Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-3018-C02
Project Name Improved access to employment opportunity by providing appropriate training and stable jobs in "GERMETO" LTD.
Beneficiary 200646507 GERMETO LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 05.12.2017
Start Date 05.12.2017
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Дългопол, с.Аспарухово
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Аксаково, гр.Аксаково

Description

Brief description
Проектът на "Гермето"ООД ще осигури по-висока заетост и ще намали бедността и насърчи соц. включване като осигури устойчиви работни места и подходящо обучение.Чрез ПП дружеството ще осигури устойчива заетост на лицата от целевата група(ЦГ),съставена от общо 40лица.Същата включва три специфични категории(СК),а именно:безработни или неактивни лица на възраст над54г.;безработни или неактивни младежи до 29 г.; безработни лица с ниска степен на образование. В процентно отношение ЦГ е съставена от 50% от СК.Всички СК в целевата ни група са обединени от няколко общи проблеми:1)неравностойното им положение на пазара на труда;2)нужда от поне минимален месечен доход;3)нужда от заетост на устойчиво трудово правоотношение;4)нужда от социално сближаване;5)нужда от подходящо обучение за повишаване на квалификацията и уменията им.Проектът ни е насочен към решаване на всички гореизброени проблеми и нужди на СК.Осигурява им се равнопоставеност на пазара на труда,устойчиво работно място,което от своя страна осигурява и минимален месечен доход.Лицата от СК и тези,непопадащи в такива(20л.),ще бъдат наети при равни условия без допускане на дискриминация относно пол,възраст,раса,религия и др.Това ще доведе до социално сближаване на лицата от ЦГ,тъй като ще бъдат наети в едно и също дружество.В обобщение-целта на проекта е да осигури устойчиви работни места на лица между 30 и 54г.,лица над 54г.,младежи до 29 г. и безработни лица с ниска степен на образование чрез нетно увеличение на броя на персонала в "Гермето"ООД.Дейностите,които ще бъдат изпълнявани,за да се постигнат целите са:наемане на безработни или неактивни лица за период до 12месеца;предоставяне на професионално обучение на вече наетите по проекта лица;предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности;закупуване на оборудване,обзавеждане,ДНА и стопански инвентар,свързани със създаването на нови работни места;организация и управление на проекта;информиране и публичност.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта.: Целта на дейността е осигуряване на подкрепа на"Гермето"ООД при организацията и управлението на проект "Подобряване достъпа до заетост чрез осигуряване на подходящи обучения и устойчиви работни места в "Гермето" ООД". Подкрепата се осъществява чрез предложения Ръководител на проект(РП) и външен изпълнител(ВИ). Дейността включва организиране на дейностите при стартиране на проекта и управлението при изпълнението му до неговото отчитане. Предвиждаме дейността на бъде изпълнена в следните етапи:Етап1:Наемане на граждански договор(или според разпоредбите на "Ръководство за Бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР") на РП и сключване на договор с ВИ;Етап2: Разходи за извършени услуги на ВИ за 1-ви от четиринадесет(14)месеца; Етап3:Разходи за извършени услуги на ВИ за 2-ри от 14 месеца;Етап4: Разходи за извършени услуги на ВИ за 3-ти от 14 месеца; Етап5:Разходи за извършени услуги на ВИ за 4-ти от 14 месеца; Етап6:Разходи разходи за извършени услуги на ВИ за 5-ти от 14 месеца; Етап7:Разходи за извършени услуги на ВИ за 6-ти от 14 месеца; Етап8:Разходи за извършени услуги на ВИ за 7-и от 14 месеца; Етап9: Разходи за извършени услуги на ВИ за 8-и от 14 месеца; Етап10:Разходи за извършени услуги на ВИ за 9-ти от 14 месеца; Етап11:Разходи за извършени услуги на ВИ за 10-ти от 14 месеца; Етап12: Разходи за извършени услуги на ВИ за 11-ти от 14 месеца; Етап13:Разходи за извършени услуги на ВИ за 12-ти от 14 месеца; Етап14: Разходи за извършени услуги на ВИ за 13-ти от 14 месеца; Етап 15: Разходи за извършени услуги на ВИ за 14-ти от 14 месеца. Функции и отговорности на РП:подпомага "Гермето" ООД при избора на външния изпълнител (съгласно ПМС 118/20.05.2014), следи цялостното изпълнение на дейностите по проекта и следи за коректното изпълнение на работата на ВИ. Функции и отговорности на ВИ:следи за изпълнение на дейностите в срок, при възникнал проблем предлага подходящ начин за неговото адекватно решение, съблюдава за спазване на нормативните изисквания при организацията и управлението на проекта, организира и управлява дейностите по проекта от стартирането им до приключване на проекта, подпомага бенефициента при изготвянето на необходими документи и изготвя такива, съгласно нормативните изисквания, при изявено желание, отговаря за подготовката на документите необходими за подаване на междинни и/или окончателни доклади по проекта и др неупоменати изрично, но обект на сключения между бенефициента и ВИ договор.Изпълнението на дейността ще стартира след подписване на договор за БФП и ще продължи до приключване на проекта, т.е. от първи до четиринадесети проектен месец., Contracted Amount: 26 000.00 , Reported Amount: 26 000.00
  • Activity: Идентифициране и наемане на безработни или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целите на дейността са:първа цел-осигуряване на работни места за безработни и неактивни лица на възраст между 30и54г.;втора цел-осигуряване на работни места за безработни и неактивни лица над54г.;трета цел-осигуряване на работни места за безработни и неактивни лица на възраст до29г.;четвърта цел-осигуряване на работни места за безработни лица с ниска степен на образование.Дейността включва:осигуряване на заетост за период до12месеца на лица от целевата група(ЦГ),чрез наемане по трудово правоотношение;разходи за трудова медицина(ТМ);разходи за командировки за съответните обучения.Осигуряването на работните места в "Гермето"ООД представлява нетно увеличение на броя на персонала в предприятието.Дружеството се задължава да запази работните места за минимум12месеца на20л.от наетите по проекта(40л.)след приключване на дейностите по проекта.Предвиждаме дейността на бъде изпълнена в следните етапи:Етап1:Идентифициране на лицата от ЦГ(предвижда се етапът да се изпълни в рамките на един месец от подписването на Договор за БФП);Етап2:Наемане по трудово правоотношение на лицата от ЦГ,възникване на разходите за ТМ на новонаетите по проекта лица за период до 12 месеца и възникване на разходи за командировки за обученията;Етап3:Разходи за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на Минималния осигурителен доход(МОД), всички дължими осигурителни вноски(ОВ) за сметка на работодателя за 1-ви от дванадесет(12) месеца, възникване на р-ди за командировки;Етап4:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за сметка на работодателя за 2-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки ;Етап5:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 3-и от 12месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап6:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 4-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап7:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 5-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап8:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 6-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап9:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 7-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап10:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 8-и от 12 месеца;Етап11:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 9-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап12:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 10-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап13:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 11-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап14:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 12-и от 12 месеца.Изпълнението на дейността ще стартира след подписване на договор за БФП и ще приключи при изтичане на заложените в проекта до 12 месеца за 40 работни места, но не по-късно от 31.12.2018г.. Предвиждаме дейността да се изпълнява 13 месеца, като залагаме първия проектен месец да се идентифицират лицата от целевата група и да се определят обучаващите организации, а от втори до тринадесети проектен месец се осигуряват работни места за лицата, разходи за трудова медицина (според действащото българско законодателство). Разходите за командировки са само за месеците, за които ще е необходим транспорт на лицата от ЦГ до обучаващите организации като тук се включват обученията по професионална квалификация и ключови компетентности. Предвидено е най-дългия период за обучения да е 11 месеца, затова разходи за командировки се предвиждат от втори до дванадесети проектен месец., Contracted Amount: 178 273.93 , Reported Amount: 166 897.75
  • Activity: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа, втора или трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица.: Целта на дейността е да се предостави обучение за подходяща квалификация на новоназначените лица и осигуряване на възможност за повишаване на техните знания и умения за всяка длъжност, изискваща специфични познания. По този начин проектното ни предложение съчетава двете най-важни изисквания за квалификация и опит на което и да е лице на пазара на труда - освен шанс за трудов стаж на конкретна длъжност, предоставяме и шанс за повишаване на знанията по тази длъжност. В същото време обучението по професионална квалификация е необходимо тъй като работните места, за които е предвидено такова обучение, го изискват. Дейността включва обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа, втора или трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица. Предвижда се дейността да включва следните етапи: Етап1: Наемане на подходяща обучаваща организация; Етап2: Обучение на лицата от целевата група за придобиване на квалификационна степен или част от професия; ЕтапЗ: Получаване на официален документ за успешно преминато обучение - Свидетелство или Удостоверение. Обучението няма да бъде извършвано от кандидата, а от обучаваща организация. Представяме следната информация за обученията - наименование и код на професията/код на специалността/хорариум на обучение(съобразено с минималните изисквания за хорариум, съгласно т.3.1.6 от Насоките за кандидатстване, Дейност 2)1 учебни часове теория/ учебни часове практика/ брой на обучаваните лица/ документ доказващ завършеното обучение, в същата последователност като вече изброената: хотелиер/811010/ 8110103/660/320/340/1/свидетелство; техник компютърни системи/ 523050/ 5230502/ 600/280/320/ 5/удостоверение; музикален оформител/213080/2130801/600/280/320 /1/удостоверение; камериер/ 811030/8110301/ 300/120/180/2/ свидетелство; ресторантьор/811060/8110602/600/280/ 320/1/удостоверение; ресторантьор /811060/8110602/600/280/ 320/1/удостоверение; снабдител, доставчик/ 345080/3450801/300/120/ 180/1/свидетелство; готвач/811070/8110701/660/ 320/340/1/ свидетелство; работник в заведение за хранене/811090/8110901/ 300/120/ 180/2/свидетелство; сервитьор/811080/ 8110801/660/320/340/2/ свидетелство; барман/ 811080/ 8110801/660/320/340/1/ свидетелство. Предвиждаме дейността да стартира през втория проектен месец и да приключи през деветия проектен месец. Предвидения период е съобразен с най-дългата продължителност на обучение - осем месеца., Contracted Amount: 18 000.00 , Reported Amount: 16 800.00
  • Activity: Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици", Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност".: Целта на дейността е да се предостави обучение за подходяща ключова компетентност на новоназначените лица и осигуряване на възможност за повишаване на техните знания и умения за всяка длъжност, изискваща специфични познания по общуване на чужди езици и дигитална компетентност. По този начин проектното ни предложение съчетава двете най-важни изисквания за квалификация и опит на което и да е лице на пазара на труда - освен шанс за трудов стаж на конкретна длъжност, предоставяме и шанс за повишаване на знанията, обект на горепосочените ключови компетентности по тази длъжност. В същото време обучението по ключовите компетентности е необходимо тъй като работните места, за които е предвидено такова обучение, го изискват. Дейността включва обучение за придобиване на дигитална компетентност и обучение по общуване на чужди езици. Предвижда се дейността да включва следните етапи: Етап1: Наемане на подходяща обучаваща/и организация/и; Етап2: Обучение на лицата от целевата група по ключови компетентности; Етап3: Получаване на официален документ за успешно преминато обучение - Сертификат и/или друг документ за завършено обучение. Обучението няма да бъде извършвано от кандидата, а от обучаваща/и организация/и. Представяме следната информация за обученията по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици": обща продължителност на обучението 300 учебни часа (съобразено с минималните изисквания за хорариум, съгласно т.3.1.6 от Насоките за кандидатстване, Дейност 3) за три нива на обучение. Броя на часовете, разпределени по нива е по следния начин: А1 - 90 учебни часа, А2 - 100 учебни часа, В1 - 110 учебни часа, а броя на обучаващите се - 13 лица. При успешно приключване на обучението на всяко лице се издава Сертификат.Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност": обща продължителност на обучението е 45 учебни часа (съобразено с минималните изисквания за хорариум, съгласно т.3.1.6 от Насоките за кандидатстване, Дейност 3) като обучението се предвижда да бъде за работа със специализиран/и софтуер/и, необходим/и на предприятието за осъществяване на икономическата му дейност. Броя на обучаващите се ще бъде 39 лица. При успешно приключване на обучението на всяко лице ще се издава Сертификат/или друг документ, удостоверяващ преминатото обучение. За обучението по ключова компетентност 4 не се предвиждат разходи за командировки, тъй като ще се проведе на работното място. Предвиждаме дейността да стартира през втория проектен месец и да приключи през дванадесети проектен месец. Най-дългия период на обучение по тази дейност е три месеца, залагаме тя да бъде изпълнена от втори до дванадесети проектен месец, тъй като трябва да бъде съобразена и с обучението по професионална квалификация. , Contracted Amount: 18 850.00 , Reported Amount: 18 850.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Описание Целта на дейността е да се осигури подходящи раб. места и среда за хората от целевата група(ЦГ).Дейността включва закупуване на раб. облекло, закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар и застраховка на закупеното оборудване. Тези разх. са пряко свързани с дейността по наемане на лица, тъй като са необх. за създаването на раб. места предв. в проекта. Дейността ще се осъществява на сл. етапи: Етап 1: избор на доставчици; Етап2: избор на доставчик на софтуер и хардуер за упр. и отч. на рестор. и хотел. дейност, с включени разходи за доставка и монтаж; Етап3: Поръчка и доставка на работно облекло; Етап4:Доставка и монтаж на оборудването и обзавеждането,; Етап5 Застраховане на оборудването;Етап6:Поръчка и доставка на работно облекло. Предвиденото оборудване е ново от висок клас и е по-ефективно, по- икономично при разходване на енергия и по-ефикасно. Описание на оборудването: софт. прогр. продукт с мултимодулна с-ма и сп. интерфейс за прехвърляне на данни и осигуряване на достъп до базата данни. Наличието на две места, обект в с.Аспарухово и административно-счетоводен офис в гр.Аксаково . Ползва се от почти всички лица от ЦГ, позволява оптимална организация на процесите по обслужване на всички дейности, намалява броя на ръчните операции; осигурява възможност за проследяване стокооборота, минимизиране на загубите от брак и оптимално определяне честота на зареждане за различните стоки; могат да се оформят по електронен път заявките към доставчици; въвеждане и калкулации на рецепти за по-добър контрол на продажните цени и автоматично изчисляване на изразходваните продукти на база регистрираните продажби; възможност за автоматизирано изготвяне на оферти към различни клиенти. Предвидени са закупуване преносими компютри /6 бр./: ползват се от новоназначения персонал в административния офис в гр. Аксаково, на тях ще се инсталира софтуера, което значително ще улесни работата, ще даде възможност на персонала за директен достъп до всички процеси във връзка с работата на хотела и ресторанта, тяхното проследяване, подобряване и отчитане, като в същото време, факта че компютрите са преносими осигурява мобилност на лицата от целевата група и при необходимост биха имали възможност да работят в с. Аспарухово; професионални перална машина,сушилна,каландър:ползва се от камериерите и гладач преса, помощник перално стопанство, хотелът се намира в община,в която не се предлага подобна услуга, което води до множество неефективни процеси, чрез осигуряване на машини за перално стопанство се осигурява работно място за минимум 3 лица,ще се увеличи продуктивността и ще се подобри производителността на труда с по-добра ергономичност в пералното стопансто,допълва се отлично с изградената пречиствателна станция; конвектомат, панел готварски котлони /електрически/, белачка картофи, резачка за зеленчуци, вакуум машина, тестомесачка, месомелачка, двоен фритюрник, миялна машина за чаши, миялна машина за съдове, готварска печка – фурна и панел с 4 броя котлони (ток), фурна за пица, професионален миксер, хладилник-хранителни продукти, хладилник-вино, фризер, ледогенератор: всички уреди са в пряка зависимост от работните места за кухненския персонал, икономичност, ефикастност и ефективност, не само откъм време на персонала, но и икономии от ресурси, увеличават продуктивността; мултимедия /бял екран/, колони /аудио, 4бр./, смесител /аудио/, микрофон, проектор, усилвател /аудио/: експлоатират се и се поддържат от новоназначения персонал, ефективност и икономичност при разходването на ресурси. Предвиждат се и разходи за работно облекло, необходимо на всяко от новоназначените лица от целевата група, за да бъдат лицата с достатъчно самочувствие за представителен вид, без да се допуска дискриминация във връзка с финансовите възможности на всяко лице. Предвиждаме дейността да се изпълнява от 1-и до 14 проектен месец. Всеки един предвиден актив е необходим за създаване на работно място. , Contracted Amount: 119 774.97 , Reported Amount: 119 080.00
  • Activity: Информиране и публичност.: Целта на дейността е осигуряване на ефективно представяне на информация и визуализация на проекта. Дейността включва информиране на обществеността за получената от Европейски социален фонд подкрепа. Предвиждаме дейността да бъде изпълнена на следните етапи: Етап 1: Осигуряване на промоционални материали с емблемата на на ЕС, упоменаването на "Европейски съюз", общото на програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма (при технологична възможност); Етап 2: при спазванията на изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 "Гермето" ООД ще постави информационен плакат в размер не по-малък от А3 с информация за проекта на видно място. Предвиждаме дейността да стартира първия проектен месец и да приключи четиринадесети проектен месец., Contracted Amount: 3 500.00 , Reported Amount: 3 500.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Sofos Consult LTD, Contracted Amount*: 9 100.00 , Reported Amount**: 9 100.00
  • Contractor: KONSULT SS LTD, Contracted Amount*: 26 000.00 , Reported Amount**: 26 000.00
  • Contractor: HARMONIA 1 LTD, Contracted Amount*: 16 800.00 , Reported Amount**: 16 800.00
  • Contractor: SAYTRON LTD, Contracted Amount*: 114 230.00 , Reported Amount**: 114 230.00
  • Contractor: ZASTRAHOVATELNA KOMPANIA LEV INS AD, Contracted Amount*: 10 600.00 , Reported Amount**: 10 600.00
  • Contractor: IGLIKA KS LTD, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 4 000.00
  • Contractor: SKUADRA LTD, Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 3 500.00
  • Contractor: SLUJBA PO TRUDOVA MEDICINA - LTM LTD, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 4 800.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 40.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 18.00 , Reached amount: 17.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 41.00

Financial Information

Total Project cost 364 398.90 BGN
Grant 364 398.90 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 350 152.72 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване, обзавеждане, ДНА, Estimated Amount: 105 174.97
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на специализиран софтуер и хардуер и преносими компютри
    Contractor: SAYTRON LTD
    Contract total funded value: 14 900.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване за конферентна зала
    Contractor: SAYTRON LTD
    Contract total funded value: 23 855.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на оборудване за ресторант
    Contractor: SAYTRON LTD
    Contract total funded value: 50 785.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на оборудване за перално стопанство
    Contractor: SAYTRON LTD
    Contract total funded value: 14 940.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN