Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-0854-C03
Project Name Mobile app "Coffee App" - a good entrepreneurial idea of T-ADE Ltd.
Beneficiary 204875439 T-ADE LTD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.06.2019
Start Date 06.06.2019
End Date 02.06.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Description

Brief description
Проектно предложение е за създаване на мобилно приложение, представляващо софтуерна услуга със спестовен характер, наречено "Ап Кафе". В допълнение на услугата, приложението притежава развлекателен, маркетингов и образователен характер.
В мобилното приложение ще бъде създадена партньорска мрежа от кафетерии  (кафенета, сладкарници, барове, ресторанти и други обекти, които предлагат кафе), привлечени от възможността да популяризират бизнеса си, като го позиционират сред ясно таргетирана група от мобилни потребители. За да привлекат физически тези потребители, партньорите се включват с уговорка да предоставят безплатно кафе на потребителите, използващи "Ап кафе".
В мобилното приложение ще бъде създадена и мрежа от потребители, привлечени от възможността да консумират изгодно кафето си в предварително обособена мрежа от кафетерии. Приложението ще има две безплатни за теглене мобилни версии - съответно за ползвателите на двата вида операционни системи. При употребата на приложението ще бъде предоставена възможността за три абонаментни пакета. 1 - напълно безплатен и ограничен до консумацията на три безплатни кафета на месец в партньорската мрежа. 2 - основен, платен и е ограничен до тридесет кафета на месец. 3 - премиум също е платен и дава възможност за употреба на деветдесет кафета, като в него са включени предварително уговорени с партньорите бонуси.
Освен основните си функции, приложението ще задържа интереса на потребителите, като предвижда възможности за общуване с останалата част от общността, дава информация, статии на най - различни теми свързани с кафето и ползите от него, предвидени са и виртуални късметчета.  Фирмата, Ти-ЕЙД ООД не е регистрирана по ДДС и в рамките на срока за изпълнение на проекта, няма да се регистрира. Следователно Данъкът върху Добавената Стойност по проектното предложение не е възстановим разход за фирмата и същата следва да възстанови този разход по проекта. Всички описани ДМА и ДНА в проектното предложение са с включено ДДС.
Activities
  • Activity: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (чрез осигуряване на офис, наемане на квалифициран персонал от петима души и закупуване на ДМА и ДНА): Целта на дейността е да осигури ресурсно обезпечаване както за реализиране на предприемаческата идея, така и за по-нататъшното осъществяване на устойчив и конкурентен бизнес в областта на информационните и комуникационни технологии. За реализирането на предприемаческата идея е необходимо създаването на подходящи условия и протичането на няколко успоредни процеса: Като начало е предвиден подбор и наемане на подходящ работен обект (офис) с бюра и столове, където да се помещават наетите служители и съответната техника (ДМА). Офисното помещение следва да е достатъчно голямо за целия екип от 5 човека (трима - квалифицира персонал, част от екипа на кандидата - обект на оценка и двама, квалифициран персонал, който не е обект на оценка). След наемане на офис, следва да се оборудват работни станции за 5-те служителя. В наема ще бъдат включени режийните разходи. За тази цел, ще се проведе процедура за подбор на доставчик на необходимата техника, въз основа на предварително зададени критерии, представляваща (ДМА). Проектното предложение се нуждае от 5 бр. лаптопа и 5 бр. мишки към тях, които ще се използват от екипа за индивидуализирането, доизграждането, тестването и др. на техническите модули и завършването на процеса по създаване на работещо мобилно приложение, обект на проектното предложение. По време на изграждането и след създаването на приложението, служителят, отговорен за тестването на софтуера, ще се нуждае и от 2бр. мобилни устройства - телефона (с различни операционни системи), тяхната задача е да тестват работата на софтуера на практика, което ще позволи отстраняване на възникнали грешки и усъвършенстване. Предвидено е и закупуването на 1бр. рутер, с цел снабдяване на работните станции с интернет по безжичен начин. Също така, екипът ще се нуждае и от 1бр. мултифункционално устройство - принтер и тонери, който ще служат за разпечатване на поставени задачи на хартия, работни указания, работни графици, QR кодове, договори, сключвани с партньори и др. Успоредно с горепосочените действия, ще се проведе и процедура за избор на софтуерна фирма, която да създаде софтуерната платформа. Фирма ще създава платформа от модули, представляваща ДНА, за доизграждането от екипа на предприемача, на специфично, работещо мобилно приложение. Ще бъде създаден специализиран дизайн и архитектура за мобилното приложение, които ще са основа за развитие. За успешната реализация на предприемаческата идея ще бъде създадена оптимизирана интернет страница с различни езикови версии, която да представя актуална информация, статистики и форма за запитване. Ще бъдат наети 5 лица на трудов договор. Екипът се състои от: Камелия Племенова Михайлова (предприемач), заемаща длъжност експерт връзки с обществеността на пълен (8-часов) работен ден. Предвидено е и осигуряване на устойчива заетост на лицето за период от 6 месеца след приключване на изпълнението на проекта. Найден Костадинов Ценов, заемащ длъжност - експерт, системно осигуряване на непълен ( 4-часов) работен ден. Предвидено е и осигуряване на устойчива заетост на лицето за период от 6 месеца след приключване на изпълнението на проекта. Емил Валентинов Павлов, заемащ длъжност - бизнес консултант, информационни технологии на непълен (4-часов) работен ден. Лице 1 част от квалифициран персонал, който не е обект на оценка, заемащ длъжност - програмист, софтуерни приложения на непълен (4-часов) работен ден. Лице 2 - квалифициран персонал, който не е обект на оценка, заемащ длъжност - специалист, тестване софтуер на непълен (4-часов) работен ден. Лицето следва да е лице с трайни увреждания. Предвидено е и осигуряване на устойчива заетост на лицето за период от 6 месеца след приключване на изпълнението на проекта. Изработване на маркетингова стратегия, включваща, предварителен анализ и сегментиране на пазара, изготвяне на маркетинговия план и изработка на маркетингови управленски системи за контрол. При изпълнение на проекта са предвидени участия в събития и фестивали, както в страната, така и извън нея., Contracted Amount: 240 700.00 , Reported Amount: 235 018.73
  • Activity: Визуализация на проекта: Основната цел на тези дейности е да популяризира приноса на ЕС и Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност”. Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности, както и да популяризира приноса на Европейския съюз и Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност” за насърчаването на предприемачеството в България. Дейността ще се изпълнява съгласно изискванията на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" през целия период на изпълнение на проекта. За целите на популяризиране на проекта ще бъде изработена информационна табела, съдържаща основна информация за проекта и получената финансова помощ. Табелата ще бъде поставена на подходящо място на входа за офисните помещения на фирмата. Закупеното по проекта ново оборудване ща бъде обозначено с визуализационни стикери, съдържащи съгласно Наръчника изискуемата информация и визуализационни елементи. За да се осигури по-голяма публичност и прозрачност при изпълнението на проекта ще бъде изработена брошура с основна информация за проекта в тираж 200 бр. В допълнение на тези визуалидационни материали, всички документи, разработвани в хода на изпълнение на проекта ще съдържат също визуализационните елементи на Европейския съюз, оперативната програма, инормация за проекта и др. По този начин обществеността ще получи информация за публичната подкрепа на ЕС, чрез ЕФРР и ОП "Иновации и конкурентоспособност и " за изпълнение на проекта и реализиране на предприемаческата идея., Contracted Amount: 1 500.00 , Reported Amount: 1 500.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Svetlana, Contracted Amount*: 14 640.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IMPRESSIONS, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: Kameliya, Contracted Amount*: 19 760.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Emil, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GEC KEDYR Ltd, Contracted Amount*: 3 200.00 , Reported Amount**: 4 000.00
  • Contractor: E MEDIA GROUP LTD, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 15 000.00
  • Contractor: Bizcon Ltd., Contracted Amount*: 39 360.00 , Reported Amount**: 49 200.00
  • Contractor: N u T, Contracted Amount*: 27 120.00 , Reported Amount**: 33 900.00
  • Contractor: Atanas, Contracted Amount*: 14 000.00 , Reported Amount**: 30 000.00
  • Contractor: BGS LTD., Contracted Amount*: 563.20 , Reported Amount**: 704.00
  • Contractor: Vasil, Contracted Amount*: 15 120.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ventsislav, Contracted Amount*: 14 640.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Pharma Mundo LTD, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 200.00
  • Contractor: STUDIO CAM, Contracted Amount*: 1 999.92 , Reported Amount**: 2 499.90
  • Contractor: VITAMETRICS, Contracted Amount*: 5 600.00 , Reported Amount**: 7 000.00
  • Contractor: Nayden, Contracted Amount*: 15 120.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 19.26 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 118.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 1.50

Financial Information

Total Project cost 240 700.00 BGN
Grant 192 560.00 BGN
Self amount 48 140.00 BGN
Total actual amounts paid 162 815.06 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Конфликт на интереси 100.00 14 000.00 3 500.00 17 500.00 Атанас Красимиров Керинов

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: 11. Разходи за визуализация, Estimated Amount: 1 500.00
  • Differentiated position 1: 11.1. Разходи за визуализация
    Contractor: IMPRESSIONS
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 2 Subject to due process: 5. Разходи за наем на работно помещение, Estimated Amount: 17 500.00
  • Differentiated position 1: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 2: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 3: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 4: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 5: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 6: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 7: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 8: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 9: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 10: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 11: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 12: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 13: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
  • Differentiated position 14: 5. Разходи за наем на работни помещения ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: de minimis , допустим )
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 3 Subject to due process: 8.1 Пазарен Анализ, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: 8.1 Пазарен анализ
    Contractor: E MEDIA GROUP LTD
    Contract total funded value: 4 000.00
Procedure 4 Subject to due process: 8.2 Маркетингов План, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: 8.2. Маркетингов план
    Contractor: E MEDIA GROUP LTD
    Contract total funded value: 8 000.00
Procedure 5 Subject to due process: 9.1. Интернет страница, Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: 9.1. Интернет страница
    Contractor: VITAMETRICS
    Contract total funded value: 5 600.00
Procedure 6 Subject to due process: IV. РАЗХОДИ ЗА МАТЕРИАЛИ - 4.1. Изработване на QR кодове - 300 бр. 4.2. Поставки за на QR кодове - 300 бр., Estimated Amount: 6 500.00
  • Differentiated position 1: 4.1. Изработване на QR кодове - 300 бр.
    Contractor: STUDIO CAM
    Contract total funded value: 1 999.92
  • Differentiated position 2: 4.2. Поставки за на QR кодове - 300 бр.
    Contractor: GEC KEDYR Ltd
    Contract total funded value: 3 200.00
Procedure 7 Subject to due process: Закупуване на лаптоп -1 бр. и мишка за лаптоп - 1 бр., Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1:Лаптоп-1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2:Мишка за лаптоп - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Закупуване на 4 бр. лаптопи, мобилен телефон 1, мобилен телефон 2, Принтер, 4бр. Мишки за лаптоп, 1бр. Рутер и 5бр. Тонер., Estimated Amount: 34 900.00
  • Differentiated position 1: Лаптоп - 4бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Мобилен телефон 1 - 1бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Мобилен Телефон 2 - 1бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Принтер - 1бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Мишки за лаптоп - 4бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Рутер - 1бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Тонер - 5бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 8: Лаптоп - 4бр.
    Contractor: N u T
    Contract total funded value: 21 440.00
  • Differentiated position 9: Мобилен телефон 1 - 1бр.
    Contractor: N u T
    Contract total funded value: 3 680.00
  • Differentiated position 10: Мобилен Телефон 2 - 1бр.
    Contractor: N u T
    Contract total funded value: 3 680.00
  • Differentiated position 11: Принтер - 1бр.
    Contractor: N u T
    Contract total funded value: 1 360.00
  • Differentiated position 12: Мишки за лаптоп - 4бр.
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 563.20
  • Differentiated position 13: Рутер - 1бр.
    Contractor: N u T
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 14: Тонер - 5бр.
    Contractor: N u T
    Contract total funded value: 400.00
Procedure 9 Subject to due process: Закупуване на модули за последващо разработване на софтуер, Estimated Amount: 49 200.00
  • Differentiated position 1: Специализиран дизайн - 1бр.
    Contractor: Bizcon Ltd.
    Contract total funded value: 39 360.00
  • Differentiated position 2: Спецификация и архитектура - 1бр.
    Contractor: Bizcon Ltd.
    Contract total funded value: 39 360.00
  • Differentiated position 3: Лиценз за употребата на система с целите на проекта - 2бр.
    Contractor: Bizcon Ltd.
    Contract total funded value: 39 360.00
  • Differentiated position 4: Проверка на кода и отстраняване на проблеми - 3 бр.
    Contractor: Bizcon Ltd.
    Contract total funded value: 39 360.00
  • Differentiated position 5: Публикуване в магазини - 2бр.
    Contractor: Bizcon Ltd.
    Contract total funded value: 39 360.00
Procedure 10 Subject to due process: РАЗХОДИ ЗА ПЕРСОНАЛ-Експерт, системно осигуряване, Бизнес консултант, информационни технологии, Програмист, софтуерни приложения, Специалист, тестване софтуер, Estimated Amount: 99 100.00
  • Differentiated position 1: Експерт връзки с обществеността
    Contractor: Kameliya
    Contract total funded value: 19 760.00
  • Differentiated position 2: Експерт, системно осигуряване
    Contractor: Nayden
    Contract total funded value: 15 120.00
  • Differentiated position 3: Бизнес консултант, информационни технологии
    Contractor: Vasil
    Contract total funded value: 15 120.00
  • Differentiated position 4: Програмист, софтуерни приложения
    Contractor: Ventsislav
    Contract total funded value: 14 640.00
  • Differentiated position 5: Специалист, тестване софтуер
    Contractor: Svetlana
    Contract total funded value: 14 640.00
  • Differentiated position 6: Бизнес консултант, информационни технологии
    Contractor: Emil
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN