Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0057-C01
Project Name Upgrading the capacity of MEGA MALL OOD by attracting, selecting and appointing 20 unemployed and/or inactive persons, including with TELK
Beneficiary 200997029 MEGA MALL BG
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 11.09.2024
Start Date 01.12.2024
End Date 01.12.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектното предложение застъпва основната и специфична цел на процедурата, и предвижда  назначаване на 16 безработни/неактивни лица за 12 месеца и специфична подкрепа за адаптиране на работното място  за 4 с ТЕЛК, които ще бъдат назначени за 24 месеца. Намерението допринася за изпълнението на принцип 3 „Равни възможности“, принцип 4 „Активна подкрепа за заетостта“ и принцип 17 „Интеграция на хората с увреждания“ от Европейския стълб за социални права. Предвижда назначаване на персонал за разширяване на дейността на кандидата МЕГА МОЛ ООД, който работи с код на ик. дейност: 47.75 -  Търговия на дребно с парфюмерийни и козметични стоки и тоалетни принадлежности.
Фирмата развива търговска дейност, има 3 магазина, офис и склад в гр. София и 9 човека персонал към момента на кандидатстване.  
По проекта предвиждаме менторство за новоназначените лица в професиите: търговски представител, продавач-консултант маркетинг специалист, куриер, складов работник и технически сътрудник с цел разсширяване на дейността на фирмата.
При назначаването и менторирането на новите служители ще бъдат съблюдавани принцип 3 „Равни възможности“, принцип 4 „Активна подкрепа за заетостта“ и принцип 17 „Интеграция на хората с увреждания“ от Европейския стълб за социални права.
Дейностите по проекта ще бъдат изпълнявани при спазване на принципите на равенство на половете, осигуряване на включване на пазара на труда и недискриминация.
Дейностите по проекта ще се изпълняват като се избягва всякаква дискриминация, основана на раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст, сексуална ориентация и др. фактори, които биха могли да доведат до дискриминационен момент.
След края на проектните дейности за лицата по проекта, в устойчивост ще бъдат задържани: 3 лица с ТЕЛК (60% постигнат индикатор) и 10 лица без ТЕЛК (60% постигнат индикатор).
Activities
  • Activity: Дейност 1 „Наемане на лица от целевата група“.: Дейността предвижда назначаване на 20 лица от целевите групи на процедурата на тр. договор и ще се реализира както следва: I. Разработване на критерии за заемането на работни позиции за 20 безработни/неактивни лица от целевите групи на процедурата (16 без ТЕЛК и 4 с ТЕЛК) в необходимите професии за разширяване на дейността на фирмата по кода на икономически код, с който работи: 47.75 - Търговия на дребно с парфюмерийни и козметични стоки и тоалетни принадлежности. II. Публикуване на свободните за заемане позиции, обособени от кандидидата с разработени критерии и изисквания за съответната позиция. III. Селектиране на безработните / неактивни лица. IV. Назначаване на селектираните лица. / Сектор G – Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети и съгласно Условията за кандидатстване за всяко лице от целевата група назначено в дейността се полага за тримесечие брутната сума от 3 963.00 лв. за 8 часа и 1 981.00 лв. за 4 часа (заплати и осигуровки за работодател), на ден при петдневна работна седмица. 4.1. Лица без ТЕЛК: 16 л.: - 6 л., продавач - консултант - код по НКПД 5223 2001, на 4 часа за 12 месеца / 6 х 4 х 1 981.00 лв. = 47 544,00 лв. - 2 л., търговски представители - код по НКПД 3322 3003, на 8 часа за 12 месеца / 2 х 4 х 3 963.00 лв. = 31 704,00 лв. - 2 л., специалисти, маркетинг - код по НКПД 3339 3005, на 8 часа за 12 месеца / 2 х 4 х 3 963.00 лв. = 31 704,00 лв. - 1 л., складов работник - код по НКПД 9622 0001, на 8 часа за 12 месеца / 1 х 4 х 3 963.00 лв. = 15 852,00 лв. - 2 л., куриер - шофьор - код по НКПД 8322 2007, на 8 часа за 12 месеца / 2 х 4 х 3 963.00 лв. = 31 704,00 лв. - 3 л., технически сътрудник - код по НКПД 4110 2005, на 8 часа за 12 месеца / 3 х 4 х 3 963.00 лв. = 47 556,00 лв. 4.2. Лица с ТЕЛК: 4 л. - 3 л. хигиенистки - код по НКПД 9112 0004 , на 4 часа за 24 месеца / 3 х 8 х 1 981.00 лв. = 47 544,00 лв. - 1 л., складов работник - код по НКПД 9622 0001, на 8 часа за 12 месеца / 1 х 4 х 3 963.00 лв. = 15 852,00 лв. Разходите за заплати са, както следва: - за 16 лица без ТЕЛК = 206 064,00 лв. / б.р. 1.1 - за 4 лица с ТЕЛК = 63 396,00 лв. / б.р. 1.2 Общо за двете целеви групи: 269 460,00 лв. Период на реализация на Дейност 1 - от 1-ви до 24-ти месец, тъй като първия месец е свързан с обявление, интервюиране и избор на подходящите лица, а има възможност и да не намерим веднага подходящите лица., Contracted Amount: 269 460.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2 "Менториране на наетите лица от екипа на кандидата" / Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.: Дейността представлява качествено приобщаване на новонаетите лица към екипа и дейността на кандидата и един вид минимизиране на риска от преждевременно отпадане и несправяне с поставените задачи. По нея предвиждаме 6-ма ментори (работещи лица във фирмата) да подкрепят новонаетите лица, да ги съветват, обучават и напътстват в процеса на усвояване на новите задължения и работни ангажименти. Разходите за възнаграждение на менторите определени от работодателя, съгласно Условията за кандидатстване на процедурата, са изчислени на месечна база като 1/2 от като минималното месечното възнаграждение за страната за 2024 г. (933 лв.) или 466,5 лв. на месец. Сумата ще бъде начислена като тр. възнаграждение по допълнителен трудов договор (чл. 110, 111 от КТ, във връзка с чл. 70 и 71.) Ще бъде изисквано задължително менторските часове да покриват минимум 40-часова месечно менторска подкрепа. Сума за двамата ментори за периода на проекта изчисляваме така: 6 месеца х (466,5 лв. раб. заплата за 4 часа с включена осигуровка за лицето + 89,26 лв. осугуровка за работодател) = 3 334,56 х 6-ма ментори = 20 004,00 лв. / б.р. 1.3 Описанието на дейността е направено съгласно Условията за допустимост на разходите за възнаграждения посочени в т. 14.3 / „Допустими разходи“ на настоящите Условия за кандидатстване и на база разясненията във "Въпроси и отговори", които са неразделна част от насоките за кандидатстване. Период на реализация на Дейност 2: от м. 2 до м. 8, Contracted Amount: 16 794.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност "Адаптиране на работното място за новонаети лица с трайни увреждания – оборудване".: Дейността предвижда за нуждите на лицата с ТЕЛК и адаптирането на работните места да бъдат закупени: 1./ Електрическа транспалетна количка с електронна везна, 1 500 кг.: 2./ Прахосмукачка за сухо и мокро почистване: Общо за двете пера оборудване: 6 081,33 лв. Закупуването на оборудването (ДМА) мотивираме с профилите на професиите на лицата с ТЕЛК, а именно: три хигиенистки и един складов работник. 2./ За длъжносттаскладов работник (1 л.): Персоналът, водещ стокови документи, поддържа документацията за произведени стоки и получени, претеглени, издадени, експедирани или складирани производствени материали. Персоналът, водещ стокови документи, изпълнява следните основни задачи: • организира и контролира получаването и експедицията на стоки и води съответните документи; • поддържа документи за стоковата наличност, проверява издадените стоки, оценява нуждите и изготвя заявки за нови стокови наличности; • получава, складира и издава инструменти, резервни части и друго оборудване и води съответната документация; • тегли получените, издадените, произведените или експедираните стоки и води съответната документация; • съставя инвентарни списъци на артикулите, получени за складиране. 1./ За длъжността хигиенист (3 л.): • Поддържа постоянна чистота в определените помещения и прилежащите им площи; • Почиства поверения му обект / зона / район ежедневно, включително, прозорци, мебели, под и др.; • Почиства стелажи, повърхности, стени, прилежащи тоалетни помещения, стъклени витрини, техника и др. само с препарати, закупени точно за целта; • Грижи се за вътрешните декоративни растения ежедневно както и за външните тревни площи; • Събира и опакова разделно отпадъците от помещенията до съответните места за събирането им; • При необходимост изпълнява и други задачи, възложени във връзка с изпълнение на работата. Период на реализация на Дейност 3 - от 2-ри до 5-ти месец., Contracted Amount: 6 081.33 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 321 568.86 BGN
Grant 321 568.86 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване и доставка на ДМА / електрическа транспалетна количка с електронна везна, 1 500 кг., Estimated Amount: 4 500.50
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване и доставка на ДМА / Прахосмукачка за сухо и мокро почистване, Estimated Amount: 1 580.83

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN