Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0489-C02
Project Name "New work places and sustainable employment in "Car Refine" Ltd."
Beneficiary 202974068 Car Refine Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 13.07.2016
Start Date 13.07.2016
End Date 13.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проект "Нови работни места и устойчива заетост в "Кар Рефайн" ЕООД" има за цел:
"Да се създаде възможност за продължителна заетост и квалификация на безработни и/или неактивни лица и младежи до 29 години в областта на техническото обслужване на автомобили".
Специфичните цели на проекта са:
1. Да се открият и оборудват 13 нови работни места за безработни младежи до 29г. възраст и/или трайно безработни лица, с възможност за реализация по професия в "Кар Рефайн ЕООД".
2. Да се осигури устойчива и продължителна заетост на ново наетите за период минимум от 12 месеца.
3. Да се създаде възможност за придобиване на квалификация и умения по специалност на ново наетите безработни лица за ефективно професионално развитие в "Кар Рефайн ЕООД".
Дейностите, които ще допринесат са реализиране на поставените цели са следните:
Дейност 1: Организация, управление и контрол на дейностите по проекта. 
Дейност 2: Осигуряване на публичност и визуализация на дейностите по проекта. 
Дейност 3: Осигуряване на оборудване и обзавеждане на новите работни места. 
Дейност 4: Подбор и избор на 13 безработни/неактивни лица за новите работни места в "Кар Рефайн" ЕООД. 
Дейност 5: Осигуряване на устойчива заетост на  ново наетите лица в  „Кар Рефайн“ ЕООД.  
Дейност 6:Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация по специалност „Автобояджийство“ на част от ново наетите служители. 
Реализирането на заложените дейности и постигане на поставените цели ще създаде възможност за устойчива заетост на 13 безработни лица от целевата група в автосервиз в град София, за минимум 1 година. Длъжностите, на които ще бъдат назначени новите служители са следните: 5 автобояджии; 3 автотенекеджии;  1 техник-механик ; 1 снабдител; 1 склададжия;1 офис-мениджър и 1 счетоводител. Петима от подбраните кадри ще бъдат обучени по част от професия ,специалност "Автобояджийство". Ще бъде осигурено ново техническо оборудване и обзавеждане, според нуждите на всяко ново работно място.


Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация, управление и контрол на дейностите по проекта. : Тази дейност е свързана с цялостната организация и управление на предвидените дейности по проекта. За постигане на контрол и качество на изпълнение на дейностите, ще бъде сформиран тричленен екип по управление, който ще се състои от: -1 ръководител на проекта -1 координатор (технически сътрудник) на проекта -1 счетоводител на проекта Изборът на екип е направен на база опит в управление на проекти и квалификации в областта. За целите на проекта към екипа е привлечен ръководител с необходимия опит в административни дейности, управление на човешки ресурси и умения за работа в екип. За Ръководител на проекта е избран Борислав Славчов, сертифициран експерт по управление на проекти, с над 10 годишен опит в разработване, управление и изпълнение на европейски проекти. Ръководителя на проект ще организира и контролира екипа и цялостното изпълнение на дейностите по проекта, както и ще бъде официален представител на проекта пред УО, медии и заинтересовани страни. Координаторът по проекта ще отговаря за техническото изпълнение на дейността, водене на проектното досие и подготовката на отчетната документация. Счетоводителят на проекта ще бъде отговорен за счетоводната дейност, финансово планиране и отчетност на проектните дейности. Екипът ще отговаря за цялостното планиране и организиране на дейностите по проекта. Ще следи за ефективно постигане на поставените цели и контрол и управление на дейностите. От всеки от членовете на екипа по управление ще се изисква коректно изпълнение на индивидуалните задължения и отговорности, както и екипна работа и взаимопомощ при отделните дейности. Комуникацията между членовете ще бъде гаранция за качествено изпълнение и прозрачност на всички дейности по проекта. Екипът ще отговоря за навременно изпълнение на дейностите и съответно ще отчита постигнатите резултати и индикатори. Ще следи за изпълнение на задълженията от страна на отделните изпълнители. Ще отчита и контролира разходите по бюджетните пера и изготвя междинни и финални отчети, за коректно отчитане пред УО. Ще прави искания за междинни и авансови плащания, при нужда от финансов ресурс. Екипът по проекта ще се отчита и ще предоставя нужната информация по отношение на изпълнението на проекта на управителя на фирмата. Основните етапи при реализиране на тази дейност са следните: -Сключване на граждански/трудови договори с членовете на екипа; -Изготвяне на месечен план-график за организиране на конкретните дейности и отговорности на всеки от членовете на екипа; -Провеждане на оперативни срещи за разпределение и контрол по изпълнението на индивидуални и групови задачи. - Ежедневна организация, контрол и изпълнение на дейностите от членовете на екипа, съвместно с управителя на фирмата. - Събиране на проектно досие и ежемесечна отчетност за напредъка на проекта; - Изготвяне и изпращане на технически и финансови отчети. Плановете и конкретните действия за реализация по описаните дейности ще бъдат в пълно съответствие с изискванията в ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място" и с всички законови и подзаконови нормативни документи, регламентиращи изпълнението на проекти по ОПРЧР. Екипът по управление на проекта ще подпомага избраните изпълнители за отделните дейности, като стриктно ще следи за спазване на на изискванията и допустимите разходи. Членовете на екипа заедно с управителя на фирмата ще участват в комисията за подбор и избор на безработни лица. Ще контролират обучението на ново наетите лица и степента им на адаптиране към работното място. Членовете на екипа ще сключат граждански/трудови договори за период на изпълнение на проекта, като се гарантира изплащане на възнаграждения с включени осигуровки на база съответните отчетни документи. За гладкото протичане на административното обслужване и документиране текущо ще бъдат осигурявани материали и консумативи. , Contracted Amount: 20 498.20 , Reported Amount: 20 557.85
  • Activity: Дейност 2: Осигуряване на публичност и визуализация на дейностите по проекта. : Тази дейност е свързана с визуализиране на безвъзмездната помощ на Европейските Инвестиционни и Структурни фондове и Оперативна Програма Развитие на Човешките Ресурси сред целевата група и обществеността. Целта й е популяризиране на дейностите по проекта, съвместно с участието на "Кар Рефайн" ЕООД сред безработни лица, които са основна целева група и работодатели, с цел стимулиране за участие в подобни програми. Свързана е с реализиране на конкретни мероприятия за активна информираност сред широката общественост и заинтересованите страни. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани от избран изпълнител съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 20142020г. Екипът на "Кар Рефайн" ЕООД също чрез собствени средства за разпространение на информация ще окаже своя принос върху заложените дейности. След предварително планиране и организиране, дейностите по публичност и визуализация ще се реализират в две насоки - от една страна ще се популяризира приноса на ЕС и ОПРЧР за справяне с безработицата, а от друга страна ще се стимулират представители от целевите групи - безработни и/или неактивни лица и безработни младежи до 29г. , да вземат участие в проекти свързани със заетост и обучение. Основно дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. София, като посредством Интернет базираните дейности ще се достигне и до всички заинтересовани страни в цялата страна. Етапите, свързани с протичане на дейността са следните: 1) Визуализиране и популяризиране на проекта, приноса на ОП РЧР и безвъзмездната помощ от ЕСФ чрез публично информиране на обществеността - ще се реализира посредством публична презентация в град София; разпространение на рекламно - информационни материали; публикации в интернет информационни страници и социална мрежа. 2) Актуално информиране за проекта и дейностите по него - чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на работните места и ново закупено оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, Интернет медии и социални мрежи. 3) Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред работещите във фирмата и заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати и индикатори по проекта. За постигане на качествено изпълнение, дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, с достатъчен опит и квалификация в провеждането на подобни дейности. Екипът за управление по проекта ще вземе активно участие в дейността по публичност, като подготвя и предоставя необходимата информация за развитието на проекта. Освен заложените средства по бюджет и задължителни дейности по визуализация и публичност, ръководството на "Кар Рефайн" ЕООД и екипът по управление и организация на проекта поемат ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред всички заинтересовани страни., Contracted Amount: 1 993.00 , Reported Amount: 1 993.00
  • Activity: Дейност 3: Осигуряване на оборудване и обзавеждане на новите работни места. : При разписването на настоящото проектно предложение е заложена Специфична цел 1: " Да се открият и оборудват 13 нови работни места за безработни младежи до 29г. възраст и/или трайно безработни лица, с възможност за реализация по професия в "Кар Рефайн ЕООД". Целта на тази дейност е да допринесе за постигане на поставената цел, а от там и на Общата цел на проекта. Чрез етапите на реализиране на дейността ще бъдат обзаведени и оборудвани 13 нови работни места. При планирането на тази дейност под внимание са взети нуждите на фирмата от ново техническо оборудване и инвентар, който ще бъде от полза за всяко конкретно ново работно място. Чрез това оборудване на ново наетите служители ще им бъдат предоставени нужните средства за ефективно изпълнение на трудовата дейност. Към момента техническото оборудване в автосервиза е недостатъчно, а планираните нови работни места следва да бъдат обезпечени с подходящите средства за изпълнение на възложените задължения. Основна дейност на "Кар Рефайн" ЕООД е автобоядисване и ремонт на автомобили - дейност, която изисква добри условия на труд и използване на най-нови технологии, чрез които да се осигури бързо, качествено и ефективно обслужване на клиентите. Фирмата през годините е доказала качеството си на работа и изпълнение в срок на заложените задачи и се стреми се да поддържа тази политика. За тази цел планира да закупи ново техническо и материално оборудване за новите работни места, чрез което да осигури необходимите работни средства на новите служители. Освен, че ще подобри и ускори работния процес, новото оборудване ще увеличи удовлетвореността сред работниците и ще спомогне за по-лекото изпълнение на техните задължения. За всяко от новите работни места ще бъде осигурено конкретно оборудване, като за част от оборудването ще се следва принципа на гъвкавост на работното място, което позволява използването на едно оборудване, от повече от един човек. Според нуждите и потребностите на всяка длъжност оборудването е разпределено както следва: 1.Камера за авто-боядисване, която ще подобри качеството на работа на автобояджиите - тя ще бъде за общо ползване от петимата Бояджии за боядисване на ремонтираните превозни средства. 2. За подготовка и за краен завършек на продукт, автотенекеджиите ще работят с шлайф машини, полир машини и прахосмукачки. 3. Софтуерна програма - автоофис - IRP система, за дейности свързани с организационно-техническо администриране на авто-сервизни организации. 4.. Останалите работни места, които фирмата планира да открие са т.нар. офис персонал. За осигуряване на условия за ефективна счетоводна отчетност, административна дейност, кореспонденция и доставка в срок на материали на новите работни места ще бъде закупено изцяло ново офис оборудване. Това оборудване - компютри, принтер, бюра, офис столове, ще бъде предназначено за длъжностите: склададжия, офис-мениджър и счетоводител . Тъй като това са изцяло новооткрити длъжности, фирмата не разполага до момента с нужното оборудване за тези служители. Етапите за изпълнение на тази дейност са следните: -Проучване и подготовка на процедури за избор на изпълнители; - Избор на изпълнители за доставка и сключване на договор с избраните; - Избор на застрахователна компания и сключване на договор за застраховка на оборудването; -Доставка и приемане с ППП; преглед и тестване на доставката -Монтаж и инструктаж за експлоатация. Всеки етап от изпълнението на дейността ще бъде под контрола и мониторинга на екипа по управление на проекта, с водене на документация и подробна отчетност пред УО и управителя на "Кар Рефайн" ЕООД., Contracted Amount: 55 282.10 , Reported Amount: 55 282.10
  • Activity: Дейност 4: Подбор и избор на 13 безработни/неактивни лица за новите работни места в "Кар Рефайн" EООД. : Дейността е свързана с качествен подбор и избор на безработни лица, които да бъдат назначени на работа в "Кар Рефайн" ЕООД. Общо ще бъдат подбрани 13 лица за включване в проекта, като поне половината от тях ще бъдат безработни младежи до 29 г., а останалите ще бъдат безработни/неактивни лица на възраст от 30 до 54 г., за следните нови работни места: - 5 нови работни места за Бояджия, превозни средства - 3 нови работни места за Автотенекеджии и по едно ново работно място за -Снабдител, доставчик -Склададжия -Техник-механик, автомобили и кари -Офис-мениджър -Счетоводител Ще се използват различни методи и средства за подбор на кандидатите, като освен съдействието на Бюрата по труда в гр. София, ще се търсят и по-актуални подходи: интернет страници за търсене на работа, интернет блогове, социални мрежи и т.н. Разпределението на новите работни места е направено въз основа на нуждите на фирмата от подобни служители. Отчетена е и нуждата от нова работна ръка, която да подпомогне разширяването на дейността на фирмата и да увеличи обема и качеството на работния процес. Фирмата се е наложила на пазара за автобоядисване с много добро качество и изпълнение в срок на поръчки. Към момента изпитва затруднения в поемане на обема от поръчки и това налага нуждата от откриване и оборудване на 13 нови работни места. Основна група клиенти, с които ще работят ново наетите служители ще бъдат клиенти, с нужда от автобоядисване и ремонт на автомобили. Етапите, чрез които ще се реализира дейността са следните: - Популяризиране и разпространение на информация за свободни работни места и длъжности - това ще се изпълни посредством реализирането на Дейност 2: Осигуряване на публичност и визуализация на дейностите по проекта; разпространение на рекламно-информационни материали сред целевата група и БТ; актуални обяви в интернет портали за безработни; -Сформиране на комисия за подбор и избор, със задължително участие на членове на екипа по управление на проекта и управителя на "Кар Рефайн" ЕООД; изготвяне на длъжностна характеристика и изисквания към кандидатите. - Преглед и селекция на кандидатите; оценяване на постъпили автобиографии -Провеждане на интервю с одобрените кандидати по предварително изготвени критерии - ще се даде шанс на максимален брой кандидати, които отговарят на профила и нуждата на фирмата от подобни кадри да се явяват на интервю. -Избор на кандидати и покана за сключване на трудови договори Общо ще бъдат избрани 13 от кандидатите, изявили желание към посочените длъжности, като при избора при равни други критерии с приоритет ще бъдат продължително безработните лица. Всеки един от кандидатите, по време на подбора ще бъде детайлно запознат с естеството на работа и спецификата на длъжността, на която ще бъде нает. Ще бъде изяснена политиката на фирмата, дейностите, които извършва и отговорностите на работещите. Така безработните кандидати ще имат възможност да направят адекватен избор и ще бъдат мотивирани за дългосрочна заетост и професионална реализация по длъжностите за които кандидатстват. Ще имат доверие и сигурност в работодателя си и стимул за по-ефективна трудова дейност. Давайки възможност за работа и обучение на безработни/неактивни лица, фирмата ще подпомогне целевите групи, но ще постигне личните си цели - разрастване на фирмата и увеличаване на персонала. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 5: Осигуряване на устойчива заетост на новонаетите лица в „Кар Рефайн“ ЕООД. : Дейността е най-важната и крайна цел на настоящото проектно предложение. При разписването му, под внимание за взети нуждите на целевата група от устойчива работа и редовно финансово възнаграждение. След което са отчетени и нуждите на фирмата от нова работна ръка, която да бъде подготвена и мотивирана за работа.Целта на тази дейност е бъде осигурена устойчива заетост на безработни младежи до 29 годишна възраст и/или трайно безработни лица от целевата група за срок от 12 месеца. С подбраните кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори за период от 1 година, с възможност за удължаването им, при коректно изпълнени трудови задължения и удовлетвореност и от двете страни. Допълнителна мотивация за запазване на работата за лицата, които ще бъдат наети по проекта е възможността за професионално обучение, след сключване на трудовия договор. По този начин ще се предостави възможност на 13 души от целевата група за включване в активен трудов живот и реална възможност за професионално развитите. Всяка от отделните длъжности ще има различни отговорности на работното място, като не се пропуска и екипната работа. Дейностите, които трябва да изпълняват новите служители са следните: -Бояджия, превозни средства - ще извършват основни шлосерски операции; работа с различни видове инструменти и машини; обработка на материали; приготвяне на разтвори за автобоядисване; основни автобояджийски операции и др. -Автотенекеджиите ще работят с конструкционни материали; ремонтно-възстановителни операции; работа с чертежи и схеми; ще възстановява аварирали части; работа с абкантмашина, гилотинна ножица и фрезова машина и др. -Снабдителя доставчик и склададжията предимно ще се занимават с организацията и изпълнението на дейности по получаване, заприходяване и доставка на материали, управление на системите и формите за тяхното отчитане и съхранение, изготвяне на справки за добитата продукция и наличностите в склада и др. -Техник-механика - ще осъществява контрол за правилната експлоатация на оборудването, извършване на превантивна дейност, за недопускане на аварии; контрол на оборудването;приемане на нови производствени мощности и оборудване за експлоатация след проведен ремонт или монтаж и др. -Офис-мениджърът ще се занимава с координация на оперативна и административна дейност; подготовка на справки и отчети, бюджет на офиса. -Счетоводителят ще оформя документите, свързани с финансовата дейност и ще води цялостната счетоводна дейност на фирмата. Новите работни места ще бъдат оборудвани и обзаведени за конкретната длъжност, с цел създаване на подходяща работна среда за гладко протичане на работния процес. Ще бъдат осигурени всички необходими материали и консумативи, както и инструктаж за здравословен и безопасен труд за превенция от трудови злополуки. Ще се гарантира редовно и навременно заплащане на трудовите възнаграждения и осигуровки. Ще бъдат спазени всички права на работещите. Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи: - сключване на трудови договори с подбраните безработни/неактивни лица на длъжностите: 5 Бояджия, превозни средства; 3 автотенекеджии; 1 снабдител,доставчик; 1 склададжия; 1 техник-механик, 1 офис-мениджър и 1 счетоводител. -инструктаж и запознаване с работния процес, работното място, конкретно оборудване и условия за труд. -обучение, помощ и подкрепа на наетите лица, за бърза адаптация към работния процес -ежемесечни срещи и консултации, относно възникнали затруднения; текуща оценка и постигнати резултати; ежемесечни отчети от страна на служители за отчитане на изпълнените задължения. -финална оценка изпълнението на дейността, въз основа на подадени отчети; калкулиране на коректно изпълнени задължения, дисциплинираност и мотивация за работа -решение от страна на екипа за управление и управителя на "Кар Рефайн" ЕООД колко от новите работни места да бъдат запазени и сключване на нови трудови договори с одобрените лица. , Contracted Amount: 124 691.46 , Reported Amount: 125 360.70
  • Activity: Дейност 6: Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация по специалност „Автобояджийство“ на новонаетите служители. : Целта на тази дейност е предоставяне на професионално обучение на 5 от ново наетите кадри по професионална квалификация 525120 „Работник по транспортна техника“, специалност 5251201 „Автобояджиство“. Завършилите успешно курса ще придобият първа степен на професионална квалификация. При избора на безработни/ неактивни лица за назначаване на длъжност Бояджия, превозни средства под внимание за взети минималните умения на кандидатите в тази област, без да се изисква образование. Чрез обучението, което ще бъде проведено, лицата ще получат възможност за усвояване на нови знания и компетенции, които да приложат в работния процес. По този начин ще се постигне личностно и професионално надграждане, което ще допринесе за ефективно изпълнение на трудовите задължения и гарантиране на устойчива заетост. Наравно с потребността от обучение и професионална квалификация за безработни/неактивни лица, под внимание са взети и спецификата на дейността и изисквания на работното място за конкретната длъжност. Автобоядисването изисква работа с техники, без които е невъзможно изпълнението на задълженията. Знанията, познаването на отделните видове бои и начините на боядисване са също фактор, за успешно изпълнение. След проведения обучителен курс се очаква новите служители да се запознаят максимално добре с техниките на автобоядисването и посредством придобитите знания да внедрят нови иновативни методи на работа. Освен възможността за професионално обучение, екипът на "Кар Рефайн" ЕООД ще предостави на новите служители оборудвана, благоприятна работна среда с възможност за ефективно прилагане на натрупаните знания. Ще се създаде възможност за обучение чрез опит на работно място. Целият екип на "Кар Рефайн" ЕООД, заедно с настоящият персонал поемат отговорност да предоставят нужните знания и информация относно работния процес. Изпълнението на дейността за повишаване на професионалната квалификация на ново наетите на длъжност "Бояджия, превозни средства" ще бъде възложено на обучаваща организация, която трябва да бъде лицензирана за съответната професия и специалност и да отговаря на изискванията на НАПОО. За качествено изпълнение на дейността, ще се търси организация, с опит и квалификации в областта. Под внимание ще бъдат взети и условията, които предлага организацията като: - методика за теоретично и практическо обучение -форма на обучение - редовна, задочна, дистанционна, индивидуална, групова - с цел удовлетворяване на самите обучавани по начин, който няма да пречи на работния процес и личното свободно време. -учебна програма и учебен график - трябва да бъдат съобразно работния процес, изискванията на конкретната длъжност и индивидуалните знания на обучаваните. Учебната програма трябва да бъде утвърдена от НАПОО и да отговаря на държавните общообразователни изисквания за тази професия и специалност. Предвид специалността, програмата трябва да съдържа предмети като: "Правила за безопасна работа на работното място (ЗБУТ)"; Подбор на материали, използвани в автобояджийството; Видове бояджийски материали; Смесването на бои, начини; Извършване на автобояджийски операции; Подготовка на разтвори за боядисване; Технология на автобояджийските операции; Обучението трябва да бъде с общ хорариум от 300 учебни часа, разделени на два модула-теоретична (максимум 120 учебни часа) и практическа част, с обща продължителност (минимум 180 часа). Обучението ще стартира скоро след сключване на трудови договори с наетите лица, след предварително проведен входящ тест. Етапите за реализиране на дейността са следните: -проучване и избор на обучаваща организация; - проучване на нуждите и възможностите на обучаваните лица; -подготовка на учебна програма, план и график съобразно ДОО и конкретните нужди и възможности на обучаваните лица; -организация и контрол на учебния процес-теория;практика, текуща оценка; -финален изпит: - Връчване на Свидетелства за професионална квалификация за първа квалификационна степен на успешно завършилите., Contracted Amount: 2 800.00 , Reported Amount: 2 800.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Borislav, Contracted Amount*: 7 510.51 , Reported Amount**: 7 510.51
  • Contractor: Stoyan, Contracted Amount*: 11 998.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MICROLAB LTD, Contracted Amount*: 12 953.00 , Reported Amount**: 12 953.00
  • Contractor: MIPA IMPORT LTD, Contracted Amount*: 32 000.00 , Reported Amount**: 32 000.00
  • Contractor: Irbis Automotive LTD, Contracted Amount*: 8 233.00 , Reported Amount**: 8 233.00
  • Contractor: OFFICE ADVERTISING LTD, Contracted Amount*: 2 500.00 , Reported Amount**: 2 232.92
  • Contractor: SDRUZHENIE "ASOTSIATSIYA ZA OBUCHENIE V TRANSPORTA", Contracted Amount*: 2 800.00 , Reported Amount**: 2 800.00
  • Contractor: Insurance company LEV INS, Contracted Amount*: 2 096.10 , Reported Amount**: 2 096.10
  • Contractor: LІD TERA LTD, Contracted Amount*: 1 993.00 , Reported Amount**: 1 993.00
  • Contractor: Rosica, Contracted Amount*: 4 213.41 , Reported Amount**: 4 213.41
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 16.00

Financial Information

Total Project cost 205 264.76 BGN
Grant 205 264.76 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 203 804.75 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване за авотенекеджии по проект BG05M9OP001-1.003-0489, Estimated Amount: 8 320.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за авотенекеджии
    Contractor: Irbis Automotive LTD
    Contract total funded value: 8 233.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на офис обзавеждане и оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-0489, Estimated Amount: 13 180.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис обзавеждане и оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-0489
    Contractor: MICROLAB LTD
    Contract total funded value: 12 953.00
Procedure 3 Subject to due process: Застрахователна услуга на доставеното оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-0489, Estimated Amount: 2 210.00
  • Differentiated position 1: Застрахователна услуга на доставеното оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-0489
    Contractor: Insurance company LEV INS
    Contract total funded value: 2 096.10
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Координатор (технически сътрудник) по проекта., Estimated Amount: 5 999.40
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Координатор (технически сътрудник) по проекта.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Счетоводител по проекта., Estimated Amount: 4 499.55
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Счетоводител по проекта.
    Contractor: Rosica
    Contract total funded value: 4 213.41
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на услуга по осъществяване на публичност и визуализация на дейностите по проект BG05M9OP001-1.003-0489, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга по осъществяване на публичност и визуализация на дейностите по проект BG05M9OP001-1.003-0489
    Contractor: LІD TERA LTD
    Contract total funded value: 1 993.00
Procedure 7 Subject to due process: Публична покана №1/10.10.2016г. с предмет: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на камера за автобоядисване, Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на камера за автобоядисване- 1бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Публична покана №2/25.10.2016г. с предмет: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на камера за автобоядисване, Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на камера за автобоядисване- 1бр.
    Contractor: MIPA IMPORT LTD
    Contract total funded value: 32 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за Извършване на услуга за професионално обучение по професионална квалификация 525120 „Работник по транспортна техника“, специалност 5251201 „Автобояджийство“ за 5 лица по проект BG05M9OP001-1.003-0489, Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга за професионално обучение по професионална квалификация 525120 „Работник по транспортна техника“, специалност 5251201 „Автобояджийство“
    Contractor: SDRUZHENIE "ASOTSIATSIYA ZA OBUCHENIE V TRANSPORTA"
    Contract total funded value: 2 800.00
Procedure 10 Subject to due process: Услуга по осигуряване на офис материали и консумативи по проект BG05M9OP001-1.003-0489, Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: Услуга по осигуряване на офис материали и консумативи
    Contractor: OFFICE ADVERTISING LTD
    Contract total funded value: 2 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN