Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1377-C03
Project Name New opportunities - workforce development in Soft Systems Ltd.
Beneficiary 201684012 SOFT SYSTEMS Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 11.08.2016
Start Date 11.08.2016
End Date 11.06.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е насочено към създаването на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица. Това ще бъде постигнато посредством комбинация от дейности за идентифициране на лицата, осигуряване на подходящи обучения за повишаване на квалификацията, както и предоставяне на заетост за обучените. Софт Ситеми ЕООД ще извърши дейности по обучение и включване в субсидирана заетост на 26 безработни и/или неактивни младежи във възрастовия диапазон до 29 годишна възраст. Проектното предложение ще допринесе за  повишаването на икономическата активност и трудовия потенциал на населението, постигане на ускорен и устойчив икономически растеж и развитие на икономика, основана на знанието. Развитието на човешкия капитал е ключов фактор за повишаване конкурентоспособността на компанията и е предпоставка за успешно развитие на икономика, базирана на знанието. Предвидените дейности по обучение и заетост на безработни младежи, имат за цел повишаване качеството на работната сила в България и осигуряване на условия за трайна заетост. В допълнение, проектните дейности по обучения са разработени с цел прилагане принципа на учене през целия живот, който в дългосрочен план ще доведе до по-високи доходи, икономически растеж и социална кохезия.
Activities
  • Activity: Дейност 1-Сформиране на екип за организация и протичане на дейностите по проекта.: Ще бъде сформиран екип за управление на проекта чрез подбор на необходимите кадри според длъжностите, необходими за успешното управление на проекта. Подборът ще бъде осъществен без да се налага ограничение по отношение на пол, етническа принадлежност, социално положение, образователен ценз, икономическо състояние, принос в обществото или какъвто и да е друг признак. Общата задача на екипа е да направлява, координира и контролира цялостното изпълнение на проекта, за да бъдат изпълнени заложените цели. Всеки член на екипа има ясно обособена роля в проекта и носи отговорност за извършването на определен тип дейности, както и за проследяване на изпълнението им с цел постигане на качество и ефективност при оптимално разходване на ресурсите. В рамките на дейността по управление на проекта, екипът за управление ще осъществява непрекъснат мониторинг и контрол върху напредъка на проекта. В процеса на изпълнение ще бъде събирана информация относно напредъка и постигане на заложените цели и резултати. Ще се следи за законосъобразност, целесъобразност, изпълнение в срок и в съответствие постигане на целите на проекта (мониторинг и оценка на протоколи, финансови и технически отчети, работа на подизпълнителите, анализ на данни и др.). Екипа ще се състои от: Ръководител на проекта; Координатор; Счетоводител; Ангажираност на всеки член - до 80 часа месечно, в рамките на срока на проекта от 22 месеца. Ще се провеждат редовни месечни заседания, на които ще бъдат предавани месечните доклади на членовете на екипа по проекта и разпределяни задачите за следващия месец. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. По време на първото заседание: • Членовете на екипа ще бъдат запознати с целите, дейностите и времевия график на проекта; • Ще бъдат разпределени задачите и отговорностите на експертите, включени в екипа. • Ще бъде обсъден план-графикът на проекта и ще бъде разработен детайлен такъв. В случай на възникнали непредвидени обстоятелства, план-графикът ще бъде актуализиран. • Ще бъдат актуализирани план-график на обществените поръчки и план-график на плащанията. • Ще бъдат определени правилата за работа, вътрешен мониторинг, отчетност и докладване; Вътрешният мониторинг ще се осъществява на база на изготвения през първия месец план за вътрешен мониторинг на проекта. Планът ще включва заложените индикатори, времеви графици за проверка и отговорни лица за всяка фаза на оценка. Заплащането на екипа по проекта ще бъде 5 лв. на час, общо в размер на 16 800 лв, разпределени за 22 месечното изпълнение на проекта., Contracted Amount: 16 800.00 , Reported Amount: 16 595.58
  • Activity: Дейност 2-Провеждане на тръжни процедури: Реализацията на проекта предвижда да бъдат проведени две тръжни процедури: 1. За закупуване на оборудване и обзавеждане на работните места на новонаетите служители 2. За избор на обучаваща организация за провеждане на обучения на 26 новопостъпили служители за придобиване на II СПК. Със спечелилите търга кандидати ще бъдат сключени договори за извършване на предвидените дейности. Ще бъде издадена заповед за сформиране на комисия, в чийто състав ще се включат представителите от екипа по управление на проекта, която да проведе процедурите по оценка на подадените оферти и избор на изпълнител на съответната дейност. При извършването на тези дейности ще бъдат спазвани правилата на ПМС 118/2014 г. При провеждане на процедурите за избор на изпълнител, на база предварително определени в тръжната документация критерии и подадени оферти комисията ще извърши оценката и класирането на офертите. Въз основа на извършеното класиране, ще бъдат сключени два договора: 1. за доставка на оборудване и обзавеждане 2. за изпълнение на предвидените обучения., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3-Доставка на оборудване и обзавеждане за новонаетите служители: След проведената процедура за избор на изпълнител и сключения договор с него ще бъде осъществена доставка на оборудване и обзавеждане, необходимо за обезпечаването на новите работни места за представителите от целевата група. Предназначението на Закупеното оборудване ще се запази от кандидата за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. За да обезпечи нормалната работна среда на наетите 26 служители е необходимо Софт Системи да оборудва напълно 26 работни места. Проекта предвижда закупуването на: 1. 26 компютърни конфигурации с параметри за работа от програмисти- ед. стойност 800 лв. без ДДС х 26=20 800,00 лв. без ДДС. Минимални параметри на оборудването: 2. 26 работни бюра - ед. стойност 190 лв. Без ДДС х 26 = 4 940,00 лв. без ДДС 3. 26 работни стола - ед. стойност 90 лв. без ДДС х 26= 2 340,00 лв. без ДДС За нормалната работоспособност на посочените работни места, освен личното оборудване, фирмата има нужда и от разширяване на мрежата и Дейта Центъра на който се помещават системите, нужни за работа на служителите с допълнителна мощност и оборудване. Дейта центъра във фирмата се състои от два малки блейд сървъра които посредством виртуализация са разделени на виртуални машини с различни операционни системи където се поддържат следните платформи: CRM системи за различните продукти, няколко различни системи за програмиране, ERP- система, счетоводна система, файлов сървър, вътрешно фирмена тикет система, мейл сървър, DNS сървър и активна директория, централна система за Project Management и т.н. При текущото положение във фирмата, за задоволяване на нуждите на служителите и тяхната безпрепятствена работа, хардуера върху който е разположен дейта центъра е натоварен на максимум, и в по-натоварените моменти от деня, се наблюдава известна липса на хардуерни и мрежови ресурси дори и без допълнителни хора. Закупуването на система за документооборот ще осигури систематизиране на всички работни документи в електронен вид, съхранение, придвижване на един документ от даден експерт до следващия, залагане на крайни срокове за обработка на документи, вкл. клиентски поръчки, както и ще подобри управлението на извършените работни задачи от новопостъпилите служители, ще бъде силен инструмент за създаване на екип, повишаване на нивото на информация на служителите, повишаване на ефективността на обратната връзка и подобряване на отчетността във фирмата и вътрешната организация на работните процеси. За да могат служителите активно и ефективно да работят с централните системи на фирмата се налага настоящият дейта център да бъде разширен със следното оборудване и софтуерни лицензи: -лаптоп: RAM мин. 4GB, HDD min. 500GB- 2 бр. единична цена 1 095.00 лв. общо: 2 190.00 лв. -лаптоп с компорт: RAM мин. 4GB, HDD min. 500GB, com port- 1 бр. цена: 1 700.00 лв. -мултифункционален принтер: с минимални параметри А4 МФУ - Копир/принтер/скенер/факс; 35 стр./мин.; Дуплекс; Гигабит Мрежа; Автоматичен подавач GENERAL, General type B/W Multifunctional for A4 Format, Technology Laser, Engine speed Up to 35 pages per minute A4, Resolution 1,200 dpi quality (1,800 x 600 dpi, print), 600 x 600 dpi, 256 greyscales (scan/copy) - 1 бр. цена: 750.00 лв. -захранване 24V 2.2A - 3 бр. единична цена: 26.50 лв. общо за 3 бр. 79.50 лв. -мрежов комутатор 48 порта Switch L2 48P manageable - 2 бр. единична цена: 3 621.40 лв. общо за 2 броя: 7 242.80 лв. -система за документооборот - 1 бр. на цена 68 612.06. Оборудването е предвидено за надграждане на функциониращото към момента ИТ Оборудване., Contracted Amount: 108 654.36 , Reported Amount: 107 883.00
  • Activity: Дейност 4- Наемане на 26 безработни и неактивни лица до 29 г.: Първата задача при изпълнение на дейността е идентифициране на групите от младежи до 29 г., които не работят, не учат и/или не са регистрирани в ДБТ, неактивни, в т.ч. обезкуражени лица и техните потребности чрез събиране на информация и провеждане на неформални срещи. Подборът ще бъде осъществен без да се налага ограничение по отношение на пол, етническа принадлежност, социално положение, образователен ценз, икономическо състояние, принос в обществото или какъвто и да е друг признак., Contracted Amount: 223 615.40 , Reported Amount: 223 615.40
  • Activity: Дейност 5-Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен: „Софт Системи” ЕООД е дружество, регистрирано в гр.София през август 2011 г., с основна дейност разработването на иновативни софтуерни продукти. Фирмата се фокусира върху разработването на уеб базирани решения и приложения за мобилни устройства. Сред основните клиенти на фирмата са големи и средни организации с относително голям документооборот и брой мултимедийни файлове имащи нужда от различни видове системи за управление на съдържанието. Фирмата изгражда персонални решения за клиенти, както и платформи, които могат да бъдат използвани на абонаментен принцип. Освен големи организации, услугите на фирмата се ползват и от предпечатни студия, печатници и рекламни агенции. От създаването си до сега Софт Системи EООД работи по разработването на програмни продукти и информационни системи за организация на бизнеса и счетоводна отчетност, независими от спецификата на дейността и мащабите на дадена фирма. Предвид развитието на компанията и мащабите на дейността и е идентифицирана огромна нужда от наемане на нови служители. Компанията иска да инвестира в наемането безработни младежи, които да обучи и направи пригодни за пазара на труда и работите процеси в Софт Системи ЕООД. Тази цел ще бъде постигната с осъществяването на настоящото проектно предложение като бъдат наети 26 безработни младежи и им бъде даден шанс за активно включване в работна среда. Чрез предвидените обучения младежите ще получат нужните знания и компетенции за заемане на конкурентни позиции в компанията. Изпълнението на проекта е част от визията на компанията за развитието и в ИТ сектора., Contracted Amount: 31 200.00 , Reported Amount: 29 875.00
  • Activity: Дейност 6-Анализ и оценка на проведените обучения: В рамките на тази дейност ще бъде направено обобщение на постигнатите резултати от проведените обучения. Екипът по управление на проекта, съвместно с преподавателите на курсовете ще съставят обобщен доклад за постигнатите резултати, изводи и препоръки за бъдещи действия, който ще послужи за основа на последващи обучения в Софт Системи ЕООД. Докладът ще бъде представен на заключителната среща по проекта. Тази дейност е насочена към популяризиране на непрекъснатото развиване и обучение на заетите служители в компанията, с цел повишаване качеството на работната сила в България и осигуряване на условия за трайна заетост в контекста на стратегическите цели на Лисабонската стратегия. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 7-Визуализация, информиране и публичност на проекта: Дейността цели осигуряване на прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите и резултатите на проекта и на настоящата схема за безвъзмездно финансиране. Компанията ще популяризира и придаде максимална публичност на безвъзмездната финансова помощ за проекта, предоставена от ЕСФ и Оперативна програма „Развитие на човешки ресурси”. Мерките за информация и публичност ще са в унисон и с изискванията на Регламентите на ЕС. Софт Системи ще предоставя текуща информация както за хода на проекта, така и за постигнатите частични и окончателни резултати, като използва външни и вътрешни комуникационни канали. Предвидените дейности в рамките на информационната кампания имат следните цели: • Да информират широката общественост за целите на програмата и дейностите за постигането им; • Да популяризират финансовия принос на ЕСФ и ОП ”РЧР” за изпълнението на проекта; • Да популяризират постигнатите резултати. Софт Системи ще предоставя текуща информация както за хода на проекта, така и за междинните и окончателни резултати. Актуална информация за проекта ще се публикува и поддържа в интернет страницата и. Компанията ще отбелязва финансовия принос на Общността и ще поставят логото на ЕС и на ОП РЧР на всеки продукт по проекта, включително: - бланки; - интернет страници, слайдове, плаки за шрайбпроектор; - бюлетини, каталози, брошури, листовки; - табели, билбордове и стикери; - прес-съобщения, реклами; - документи за конференции и семинари и учебни материали, включително покани за семинари, програми, материали; - доклади за вътрешно ползване ; - електронни носители (CD, DVD), аудио-видео материали; - всякакви други публикации; - Банерите поставени в залите, където ще се провеждат конференциите и работните срещи , Contracted Amount: 1 500.00 , Reported Amount: 580.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ARA Motorsport ltd., Contracted Amount*: 7 280.00 , Reported Amount**: 7 280.00
  • Contractor: Miglena, Contracted Amount*: 5 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kalina, Contracted Amount*: 5 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ASSOCIATION "CENTER FOR VOCATIONAL TRAINING - PROFESSION 21 CENTURY", Contracted Amount*: 31 070.00 , Reported Amount**: 29 875.00
  • Contractor: EPHEDRA-TK OOD, Contracted Amount*: 100 603.00 , Reported Amount**: 100 603.00
  • Contractor: Nina, Contracted Amount*: 5 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: R.I.B.C. Ltd, Contracted Amount*: 580.00 , Reported Amount**: 580.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 46.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 23.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 13.00

Financial Information

Total Project cost 381 769.76 BGN
Grant 381 769.76 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 365 959.31 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на обзавеждане“, Estimated Amount: 7 280.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на обзавеждане“
    Contractor: ARA Motorsport ltd.
    Contract total funded value: 7 280.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на оборудване и обзавеждане с три обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на оборудване; Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане; Обособена позиция 3: Доставка на система за Документооборот“ , Estimated Amount: 108 654.36
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на оборудване
    Contractor: EPHEDRA-TK OOD
    Contract total funded value: 32 603.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка на система за Документооборот
    Contractor: EPHEDRA-TK OOD
    Contract total funded value: 68 000.00
Procedure 3 Subject to due process: „Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен на 26 лица“, Estimated Amount: 31 200.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен на 26 лица“
    Contractor: ASSOCIATION "CENTER FOR VOCATIONAL TRAINING - PROFESSION 21 CENTURY"
    Contract total funded value: 31 070.00
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Координатор по проекта., Estimated Amount: 5 600.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Координатор по проекта.
    Contractor: Nina
    Contract total funded value: 5 500.00
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Ръководител по проекта., Estimated Amount: 5 600.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Ръководител по проекта.
    Contractor: Kalina
    Contract total funded value: 5 600.00
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Счетоводител по проекта., Estimated Amount: 5 600.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Счетоводител по проекта.
    Contractor: Miglena
    Contract total funded value: 5 500.00
Procedure 7 Subject to due process: Изработка и доставка на материали за Визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-1377-C01 „Нови възможности-развитие на работната сила в Софт Системи ЕООД"., Estimated Amount: 1 500.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на материали за Визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-1377-C01 „Нови възможности-развитие на работната сила в Софт Системи ЕООД".
    Contractor: R.I.B.C. Ltd
    Contract total funded value: 580.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN