Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.001-0040-C01
Project Name Providing a warm meal in the municipality of Karnobat
Beneficiary 000057026 Karnobat Municipality
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 04.06.2015
Start Date 04.05.2015
End Date 30.09.2015
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Карнобат

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд в община Карнобат
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Хранителните продукти ще бъдат закупени след провеждане на процедура за възлагане на доставка на хранителни продукти по реда на чл. 14, ал.5,т. 2 от ЗОП. Хранителните продукти, които ще бъдат закупени, отговарят на следното общо описание: 1. Месо и месни изделия; 2. Риба и рибни изделия; 3. Мляко и млечни продукти; 4. Различни хранителни продукти(варива, хляб и хлебни изделия, пакетирани стоки, шоколадови и сладкарски изделия, подправки и др.); 5. Плодове и зеленчуци; 6. Консерви, компоти и замразени продукти I. Изисквания към продуктите 1. Предлаганите артикули трябва да бъдат в добър търговски вид, като всеки доставен продукт ще бъде в срок на годност придружен от експертен лист или сертификат за качество, сертификат за произход, документ за произход или друг аналогичен документ, разрешение за употреба (за хранителните продукти - съгласно изискванията на Закона за храните и Регламент 178/2002 г. от 28.01.2002 г. за установяване на общите принципи и изисквания на законодателството в областта на храните). 2. Да са етикетирани съгласно нормативните изисквания (пакетираните продукти да бъдат с етикети на български език и да съдържат информация за вида на стоката, производител, качество, дата на производство и срок на годност); 3. Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 75%. 4. Да са екстра или първо качество; 5. При доставката на продуктите от животински произход, да се представя и ветеринарномедицинско свидетелство и експертен лист; , Contracted Amount: 12 190.00 , Reported Amount: 11 923.30
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Приготвянето на топлия обяд ще става в кухнята на Домашен социален патронаж-Карнобат. Раздаването на готовата храна ще се извършва на място в столовата на Домашен социален патронаж, а за тези потребители, които са с ограничена мобилност – храната ще се доставя до домовете им посредством служебните автомобили и мобилните екипи на ДСП. , Contracted Amount: 609.50 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Карнобат е доставчик на социални услуги съгласно закона за социалното подпомагане. Съпътстващите мерки по този проект ще се изразяват в: - Консултиране относно възможностите за ползване на съпътстващи социални услуги. Това ще се осъществява от социалния работник, както и от управителя на ДСП-Карнобат, които ще консултират потребителите на които ще бъде осигурен топъл обяд по отношение на възможностите за ползване на съпътстващи социални услуги и ще ги насочват към Дирекция „Социално подпомагане”, Център за социална рехабилитация при КСУ „Надежда”, гр. Карнобат, Център за обществена подкрепа, гр. Карнобат, Център за социална рехабилитация и интеграция на деца с увреждания „Св.Анна”, гр. Карнобат, както и към екипа на местно ниво, администриращ предоставянето на социалната услуга „Личен асистент” по проект „Нови възможности за грижа”, финансиран по ОП „Развитие на човешките ресурси”. - Консултиране по отношение ползването на административни услуги, предоставяни от община Карнобат, изразяващо се в попълване и подаване на заявление за ползване на административни услуги и др. свързани с предоставянето на административните услуги. - Консултиране за възможностите за ползване на здравни услуги, предоставяни от „Медицински център І-Карнобат” ЕООД и МБАЛ Карнобат. - Консултиране за възможностите за достъп до образователни услуги и насочване към съответни учебни заведения или ЦСРИ при КСУ „Надежда”, гр. Карнобат. - Консултиране за възможностите за осигуряване на трудова заетост на лицата в трудоспособна възраст. За извършените консултации ще се съставят протоколи. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 11 156.46 BGN
Grant 11 156.46 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 11 156.46 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN