Identification

UMIS Number BG16FFPR002-3.007-0010-C02
Project Name Technical assistance for investments in the Zoo "KAYLAKA-PLEVEN ZOO", financed under the "Environment" Program 2021-2027, procedure "Technical assistance for investments in zoos"
Beneficiary 000413974 OBSHTINA PLEVEN
Funding ERDF ==> Programme "Environment" 2021-2027
Date of the Contract/Order 20.03.2024
Start Date 20.03.2024
End Date 20.03.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Плевен

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение си поставя основната цел да бъдат предоставени на община Плевен, консултантски услуги свързани с изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА – ПЛЕВЕН““ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“ по Приоритетна ос 3 „Биологично разнообразие“  на Програма „Околна среда“ 2021-2027 г. 
Пакетът документи предмет на консултантските услуги, включва:
1.	План за развитие на зоологическата градина, вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея;
2.	План за колекция, който да включва и план за размножаване; 
3.	План за консервационни дейности; 
4.	План график за изпълнение на дейностите за развитие на зоологическата градина при наличие на финансиране - в краткосрочен и дългосрочен план – с отговорници, срокове и индикативни бюджети по отношение на краткосрочните дейности (3 до 5 години); 
5.	Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект във  фаза „идеен проект“ за идентифицираните строителни дейности.
Activities
  • Activity: „Предоставяне на услуги за изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА-ПЛЕВЕН““ гр. Плевен по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“ по Приоритетна ос 3 „Биологично разнообразие“ на Програма „Околна среда“ 2021-2027 г.“.: Настоящото проектно предложение си поставя основната цел да бъдат предоставени на община Плевен, консултантски услуги свързани с изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА – ПЛЕВЕН““ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“ по Приоритетна ос 3 „Биологично разнообразие“ на Програма „Околна среда“ 2021-2027 г. Пакетът документи предмет на проектното предложение, респективно настоящата обществена поръчка, включват: 1. План за развитие на зоологическата градина, вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея; 2. План за колекция, който да включва и план за размножаване; 3. План за консервационни дейности; 4. План график за изпълнение на дейностите за развитие на зоологическата градина при наличие на финансиране - в краткосрочен и дългосрочен план – с отговорници, срокове и индикативни бюджети по отношение на краткосрочните дейности (3 до 5 години); 5. Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „идеен проект“ за идентифицираните строителни дейности., Contracted Amount: 162 000.00 , Reported Amount: 27 000.00
  • Activity: Организация и управление на проекта и Изпълнение на мерки за видимост, прозрачност и комуникация: Дейностите по организация и управление обхващат всички етапи от общия цикъл за управление на проекта и включват: Задача 1. Общо администриране и отчитане на проекта • Разработва и поддържа система за съхранение на документите по проекта съгласно чл. 82 от Регламент (ЕС) 2021/1060; • Осигурява законосъобразно изпълнение на мерки за видимост, прозрачност и комуникация; • Осъществява текущо финансово управление и контрол за изпълнение на проекта; • Следи и отчита паричните потоци; • Осъществява комуникации с УО на ОПОС по всички аспекти от изпълнението и отчитането на проекта, вкл. чрез ИСУН; • Осъществява контакт с други органи и институции, които имат отношение към административното изпълнение на проекта; • Осъществява периодични срещи с възложителя; • Координира дейностите на външните изпълнители на договори в рамките на проекта и оказва съдействие в случай на необходимост; • Прави периодично оценка на риска и уведомява своевременно възложителя за всяко обстоятелство, което би могло да доведе до забавено изпълнение или до натрупване на закъснения или до отклонения в качеството; • Подпомага възложителя при съгласуване и одобряване на промени в ДБФП; • При поискване от възложителя, оказва съдействие относно изготвяне на технически спецификации за невъзложени поръчки за изпълнение на дейности по проекта; • Съдейства на възложителя при осъществяване на проверки на място от Управляващия орган, Сертифициращия орган и други контролни и одитни органи и организира • изпълнението на предписанията, съдържащи се в докладите от проверките. • Изпълнява и други дейности, необходими за успешното изпълнение и отчитане на проекта. Задача 2. Наблюдение, контрол и координация на договорите с външни изпълнители • Екипът по организация и управление на проекта осъществява наблюдение, контрол и координация за цялостното физическо и финансово изпълнение на договорите с външни изпълнители за дейности по проекта, като извършва следните задачи: • Координира изпълнението на всички договори с външни изпълнители в рамките на проекта; • Наблюдава и контролира изпълнението на договорните ангажименти на външните изпълнители, вкл. относно законосъобразност, спазване на изискванията на техническите спецификации, срокове, качество; • Контролира спазването на времевите графици за изпълнение на всички дейности по проекта, вкл. анализ на времевите графици по отделните дейности и влиянието им върху общия график за изпълнение на проекта; • Осъществява преглед и проверка на всички междинни и окончателни отчети и доклади, които изпълнителите на договори представят на възложителя, и изготвя писмени становища за резултатите от проверките; • Получава и проверява всички разходооправдателни документи за извършените услуги/доставки от изпълнителите на договорите и изготвя писмени становища за резултатите от извършените проверки; • Придвижва документацията, свързана с предвидените плащания по договорите на изпълнителите, съгласно вътрешните правила и одитни пътеки на възложителя; • Изготвя становища по текущи въпроси и казуси във връзка с изпълнение на конкретни договори; • При необходимост извършва проверки на място на изпълнителните на договори за изпълнение на дейности по проекта и изготвя доклади от проверките Задачите по мерките за видимост, прозрачност и комуникация се изпълняват съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС) 2021/1060 всеки конкретен бенефициент следва: - да се публикува на уебсайта , и на сайтове в социални медии, кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - да се включи по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на проекта и предназначени за обществеността или за участниците; - поставяне на място, видимо за обществеността, на поне един плакат с минимален размер А3 или еквивалентен електронен дисплей с информация за операцията, подчертаваща подкрепата от фондовете. , Contracted Amount: 22 680.00 , Reported Amount: 2 835.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Mamp;A project group LTD., Contracted Amount*: 162 000.00 , Reported Amount**: 27 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Investments to support measures outside Natura 2000, Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Investments to support measures outside Natura 2001, Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 94 425.38 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Elaborated documents, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 184 680.00 BGN
Grant 184 680.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 36 936.00 BGN
Percentage of EU co-financing 82.50 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 100.00 0.00 8 100.00 МиА проджект груп ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Предоставяне на услуги за изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина, Estimated Amount: 144 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуги за изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина
    Contractor: Mamp;A project group LTD.
    Contract total funded value: 162 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN