Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 657 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

With the project proposal "Patronage care for elderly and disabled people in Bratsigovo municipality" the policies of the present operation
for providing additional public resources in support of the state of emergency measures and the consequential period of social isolation will be fulfilled. This will be ensured by providing a network of domestic services with the aim of limiting contact between people, while supporting the ones who are most at risk by COVID-19.
The service will be administrated in a building which is property of the Municipality. The envisioned activities are as follows:
1. Selection of staff for providing services for overcoming the consequences of the coronavirus for people over 65 years of age with limitations or impossibilities for self-care, for people with disabilities and their families, for people who are under quarantine and for those who need social services by hours in the municipality .
2. Granting services for overcoming the consequences of the coronavirus for the people in the project's target group.
3. Providing personal protective equipment and disinfectants for the people providing the services. Transportation for the personnel
providing the services to and from the household. 
The personnel will home delivery workers, dispatcher and drivers. The duration of the project is 11 months. The number of users who they will be directly affected by the implementation of the project in the municipality The reason is 47 persons.
Realization of the project proposal of  Municipality contributes to the prevention and support of access to vulnerable persons, disabled people with disabilities self-care, quarantined persons and activities, directly related to the protection of the health of persons at risk in most of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса за възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване, за хора с увреждания и техните семейства, за хора, които са поставени под карантина и за които има социална необходимост от почасови услуги в община Брацигово.: Описание на дейността. Дейността за подбор на персонал за предоставяне на услугата ще гарантира постигането на целта на настоящето проектно предложение. Предвиждаме заетите лица за предоставяне на услугата да включват персонал от 1 бр. диспечер, 7 бр. снабдител-доставчик, изпълняващи доставки по домовете и 1 бр. шофьор. За предоставяне на услугата ще бъдат поканени най-напред безработни лица, регистрирани в Бюрото по труда, които отговарят на критериите. В случай, че не няма такива лица, ще бъдат потърсени хора, които са на трудов договор и имат желание да съвместяват двете длъжности. Наемането на лицата, които ще предоставят услугите, ще бъде съобразен с КТ и вътрешните правила на общината. Ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. Паралелно с това ще се организира събиране на заявления от нуждаещите се лица. Ще се проведе инструктаж на лицата, които ще предоставят услугите на лицата от целевата група като доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). Услугите към целевата група ще се предоставя в рамките на 11 месеца. За подбор на целевата група ще се използват комуникационни канали - обявление на интернет сайта, социалните мрежи и таблото за обяви на Общината. Ще се проведе анкета сред целевата група от Общината, с оглед необходимостта от предоставяне на услугата. Местните кметове ще предоставят и ще придвижат бланките за попълване на нуждаещите се лица, за да не се налага възрастните хора и лицата с увреждане да пътуват до общинския център. Водещ принцип ще бъде поставянето в "центъра" на нуждите и потребностите на "отделния човек" и гарантирането на интегриран подход при предоставяне на услугите. Успоредно с набирането на потребителите предвиждаме да се осигури автомобила за транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата; да се осигурят лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите; да са извършени необходимите действия по доставка на дребно оборудване за обзавеждане за диспечерски център - бюро, стол, компютърна конфигурация и принтер. След посещение в домовете на потребителите и попълване на заявленията за ползване на дейности по операцията, ще се изготвят седмични графици за посещение на същите, в съответствие с индивидуалните потребности на всяко лице. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните традиционно предоставяни услуги в домашна среда и да са обвързани и пряко произтичащи от мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19 , а лицата от целевата група да получат допълнителната подкрепа, от която се нуждаят. 0.00 0.00
Предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса за лицата от целевата група по проекта.: Описание на дейността. Дейността включва услуги по осъществяване на доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), осигуряване на транспорт на персонала нает по проекта от/ до домовете на потребителбите. Услугата ще стартира след изготвяне на списък на целевата група. За одобрените потребители ще се планират услуги, според нуждата на всяко лице, съобразно индивидуална преценка. Ще се разработят необходимите документи за функциониране на услугата. Услугата ще се предоставя в рамките на 11 месеца. Разпределението на заетостта на наетите лица ще е в задълженията на диспечера. За връзка и при необходимост от специалната грижа ще се разпространят "Визитни картички" с координати сред потребителите. За подбор на целевата група ще се използват комуникационни канали - обявление на интернет сайта, социалните мрежи и таблото за обяви на Общината. Местните кметове ще предоставят и ще придвижат бланките за попълване на нуждаещите се лица, за да не се налага възрастните хора и лицата с увреждане да пътуват до общинския център. Ще се спазва изискването услуги, които ще се предоставят по проекта, да не дублира предоставяне на същите по същото време от НЗОК. Изискването за липса на двойно финансиране ще се спазва и при предоставяне на социалния модул от интегрираната услуга, т.е. едно лице от целевата група не може да получава една и съща услуга, финансирана от различни източници, независимо дали средствата са от националния бюджет, от Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. Брой лица, които ще ползват услугата (целевата група) е индикативно 47 лица. Наетият персонал ще включва 1 диспечер, 7 бр. снабдител-доставчици, изпълняващи доставки по домовете и 1 бр. шофьор. Водещ принцип ще бъде поставянето в "центъра" на нуждите и потребностите на "отделния човек" и гарантирането на интегриран подход при предоставяне на услугите. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните предоставяни услуги в домашна среда и да са обвързани и пряко произтичащи от мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19, а лицата от целевата група да получат допълнителната подкрепа чрез гъвкавостта на услугите и възможността да се комбинират според индивидуалните нужди. 0.00 54 564.52
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. Транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Доставка на дребно оборудване за обзавеждане за диспечерски център - бюро, стол, компютърна конфигурация и принтер. : Описание на дейността. За обезпечаване ежедневната дейност и безопасност на персонала на услугата предвиждаме закупуване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите, както и наемане на подходящ автомобил за транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Транспортното средство, с което ще се изпълняват заложените дейности по проекта, няма да бъдат използвани за икономическа или друга дейност на общината, съгласно административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. За използването му е предвидено гориво за достигане на всички населени места в община Брацигово. Населените места, които ще обхождат транспортните средства освен гр. Брацигово са и с. Бяга, с. Исперихово, с.Козарско, с.Розово, с.Равногор, с.Жребичко и двата курорта: летовище "Васил Петлешков" и летовище" Розовски вриз". Доставка на дребно оборудване - бюро, стол, компютърна конфигурация и принтер, ще е необходимо за обзавеждане за диспечерски център. 0.00 21 825.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).