Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-0758-C02
Project Name Project for the establishment and development of an enterprise for distribution, system integration and engineering of automated charging systems
Beneficiary 204923695 „Innovative fare systems” Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 12.06.2019
Start Date 12.06.2019
End Date 04.10.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Монтана, гр.Монтана

Description

Brief description
С развитието на ИКТ все по често се използват различни автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа за обслужване на паркинги и тоалетни, закупуване на билети за културни и спортни мероприятия, за транспортни цели и за други услуги и приложения. 
Със създаването на фирмата "Иновативни системи за таксуване" ЕООД целим да задоволим нуждите на пазара от нови технологии за автоматизиране на таксуването и контрола на достъп. За да можем бързо да реагираме на растящите и променящи се нуждите на потребителите и да използваме най-новите технологични решения на производителите ще използваме съвременни онлайн технологии за проучване пазара на автоматизираните системи за таксуване. Фирмата ще оперира в Северозападния район. В рамките на 18 месеца ще разработим модерно предприятие за разпространение, асемблиране, системна интеграция и инженеринг 
на инoвативни, автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа като в първия месец ще сформираме екип, който ще: - проведе процедури за избор на доставчици на ДМА, ДНА, материали и консумативи;
- използва услуги на външни консултанти, за анализи и проучвания за пазарна реализация на предприемаческата идея;  - създаде своя страница за рекламиране, онлайн маркетинг и за търсене на възложители; 
- участва в изложения в страната и чужбина. Изпълнението на проекта ще визуализираме с табела, стикери и онлайн страница. Проектът ще допринесе за:  
- социална интеграция на едно квалифицирано, техническо лице с увреждания; 
- осигуряване на устойчива заетост за лицето с увреждания и за още двама души от екипа; 
- създаване на добавена стойност за обществото; 
- спестяване на разходи на клиентите; 
- автоматизиране на таксуването, отчитането и планирането на дейността на клиентите; 
- въвеждане на ресурсно ефективни технологии и ергономични решения; 
- намаляване на въздействието и повишаване на устойчивостта към натиск върху околната среда и - постигане на ефективно и отговорно използване на природните ресурси.
Activities
  • Activity: Създаване и изграждане на предприятие за проектиране, асемблиране, доставка, системна интеграция и инженеринг на автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа /АСТ и КД/ -Част 1: Дейността ще бъде реализирана чрез: 1. Сформиране на екип от експерти и квалифициран персонал; 2. Наемане на помещение; 3. Закупуване на ДМА и ДНА, материали и консумативи за 3Д-принтиране; 4. Разработване на интернет страница на предприятието; 5. Онлайн маркетинг и агресивна онлайн реклама; 6. Създаване на производствена Автоматизирана Система за Таксуване като основа за производство на АСТ и КД ; 7. Създаване на развойна среда за разработване, проектиране и програмиране на АСТ и КД; 8. Проектиране, производство и програмиране на АСТ и КД. 9. Разработване на собствени програми за управление на АСТ и КД: 10. Разработване на икономическа и финансова оценка за развитието на проекта; 11. Провеждане на маркетингово проучване и стратегически план за развитие на предприятието; 12. Участия в изложение в страната или извън нея с цел да се демонстрират и популяризират произвежданите в предприятието АСТ и КД. АСТ и КД са интегрирани системи от набор от технически средства и технологии, които работят под софтуерно управление и срещу заплащане издават билети, карнетки, карти и други пропускни документи за посетители на обществени обекти или за пътници в превозни средства. АСТ и КД са изградени като компютърни мрежи, в които се обменят данни и информация за продадените и използвани билети в различни възли на мрежата. Те работят с централизирано, софтуерно управление. Във всички или в някои от възлите на компютърната мрежа на АСТ и КД се продават пропускни документи от каси със специализирани ПОС-терминали или от автомати за билети. Пак във всички или в някои от възлите на компютърната мрежа на АСТ и КД, се където са обществените обекти или превозните средства, се използват или има устройства, наречени валидатори, които проверяват валидността на пропускните документи и в зависимост от това дали са валидни или не разрешават достъпа на посетителите или пътниците до обектите или превозните средства. Основни модули на АСТ и КД са: - централизирано управление на компютърната мрежа; - ПОС-терминали и автомати за издаване на билети; - валидатори за проверка на валидността на билетите и - устройства за контрол на достъпа. За да може да се разработват, проектират, произвеждат и тестват произвежданите АСТиКД в предприятието трябва да се изгради специализирана АСТ и КД за производствени цели, в която са включени изброените по-горе основни модули. За тази цел в раздел 5 "Бюджет" са посочени необходимите за това ДМА и ДНА. Освен тях са посочени и други ДМА и ДНА, свързани директно с производството и необходими за инженеринга, проектирането и разработването на АСТ и КД, а по-късно за изграждането им и за сервизното поддържане. ЦЕНТРАЛИЗИРАНО УПРАВЛЕНИЕ - за изграждане на централизираното управление на мрежата на производствената АСТиКД е предвидено закупуване на ДМА1, ДМА2, ДМА3. Те ще позволят да се изгради информационна мрежа на предприятието, която ще се използва за разработване на нови приложения и услуги за АСТиКД и за тестване и диагностика на произведените модули за АСТиКД. Сървърът на мрежата може да се използва за да се предлагат облачни услуги и интернет приложения на потребители, клиенти и оператори, закупили АСТиКД. ПОС-ТЕРМИНАЛИ - за осигуряване на ПОС-терминали за производствената мрежа е необходимо да се закупят ДМА9 и ДМА10 като ДМА10 се използва като възел на компютърната мрежа, а ДМА9 служи за издаване на уникални превозни документи за целите на настройката и тестването на произведените АСТиКД и ново разработените приложения и услуги. За да отговарят на изискванията на наредба Н-18 на МФ и НАП принтерите, заложени в ДМА9 трябва да са фискализирани. ВАЛИДАТОРИ - за валидатори в производствената Автоматизирана Система за Таксуване са предвидени ДМА11. КОНТРОЛ НА ДОСТЪПА - за контрол на достъпа е предвидено използването на трираменни турникети ДМА8. Създаването на производствена Автоматизирана Система за Таксуване ще позволи да се проектират и разработват нови услуги и приложения за АСТ и КД. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 103 395.79
  • Activity: Визуализация на проекта.: Визуализацията на проекта включва изработването, доставянето и поставянето на информационна табела за обекта и по един информационни стикери за всеки от закупените ДМА., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 750.00
  • Activity: Създаване и изграждане на предприятие за проектиране, асемблиране, доставка, системна интеграция и инженеринг на автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа /АСТ и КД/ - Част 2: Втората част от дейността ще бъде реализирана чрез: 1. Изграждане на развойна среда за разработване на проекти и програми; 2. Стартиране на 3Д-производство на модули и детайли 3. Проектиране, производство и програмиране; 4. Разработване на собствени програми за управление; 5. Използване на технически средства за диагностика и сервиз; 6. Оценка на икономическото и финансово развитие на проекта; 7. Провеждане на маркетингово проучване и изготвяне на стратегически план за развитие на предприятието; 9. Участие в изложения в страната и навън. 1. ИЗГРАЖДАНЕ НА РАЗВОЙНА СРЕДА За изграждане на развойна среда за разработване на проекти и програми трябва да се закупят нови технически средства: ДМА4 - работна станция за проектиране и 3Д дизайн. Необходима е за: - изготвяне на проекти за АСТ и КД; - разработване на нови програми за АСТ и КД; - програмиране на АСТ и КД; - проектиране и 3Д-дизайн на конструктивни модули за вграждане в АСТ и КД; - за целта ще използване на преносим компютър, за да може да се използва в случай на нужда за заместител на - ДМА14; ДМА5 - Станция за печат, сканиране и копиране на документи и проекти. Необходима е за: - разпечатване, копиране и сканиране на проекти за АСТ и КД; - разпечатване на производствена, технологична и конструктивна документация за 3Д-модулите. 2. ПРОИЗВОДСТВО За стартиране на производството е трябва да се закупят нови технически средства: ДМА6 - 3Д-принтер. необходим е за производство на единични бройки 3Д-модули. Изнасянето на производството на единични бройки във външни производители е неефективно и свързано с неопределени срокове за производство. ДМА7 - Принтер за PVC-карти. С него ще печатаме пластмасови карти, за потребители, които ще използват такива карти в техните АСТиКД. 3. ПРОЕКТИРАНЕ И ПРОГРАМИРАНЕ НА АСТ и КД За тази цел е необходимо да се закупи ДНА1 - AutoCAD - стандартен програмен продукт за проектиране и дизайн. 4. ТЕХНИЧЕСКИ УСЛОВИЯ ЗА ТЕСТВАНЕ, ДИАГНОСТИКА И СЕРВИЗ За осигуряване на условия за тестване, диагностика и сервиз трябва да се закупят ДМА12, ДМА13 и ДМА14. Със закупуването на тази технически средства ще се създадат условия за изграждане на сервизен център. ДМА12 е необходим за тестване на медна информационни мрежи. ДМА13 е устройство за заварка на оптични кабели, а ДМА14 ще се използва за полеви тестер и програматор за АСТ и КД. Трябва да е на базата на преносим компютър, защото ще се използва при клиентите. и в случай на необходимост ще може да се използва временно като взаимозаменяем с ДМА4. 6. ИКОНОМИЧЕСКА И ФИНАНСОВА ОЦЕНКА Икономическата и финансова оценка позволяват да се оценят постигнатите финансово-икономически показатели в хода на изпълнението на проекта. Ще я използваме за анализ на риска. Както е посочено в раздел 11, за тази цел ще използваме метода на "равновесната точка". Финансово икономическата оценка към даден момент на проекта позволява да се установи дали има отклонения от линията на икономическите показатели по отношение на линията на равновесната точка и ако има да се вземат своевременно мерки за управление на риска и за предприемане на корегиращи действия. 5. МАРКЕТИНГОВО ПРОУЧВАНЕ И СТРАТЕГИЧЕСКИ ПЛАН Ще използваме маркетингово проучване, за да установим: - как се позиционира предприятието и АСТ и КД на пазара; - кои са потенциалните клиенти на АСТ и КД, и за изработване на; - къде и как да насочим усилията, за да се позиционираме по-добре на пазара; - изготвяне на стратегически план. 7. УЧАСТИЕ В ИЗЛОЖЕНИЯ Ако по време на реализирането на проекта в резултат на проведените маркетингови проучвания и изготвения стратегически план се реши да предприятието да участва на някое изложение за покриване на разходите за тази цел са предвидени 3200.00 лв.., Contracted Amount: 247 103.00 , Reported Amount: 118 336.17

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: EUROPIAN DEVELOPMENT CONSULTING, Contracted Amount*: 7 984.00 , Reported Amount**: 9 980.00
  • Contractor: RISK-ELECTRONICS, Contracted Amount*: 23 344.00 , Reported Amount**: 28 146.00
  • Contractor: GSP Service Ltd., Contracted Amount*: 1 876.00 , Reported Amount**: 2 345.00
  • Contractor: TEST SOLUTIONS, Contracted Amount*: 1 600.00 , Reported Amount**: 2 000.00
  • Contractor: ET "ARGO-KONTAR" - Milko Draganov, Contracted Amount*: 3 651.25 , Reported Amount**: 4 564.06
  • Contractor: B2N Ltd, Contracted Amount*: 13 014.88 , Reported Amount**: 16 268.60
  • Contractor: ALPHA GAZ Ltd., Contracted Amount*: 9 120.00 , Reported Amount**: 11 400.00
  • Contractor: BGS LTD., Contracted Amount*: 21 264.00 , Reported Amount**: 26 580.00
  • Contractor: "IL WEB" Ltd., Contracted Amount*: 792.00 , Reported Amount**: 990.00
  • Contractor: BULECOPROYECTS LTD SOFIA, Contracted Amount*: 10 120.00 , Reported Amount**: 12 650.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.50 , Reached amount: 1.50
Indicator 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.80 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 51.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 222 481.96 BGN
Grant 177 985.72 BGN
Self amount 44 496.24 BGN
Total actual amounts paid 177 985.72 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: 12 месеца наем, Estimated Amount: 14 400.00
  • Differentiated position 1: 12 месеца наем
    Contractor: ALPHA GAZ Ltd.
    Contract total funded value: 9 120.00
Procedure 2 Subject to due process: Визуализация - изработка и монтаж на 2 табели - постоянна табела и плакат и 20 стикера, Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: Визуализация - изработка и монтаж на 2 табели - постоянна табела и плакат и 20 стикера
    Contractor: BULECOPROYECTS LTD SOFIA
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на технически и програмни средства за производство на Автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа по обособени позиции , Estimated Amount: 39 405.76
  • Differentiated position 1: Доставка на 2 броя специализирани преносими компютри
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 2 256.00
  • Differentiated position 2: Доставка на 3Д-принтер за изработване на конструктивни модули
    Contractor: B2N Ltd
    Contract total funded value: 7 839.20
  • Differentiated position 3: Доставка на работна станция за изготвяне на документи и проекти за Автоматизирани Системи за Таксуване и Контрол на достъпа
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 2 016.00
  • Differentiated position 4: Доставка на принтер за PVC-карти
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 3 192.00
  • Differentiated position 5: Доставка на програмен продукт за двуизмерно и триизмерно проектиране
    Contractor: GSP Service Ltd.
    Contract total funded value: 1 876.00
  • Differentiated position 6: Доставка на тестер за сертифициране на медни мрежи
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на технически и програмни средства за производство на Автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа по обособени позиции - обособена позиция 6, Estimated Amount: 17 250.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 6: Доставка на тестер за сертифициране на медни мрежи за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 13 800.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на технически средства за специализирана автоматизирана система за таксуване и контрол на достъп по обособени позиции, Estimated Amount: 34 233.00
  • Differentiated position 1: Доставка на технически средства за изграждане на комуникационна мрежа за специализирана Автоматизирана система за таксуване и контрол на достъпа : 1. Сървър за обслужване на Автоматизирани Системи за Таксуване; 2. Комуникационен шкаф с активно, комуникационно, мрежово оборудване/рутер/ за изграждане на мрежи за Автоматизирани Системи за Таксуване; 3. Непрекъсваемо аварийно захранване за сървъра и мрежовото оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка на специализирани ПОС-терминали за таксуване : 1. 2 бр. ПОС-терминали за баркод билети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване; 2. 2 бр. фискални етикетни принтери за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за контрол на достъпа 1. 2 бр. турникети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване 2. 2 бр. валидатори за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 1: Доставка на технически средства за изграждане на комуникационна мрежа за специализирана Автоматизирана система за таксуване и контрол на достъпа : 1. Сървър за обслужване на Автоматизирани Системи за Таксуване; 2. Комуникационен шкаф с активно, комуникационно, мрежово оборудване/рутер/ за изграждане на мрежи за Автоматизирани Системи за Таксуване; 3. Непрекъсваемо аварийно захранване за сървъра и мрежовото оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Обособена позиция 3: Доставка на специализирани ПОС-терминали за таксуване : 1. 2 бр. ПОС-терминали за баркод билети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване; 2. 2 бр. фискални етикетни принтери за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 8: Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за контрол на достъпа 1. 2 бр. турникети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване 2. 2 бр. валидатори за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 9: Обособена позиция 1: Доставка на технически средства за изграждане на комуникационна мрежа за специализирана Автоматизирана система за таксуване и контрол на достъпа : 1. Сървър за обслужване на Автоматизирани Системи за Таксуване; 2. Комуникационен шкаф с активно, комуникационно, мрежово оборудване/рутер/ за изграждане на мрежи за Автоматизирани Системи за Таксуване; 3. Непрекъсваемо аварийно захранване за сървъра и мрежовото оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 10: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 11: Обособена позиция 3: Доставка на специализирани ПОС-терминали за таксуване : 1. 2 бр. ПОС-терминали за баркод билети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване; 2. 2 бр. фискални етикетни принтери за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 12: Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за контрол на достъпа 1. 2 бр. турникети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване 2. 2 бр. валидатори за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 13: Обособена позиция 1: Доставка на технически средства за изграждане на комуникационна мрежа за специализирана Автоматизирана система за таксуване и контрол на достъпа : 1. Сървър за обслужване на Автоматизирани Системи за Таксуване; 2. Комуникационен шкаф с активно, комуникационно, мрежово оборудване/рутер/ за изграждане на мрежи за Автоматизирани Системи за Таксуване; 3. Непрекъсваемо аварийно захранване за сървъра и мрежовото оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 14: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 15: Обособена позиция 3: Доставка на специализирани ПОС-терминали за таксуване : 1. 2 бр. ПОС-терминали за баркод билети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване; 2. 2 бр. фискални етикетни принтери за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 16: Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за контрол на достъпа 1. 2 бр. турникети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване 2. 2 бр. валидатори за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 17: Обособена позиция 1: Доставка на технически средства за изграждане на комуникационна мрежа за специализирана Автоматизирана система за таксуване и контрол на достъпа : 1. Сървър за обслужване на Автоматизирани Системи за Таксуване; 2. Комуникационен шкаф с активно, комуникационно, мрежово оборудване/рутер/ за изграждане на мрежи за Автоматизирани Системи за Таксуване; 3. Непрекъсваемо аварийно захранване за сървъра и мрежовото оборудване
    Contractor: RISK-ELECTRONICS
    Contract total funded value: 11 550.40
  • Differentiated position 18: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 19: Обособена позиция 3: Доставка на специализирани ПОС-терминали за таксуване : 1. 2 бр. ПОС-терминали за баркод билети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване; 2. 2 бр. фискални етикетни принтери за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Contractor: RISK-ELECTRONICS
    Contract total funded value: 4 777.60
  • Differentiated position 20: Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за контрол на достъпа 1. 2 бр. турникети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване 2. 2 бр. валидатори за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Contractor: RISK-ELECTRONICS
    Contract total funded value: 7 016.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на технически средства за специализирана автоматизирана система за таксуване и контрол на достъп по обособени позиции: Обособена позиция 2, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Contractor: TEST SOLUTIONS
    Contract total funded value: 1 600.00
Procedure 7 Subject to due process: Икономическа и финансова оценка на предприемаческата идея, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Икономическа и финансова оценка на предприемаческата идея
    Contractor: EUROPIAN DEVELOPMENT CONSULTING
    Contract total funded value: 7 984.00
Procedure 8 Subject to due process: Консумативи за производство , Estimated Amount: 2 600.00
  • Differentiated position 1: Консумативи за производство
    Contractor: ET "ARGO-KONTAR" - Milko Draganov
    Contract total funded value: 1 983.76
Procedure 9 Subject to due process: Маркетингово проучване за пазарна реализация и стратегически план, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Маркетингово проучване за пазарна реализация и стратегически план
    Contractor: BULECOPROYECTS LTD SOFIA
    Contract total funded value: 9 520.00
Procedure 10 Subject to due process: Материали за изграждане на информационна мрежа за производствена автоматизирана система за таксуване, Estimated Amount: 2 466.00
  • Differentiated position 1: Материали за изграждане на информационна мрежа за производствена автоматизирана система за таксуване
    Contractor: ET "ARGO-KONTAR" - Milko Draganov
    Contract total funded value: 1 667.49
Procedure 11 Subject to due process: Материали за производство на 3Д-модули, Estimated Amount: 6 470.00
  • Differentiated position 1: Материали за производство на 3Д-модули
    Contractor: B2N Ltd
    Contract total funded value: 5 175.68
Procedure 12 Subject to due process: Създаване на интернет страница на предприятието, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Създаване на интернет страница на предприятието
    Contractor: "IL WEB" Ltd.
    Contract total funded value: 792.00
Procedure 13 Subject to due process: Участие в изложение в страната или чужбина за представяне на фирмата- привличане на нови клиенти и свързване в мрежи - такса участие , командировъчни на квалифициран персонал, Estimated Amount: 3 200.00
  • Differentiated position 1: Участие в изложение в страната или чужбина за представяне на фирмата- привличане на нови клиенти и свързване в мрежи - такса участие , командировъчни на квалифициран персонал
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN