Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0024-C03
Project Name Ensuring the functioning of the Regional Information Center Vratsa - RIC Vratsa
Beneficiary 000193115 Vratsa Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 24.02.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Враца, гр.Враца

Description

Brief description
От 2012 г. функционира мрежата от 28 информационни центрове за популяризиране на кохезионната политика на ЕС в Р България – Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен Смолян, София, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен, Ямбол и Централен информационен и координационен офис (ЦИКО). 27те областните информационни центрове (ОИЦ) функционират на принципа „едно гише“ и работят активно с управляващите органи, като ги подпомагат при реализирането на информационни кампании на територията на областите. Мрежата сътрудничи активно с местните администрации, бюрата по труда и регионалните инспекторати по образование, университетите и средно образователните училища, за да се повиши информираността на гражданите относно възможностите, които се предоставят чрез европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ).
В периода 2007-2013 г. мрежата, в т.ч. ОИЦ - Враца, предоставяше информация за възможностите за финансиране по програмите, съфинансирани от структурните фондове и Кохезионния фонд (СКФ) на ЕС. В периода 2015 г. - 2023 г. мрежата и ОИЦ Враца ще предоставя информация и ще популяризира ЕСИФ. 
Безвъзмездната финансова помощ, предоставена за функционирането на ОИЦ Враца допринася за изпълнение на общите цели на НКС за програмен период 2014-2020, а именно:
	популяризиране на ролята на ЕС и информиране за възможностите за финансиране по програмите;
	осигуряване на максимална прозрачност в процеса на изпълнение и управление на програмите;
	изграждане и поддържане на високо обществено доверие към процесите по прилагане на ЕСИФ.
Activities
  • Activity: Текуща издръжка на ОИЦ : Текуща издръжка на ОИЦ Враца (в т.ч. осигуряване на възнагражденията на служителите в ОИЦ; ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги и др.; осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ; гаранционна и извънгаранционна поддръжка на закупеното/използваното по проекта оборудване и обзавеждане, поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ; поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС); В ОИЦ Враца има три работни места. Ръководител „ОБИЦ-Враца”, Координатор „Комуникация и логистични услуги” и Координатор „Информационно обслужване и услуги”. Назначени са 2 служители и има 1 свободно място. Предложеният в проектното предложение брой служители на информационния офис съответства на посочената стойност за съответния офис в Насоките за кандидастване – 3 (трима). Назначаването на освободените позиции следва да се осъществи след съгласуване с УО и Централния информационен офис (ЦИО). Одобрените кандидати се назначават на основен трудов договор, при пълен осемчасов работен ден. Трудовите договори са срочни, с продължителност не по-голяма от срока на реализация на проекта. Длъжностни характеристики за всеки член от ОИЦ центъра са разработени и предоставени от ЦИО. Персоналът на ОИЦ не е част от щатното разписание на Община Враца. Проектното финансиране изцяло покрива разходите за възнаграждения на персонала, в т.ч. действително изплатени възнаграждения, социални, здравни и др. осигуровки, определени със закон. Разходите за командировки (пътни, дневни и квартирни) за дейностите, пряко свързани с предоставяните от служителите на ОИЦ услуги изцяло се покриват от проекта., Contracted Amount: 173 926.20 , Reported Amount: 175 667.17
  • Activity: Извършване на текущ ремонт на ОИЦ: По отношение на дейността предвиждаме текущ ремонт на покривната конструкция (дъсчена обшивка, топлоизолация с фибран с дебелина 4 см., хидроизолационно фолио, нова летвена обшивка и полагане на съществуващите керемиди и евентуална подмяна на счупени такива). Сградата, където е ОИЦ, е монолитна с дървен гредоред, няма възможност за изграждане на нова стоманобетонова плоча, което налага направа на таван от водоустойчив шперплат с дебелина 2,5 см, съответно топлоизолация от минерална вата с дебелина 10 см. Предвижда се това да не е свързано с подмяна на съществуващия окачен таван и ЛОТ (луминистентно осветително тяло). Чрез така планирания ремонт няма да допуснем при обилни валежи и при топенето на снега да се появят течове от покрива на сградата, която е стара. Предотвратяването на течовете не е свързано само с естетическия вид на помещенията, където се осъществяват основни дейности на ОИЦ, но и с предотвратяването на повреди в техническото оборудване. В рамките на дейността се предвижда до 2018 г. и частично освежаващо пребоядисване на стените в двете помещения и коридора. , Contracted Amount: 9 450.00 , Reported Amount: 7 470.41
  • Activity: Осигуряване на оборудване за нуждите на ОИЦ: По отношение на дейността планираме : Предвиждаме закупуването на 3 бр. настолни компютърни конфигурации (компютър, монитор, мишка и клавиатура), 3 бр. софтуер Windows, 1 бр. MS Office, 3 бр. външни хард-диска ,1 бр. камера/фотоапарат с възможности за снимане на видео клипове и 1 бр.диктофон, които ще се използват във връзка със специфичните дейности на ОИЦ. До сега от ЦИКО сме получили следното оборудване: 3 бр. лаптопи, МФУ, фотоапарат без възможности за видео клип, екран и проектор, 3 стационарни телефона. Настолните компютри са необходими за ежедневната работа на експертите от ОИЦ в самия офис, докато лаптопите се използват при провеждане на информационните срещи (които до този момент са над 100). Настолният компютър е по-подходящ за работа на бюро в самия офис на ОИЦ, в него има по-голяма памет и не е необходимо постоянно да се зарежда. Докато лаптопа е за работа, която е извън офиса и по отношение на функционалността не може да замени настолния компютър. Предвиденият софтуер е необходим за новите компютри. Камерата и диктофона са необходими в процеса на информационните срещи и посещенията с цел популяризиране на добри практики да се изготвят видеоклипове и записи, които ще се разпространяват чрез социалните мрежи. Това ще даде възможност да се разшири обхвата на целевите групи и информацията за ЕСИФ да стигне до по-голям брой хора. Стойността на разходите е общо 5 812 лв., Contracted Amount: 5 812.00 , Reported Amount: 5 794.00
  • Activity: Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни): Услугите, които ще предоставя ОИЦ Враца са информационни, логистични, експертни и комуникационни. Информационните центрове са свързани помежду си, както и с Централния информационен и комуникационен офис чрез Интернет връзка, позволяваща достъп до компютърната мрежа и единния уеб-сайт. ОИЦ Враца дава достъп до информация чрез отговори на запитвания, отправени по телефон, по поща, чрез имейл, факс или през уеб-сайта на мрежата. В подкрепа на действията на националната мрежа на областните информационни центрове е основана гореща линия като част от мрежовата структура. Тя има за цел да оказва помощ в намирането на информация, да насочва потребителите към допълнителни специфични ресурси и да обслужва населението, което няма директен достъп до Интернет или физически достъп до който и да е областен информационен център. ОИЦ Враца работи в мрежата от областни информационни центрове в България, функционира в тясно сътрудничество с останалите информационни мрежи, финансирани от ОПДУ, както и с регионалните офиси на Оперативните програми, където има такива. Предвидено е събиране на информация за добри практики – споделен опит и успешни проекти, включително на областно ниво и издаване на брошури, всяка година, с цел популяризиране на опита на бенефициентите в областта. o Осигуряване на разнообразна основна и специфична информация за оперативните програми, предоставяна по телефон, електронна поща и/или на място; o Разпространение на информация и документи по открити процедури по ОП; o Предоставяне на информация за добри практики – споделен опит и успешни проекти, включително на областно ниво; o Разпространение на безплатни информационни материали, издавани от ЕК, други европейски институции, УО, произведени по проекти, съ-финансирани от ЕСИФ; o Разпространение на обща информация за политиките на ЕС и информация и информационни материали за съответната област; o Извършва се непрекъснато; o Поддържа се комуникация с ЦИКО и УО на ОП, МЗ и регионалните структури на министерствата; , Contracted Amount: 1 800.00 , Reported Amount: 1 240.00
  • Activity: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др. п.) и работа с медии: Организирането и провеждането на публични информационни събития и работа с медии са съобразени с изискванията, заложени в Процедурния наръчник и приложенията към него (Приложение 3 към договора за БФП). 5.1.) Организиране на публични информационни срещи в общините на Област Враца - Предвижда се ОИЦ-Враца да организира по две събития на година във всяка една от 10 общини на Област Враца: Враца, Мездра, Роман, Бяла слатина, Хайредин, Мизия, Козлодуй, Оряхово, Борован и Криводол. Събитията се организират с цел информиране на целевите групи и потенциалните бенефициенти за възможностите, които предоставя ЕСИФ в България, както и предоставяне на конкретна нова информация за определения период. Събитията се организират според планираното в годишните планове за работа в ОИЦ или съгласно указания, подадени от ЦИКО. При планиране на срещите ще вземе предвид периодите с по-голям интензитет на отворени процедури по програмите и оптимална комбинация от теми за дадена аудитория по общини. 5.2) Организиране на срещи с медиите - Ефективната комуникация с централните и регионални медии ще се осъществява чрез активен диалог с журналистите, отразяващи икономическа и финансова тематика. За ефективното реализиране на комуникационните дейности по проекта е необходимо постоянното и наситено присъствие на темата в националните и регионални медии, в съответните форми - интервюта, специализирани материали, репортажи, представяне на добри практики, експертни мнения, европейски опит. Регулярно ще се организират на местно ниво пресконференции, брифинги, пътувания, обучения и консултации, популяризиращи ЕСИФ. Целта е да се подготвят добре информационните канали, за да достигне точна и актуална информация до широката общественост в целевите аудитории. Тъй като представителите на медиите не са задължени да притежават необходимия опит и знания за ролята на ЕС и ЕСИФ, те трябва да бъдат редовно информирани, за да не се чувстват в изолация. 5.3.) Организиране и провеждане на общи инициативи - Предвижда се ОИЦ- Враца да участва в три инициативи на мрежата, съгласно Годишния план на ЦИКО. Една от тях е : - Кампания за обща инициатива под надслов "Успешни заедно". Период на провеждане: 01 март 2016 -09 май 2016г. Основна целева група: бизнес Допълнителни целеви групи: младежи, безработни, широка общественост Партньори: работодатели, ДБТ, Кариерни центрове ОИЦ-Враца ще се включи и в другите инициативи чрез организация и териториално разпределение на дейностите по съответната инициатива. ЦИКО предоставя методическа подкрепа при организирането на общите инициативи. График на провеждане на Инициатива " Успешни ЗАЕДНО" 22-26 февруари 2016 г. – подготвителен етап 1 март 2016 г. – откриващи ПКФ на инициативата 25 март – 25 април 2016 г. – конкурс „Българските иновации на 2016 г.“ м март 2016 г. – провеждане на срещи с местни представители на бизнеса м. април 2016 г. – провеждане на Дни на отворените врати 1-6 май 2016 г. – открити приемни, на които се дава информация за предстоящото събитие и се раздават покани 6-9 май 2016 г. – провеждане на изложение (избира се един от дните по преценка на ОИЦ). Проектното предложение на Община Враца е насочено към следните целеви групи: служители на ОИЦ (3 дущи); кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ;обществеността, вкл.представители на местни, регионални и национални медии. , Contracted Amount: 89 361.80 , Reported Amount: 87 427.24
  • Activity: Дейности по осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Представянето на същността на проекта, графика за изпълнението му, очакваните резултати и полученото финансиране ще бъде осъществено на организирана пресконференция от екипа за управление на проекта. На пресконференциите по проекта ще бъдат поканени всички журналисти от местните и регионални медии. Дейността е свързана с необходимостта обществеността да бъде запозната с целта на проекта, неговите задачи, основни дейности и същността на Оперативна програма “Добро управление”, Приоритетна ос 4. Периодично ще се подготвят за публикуване информационни материали за медиите, в т.ч. електронните и в сайта на общината. Подготвят се от екипа на проекта и информират обществеността за текущото изпълнение на дейностите по проекта. ЦИО ще отговаря за цялостната координация на дейностите по публичност на оперативните програми, които ще се извършват на ниво ОИЦ, за планиране на предстоящи мерки за публичност, идентифициране на добри практики, разрешаване на проблеми при координиране на получаване и разпространение на информацията от ОИЦ. ЦИО и ЦИКО ще организират редовни координационни срещи с ОИЦ., Contracted Amount: 3 150.00 , Reported Amount: 2 444.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MLADEVKI DOM-VRATSA, Contracted Amount*: 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DIANA, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: ET NIAKAN-VLADIN GEORGIEV, Contracted Amount*: 1 338.00 , Reported Amount**: 1 310.00
  • Contractor: HEMUS 2005 LTD, Contracted Amount*: 2 561.00 , Reported Amount**: 2 561.00
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: BDM AUTO GROUP, Contracted Amount*: 6 782.82 , Reported Amount**: 3 179.18
  • Contractor: CITY, Contracted Amount*: 1 900.00 , Reported Amount**: 887.20
  • Contractor: BODY M TRAVEL LTD, Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: "M and V - VALYOVSKI, MARINSKA and S-IE", Contracted Amount*: 1 199.76 , Reported Amount**: 1 199.76
  • Contractor: CHAIKA RESORT EAD, Contracted Amount*: 640.00 , Reported Amount**: 640.00
  • Contractor: MILKA, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: PETKO, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: Svetla, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Christina, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 7 115.21
  • Contractor: ISLEDOVATELSKI CENTUR TREND, Contracted Amount*: 8 100.00 , Reported Amount**: 8 100.00
  • Contractor: TODOR ILIEV - LUCKY PARTY LTD, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: PHONEME Ltd., Contracted Amount*: 6 205.20 , Reported Amount**: 2 883.60
  • Contractor: KONKURENT NEWS" Ltd., Contracted Amount*: 30 390.00 , Reported Amount**: 30 390.00
  • Contractor: Elka, Contracted Amount*: 40 700.00 , Reported Amount**: 654.87
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 16 579.62 , Reported Amount**: 1 767.97
  • Contractor: TIT Ltd., Contracted Amount*: 4 400.00 , Reported Amount**: 941.65
  • Contractor: SVETLINA-P LTD, Contracted Amount*: 8 947.42 , Reported Amount**: 7 470.41
  • Contractor: LUCHEZAR, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: INFO TRAINING, Contracted Amount*: 1 044.00 , Reported Amount**: 1 044.00
  • Contractor: "Water Supply and Sewerage" Ltd. Vratsa, Contracted Amount*: 400.00 , Reported Amount**: 126.92
  • Contractor: AB - LARION KOTSEVA ST, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: D M I DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 4 020.00 , Reported Amount**: 3 192.00
  • Contractor: YANA, Contracted Amount*: 150.00 , Reported Amount**: 150.00
  • Contractor: Iliana, Contracted Amount*: 9 300.00 , Reported Amount**: 9 482.41
  • Contractor: MIHAILOV TV Ltd., Contracted Amount*: 1 332.00 , Reported Amount**: 1 260.00
  • Contractor: Albena, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 299.99
  • Contractor: SOUND AND FUN Ltd., Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: SATAN V - TANY VALENTINOV PASKOV - ST, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: ET DOBRIN LUCHNIKOV , Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: "ProVizhan Media Group" Ltd., Contracted Amount*: 4 970.00 , Reported Amount**: 4 970.00
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: SKIPAR , Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 456.31
  • Contractor: MARIA, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Vocational School of Trade and Restauranting, Contracted Amount*: 616.32 , Reported Amount**: 616.32
  • Contractor: Emil, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 299.99
  • Contractor: Tsvetana, Contracted Amount*: 44 400.00 , Reported Amount**: 30 220.92
  • Contractor: Denislava, Contracted Amount*: 900.00 , Reported Amount**: 900.00
  • Contractor: SIM I CO LTD, Contracted Amount*: 5 191.09 , Reported Amount**: 1 998.70
  • Contractor: Lyudmila, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 4 800.00
  • Contractor: Silvia, Contracted Amount*: 9 700.00 , Reported Amount**: 9 738.20
  • Contractor: CHRISTINA, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: Technopolis Ltd. BULGARIA, Contracted Amount*: 7 193.80 , Reported Amount**: 7 193.80
  • Contractor: Grozdan, Contracted Amount*: 81 400.00 , Reported Amount**: 29 572.99
  • Contractor: Svetlana, Contracted Amount*: 900.00 , Reported Amount**: 899.99
  • Contractor: STEFANI-98 - Nikolay Nikolov sole trader, Contracted Amount*: 5 017.20 , Reported Amount**: 2 287.20
  • Contractor: Renetta, Contracted Amount*: 40 700.00 , Reported Amount**: 5 845.80
  • Contractor: MAK SYSTEMS LTD, Contracted Amount*: 1 221.40 , Reported Amount**: 1 221.40
  • Contractor: Stela, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 299.99
  • Contractor: TOTI - TODOR BORISOV ST, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: BAT SEKYURITI Ltd., Contracted Amount*: 2 035.00 , Reported Amount**: 694.07
  • Contractor: NIKOL-2 LTD, Contracted Amount*: 6 517.29 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NGO "Artikul", Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 299.99
  • Contractor: Persa, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: Ronos Ltd., Contracted Amount*: 25 792.00 , Reported Amount**: 13 343.32
  • Contractor: Yuliyan, Contracted Amount*: 150.00 , Reported Amount**: 150.00
  • Contractor: Donka, Contracted Amount*: 81 400.00 , Reported Amount**: 512.88
  • Contractor: Stanislav, Contracted Amount*: 22 294.44 , Reported Amount**: 22 438.95
  • Contractor: CEZ BULGARIA AD, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 1 116.37
  • Contractor: Tanya, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 299.99
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 804.00
  • Contractor: CEZ TRADE BULGARIA EAD, Contracted Amount*: 9 976.89 , Reported Amount**: 674.41
  • Contractor: DENISLAV, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: Bulgarian posts, Contracted Amount*: 500.00 , Reported Amount**: 6.30
  • Contractor: STAR POST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GEORGI, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: NATALIA, Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: Plamen, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: ROSITSA, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: “ TIDIEM PLAST ” Ltd, Contracted Amount*: 60.00 , Reported Amount**: 60.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 66.00 , Reached amount: 70.00
Indicator 2 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 800.00 , Reached amount: 2 633.00
Indicator 3 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 4 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 3.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00

Financial Information

Total Project cost 275 657.53 BGN
Grant 275 657.53 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 275 657.53 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 100.00 0.00 100.00 "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18.00 0.00 18.00 "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 220.00 0.00 220.00 "БДМ-АУТО ГРУП" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 447.38 0.00 447.38 СВЕТЛИНА-П ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 262.92 0.00 1 262.92 ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 34.12 0.00 34.12 "БДМ-АУТО ГРУП" ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Периодично техническо обслужване на моторни превозни средства, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, подмяна на резервни части, материали и консумативи за моторни превозни средства, собственост на Община Враца” по 2 обособени позиции., Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция No 1 – „ Автомобили на Община Враца – общинска администрация и звена на разпореждане на първостепенния разпоредител с бюджет “
    Contractor: BDM AUTO GROUP
    Contract total funded value: 2 041.67
  • Differentiated position 2: Обособена позиция No 2 – „ Автомобили, стопанисвани от второстепенни разпоредители с бюджетни средства “
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на литература - награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца", Estimated Amount: 100.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на литература - награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца"
    Contractor: AB - LARION KOTSEVA ST
    Contract total funded value: 100.00
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител – координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Враца и на второстепенните разпоредители", Estimated Amount: 667 000.00
  • Differentiated position 1: Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител – координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Враца и на второстепенните разпоредители"
    Contractor: CEZ TRADE BULGARIA EAD
    Contract total funded value: 5 051.65
Procedure 4 Subject to due process: „ Доставка на течни горива (Бензин А-95Н и Дизелово гориво) за нуждите на автомобилния парк на Община Враца за 36 месеца", Estimated Amount: 182 330.00
  • Differentiated position 1: „ Доставка на течни горива (Бензин А-95Н и Дизелово гориво) за нуждите на автомобилния парк на Община Враца за 36 месеца"
    Contractor: NIKOL-2 LTD
    Contract total funded value: 6 517.29
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка и монтаж на оборудване за Областен информационен център - Враца” по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”, Estimated Amount: 4 843.33
  • Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на оборудване за Областен информационен център - Враца” по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”
    Contractor: Technopolis Ltd. BULGARIA
    Contract total funded value: 5 794.00
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка на балони за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца, Estimated Amount: 100.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на балони за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца
    Contractor: TODOR ILIEV - LUCKY PARTY LTD
    Contract total funded value: 100.00
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка на купи, плакети, медали и грамоти – награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”, Estimated Amount: 833.33
  • Differentiated position 1: „Доставка на купи, плакети, медали и грамоти – награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”
    Contractor: ET NIAKAN-VLADIN GEORGIEV
    Contract total funded value: 770.00
Procedure 8 Subject to due process: „Доставка на материали за публични информационни събития” по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020, Estimated Amount: 25 404.83
  • Differentiated position 1: „Доставка на материали за публични информационни събития” по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020
    Contractor: KONKURENT NEWS" Ltd.
    Contract total funded value: 30 390.00
Procedure 9 Subject to due process: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител – координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Враца и на второстепенните разпоредители”, Estimated Amount: 326 705.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител – координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Враца и на второстепенните разпоредители”
    Contractor: CEZ TRADE BULGARIA EAD
    Contract total funded value: 4 925.24
Procedure 10 Subject to due process: „Доставка на оборудване – награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”, Estimated Amount: 1 166.66
  • Differentiated position 1: „Доставка на оборудване – награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”
    Contractor: Technopolis Ltd. BULGARIA
    Contract total funded value: 1 399.80
Procedure 11 Subject to due process: „Доставка на стативи и на материали за рисуване за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”, Estimated Amount: 1 083.33
  • Differentiated position 1: „Доставка на стативи и на материали за рисуване за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”
    Contractor: "M and V - VALYOVSKI, MARINSKA and S-IE"
    Contract total funded value: 1 199.76
Procedure 12 Subject to due process: „Извършване на текущ ремонт на ОИЦ” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”, Estimated Amount: 7 875.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на текущ ремонт на ОИЦ” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”
    Contractor: SVETLINA-P LTD
    Contract total funded value: 8 947.42
Procedure 13 Subject to due process: „Изпълнение на дейности по информация и публичност, по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020, по 5 /пет/ обособени позиции: Обособена позиция 1: „Подготовка и излъчване на репортажи по местна кабелна телевизия - Враца” Обособена позиция 2: „Изработване на информационни и рекламни материали в печатница” Обособена позиция 3: „Публикуване на платени публикации за проекта в местен ежедневник” Обособена позиция 4: „Подготовка и излъчване на радио-анонси” Обособена позиция 5: „Изработка на табели” , Estimated Amount: 4 958.33
  • Differentiated position 1: „Подготовка и излъчване на репортажи по местна кабелна телевизия - Враца”
    Contractor: INFO TRAINING
    Contract total funded value: 720.00
  • Differentiated position 2: „Изработване на информационни и рекламни материали в печатница”
    Contractor: D M I DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 2 352.00
  • Differentiated position 3: „Публикуване на платени публикации за проекта в местен ежедневник”
    Contractor: D M I DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 468.00
  • Differentiated position 4: „Подготовка и излъчване на радио-анонси”
    Contractor: INFO TRAINING
    Contract total funded value: 324.00
  • Differentiated position 5: „Изработка на табели”
    Contractor: ET NIAKAN-VLADIN GEORGIEV
    Contract total funded value: 168.00
Procedure 14 Subject to due process: „Изработка на картички - „Враца - преди и сега”, в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”, Estimated Amount: 416.67
  • Differentiated position 1: „Изработка на картички - „Враца - преди и сега”, в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”
    Contractor: ET NIAKAN-VLADIN GEORGIEV
    Contract total funded value: 400.00
Procedure 15 Subject to due process: „Озвучаване на събития – в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА” - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”, Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: „Озвучаване на събития – в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА” - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”
    Contractor: SOUND AND FUN Ltd.
    Contract total funded value: 500.00
Procedure 16 Subject to due process: „Осигуряване на сигнално-охранителна дейност (СОД) за обекти на Община Враца“, Estimated Amount: 17 640.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на сигнално-охранителна дейност (СОД) за обекти на Община Враца“
    Contractor: CITY
    Contract total funded value: 1 421.84
Procedure 17 Subject to due process: „Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропускателен режим, видеонаблюдение и осигуряване на сигнално-охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца – по три обособени позиции”, включващ: Обособена позиция № 1 – „Обекти, собственост и стопанисвани от Община Враца“, Обособена позиция № 2 – „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани от общински предприятия, детски ясли, ДДО и Център за младежки дейности“ и Обособена позиция № 3 – „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани и управлявани от проектни дейности на Община Враца“, Estimated Amount: 314 998.00
  • Differentiated position 1: „Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропускателен режим, видеонаблюдение и осигуряване на сигнално-охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца – по три обособени позиции“ – за изпълнение на Обособена позиция № 1 – „Обекти, собственост и стопанисвани от Община Враца“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропускателен режим, видеонаблюдение и осигуряване на сигнално-охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца – по три обособени позиции“ – за изпълнение на Обособена позиция № 2 – „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани от общински предприятия, детски ясли, ДДО и Център за младежки дейности“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: „Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропускателен режим, видеонаблюдение и осигуряване на сигнално-охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца – по три обособени позиции“ – за изпълнение на Обособена позиция № 3 – „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани и управлявани от проектни дейности на Община Враца“
    Contractor: CITY
    Contract total funded value: 478.16
Procedure 18 Subject to due process: „Периодично техническо обслужване на моторни превозни средства, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, подмяна на резервни части, материали и консумативи за моторни превозни средства, собственост на Община Враца” по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Автомобили на Община Враца – общинска администрация и звена на разпореждане на първостепенния разпоредител с бюджет“ и Обособена позиция № 2 – „Автомобили, стопанисвани от второстепенни разпоредители с бюджетни средства“, Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: „Периодично техническо обслужване на моторни превозни средства, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, подмяна на резервни части, материали и консумативи за моторни превозни средства, собственост на Община Враца“ – за изпълнение на Обособена позиция № 1 – „Автомобили на Община Враца – общинска администрация и звена на разпореждане на първостепенния разпоредител с бюджет“
    Contractor: BDM AUTO GROUP
    Contract total funded value: 4 400.00
  • Differentiated position 2: „Периодично техническо обслужване на моторни превозни средства, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, подмяна на резервни части, материали и консумативи за моторни превозни средства, собственост на Община Враца“ – за изпълнение на Обособена позиция № 2 – „Автомобили, стопанисвани от второстепенни разпоредители с бюджетни средства“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 19 Subject to due process: „Периодично техническо обслужване на моторни превозни средства, собственост на Община Враца, включващо профилактика, ремонт, поддръжка, подмяна на резервни части, материали, консумативи, годишен технически преглед и други услуги - по четири обособени позиции“, Estimated Amount: 190 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – „Автомобили, собственост на Община Враца, обслужващи общинската администрация“
    Contractor: BDM AUTO GROUP
    Contract total funded value: 341.15
Procedure 20 Subject to due process: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени мобилни мрежи по стандарт GSM и UMTS с национално покритие за нуждите на Община Враца по две обособени позиции”, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – „Общинска администрация – Враца, звена и кметства“.
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 764.01
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 – „Общински предприятия“.
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 21 Subject to due process: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени мобилни мрежи по стандарт GSM и UMTS с национално покритие за нуждите на Община Враца”, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени мобилни мрежи по стандарт GSM и UMTS с национално покритие за нуждите на Община Враца”
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 5 017.20
Procedure 22 Subject to due process: „Ремонт на шатри – в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА” - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”, Estimated Amount: 100.00
  • Differentiated position 1: „Ремонт на шатри – в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА” - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”
    Contractor: TOTI - TODOR BORISOV ST
    Contract total funded value: 100.00
Procedure 23 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на далекосъобщителна клетъчна мрежа, по стандарт GSM, с национално покритие, от лицензиран оператор, съобразно нуждите на администрацията на Община Враца, Estimated Amount: 65 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за предоставяне на далекосъобщителна клетъчна мрежа, по стандарт GSM, с национално покритие, от лицензиран оператор, съобразно нуждите на администрацията на Община Враца
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 5 017.20
Procedure 24 Subject to due process: Осигуряване на сигнално-охранителна дейност за обекти на община Враца - публична покана, Estimated Amount: 45 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на сигнално-охранителна дейност за обекти на община Враца - публична покана
    Contractor: BAT SEKYURITI Ltd.
    Contract total funded value: 2 035.00
Procedure 25 Subject to due process: Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на общинска администрация Враца, по две обособени позиции, както следва: 1.Позиция номер 1:Доставка на канцеларски материали; 2.Позиция номер 2:Доставка на хартия., Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали, консумативи, офис принадлежности и др. (Позиция 1)
    Contractor: Ronos Ltd.
    Contract total funded value: 13 396.00
  • Differentiated position 2: Доставка на хартия (Позиция 2)
    Contractor: Ronos Ltd.
    Contract total funded value: 12 396.00
Procedure 26 Subject to due process: Покана за представяне на оферта за Борсово представителство и посредничество за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на течни горива(Бензин А-95Н и Дизелово гориво) за нуждите на автомобилния парк на Община Враца чрез стоковата борса", Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Покана за представяне на оферта за Борсово представителство и посредничество за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на течни горива(Бензин А-95Н и Дизелово гориво) за нуждите на автомобилния парк на Община Враца чрез стоковата борса"
    Contractor: SKIPAR
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 27 Subject to due process: Предоставяне на пощенски услуги за нуждите на Община Враца по Обособени позиции (ОП): ОП-1 Извършване на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Община Враца и второстепенните разпоредители към Община Враца, които не са възложители по смисъла на ЗОП. ОП-2 Отпечатване, пликоване и доставка на съобщения до данъчно задължените лица на територията на Р България, съдържащи информация за дължимите местни данъци, такса битови отпадъци и непогасени задължения, вкл. и лихви за предходни години към Община Враца , Estimated Amount: 28 910.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Община Враца
    Contractor: Bulgarian posts
    Contract total funded value: 500.00
  • Differentiated position 2: Отпечатване, пликоване и доставка на съобщения до данъчно задължените лица на територията на Р България, съдържащи информация за дължимите местни данъци, такса битови отпадъци и непогасени задължения, вкл. и лихви за предходни години към Община Враца
    Contractor: STAR POST
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 28 Subject to due process: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Враца, Estimated Amount: 54 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Враца
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 5 017.20

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN