Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0009-C07
Project Name CENTRE FOR SOCIAL INCLUSION AND DEVELOPMENT - Pazardzhik
Beneficiary 000351736 Pazardzhik municipality, with headquarters city of Pazardzhik, bul. "Bulgaria" №2
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 11.05.2016
Start Date 11.05.2016
End Date 08.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пазарджик, Пазарджик, гр.Пазарджик

Description

Brief description
Услуги за ранно детско развитие
Проектът предлага пакет от интегрирани здравно-социални услуги и услуги за грижи за деца и родители от уязвими групи, както и за деца с увреждания и техните семейства. Основна особеност на услугите е, че те ще бъдат интегрирани  както по отношение на съвместната работа на различни специалисти с целевите групи, така и по отношение на самия характер на услугите - социални, здравни, услуги за предучилищна подготовка и т.н. Проектът обхваща само деца на възраст от 0 до 7 години и техните родители, както и бъдещи родители от рискови групи. Цели на проекта: създаване на условия за реализиране на устойчиви образователни политики, насочени към децата и учениците от рисковите групи, живеещи на територията на община Пазарджик; подобряване образователната среда за децата от уязвимите групи от 3 до 7 години в град Пазарджик; разкриване на комплексни социални услуги, насочени към децата и родителите от уязвимите и рискови групи, интегриращи форми на индивидуална, групова и мобилна подкрепа за ранно детско развитие, подобряване на психическото, емоционално, здравно и образователно развитие на децата от рисковите групи; предотвратяване на изоставянето и/или институционализацията на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждане на децата с увреждания; мониторинг на грижите за децата и осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата.
Activities
  • Activity: Сформиране на екип за управление на проекта.: Екипа за управление на проекта ще се състои от: ръководител, координатор, счетоводител., Contracted Amount: 111 800.33 , Reported Amount: 49 559.35
  • Activity: Процедура по избор на специалисти, предоставящи услугите по проекта.: За осъществяване на услугите по проекта ще бъдат наети физически лица /социални работници, медиатори, психолог, педагог, медицински специалисти, рехабилитатори, специален педагог, юрист и др./ За цялостното функциониране и управление ще бъдат наети физически лица /управител, счетоводител/касиер/домакин, шофьор, хигиенист и др./, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Услуга "Ранна интервенция на уврежданията" с капацитет 30 деца + 50 родители. Целта на услугата е предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и техните семейства, вкл. рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом. : Целева група на услугата са деца на възраст от 0-6 години, които имат увреждане или са в риск от развитие на увреждане или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им, както и техните семейства. Специалистите, които ще предоставят услугата са: педиатър, социален работник, логопед, рехабилитатор/кинезитерапевт, психолог, медицинска сестра, медиатор. На трудов договор при пълно работно време ще бъдат назначени следните специалисти: социален работник, логопед, рехабилитатор/кинезитерапевт, медицинска сестра, медиатор. Педиатъра и психолога ще бъдат назначени на граждански договор. Разходите за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите са дидактически и обучителни материали за 30 деца потребители. , Contracted Amount: 426 202.22 , Reported Amount: 393 782.05
  • Activity: Услуга "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" с капацитет 30 деца.: Подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Специалистите, които ще предоставят услугата са: специален педагог. На трудов договор при пълно работно време ще бъде назначен един специален педагог; Разходите за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите са дидактически и обучителни материали за 30 деца потребители., Contracted Amount: 46 129.60 , Reported Amount: 17 882.19
  • Activity: Услуги: дейност 1: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения" дейност 2: "Семейно консултиране и подкрепа" дейност 3: "Индивидуална и групова работа с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" с капацитет на трите дейности 300 семейства.: По дейност 1: Подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Дейността ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения - общуване, изготвяне на семеен бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпросите като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предоставяни по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на децата. По дейност 2: Предоставяне на социални, юридически и други видове консултации за повишаване на познанията и информираността на семействата относно техните права и отговорности по отношение на грижите за детето; засилване на мотивацията и уменията на родителите за записване на техните деца в детска градина и/или училище, насърчаване на способностите на децата и подкрепа; индивидуална или групова работа за подобряване на родителските умения и за консултиране по въпросите за семейното планиране; организиране на дискусионни клубове, фокусирани върху въпроси, които са важни за родителите на малки деца; идентифициране на децата и семействата в риск чрез провеждане на дейности в рамките на общността; оказване на подкрепа /емоционална, практическа, материална и финансова/, за да се запази целостта на семейството и да се предотврати забавянето в развитието на детето; насочване към други услуги по проекта или други социални, образователни и здравни услуги и услуги за заетост; идентифициране и насочване на бременни жени в риск и майки към системата за здравеопазване; предоставяне на индивидуална подкрепа - консултации, придружаване, посредничество, материална подкрепа; консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда - консултацията ще бъде комплексна и ще включва мобилни дейности в по-затворените общности. По дейност 3: Предоставяне на възможност за срещи на родителите с персонала на детските градини и социални работници с цел преодоляване на недоверието на родителите относно това, че техните деца се чувстват добре в новата среда; включване на всички родители в интегриращи дейности; поддържане на мотивацията на родителите за подкрепа на интеграционния процес и за осигуряване на по-добро образование за техните деца. Специалистите, които ще предоставят услугата са: педиатър, гинеколог, акушерка, психолог, юрист, социални работници, медиатор. Разходите за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите са обучителни материали, детски храни, консумативи и др. за 300 семейства. На трудов договор при пълно работно време ще бъдат назначени: двама социални работници. На граждански договор ще бъдат назначени следните специалисти: педиатър - 1 ; гинеколог - 1; акушерка - 1; психолог - 1; юрист - 1; , Contracted Amount: 198 399.60 , Reported Amount: 77 064.57
  • Activity: Услуги: Дейност 1: "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията"; Дейност 2: "Майчино и детско здраве" с капацитет 500 потребителя /средно 1400 прегледа/.: По дейност 1: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване ва здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията; редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата; превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст; По дейност 2: Активно издирване на целевите групи за обхващане с комплекс от здравни и социални услуги в зависимост от нуждите и потребностите на потребителите; промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите; подготовка за родителство и подкрепа за добро родителство; подпомагане отглеждането на детето в семейна среда; насърчаване на физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата в ранна възраст чрез подкрепа за изграждане на добри родителски практики и привързаност родител-дете; идентифициране на рискови фактори с негативно влияние върху здравето и развитието на детето и качеството на родителските грижи; ранна интервенция при рискове и проблеми в здравето и развитието на детето; медицински грижи /при необходимост/. Специалистите, които ще предоставят услугата са: педиатър, медицинска сестра, стоматолог. На трудов договор при пълно работно време ще бъде назначена една медицинска сестра. На граждански договор ще бъдат назначени: педиатър - 1; стоматолог - 1. Разходите за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите са обучителни материали, детски храни, консумативи и др. за 300 семейства. Услугите по дейност 1 и дейност 2 следва да бъдат основно насочени към повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие, както и с оглед необходимата подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете. Допълнителната цел на тези дейности е консултирането на родителите относно мрежата от услуги за подкрепа /социални, здравни, за заетост и др./ и тяхната роля за развитието на детето, както и ролята на подкрепата на общността. Услугите по тези дейности имат и мобилен аспект - посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Изцяло дейностите са насочени към превенция и осигуряване на достъп до здравни грижи. Планираните здравни услуги не се дублират с финансираните здравни услуги по НЗОК., Contracted Amount: 126 866.00 , Reported Amount: 141 266.43
  • Activity: Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" с капацитет 30 потребителя.: Целевата група са деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. Дейноста е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Цел на дейността: да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование; в летните училища образователните елементи се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Специалистите, които ще предоставят услугата са: педагог и медиатор/помощник възпитател, които ще бъдат назначени на граждански договор. Разходите за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите са обучителни материали, храна, консумативи и др. за 30 потребителя /за 20-22 дни/ - две групи по 15 деца за един месец или една група 15 деца за два месеца., Contracted Amount: 31 210.30 , Reported Amount: 22 378.29
  • Activity: Управление и функциониране на услугите.: Екипа за организация и управление на проекта са: ръководител - 1; социален работник - 3; медиатор - 2; специален педагог - 1; психолог - 1; логопед - 2; рехабилитатор - 1; медицински сестри - 2; шофьор - 1 - на трудови договори за пълно работно време; касиер/домакин - 1/2; хигиенист - 1 на трудов договор за пълно работно време - на 8 часа; и специалисти на граждански договори - педиатър - 2; гинеколог - 1; акушерка - 1; юрист - 1; стоматолог - 1; педагог - 1; медиатор/пом.възпитател - 1., Contracted Amount: 297 408.00 , Reported Amount: 359 426.66

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Tsonka, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RADIO SOT LTD, Contracted Amount*: 11 537.20 , Reported Amount**: 7 686.00
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 580.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 23 800.00 , Reported Amount**: 21 181.87
  • Contractor: AKSUS OFFICE EXPERT OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 305.63
  • Contractor: Angel Mollov - 2007 EOOD, Contracted Amount*: 1 596.50 , Reported Amount**: 1 596.50
  • Contractor: MEDIA - ANGEL YANAKIEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 45.88
  • Contractor: Zoya, Contracted Amount*: 280.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LIDER STAR LTD., Contracted Amount*: 6 578.77 , Reported Amount**: 6 534.67
  • Contractor: UCHILISHTNA MEBEL LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 848.23
  • Contractor: FUCHAR ENERGY EOOD, Contracted Amount*: 5 093.65 , Reported Amount**: 5 183.22
  • Contractor: Slavka, Contracted Amount*: 550.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MARBIL - 8285, Contracted Amount*: 119.38 , Reported Amount**: 119.38
  • Contractor: AUTO 1 JSC., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 169.42
  • Contractor: Nenka, Contracted Amount*: 220.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ZORA-M.M.S., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 64.90
  • Contractor: BULGARIAN TELECOMMUNICATIONS COMPANY EAD , Contracted Amount*: 6 194.22 , Reported Amount**: 7 057.62
  • Contractor: Tsvetelina, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 749.50
  • Contractor: Stoimen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AUTO NAY - 2018, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 254.00
  • Contractor: Zdravka, Contracted Amount*: 31 360.00 , Reported Amount**: 12 088.47
  • Contractor: Atanaska, Contracted Amount*: 2 300.00 , Reported Amount**: 1 146.62
  • Contractor: "ASKLEPIUS 2019" Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 162.64
  • Contractor: Ilian, Contracted Amount*: 17 038.00 , Reported Amount**: 18 312.00
  • Contractor: Stefka, Contracted Amount*: 6 300.00 , Reported Amount**: 6 571.14
  • Contractor: ATC - BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 718.38
  • Contractor: ISKRA-M69, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 217.00
  • Contractor: Dimitriya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Aleksandra, Contracted Amount*: 4 560.00 , Reported Amount**: 1 996.99
  • Contractor: Evgeniya, Contracted Amount*: 5 640.00 , Reported Amount**: 3 243.40
  • Contractor: BARIC AND CO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 577.91
  • Contractor: Pazardzhik Municipality, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 670.27
  • Contractor: AUTONAY LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 408.00
  • Contractor: Tahonay , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 516.00
  • Contractor: PHARMACY 37.7 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 64.70
  • Contractor: Zdravka, Contracted Amount*: 550.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AVANGARD 034 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 418.45
  • Contractor: EVN BULGARIA ELEKTROSNABDIAVANE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 13 916.63
  • Contractor: ASIKO LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 252.71
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 580.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Krum, Contracted Amount*: 11 160.00 , Reported Amount**: 912.00
  • Contractor: SIGNUM LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: Sonya, Contracted Amount*: 4 830.00 , Reported Amount**: 2 953.46
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 4 278.00 , Reported Amount**: 4 278.00
  • Contractor: Dora, Contracted Amount*: 550.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rumyana, Contracted Amount*: 580.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Krassimira, Contracted Amount*: 9 338.00 , Reported Amount**: 11 259.00
  • Contractor: MEDITRADE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 63.00
  • Contractor: TRANSFORMA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 381.74
  • Contractor: Irina, Contracted Amount*: 630.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Svetlana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: „Overgas Mrezhi” AD, Contracted Amount*: 1 758.26 , Reported Amount**: 23 880.98
  • Contractor: Blagovesta, Contracted Amount*: 12 110.00 , Reported Amount**: 12 475.08
  • Contractor: Dora, Contracted Amount*: 58 240.00 , Reported Amount**: 41 393.58
  • Contractor: Nasko, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PETROL AD, Contracted Amount*: 9 325.95 , Reported Amount**: 8 014.54
  • Contractor: Vasil, Contracted Amount*: 520.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Iliana, Contracted Amount*: 580.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Paula, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 6 740.96
  • Contractor: PRIVILEG LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 247.53
  • Contractor: Maya, Contracted Amount*: 580.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tanya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PERUN - KKB EOOD, Contracted Amount*: 828.39 , Reported Amount**: 1 182.29
  • Contractor: AGENTSIYA "PATNA INFRASTRUKTURA", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 905.00
  • Contractor: Galina, Contracted Amount*: 520.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ESPACE AUTO LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 989.17
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 1 680.00 , Reported Amount**: 800.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 590.00 , Reached amount: 1 268.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 1 034 726.67 BGN
Grant 1 034 726.67 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 034 726.19 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: “Изработване и доставка на печатни рекламни материали за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“, Estimated Amount: 1 975.00
  • Differentiated position 1: “Изработване и доставка на печатни рекламни материали за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 972.00
Procedure 2 Subject to due process: „Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проекти” - 2 обособени позиции, Обособена позиция 2: “Изработване и доставка на промоционални материали; изработване и монтиране на две постоянни обяснителни табели за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“, Estimated Amount: 1 380.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проекти” - 2 обособени позиции, Обособена позиция 2: “Изработване и доставка на промоционални материали; изработване и монтиране на две постоянни обяснителни табели за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 906.00
Procedure 3 Subject to due process: „Изработване и доставка на промоционални материали; организация, анонсиране и провеждане на информационни събития; публикации в медиите за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“, Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: „Изработване и доставка на промоционални материали; организация, анонсиране и провеждане на информационни събития; публикации в медиите за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 2 400.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на автомобилен бензин, дизелово гориво и пропан - бутан (авто газ) за нуждите на Община Пазарджик, Estimated Amount: 182 750.00
  • Differentiated position 1: Доставка чрез закупуване на горива за зареждане на моторните превозни средства - собственост на Община Пазарджик
    Contractor: PETROL AD
    Contract total funded value: 492.96
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на автомобилен бензин, дизелово гориво и пропан - бутан за нуждите на Община Пазарджик, Estimated Amount: 147 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка чрез закупуване на горива за зареждане на моторните превозни средства - собственост на Община Пазарджик
    Contractor: PETROL AD
    Contract total funded value: 1 419.09
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на автомобилен бензин, дизелово гориво и пропан - бутан за нуждите на Община Пазарджик, Estimated Amount: 165 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка чрез закупуване на горива за зареждане на моторните превозни средства - собственост на Община Пазарджик
    Contractor: PETROL AD
    Contract total funded value: 2 187.26
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на гориво за МПС - ва на община Пазарджик и течно гориво за отопление, Estimated Amount: 350 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на течни горива
    Contractor: PETROL AD
    Contract total funded value: 2 956.28
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на готова храна, Estimated Amount: 516 144.37
  • Differentiated position 1: Доставка на готова храна
    Contractor: LIDER STAR LTD.
    Contract total funded value: 918.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на готова храна, Estimated Amount: 772 079.88
  • Differentiated position 1: Доставка на готова храна
    Contractor: LIDER STAR LTD.
    Contract total funded value: 949.96
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на готова храна, Estimated Amount: 1 815 878.11
  • Differentiated position 1: Доставка на готова храна
    Contractor: LIDER STAR LTD.
    Contract total funded value: 2 796.81
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на община Пазарджик, Estimated Amount: 65 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 – „Канцеларски материали“
    Contractor: MARBIL - 8285
    Contract total funded value: 119.38
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на община Пазарджик, Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинска администрация - Пазарджик
    Contractor: PERUN - KKB EOOD
    Contract total funded value: 243.78
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на нетна активна ел. енергия от изпълнител, координатор, на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на община Пазарджик, Estimated Amount: 1 618 800.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нетна активна ел. енергия
    Contractor: FUCHAR ENERGY EOOD
    Contract total funded value: 5 093.65
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на течно гориво, Estimated Amount: 180 000.00
  • Differentiated position 1: доставка на течни горива
    Contractor: PETROL AD
    Contract total funded value: 783.44
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на течно гориво, Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: доставка на течни горива
    Contractor: PETROL AD
    Contract total funded value: 1 486.92
Procedure 16 Subject to due process: Избор на педиатри - 2 /два/ броя по проект Център за социално включване и развитие - Пазарджик., Estimated Amount: 61 615.00
  • Differentiated position 1: 1. "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа", "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията"
    Contractor: Zdravka
    Contract total funded value: 31 360.00
  • Differentiated position 2: 2. "Ранна интервенция на уврежданията".
    Contractor: Dora
    Contract total funded value: 31 360.00
Procedure 17 Subject to due process: Осигуряване на охрана със СОС и сили за реагиране, Estimated Amount: 240 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на охрана със СОС и сили за реагиране
    Contractor: RADIO SOT LTD
    Contract total funded value: 10 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN