Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0516-C02
Project Name Sustainable employment in the "Economical Eco Systems" Ltd.
Beneficiary 114626314 ECONOMY ECO SYSTEMS LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.07.2016
Start Date 01.07.2016
End Date 01.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3)

Description

Brief description
Целите на настоящото проектно предложението реализират заложените цели на ОП РЧР и Приоритетна ос 1 "Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места" и конкретно на приоритетите: 
- достъп до заетост за търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработни лица, отдалечени от пазара на труда;
- устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора. 
Кандидата предвижда да разкрие нови работни места, като наеме 5 безработни и неактивни лица за срок от 12 месеца. 2 от лицата ще бъдат наети на длъжност "Организатор работа с клиенти" с код по НКПД 33393020, 3 от тях ще бъдат наети на длъжност "Технически изпълнител" с код по НКПД 41102006. За адаптиране към спецификата на работа лицата ще преминат обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“. Работодателят ще направи разходи за оборудване на новите работни места, за които ще се закупят компютърно оборудване, офис помещения и обзавеждане, както и работно облекло. Дейностите ще се изпълняват в гр. Русе, гр. Велико Търново и гр. Плевен. 
За постигане на устойчивост на проектното предложение кандидата поема задължението при сключване на договор за БФП да запази заетост на 3 работни места за период от минимум 12 месеца, без прекъсване, след одобряване на окончателния доклад по проекта.
При наемането на  лица от целевите групи ще се осигури равенство между половете и недопускане на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания, възраст или сексуална ориентация. В предприятието ще се постигне високо ниво на заетост, качеството на предлаганите услуги ще се увеличи чрез постигане на по-високо качество на работната сила като се гарантира достъп до обучение на служителите. Кандидата ще прилага мерки насочени към подобряване на знанията и умения в областта на опазване на околната среда на наетите служители. Ще се осигури правото на достоен  труд и ще се създадат предпоставки за икономическо и социално сближаване.
Activities
  • Activity: Формиране на екип и управление на проекта: Дейността цели създаване на екип за управление на проекта и постигане на отговорно администриране и финансово отчитане, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване и Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по схема BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място 2015" по Приоритетна ос 1 "Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места" на ОП РЧР. Управленският екип за администриране на проекта ще се състои от ръководител - 1 лице, счетоводител - 1 лице и координатор - 1 лице. Ръководителят и сформираният екип са солидарно отговорни за своевременното и качествено изпълнение на дейностите по проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител избран по ПМС 118/20.05.2014 г. Ръководителя на проекта ще бъде ангажиран по 14 часа месечно от 1 до 8 проектен месец и по 10,5 часа от 9 до 16 проектен месец, и ще има следните задължения и отговорности по изпълнение на проекта: - Отговаря за формирането на екипа и правилното и своевременно изпълнение на дейностите по проекта; - Представя на целия екип работния план-график и финансовата рамка на проекта; - Изразходва средствата съгласно финансовата рамка на проекта; - Отчита изразходените средства по проекта в срок, определен в договора на проекта; - Изготвя съдържателен и финансов отчет, съгласно изискванията на организацията, финансираща проекта; - Управлява, координира активно и съблюдава изпълнението на проектните дейности, съгласно проектното предложение. В случай на необходимост от промяна на планираните дейности, както и при необходимост от изпълнение на други дейности и промяна на сроковете по настоящите, ръководителят на проекта, осъществява обратна връзка с координиращия орган за договаряне на съответните промени; - Отговаря за планирането, контрола, регулирането и оптималното финансово изпълнение на бюджета по проекта; - Отговаря за целесъобразността на поеманите задължения и извършваните разходи; - При завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от Управляващия орган. Счетоводителят по проекта ще бъде ангажиран 15 часа месечно и ще има следните задължения и отговорности по изпълнение на проекта: - Отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност по проекта, води пълна, точна и ясна документация по отчитането на изразходваните средства; - На база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя месечни отчети, заедно с Ръководителя и Координатора на проекта; - Следи за разходването на средствата по проекта, за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на финансиращия орган; - Участва в изготвянето на месечните отчети, междинния и финален доклад; - Изготвя платежни документи и извършва банкови операции, свързани с дейностите по проекта; - Подготвя, заедно с останалите членове на екипа, информационните материали за популяризирането на Проекта и резултатите от него. - Следи промените в изискванията на Агенция по заетостта, които намират отражение в настоящия Проект. - Дава компетентни консултации на ръководството на Проекта, с цел успешната му реализация. Контактува с представители и проверяващи от Управляващия орган. Координатора по проекта ще бъде ангажиран 15 часа месечно и ще има следните задължения и отговорности по изпълнение на проекта: - Координира работата на екипа; - Поддържа архив на проекта; - Следи за изпълнението на дейностите по проекта и осъществява текущ контрол върху качеството на изпълнение; - Подсигурява организацията и логистиката на дейностите; - Изготвя работните графиците, съвместно с Ръководителя на Проекта; - Следи за навременното и правилно попълване на документацията; - Своевременно информира Ръководителя на Проекта за възникнали проблеми - Контактува с представители на Управляващия орган и представители на изпълнителите, относно правилното изпълнение на дейностите., Contracted Amount: 4 900.00 , Reported Amount: 4 900.00
  • Activity: Публичност и визуализация на проекта : Цел на дейността по публичност и визуализация е да се постигне широко обществено оповестяване на целите, дейностите и резултатите на проекта, както и приноса на ЕСФ за неговото финансиране. Тази дейност ще бъде изпълнена съгласно Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността включва: - Изработване на 3 бр. информационни табели - за гр. Русе, гр. Велико Търново и гр. Плевен; - Изработване на 35 самозалепващи се стикери за закупеното оборудване и обзавеждане; - Публикуване на 3 бр. информационни материала в национален информационен сайт; - Изработване и разпространение на 300 бр. информационни брошури за проведените проектни дейности и постигнатите проектни резултати. Обща стойност за реализиране на дейността е 777,00 лв. Бенефициентът ще съблюдава изпълнението на целите и дейностите за публичност и визуализация да са в съответствие с правила за информация и комуникация, като всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще съдържат в себе си емблемата на Европейския съюз и Европейския социален фонд, Логото на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, оповестяването, че договорът е получил финансиране от Инициативата за младежка заетост и Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, като се съблюдават приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвид това, че проектното предложение допълва мерките в подкрепа на младежката заетост, област на интервенция 103 - Устойчиво развитие на пазара на труда на младите хора бенефициентът ще следи за спазване на Регламент (ЕС) № 1304/2013 на Европейския парламент и на Съвета и ще прилага мерките за информиране и комуникация по чл. 20 от Регламента. , Contracted Amount: 777.00 , Reported Amount: 795.00
  • Activity: Наемане на 5 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца : Целта на дейността е да подпомогне работодателя "Икономични еко системи" ЕООД за наемане на 5 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца. Ще бъдат предоставени средства в размер на минималния осигурителен доход -508,00 лв. месечно за възнаграждения на 2 лица от целевите групи включени в заетост на длъжност "Организатор, работа с клиенти" с код по НКПД 33393020 и минимален осигурителен доход - 460,00 лв. месечно за възнаграждания на 3 лица от целевите групи включени в заетост на длъжност "Технически изпълнител" с код по НКПД 41102006. Работодателят ще бъде подпомогнат и с дължимите осигурителни вноски, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност. Ново наетите лица ще бъдат разпределени между офисите на фирмата както следва: - гр. Русе ще бъде наето 1 лице на длъжност "Технически изпълнител"; - гр. Велико Търново ще бъдат наети 2 лица - 1 на длъжност "Организатор, работа с клиенти" и 1 на длъжност "Технически изпълнител"; - гр. Плевен ще бъдат наети 2 лица - 1 на длъжност "Организатор, работа с клиенти" и 1 на длъжност "Технически изпълнител". Стимулиране с предоставяне на средства за работни заплати и осигурителни вноски е необходимо, тъй като лицата, представители на целевата група младежи нямат все още изградени трудови умения и трудовото им поведения в периода на адаптиране към реални работни условия ще бъде по-слабо. Общата стойност за изпълнение на дейността е 33 779,72 лв. , Contracted Amount: 33 779.72 , Reported Amount: 33 720.05
  • Activity: Предоставяне на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" : Цел на дейността е повишаване на квалификация по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на 5 безработни и неактивни лица . Ще бъдат обучени 5 наети на трудов договор лица, представители на целевата група: 1 лице от гр. Русе, 2 лица от гр. Велико Търново и 2 лица от гр. Плевен. Обучението е по КК4 "Дигитална компетентност" с продължителност не по-малка от 45 учебни часа: - теория - 20 учебни часа; - практика - 25 учебни часа; Разходите за провеждане на обучението по КК4 "Дигитална компетентност" са в съответствие с ПМС 251/21.10.2009 г. и общата стойност за дейността е 1250,00 лв. Обучението ще е с насоченост за работа в интернет, като наетите лица преди стартиране на обучението ще попълват входящ тест за определяне на нивото. Обучение ще завърши с изпити по теория и практика, като на лицата успешно завършили обучението ще бъде издадено Удостоверение за придобитите знания и умения. , Contracted Amount: 1 250.00 , Reported Amount: 1 500.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло, необходими за създаване на новите работни места: Цел на дейността е да се подпомогне работодателя за разкриване на новите работни места, като се закупи необходимото оборудването за тях. Дейността на фирмата в гр. Русе се управлява от офис фургон, разположен на по-голям паркинг, където се намират автомобилите и велосипеди, отдавани под наем. За да се разкрият новите работни места в гр. Велико Търново и гр. Плевен е необходимо да се закупят и оборудват офис фургони, които ще бъдат разположени на наети паркингови площадки. В тях ще се оборудват по 1 работно място, което ще се ползва от 2 наети лица - "Организатор, работа с клиенти" и "Технически изпълнител". Ще бъде закупено следното оборудване, обзавеждане и работно облекло, с които ще се оборудват работните места на 5-те представители на целевите групи: - офис фургони - 2 бр. за гр. Велико Търново и гр. Плевен. - компютърни конфигурации - 2 бр., - таблети - 3 бр. за гр. Русе, гр. Велико Търново и гр. Плевен; - мултифункционални устройства - 2 бр. за гр. Велико Търново и гр. Плевен. - касови апарати - 2 бр. за гр. Велико Търново и гр. Плевен; - офис обзавеждане - бюра - 2 бр., стилажи - 2 бр., офис столове - 5 бр., посетителски столове - 5 бр.; - работно облекло - 5 бр. Общата стойност за изпълнението на дейността е 12 412,48 лв. , Contracted Amount: 12 412.48 , Reported Amount: 12 730.97

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ASTREYD VARNA LTD, Contracted Amount*: 6 700.00 , Reported Amount**: 6 699.97
  • Contractor: Vania, Contracted Amount*: 1 960.00 , Reported Amount**: 1 400.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 53 119.20 BGN
Grant 53 119.20 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 50 876.08 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на доставчик за Закупуване на оборудване - офис фургони , Estimated Amount: 6 420.00
  • Differentiated position 1: Доставка на 2 бр. офис фургони
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Избор на доставчик за Закупуване на офис оборудване и обзавеждане, Estimated Amount: 5 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис оборудване и обзавеждане
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Избор на доставчик за Закупуване на работно облекло, Estimated Amount: 505.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на работно облекло
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Избор на доставчик за Организация и управление на проекта, Estimated Amount: 2 940.00
  • Differentiated position 1: Услуга по Организация и управление на проекта
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Избор на доставчик за Осигуряване на публичност и визуализация, Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: Доставка/услуга за изработка/публикуване на материали за публичност и визуализация
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Избор на доставчик за Предоставяне на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност", Estimated Amount: 1 250.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност"
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN