Violeta, Contracted Amount*: 3 800.00 , Reported Amount**: 814.94
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MON 2017, Contracted Amount*: 2 189 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "PSG" , Contracted Amount*: 4 723 457.93 , Reported Amount**: 3 944 426.19
  • Contractor: Borislav, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 050.63
  • Contractor: DIKAR KONSULT, Contracted Amount*: 80 592.00 , Reported Amount**: 80 592.00
  • Contractor: Milen, Contracted Amount*: 3 400.00 , Reported Amount**: 3 380.40
  • Contractor: Nasko, Contracted Amount*: 5 950.00 , Reported Amount**: 5 600.00
  • Contractor: Marieta, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 5 079.99
  • Contractor: MARIDEL 2012, Contracted Amount*: 4 036 800.00 , Reported Amount**: 387 317.93
  • Contractor: Dilka, Contracted Amount*: 3 400.00 , Reported Amount**: 3 399.94
  • Contractor: STEMO, Contracted Amount*: 77 674.02 , Reported Amount**: 77 674.02
  • Contractor: Irma, Contracted Amount*: 5 950.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BUILDING GROUP, Contracted Amount*: 1 564 680.00 , Reported Amount**: 1 558 680.00
  • Contractor: Krasimira, Contracted Amount*: 6 800.00 , Reported Amount**: 3 200.00
  • Contractor: CHIMBOX EOOD, Contracted Amount*: 36 866.40 , Reported Amount**: 36 866.40
  • Contractor: KA MOBIL, Contracted Amount*: 150 451.20 , Reported Amount**: 150 451.20
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 118 785.85 , Reported Amount**: 118 785.85
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 324.04
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 348.41
  • Contractor: I S J Group, Contracted Amount*: 2 628.00 , Reported Amount**: 2 628.00
  • Contractor: ABV Zemedelie Ltd., Contracted Amount*: 31 197.60 , Reported Amount**: 31 197.60
  • Contractor: Dobri, Contracted Amount*: 6 800.00 , Reported Amount**: 3 120.00
  • Contractor: „AUTOTECH GROUP” Ltd., Contracted Amount*: 41 986.80 , Reported Amount**: 41 986.80
  • Contractor: Sashka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 4 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nevena, Contracted Amount*: 4 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: “INTER-MACHINEX” Ltd., Contracted Amount*: 35 596.80 , Reported Amount**: 35 596.80
  • Contractor: Snejina, Contracted Amount*: 6 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VICRA LIFT, Contracted Amount*: 9 360.00 , Reported Amount**: 9 360.00
  • Contractor: Malinka, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 5 100.00
  • Contractor: Cvetelina, Contracted Amount*: 6 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BG TEAM LTD, Contracted Amount*: 52 213.19 , Reported Amount**: 52 213.19
  • Contractor: OBEDINENIE "MON KONSULT 207, Contracted Amount*: 537 600.00 , Reported Amount**: 170 084.66
  • Contractor: ELIMEX ENGINEERING LTD, Contracted Amount*: 136 876.80 , Reported Amount**: 136 876.80
  • Contractor: Rumyana, Contracted Amount*: 21 250.00 , Reported Amount**: 14 612.48
  • Contractor: Kalin, Contracted Amount*: 6 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yovko, Contracted Amount*: 5 100.00 , Reported Amount**: 4 340.85
Subcontractors
  • Subcontractor: LESS, Contracted Amount*: 0.00
  • Subcontractor: BOGOEV KONSULT, Contracted Amount*: 0.00
  • Subcontractor: DMM-DISAIN , Contracted Amount*: 95 421.60
  • Subcontractor: MG STROY GROUP LTD, Contracted Amount*: 97 500.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Inter Stroy Group, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: EN AR Konsult, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Pi Es Konsult, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: MAX ELEKTRO, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "ROUD AND WATER INGENERING", Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 4 498.00 , Reached amount: 1 534.00
Indicator 2 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised eduicational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 593.00 , Reached amount: 262.00
Indicator 3 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 19 955 729.90 BGN
Grant 14 056 385.61 BGN
Self amount 5 899 344.29 BGN
Total actual amounts paid 7 683 515.53 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 78 234.00 0.00 78 234.00 БИЛДИНГ ГРУП
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 101 152.20 0.00 101 152.20 ВИ-ДЕЙ-ПЛЕВЕН ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 142 849.93 0.00 142 849.93 БМ-ГРУП-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 465 347.88 0.00 465 347.88 БМ-ГРУП-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 404 728.92 0.00 404 728.92 ВИ-ДЕЙ-ПЛЕВЕН ДЗЗД
Липса на добро финансово управление 50 994.00 0.00 50 994.00 ВИ-ДЕЙ-ПЛЕВЕН ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 422.73 1 053.30 6 476.03 СИ-КОНСУЛТ 2 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 249 876.90 166 584.60 416 461.50 "ПСГ" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 574.46 0.00 4 574.46 КА МОБИЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 883.70 0.00 3 883.70 СТЕМО ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 18 582.77 0.00 18 582.77 ОБЕДИНЕНИЕ "МОН КОНСУЛТ 2017"
Липса на добро финансово управление 123 181.82 0.00 123 181.82 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката”, Estimated Amount: 47 930.25
  • Differentiated position 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване за нуждите на ПГМЕТ "Христо Смирненски", гр. Кнежа, Estimated Amount: 68 150.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на ново оборудване- 4 броя стругове и 1 брой конусен линеал за струг за нуждите на ПГМЕТ „Христо Смирненски“- Кнежа
    Contractor: DIKAR KONSULT
    Contract total funded value: 80 592.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ "Асен Златаров" - Видин, Estimated Amount: 6 780.30
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на интерактивен дисплей
    Contractor: OPA SOLUTIONS LTD.
    Contract total funded value: 8 136.00
  • Differentiated position 2: Доставка на обзавеждане
    Contractor: ABV Zemedelie Ltd.
    Contract total funded value: 31 197.60
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по строителство, архитектура и компютърни науки "Проф. арх. Стефан Стефанов", гр. Монтана, Estimated Amount: 12 791.20
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърна и периферна техника
    Contractor: KA MOBIL
    Contract total funded value: 15 264.00
  • Differentiated position 2: Доставка на кухненско оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на озвучителна техника
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Доставка стълбищен робот
    Contractor: VICRA LIFT
    Contract total funded value: 9 360.00
  • Differentiated position 5: Доставка на мебели
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 118 785.85
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по транспорт "Цветан Лазаров", гр. Плевен, Estimated Amount: 145 673.23
  • Differentiated position 1: Доставка, инсталиране и гаранционно обслужване на оборудване за технологично и практическо обучение
    Contractor: „AUTOTECH GROUP” Ltd.
    Contract total funded value: 41 986.80
  • Differentiated position 2: Доставка, инсталиране и гаранционно обслужване на компютърна техника и периферни устройства
    Contractor: MIGTEH
    Contract total funded value: 33 111.94
  • Differentiated position 3: Доставка на обзавеждане за учебни кабинети
    Contractor: LIDER CONSTRUCT
    Contract total funded value: 56 747.88
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по туризъм "Алеко Константинов", гр. Плевен, Estimated Amount: 74 195.00
  • Differentiated position 1: Доставка на преносими компютри и конфигурации
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 26 241.60
  • Differentiated position 2: Доставка на интерактивен дисплей
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 20 937.60
  • Differentiated position 3: Доставка на апарат за магнитотерапия, апарат за електротерапия и ултразвук и инхалатор
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 3 588.00
  • Differentiated position 4: Доставка на мебели за обзавеждане на класни стаи
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 24 036.00
  • Differentiated position 5: Доставка на уреди за оборудване на физкултурен салон
    Contractor: KONTRAX
    Contract total funded value: 14 230.80
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГМЕТ, гр. Плевен, Estimated Amount: 27 925.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърно оборудване
    Contractor: CHIMBOX EOOD
    Contract total funded value: 25 166.40
  • Differentiated position 2: Доставка на обзавеждане
    Contractor: BG TEAM LTD
    Contract total funded value: 40 128.00
  • Differentiated position 3: Доставка на тренажори
    Contractor: ELIMEX ENGINEERING LTD
    Contract total funded value: 136 876.80
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГПСТТ "Г. С. Раковски", гр. Плевен, Estimated Amount: 25 097.85
  • Differentiated position 1: Доставка на дисплеи
    Contractor: CHIMBOX EOOD
    Contract total funded value: 11 700.00
  • Differentiated position 2: Доставка на обзавеждане
    Contractor: BG TEAM LTD
    Contract total funded value: 12 085.19
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГРТО, гр. Плевен, Estimated Amount: 67 499.46
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване и обзавеждане
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 77 674.02
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГТЕ "Христо Ботев", гр. Монтана, Estimated Amount: 33 635.00
  • Differentiated position 1: Доставка на мебели
    Contractor: KA MOBIL
    Contract total funded value: 40 110.00
  • Differentiated position 2: Доставка на ИКТ оборудване
    Contractor: KA MOBIL
    Contract total funded value: 91 489.20
  • Differentiated position 3: Доставка на специализирано оборудване
    Contractor: “INTER-MACHINEX” Ltd.
    Contract total funded value: 35 596.80
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ФСПГ "Васил Левски", гр. Монтана, Estimated Amount: 55 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за нуждите на ФСПГ
    Contractor: OFFICE 1 WEST
    Contract total funded value: 60 198.24
  • Differentiated position 2: Доставка на обзавеждане и кухненско оборудване за нуждите на ФСПГ
    Contractor: OFFICE 1 WEST
    Contract total funded value: 37 320.00
  • Differentiated position 3: Доставка на скара, хладилник и фритюрник
    Contractor: I S J Group
    Contract total funded value: 2 628.00
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта, Estimated Amount: 1 522 071.87
Procedure 13 Subject to due process: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 27 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България” по 5 обособени позиции, Estimated Amount: 5 073 682.29
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 4 професионални гимназии, разположени в Северозападния район на планиране“
    Contractor: "PSG"
    Contract total funded value: 4 723 457.93
Procedure 14 Subject to due process: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 36 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България, Estimated Amount: 57 834 901.93
  • Differentiated position 1: обособена позиция № 1 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по ядрена енергетика „Игор Курчатов“, гр. Козлодуй"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: обособена позиция № 2 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална техническа гимназия „Никола Йонков Вапцаров“, гр. Враца"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: обособена позиция № 3 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Финансово-стопанска професионална гимназия „Васил Левски“, гр. Монтана"
    Contractor: MARIDEL 2012
    Contract total funded value: 4 036 800.00
Procedure 15 Subject to due process: Проектиране и Строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Видин, Враца, Монтана, Плевен“., Estimated Amount: 12 924 103.79
  • Differentiated position 1: I. Първа обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия „Проф. д-р Асен Златаров“, гр. Видин и на Професионална гимназия по туризъм „Михалаки Георгиев“, гр. Видин“
    Contractor: BUILDING GROUP
    Contract total funded value: 1 564 680.00
  • Differentiated position 2: II. Втора обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по ядрена енергетика „Игор Курчатов“, гр. Козлодуй и на Професионална техническа гимназия „Никола Йонков Вапцаров“, гр. Враца“
    Contractor: MON 2017
    Contract total funded value: 2 189 400.00
  • Differentiated position 3: III. Трета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по техника и електротехника „Христо Ботев“, гр. Монтана и на Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Проф. арх. Стефан Стефанов“, гр. Монтана“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: IV. Четвърта обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по транспорт „Владимир Петков Минчев“, с. Владимирово, община Бойчиновци, област Монтана и на Финансово-стопанска професионална гимназия „Васил Левски“, гр. Монтана“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: V. Пета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по електроника и химични технологии „Проф. Асен Златаров“, гр. Плевен и на Професионална гимназия по ресторантьорство, търговия и обслужване – гр. Плевен“
    Contractor: VI-DEI-PLEVEN
    Contract total funded value: 2 023 444.41
  • Differentiated position 6: VI. Шеста обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по транспорт „Проф. Цветан Лазаров“, гр. Плевен, на Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника „Георги Стойков Раковски“, гр. Плевен и на Професионална гимназия по туризъм „Алеко Константинов“, гр. Плевен“
    Contractor: BM-GROUP-ENGENERING
    Contract total funded value: 2 874 368.24
  • Differentiated position 7: VII. Седма обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по механоелектротехника – гр. Плевен и на Професионална гимназия по механоелектротехника „Христо Смирненски“, гр. Кнежа, област Плевен“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 16 Subject to due process: Публичност и визуализация, Estimated Amount: 63 450.04
  • Differentiated position 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 17 Subject to due process: Специалист "Координация на дейностите в ПГ...", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Специалист "Координация на дейностите в ПГ "Проф. д-р Асен Златаров" - гр. Видин"
    Contractor: Marieta
    Contract total funded value: 5 100.00
  • Differentiated position 2: Специалист "Координация на дейностите в ПГ по туризъм "Михалаки Георгиев" - гр. Видин"
    Contractor: Evlogia
    Contract total funded value: 4 250.00
  • Differentiated position 3: Специалист "Координация на дейностите в ПГЕХТ - гр. Плевен"
    Contractor: Kalin
    Contract total funded value: 6 800.00
  • Differentiated position 4: Специалист "Координация на дейностите в ПГРТО - гр. Плевен"
    Contractor: Nevena
    Contract total funded value: 4 250.00
  • Differentiated position 5: Специалист "Координация на дейностите в ПГ по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" - гр. Плевен"
    Contractor: Nasko
    Contract total funded value: 5 950.00
  • Differentiated position 6: Специалист "Координация на дейностите в ПГПСТТ "Г. С. Раковски" - гр. Плевен"
    Contractor: Sonia
    Contract total funded value: 5 100.00
  • Differentiated position 7: Специалист "Координация на дейностите в ПГ по туризъм "Алеко Константинов" - гр. Плевен"
    Contractor: Malinka
    Contract total funded value: 5 100.00
  • Differentiated position 8: Специалист "Координация на дейностите в ПГЯЕ "Игор Курчатов" - гр. Козлодуй"
    Contractor: Snejina
    Contract total funded value: 6 800.00
  • Differentiated position 9: Специалист "Координация на дейностите в ПТГ "Н. Й. Вапцаров" - гр. Враца"
    Contractor: Irma
    Contract total funded value: 5 950.00
  • Differentiated position 10: Специалист "Координация на дейностите в Професионалната гимназия по техника и електротехника "Христо Ботев" – гр. Монтана"
    Contractor: Dobri
    Contract total funded value: 6 800.00
  • Differentiated position 11: Специалист "Координация на дейностите в Професионалната гимназия по строителство, архитектура и компютърни науки "Проф. арх. Стефан Стефанов" – гр. Монтана
    Contractor: Krasimira
    Contract total funded value: 6 800.00
  • Differentiated position 12: Специалист "Координация на дейностите в Професионалната гимназия по механоелектротехника „Христо Смирненски“– гр. Кнежа"
    Contractor: Nikolay
    Contract total funded value: 4 250.00
  • Differentiated position 13: Специалист "Координация на дейностите в Професионалната гимназия по механоелектротехника – гр. Плевен"
    Contractor: Cvetelina
    Contract total funded value: 6 800.00
Procedure 18 Subject to due process: Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта , Estimated Amount: 107 933.82
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства от Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020 г. и Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., за нуждите на проект: BG16RFOP001-3.002-0007 „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Видин, Враца, Монтана, Плевен“
    Contractor: SI-Consult 2
    Contract total funded value: 129 465.60
Procedure 19 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията, Estimated Amount: 645 371.85
  • Differentiated position 1: Изготвяне на оценки за съответствие на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в обхвата на програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН, разположени в областите Видин, Враца, Монтана, Плевен
    Contractor: OBEDINENIE "MON KONSULT 207
    Contract total funded value: 537 600.00
Procedure 20 Subject to due process: Финансов одит на проекта, Estimated Amount: 49 485.30

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN