Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.019-0018-C01
Project Name Opening social service facilities for children
Beneficiary 000133634 Municipality Veliko Tarnovo
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 15.07.2020
Start Date 01.08.2020
End Date 05.09.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Велико Търново, гр.Велико Търново

Description

Brief description
По ОП „Региони в растеж“ 2014-2020, Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“ наименование на процедурата BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца, Община Велико Търново реализира Проект „Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ с краен срок за изпълнение на проектните дейности до 12.03.2020 година в рамките на който се изграждат, ремонтират, обзавеждат и оборудват следните социални услуги:
-	Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги – 1 бр.;
-	Преходно жилище за деца от 15-18 год. възраст, с капацитет 8 места – 1 бр.
-	Ремонт/обзавеждане/оборудване на помещения за разширяване на съществуващ Център за обществена подкрепа – 1 бр.;
Горецитираните социални услуги за Община Велико Търново са утвърдени в Карта на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Карта на резидентните услуги, приета на 07.12.2016 год. на заседание на Междуведомствената работна група за управление и координация на процеса на деинституционализация на грижата за деца от представители на всички ангажирани в процеса на деинституционализация институции в съответствие с Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“.
Чрез изпълнението на Проект „Разкриване на комплекс от социални услуги за деца“, включващ разкриване на Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и Преходно жилище за деца от 15-18 год. възраст, ще бъде постигната основната цел на Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“, а именно: „Гарантиране на правото на децата на семейна среда и на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности“.
Activities
  • Activity: Подбор и наемане на персонала: Целта на дейност 1 "Подбор и наемане на персонал" е избор на подходящ персонал за качествено предоставяне на социалните услуги в Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст. В социалните услуги за деца ще се гарантира предоставянето на качествени социални услуги, чрез осъществяване на подбор и наемане на лица с различни професионални области на компетентност. За целта ще бъдат назначени и наети лица за следните длъжности за комплекса от социални услуги, включващ: - Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания: Управител, социален работник, възпитател, пом.възпитател, педагог, логопед, рехабилитатор/кинезетерапевт, касиер/домакин, медицински специалист, работник поддръжка, шьофор, хигиенист. - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст: помощник възпитател. За осъществяване на подбора и наемането на лица по проекта, ще бъде разработена и утвърдена "Процедура за подбор на персонал за комплекс от социални услуги за деца", която ще подпомогне изпълнението на Проекта, реализиран от Община Велико Търново по ОП РЧР и по - конкретно: реда за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за персонал в услугите. Целта на процедурата е да гарантира предоставяне на качествени социални услуги за целевите групи по проекта и прозрачна конкурсна процедура, изградена на принципа на конкуренция въз основа на професионалните качества на кандидатите. Процеса на кандидатстване, оценка и класиране на всички кандидати ще се извърши без ограничение на правата им или привилегии, основани на раса, етническа принадлежност, пол, произход, сексуална ориентация, религия, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Подбора на персонала ще се извърши чрез провеждане на Конкурс по Кодекса на труда в два етапа: етап I - подбор по документи и етап II - индивидуално интервю с кандидатите. С одобрените кандидати ще се сключат трудови договори. При започване на работа в социалните услуги в комплекса, всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност; ценностите и философията на която е основана тя; отговорностите и задълженията които трябва да спазва; организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Тези важни условия и изисквания, ще са детайлно описани в длъжностна характеристика, която всеки служител получава при сключване на трудовия договор. Ще бъдат сключени 20 бр. трудови договори по Кодекса на труда за срока на изпълнение на Проектните дейности за услугата Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и 4 бр. трудови договори по Кодекса на труда за срока на изпълнение на Проектните дейности за услугата Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст. Длъжностите "управител", "касиер-домакин" и "социален работник" - 1 бр. в Комплекса за социални услуги за деца, ще обслужват и двете социални услуги - Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 44 203.02
  • Activity: Дейности по преместване на децата : Предвижда се извършването на предварителна подготовка за извеждане на децата, преместването и настаняването им в Преходното жилище, с цел израстване в сигурна и стабилна, близка до семейната среда, която ще осигури необходимата индивидуализирана подкрепа. За времето до пълното запълване на капацитета и преместването на всички деца, ще се извършат подготвителни дейности и опознавателни срещи на новоназначения екип на услугата с децата. Подготовката, преместването и настаняването на децата в Преходното жилище, ще става планирано, след извършена оценка, придружена от социален доклад и план за действие, под ръководството и с участието на съответния социален работник /съгласно процедурата за прием/. През периода за изпълнение на дейностите за преместване на децата, ще се осъществят опознавателни срещи между екипа на услугата и децата. Децата бъдещи потребители на социалната услуга ще бъдат запознати с мястото на новия им ДОМ и квартала, в който е ситуирана новата социална услуга. За подпомагане и подготовка на персонала за плавното и безпроблемно протичане на процеса за подготовка и преместване на децата в Преходното жилище е необходимо наемането на 2 броя специалисти /експерт „социални дейности“ и експерт „психолог“. Ангажимент на Специалистите ще бъде разработването на необходимата документация за функциониране на социалната услуга от резидентен тип. Разходи за трудови възнаграждения, които включват: основна заплата, % клас прослужено време и всички дължими осигурителни вноски, начислени за сметка на работодателя върху договореното възнаграждение, съгласно националното законодателство на лицата, пряко ангажирани с функционирането на социалните услуги. Трудовите възнаграждения са съобразени с националното законодателство и Методология за рагламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020., Contracted Amount: 54 204.26 , Reported Amount: 49 218.79
  • Activity: Разкриване на социалната услуга в общността Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства: Целта на дейността е предоставяне на услуги, основани на експертен и индивидуален подход, поставящ на първо място реалните нужди на децата с тежки множествени увреждания. Центърът е с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги и ще предоставя комплекс от социални и интегрирани здравно- социални услуги за деца и семейства, съгласно индивидуалните им потребности. За децата от целевата група ще бъдат осигурени дневни и почасови услуги за цялостно обслужване през деня, свързани със задоволяване на ежедневни здравни, обучителни и рехабилитационни потребности, предоставяне на храна, организация на свободно време и лични контакти. Центърът ще осигурява професионална подкрепа и помощ в следните направления:обучително-възпитателна дейност, психологична интервенция; двигателна рехабилитация; логопедична терапия; здравни грижи; консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижа за тях; мобилни услуги. Специалистите в центъра ще подпомагат потребителите в процеса на изграждане на навици и умения. Продължителността на функциониране на Центъра в рамките на проекта ще бъде 20 месеца, като се предоставят следните услуги: 1/ Дневна грижа за деца с тежки множествени увреждания, свързани с: цялостно обгрижване на децата през деня; придружаване в процеса на обучение, групово или индивидуално; предоставяне на храна; развитие на различни навици и умения за живот, като създаване на хигиенни навици и грижи за тялото, психологична диагностика, консултация и оценка на ресурсите на детето; медицинска и двигателна рехабилитация – индивидуална и групова, ЛФК за подобряване на общото физическо състояние на ползвателите с физически увреждания, пасивна и активна гимнастика, масажни процедури; логопедична терапия, включваща диагностика, превенция, корекция, рехабилитация и консултативна дейност на езиково-говорни нарушения; музикотерапия за разтоварване и стимулиране на сетива и емоции; сензо-моторна терапия и обучение за придобиване на социални умения и дейности по включване, вкл. умения за общуване и работа в група. Центърът ще осигури условия за провеждане на терапевтични занимания с децата, свързани със създаване или възстановяване на навици, трудо, арт и монтесори терапия, социална терапия и интегрирано обучение и други. 2/ Почасови специализирани услуги, включващи работа със специалисти: психолог, логопед, рехабилитатор. 3/ Мобилна социална услуга. За децата със затруднение при придвижване ще бъде осигурен специализиран транспорт за придвижване от и до центъра за получаване на специализирана терапевтична помощ и необходимата грижа. Родителите ще имат възможност по всяко едно време да се информират и консултират със специалист с оглед подобряване на грижите за детето, при необходимост насочване към консултации със специалисти извън ДЦДУ, които могат да са полезни за семейството и детето. На родителите ще бъде оказана подкрепа за подобряване на грижите за детето с увреждания. На екипа ангажиран с предоставяне на услугите в центъра ще бъде оказвана методическа помощ от асоциираните партньори МТСП, МЗ, МОН, ДАЗД и АСП, за осигуряване качествена алтернативна грижа за децата, гарантираща им живот в семейна среда. За обезпечаване дейността на Центъра ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи, дезинфекционни и почистващи препарати, осигуряващи нормалното протичане на работния процес, както и работно облекло и лични предпазни средства, нужни за изпълнение на ежедневните задължения на екипа. За оказване на необходимата медицинска помощ ще бъдат закупени лекарствени средства от първа необходимост. Ще бъдат закупени канцеларски материали - тонери, копирна хартия, папки, класьори и др. - за обезпечаване дейността на екипа, свързана със събиране на информация, изготвяне на документация, досиета на потребителите, индивидуални планове и архив. , Contracted Amount: 646 322.85 , Reported Amount: 465 395.76
  • Activity: Разкриване на социалната услуга от резидентен тип Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст: Преходно жилище е форма на социална услуга за деца в риск от 15- до 18- годишна възраст по смисъла на Закона за закрила на детето, осигуряваща настаняване на не повече от 8 деца като мярка за закрила на детето и подкрепа от специалисти за придобиване на знания и практически умения за водене на относително самостоятелен начин на живот и подготовка за включване в живота на общността. Предоставянето на социалната услуга в новоразкритото Преходно жилище ще бъде изцяло съобразена с утвърдената Методика за условията и реда за предоставяне на социалната услуга. На децата ще бъде осигурен подслон в условия на сигурност и зачитане на достойнството им, в среда, близка до семейната, която задоволява потребностите им от уединение и дава възможност за създаване и поддържане на социални контакти. Всяко дете ще разполага с лично пространство и с пространство за общи дейности с екипа и с останалите деца. Дейности по предоставяне и функциониране на услугата: • Работа по случай - включва оценка на случая, взаимодействие със социалния работник от Отдел "Закрила на детето", водене на документация по случая, изготвяне на план за грижи и преглед на изпълнението му, подготовка за напускане на социалната услуга; • Индивидуална работа с децата - договориране на отношенията, правата и задълженията, менторски разговор, консултиране и посредничество; • Групова работа с децата- дневен режим, всекидневни умения за живот, умения, свързани с живота в общността, седмично планиране на дейностите, изготвяне на групови правила; • Организиране на дейности по интереси - спортни занимания и състезания, туризъм, културни събития, достъп до информация и масови медии, курортни места и лагери, отбелязване на значими лични събития и др., национални и религиозни празници, игри, развитие на таланти; • Помощ в учебната работа и подготовка за професионално ориентиране. При настаняване на децата ще се изготви и окомплектова задължителната документация /съгласно Методика за условията и реда за предоставяне на социалната услуга "Преходно жилище"/. Предоставянето на услугата цели подпомагане на децата в тяхното израстване като независими възрастни, подкрепа за усвояване на умения за самостоятелен живот, успешна социална интеграция и трудова реализация. Персоналът ще поощрява активното общуване на децата с техните връстници и други значими за тях хора - децата могат да посрещат гости в ПЖ, като предварително са уведомили персонала или да посещават свои близки, роднини, приятели, съученици. Посещенията се разрешават от екипа на ПЖ, като при необходимост детето се придружава от член на персонала., Contracted Amount: 87 248.00 , Reported Amount: 30 027.30
  • Activity: Закупуване на специализирано транспортно средство: С цел осигуряване на достъпност до социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, е необходимо закупуване на специализирано транспортно средство с 7+1+1 места (едно място за инвалидна количка) за ползвателите на новата социална услуга, адаптирано за превоз на деца с увреждания в т.ч. и за деца в инвалидни колички. Предвижда се специализираното транспортно средство да бъде оборудвано с електрическа рампа, която ще спомага за по-лесното качване и слизане на децата със затруднено или невъзможно придвижване, да бъдат транспортирани от и до Центъра. Специализираният транспорт ще бъде използван по предварително изготвен график, като децата ще имат възможност да се придвижат от и до новият център, лечебни заведения, образователни институции, културни събития, институции и др., придружени от техните близки или от персонала, предоставящ услугата. Предвиденото за закупуване специализирано транспортно средство ще бъде изцяло за нуждите на децата на новата социална услуга, като по този начин се дава възможност за достъп до социалната услуга и включване в общественият живот. Община Велико Търново няма закупено специализирано транспортно средство по друг проект или програма. Чрез реализиране на проектните дейности и закупуването на специализирано транспортно средство, ще бъде обхваната цялата територия на Община Велико Търново, която включва общински център - град Велико Търново, както и градовете Килифарево и Дебелец и 34 кметства и кметски наместничества. Целта на Дейност 4 „Разкриване на социалната услуга от резидентен тип Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст“ е предоставяне на социалната услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18 години с високо качество на 24 часова грижа в денонощието, насочена към задоволяване на ежедневните потребности на децата и изпълнение на индивидуалните програми за социална интеграция. Социалната услугата Преходно жилище ще се разкрие със Заповед на Кмета на община Велико Търново с капацитет 8 места. Съгласно издадените Заповеди от Директора на Дирекция "Социално подпомагане" гр. Велико Търново, всеки един от кандидат - потребителите на социалната услуга ще се изведе от Домове за деца лишени от родителска грижа, резидентна услуга в общността, или от семейна среда при изчерпване на всички възможности за оставане на детето в биологичното семейство или при близки и роднини и ще бъде настанено в Преходно жилище за деца от 15 до 18 години в гр.Велико Търново, ул. „Симеон Велики“ № 3. В социалната услуга от резидентен тип ще се води регистър на потребителите. За всеки потребител на услугата ще има оформено лично досие, което ще съдържа: лични данни и информация, предхождаща приема в Преходно жилище, лична история, препис от акт за раждане, лична карта; направление за ползване на социална услуга и съпътстващите го документи; оценка на потребностите; индивидуален план за предоставяне на социални услуги; документи, отнасящи се до здравословното състояние и нервно-психическо развитие; документи за здравни грижи; документи за социална рехабилитация; документи за занимателна трудотерапия. Досието се изготвя и актуализира от персонала на ПЖ. Настанените деца в Преходно жилище ще посещават подходящо учебно заведение на територията на Община Велико Търново с цел придобиване на знания, умения и навици за водене на самостоятелен живот след завършване на средно образование и навършване на години за пълнолетие. Заложената цена на специализираното транспортно средство в бюджета на проекта е формирана на база пазарно проучване след водещи доставчици на автомобили в България, за което в т.12 са приложени оферти., Contracted Amount: 77 000.00 , Reported Amount: 74 683.20
  • Activity: Разкриване на социалната услуга в общността Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства - ДОПЪЛНЕНИЕ: н/п, Contracted Amount: 15 000.00 , Reported Amount: 11 471.62

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "ZP, Contracted Amount*: 900.00 , Reported Amount**: 468.00
  • Contractor: KREDO-3M, Contracted Amount*: 3 828.00 , Reported Amount**: 3 828.00
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 4 900.00 , Reported Amount**: 2 726.80
  • Contractor: HASHOVETE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 144.00
  • Contractor: BRAVA GROUP EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 796.00
  • Contractor: RADCOV CONSULT ENGINEERING, Contracted Amount*: 4 980.00 , Reported Amount**: 1 371.00
  • Contractor: HYGIENE MEDICAL INDUSTRY Ltd, Contracted Amount*: 25 800.00 , Reported Amount**: 11 590.92
  • Contractor: I and B LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: PERFEKTA-2010 , Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 3 450.01
  • Contractor: Vali Computers LTD, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 686.62
  • Contractor: Autochoice LTD, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 158.40
  • Contractor: PROEKTOKONSULT, Contracted Amount*: 1 489.92 , Reported Amount**: 1 210.56
  • Contractor: SIRA OOD, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SVEJEST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 168.29
  • Contractor: I S J Group, Contracted Amount*: 6 200.00 , Reported Amount**: 61.42
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 6 800.00 , Reported Amount**: 2 234.56
  • Contractor: CATALINA 2017, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 406.84
  • Contractor: bulgarian posts, Contracted Amount*: 728.96 , Reported Amount**: 282.31
  • Contractor: Ecogen , Contracted Amount*: 77 000.00 , Reported Amount**: 74 683.20
  • Contractor: DANIPLAST LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 535.04
  • Contractor: Evroflora ltd, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 316.32
  • Contractor: D.D.D.-1, Contracted Amount*: 3 150.00 , Reported Amount**: 648.00
  • Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 119.18
  • Contractor: ADAPT BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 660.00
  • Contractor: Prolet - Yordan Yordanov, Contracted Amount*: 1 329.05 , Reported Amount**: 1 329.05
  • Contractor: TURNOVOFARMASI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 376.92
  • Contractor: DANI MED SDI LTD, Contracted Amount*: 1 443.12 , Reported Amount**: 711.00
  • Contractor: MARTBG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 308.55
  • Contractor: PETROL, Contracted Amount*: 12 010.00 , Reported Amount**: 3 973.14
  • Contractor: KOLBASARSKA KASHTA BALKAN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 348.00
  • Contractor: OFFICE EXPRESS SERVICE, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 300.98
  • Contractor: ENERGO-PRO SALES AD, Contracted Amount*: 17 800.00 , Reported Amount**: 761.37
  • Contractor: SIKO - S, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 90.11
  • Contractor: ET MITI - DIMITAR PENOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 116.00
  • Contractor: Cooperation Panda, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 4 595.77
  • Contractor: ELMARK GROUP LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 148.26
  • Contractor: MAGNUM-D, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 219.90
  • Contractor: DENIK LIFT, Contracted Amount*: 1 224.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: S and A Kids LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 189.00
  • Contractor: RADO MILEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 249.10
  • Contractor: "Things with Soul" LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 991.00
  • Contractor: „Overgas Mrezhi” AD, Contracted Amount*: 25 500.00 , Reported Amount**: 1 409.62
  • Contractor: MAGDAK, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 928.00
  • Contractor: NAVIGATOR PRINT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 194.88
  • Contractor: HIPPOLAND AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 685.15
  • Contractor: Veriga Domino LTD, Contracted Amount*: 9 700.00 , Reported Amount**: 5 731.75
  • Contractor: ELA , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
Subcontractors
  • Subcontractor: POJARI, Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Children and youth receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 8.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 31.00
Indicator 2 Children and youth in institutional care, covered by the deinstitutionalization measures, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 31.00

Financial Information

Total Project cost 675 674.69 BGN
Grant 675 674.69 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 660 988.34 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Липса на добро финансово управление 100.00 14 676.25 0.00 14 676.25 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България" по обособени позиции Обособена позиция № 1: "Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България" Обособена позиция № 2: „Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново в държави членки на ЕС и в страни извън ЕС" , Estimated Amount: 792 703.48
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: "Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България"
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 6 005.00
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка по заявка и гаранционно поддържане на нова компютърна техника и периферни устройства за нуждите на Община Велико Търново", Estimated Amount: 161 666.67
  • Differentiated position 1: Доставка по заявка и гаранционно поддържане на нова компютърна техника и периферни устройства за нуждите на Община Велико Търново"
    Contractor: Vali Computers LTD
    Contract total funded value: 200.00
Procedure 3 Subject to due process: "Периодична доставка на посадъчен материал съгласно опис за нуждите на ОП „Зелени системи” и други структури при Община Велико Търново след възлагане, по обособени позиции" Обособена позиция No1 „Доставка на посадъчен материал – разсад на цветя” Обособена позиция No2 „Доставка на посадъчен материал – храсти, дървета, тревен чим и тревни смески”., Estimated Amount: 164 921.50
  • Differentiated position 1: Обособена позиция No1 „Доставка на посадъчен материал – разсад на цветя”
    Contractor: "ZP
    Contract total funded value: 600.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция No2 „Доставка на посадъчен материал – храсти, дървета, тревен чим и тревни смески”.
    Contractor: "ZP
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 4 Subject to due process: "Полиграфически услуги и изработка на рекламни материали по обособени позиции, Estimated Amount: 316 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №2 "Изработка на рекламни материали"
    Contractor: KREDO-3M
    Contract total funded value: 3 828.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №1 "Полиграфически услуги"
    Contractor: SIRA OOD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 5 Subject to due process: „Дейности, свързани с дезинфекция, дезинсекция, дератизация и дезакаризация и други подобни дейности, извършвани в обекти и площи, собственост на Община Велико Търново”, Estimated Amount: 466 506.66
  • Differentiated position 1: „Дейности, свързани с дезинфекция, дезинсекция, дератизация и дезакаризация и други подобни дейности, извършвани в обекти и площи, собственост на Община Велико Търново”
    Contractor: D.D.D.-1
    Contract total funded value: 3 150.00
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България", Estimated Amount: 1 258 001.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България"
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 6 005.00
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново”, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново”
    Contractor: HYGIENE MEDICAL INDUSTRY Ltd
    Contract total funded value: 9 100.00
Procedure 8 Subject to due process: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново", Estimated Amount: 3 100 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново"
    Contractor: ENERGO-PRO SALES AD
    Contract total funded value: 17 800.00
Procedure 9 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”, Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”
    Contractor: Veriga Domino LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 10 Subject to due process: „Доставка на природен газ за нуждите на Община Велико Търново и второстепенни разпоредители, находящи се в град Велико Търново", Estimated Amount: 1 043 500.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на природен газ за нуждите на Община Велико Търново и второстепенни разпоредители, находящи се в град Велико Търново"
    Contractor: „Overgas Mrezhi” AD
    Contract total funded value: 25 500.00
Procedure 11 Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции., Estimated Amount: 568 384.16
  • Differentiated position 1: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие”
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 2 300.00
Procedure 12 Subject to due process: „Изграждане на нови детски площадки и основно обновяване на съществуващи площадки за игра на открито“, Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: „Изграждане на нови детски площадки и основно обновяване на съществуващи площадки за игра на открито“
    Contractor: Prolet - Yordan Yordanov
    Contract total funded value: 1 329.05
Procedure 13 Subject to due process: „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях, по обособени позиции”: Позиция No1: Сервизно обслужване на товарни автомобили с тонаж до 3,5 тона, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях, собственост на Община Велико Търново и нейни структури“, Estimated Amount: 366 333.33
  • Differentiated position 1: „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях, по обособени позиции”
    Contractor: Autochoice LTD
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 14 Subject to due process: „Периодична доставка на посадъчен материал съгласно опис за нуждите на ОП „Зелени системи” и други структури при Община Велико Търново след възлагане, по обособени позиции”, за обособена позиция № 1 „Доставка на посадъчен материал - разсад на цветя”, Estimated Amount: 87 000.00
  • Differentiated position 1: „Периодична доставка на посадъчен материал съгласно опис за нуждите на ОП „Зелени системи” и други структури при Община Велико Търново след възлагане, по обособени позиции”, за обособена позиция № 1 „Доставка на посадъчен материал - разсад на цветя”
    Contractor: Evroflora ltd
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 15 Subject to due process: „Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции:“, Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2: Услуга по доставка на интернет без огранчения на трафика за нуджите на общински стуктури и други обекти на територията на гр. Велико Търново
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 1 300.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка и монтаж на различни мебели (бюра, столове, шкафове, стелажи и др.) и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка., Estimated Amount: 260 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка и монтаж на различни мебели (бюра, столове, шкафове, стелажи и др.) и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка."
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 2 800.00
Procedure 17 Subject to due process: Доставка на автомобили по обособени позиции: Обособена позиция №9: Специализиран бус за нуждите на ЦСУ по ПРОЕКТ с per. № BG05M90P001-2.019-0018- М001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ с бенефициент Община Велико Търново, Estimated Amount: 64 166.67
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобили по обособени позиции: Обособена позиция №9: Специализиран бус за нуждите на ЦСУ по ПРОЕКТ с per. № BG05M90P001-2.019-0018- М001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ с бенефициент Община Велико Търново
    Contractor: Ecogen
    Contract total funded value: 77 000.00
Procedure 18 Subject to due process: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново, Estimated Amount: 194 306.49
  • Differentiated position 1: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Contractor: HYGIENE MEDICAL INDUSTRY Ltd
    Contract total funded value: 16 700.00
Procedure 19 Subject to due process: Доставка на домакински продукти за нуждите на структури на Община Велико Търново, Estimated Amount: 84 669.92
  • Differentiated position 1: Доставка на домакински продукти за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 4 000.00
Procedure 20 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции" - Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново“; - Обособена позиция № 2 „Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”, Estimated Amount: 591 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции" - Обособена позиция 1 - „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново“
    Contractor: I S J Group
    Contract total funded value: 6 200.00
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции" - Обособена позиция 2 - „Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”.
    Contractor: Cooperation Panda
    Contract total funded value: 9 000.00
Procedure 21 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции": Обособена позиция № 1 „Периодична доставка на канцеларски материали"; Обособена позиция № 2 „Периодична доставка на консумативи за офис- техника" ; , Estimated Amount: 392 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 включва доставката на различни видове канцеларски материали съгласно Приложение № 1А към Техническата спецификация
    Contractor: Veriga Domino LTD
    Contract total funded value: 8 500.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 включва доставката на оригинални и съвместими консумативи за офис-техника (касети с тонер, касети с мастило и други) съгласно Приложение № 2А - Оригинални консумативи и Приложение № 2Б - Съвместими консумативи към Техническата спецификация.
    Contractor: Vali Computers LTD
    Contract total funded value: 2 200.00
Procedure 22 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 включва доставката на различни видове канцеларски материали, съгласно Приложение № 1 към Техническата спецификация; Обособена позиция № 2 включва доставката на канцеларски материали, които попадат в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съгласно Приложение № 2 към Техническата спецификация; Обособена позиция № 3 включва доставката на оригинални и съвместими консумативи за офис-техника (касети с тонер, касети с мастило и други), съгласно Приложение № 3.1 и Приложение № 3.2 към Техническата спецификация., Estimated Amount: 390 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 включва доставката на канцеларски материали, които попадат в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съгласно Приложение № 2 към Техническата спецификация
    Contractor: OFFICE EXPRESS SERVICE
    Contract total funded value: 1 500.00
Procedure 23 Subject to due process: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури по обособени позиции: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС"; Обособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука”, „Злополука и заболяване” и „Злополука”;, Estimated Amount: 106 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС";
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE
    Contract total funded value: 200.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука”, „Злополука и заболяване” и „Злополука”
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 24 Subject to due process: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури по обособени позиции: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС"; Обособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука”, „Злополука и заболяване” и „Злополука”;, Estimated Amount: 133 262.75
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС"
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE
    Contract total funded value: 200.00
  • Differentiated position 2: бособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука”, „Злополука и заболяване” и „Злополука”
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 25 Subject to due process: Услуга по доставка на Интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции, Estimated Amount: 60 057.00
  • Differentiated position 1: Услуга по доставка на Интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град Велико Търново, ОП - 2
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 1 300.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN