Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0412-C02
Project Name Creation and equipping of new jobs in "MATRATSI HEGRA" Ltd
Beneficiary 202688241 MATRATSI HEGRA Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.09.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 01.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Ямбол, Ямбол, гр.Ямбол

Description

Brief description
Проектното предложение ”Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД” на кандидат „Матраци Хегра” ООД има за цел да се създадат устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. Тази цел ще бъде постигната посредством комбинация от подходящи обучения, включително на работното място, както и закупуване на оборудване необходимо за новоназначените служители и разкритите работни места. Проектът поставя акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. 
В него са предвидени да се реализират поетапно следните дейности:
1.	Дейности за организация и управление на проекта. 
2.	Подбор и наемане на 24 лица от целевата група за включване в дейностите по проекта. 
3.	Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа квалификационна степен и обучение по част от професия по втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица. 
4.	Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. 
5.	Закупуване на оборудване свързано със създадените нови работни места.
6.	Дейности по информиране и публичност.
Създаването на благоприятна среда за повишаване на квалификацията включително на работното място, ще мотивира подбраните лица за изваждането им от неактивната позиция на пазара на труда. Проектното предложение създава предпоставки и условия за икономическо и устойчиво развитие на организацията на основата на повишаване качеството на труда на заетите и стимулиране личностната им реализация.
Продължителността на проектното предложение е 14 месеца. Бюджетът на исканата финансова помощ е в размер на 247 679.60 лв. Кандидатът носи цялата отговорност за правилното изпълнение на дейностите, а така също и за правомерното разходване на разходите предвидени в бюджета и съобразени с националното и европейско законодателство.
Activities
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта.: Целта на дейността е създаване на успешен екип за организация и управление с доказани професионалисти в тази област за осигуряване на условия за успешно реализиране на проектното предложение и неговото финансово и документално управление и отчитане. Гарантирането на ефективна организация и координация на дейностите по проекта ще спомогне за реализацията на проектните дейности в заложените от бенефициента срокове. Екипът за организация и управление на проекта, накратко ЕОУП, ще включва три позиции – Ръководител, Координатор и Счетоводител. На членовете на ЕОУП ще бъдат вменени следните задължения: Ръководител: • Управлява цялостното изпълнение на дейностите; • Ръководи и координира работата на екипа; • Отговаря за постигането на целите и спазването на изискванията на Договарящия орган; • Контролира спазването на графика и качеството на изпълнение на дейностите, съобразно бюджета; • Подпомага ЕОУП при организиране на мероприятия, представящи проекта и реализираните резултати от него; • Ръководи създаването и съхраняването на проектната документация, включително финансовите отчети; • Отговорен е за своевременната и коректна отчетност към Договарящия орган; • Отговаря за осъществяването на вътрешния мониторинг и контрол на проекта. Координатор: • Координира прякото изпълнение на проектните дейности под ръководството на Ръководителя; • Осигурява цялостна административна подкрепа на Ръководителя на ЕОУП – организиране на информационни събития, обучения, екипни срещи, работа по отчитането на проектните дейности и др.; • Координира работата на екипа при подготовката и провеждането на процедури за доставка и услуги; • Следи за спазването на графика на изпълнение на дейностите; • Подпомага Ръководителя и Счетоводителя при изготвянето на финансовите и техническите отчети за Договарящия орган; • Координира изцяло дейностите за популяризиране на проекта – мерките за публичност и визуализация; • Участва в екипни срещи. Счетоводител: • Отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност по проекта, под прякото ръководство на Ръководителя на ЕОУП; • Води финансовата и счетоводна документация и изготвя финансовите отчети; • Следи за целесъобразността на разходите по проекта и точното им отчитане пред Управляващия орган, съобразно националното законодателство и специфичните изисквания на ОП РЧР; • Следи съхранението на финансовите документи по проекта; • Носи отговорност за счетоводните операции по проекта. Екипът на проекта отговаря и следи за постигане на заложените индикатори, спазване на договорените срокове, законосъобразното разходване на средствата и осъществява мониторинг на всички дейности в хода на изпълнение на проекта. Екипът участва в администрирането и провеждането на процедури за избор на изпълнители по ПМС №118/ 20.05.2014 г., необходими за изпълнение на дейностите по проекта. ЕОУП поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, съобразно изискванията на Управляващия орган, и е отговорен за отчитането му в различните етапи от изпълнението., Contracted Amount: 24 651.28 , Reported Amount: 24 360.73
  • Activity: Подбор и наемане на лица от целевата група за включване в дейностите по проекта.: Целта на дейността е предоставяне на възможност на безработни и неактивни лица да започнат трудова кариера за срок от 12 месеца, през която да могат да съчетават работа и учене едновременно. Голяма част от представителите на целевата група безработни и неактивни лица са продължително време извън пазара на труда. Те са загубили желанието си за търсене на работа и съответно мотивацията си за възстановяване на трудовите си навици. От друга страна те са загубили и способността си за продължаващо учене и преквалификация, което допълнително ги изолира от пазара на труда. Кандидатът има дългогодишен опит в подбора на персонал. За нуждите на проектното предложение ще бъдат назначени 24 лица, представители на следните целеви групи - продължително безработни и неактивни лица, безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. вкл. на следните длъжности: секретар, дърводелец, шивач и снабдител. Длъжностите са съгласно средно списъчния състав на кандидата и не водят до редукция на персонала, съкращаване на вече наети служители, за сметка на ново наети. Това са реално разкрити работни места за нуждите на предприятието, на които ще бъдат назначени съответните кадри. Кандидатът избира представителите на целевата група след допитване до Бюрото по труда, за регистрирани представители на целевата група, отговаряща на следните характеристики: продължително безработни, безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. вкл. Други способи, които намират тясно приложение в подбора на персонал са публикуването на обяви, чиято цел е набирането на лица, които са неактивни на пазара на труда и не са регистрирани в съответните бюра по труда. Отделът за развитие на човешките ресурси има достатъчен капацитет за подбор на необходимия персонал, съгласно обявените работни места от работодателя. Задължение на работодателя е да осигури на своите служители обслужване от трудова медицина. В тази връзка ще бъде сключен договор със служба по трудова медицина, който ще включва: идентифициране и преценка за рисковете, които могат да увредят здравето на работещите; разработване на мерки за отстраняване и намаляване на риска за здравето и безопасността при работа; наблюдаване факторите на работната среда – осветеност, микроклимат, шум; съвети за планирането и организацията на труда, в областта на здравето, безопасността и хигиената на труда, както и по отношение на индивидуалните и колективните предпазни средства; наблюдение на здравето на работниците във връзка с извършваната от тях работа (предварителни и периодични медицински прегледи, наблюдение на рисковите групи); проверка на здравните досиета на работещите и дали работодателят е направил първоначалните и периодични инструктажи. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 14 месеца, от които 2 месеца ще се извършва подбора на представителите на целевата група, а за 12 месеца ще се осигури заетост., Contracted Amount: 129 358.32 , Reported Amount: 132 271.12
  • Activity: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа квалификационна степен и обучение по част от професия по втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица. : Целта на дейността е повишаване конкурентоспособността и възможностите за реализация на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда, посредством обучение за придобиване на професионална квалификация, което ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП РЧР при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Повишаването на качеството на работната сила чрез професионално обучение улеснява адаптирането й към променящите се изисквания на пазара на труда и работодателите. Осигуряването на съответствие между наличните и необходимите компетенции на вече наетите по проекта лица е от съществено значение с оглед протичащите икономически процеси в страната и сектора. Необходимостта от провеждане на предвидените обучения по професионална квалификация произтича от нуждата от разширяване на пазарния дял на компанията. Ще бъде проведено професионално обучение на 20 представители на целевата група, съобразено със заявените от кандидата нужди от квалифицирани кадри по следните професии и специалности: Обучение за част от професия „Офис секретар" с код 346020, специалност „Административно обслужване" с код 3460201 – втора квалификационна степен. Обучението е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа, (45 минути за учебен час). Учебният процес ще се осъществява в дневна форма на обучение. Успешно завършилите участници ще получат удостоверение за професионално обучение, образец на МОН, номенклатурен № 3-37. Ще бъдат обучени 3 лица. Обучение за част от професия "Оператор в дървообработването " с код 543020, специалност "Производство на мебели" с код 5430201 – втора квалификационна степен. Обучението е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа, (45 минути за учебен час). Учебният процес ще се осъществява в дневна форма на обучение. Успешно завършилите участници ще получат удостоверение за професионално обучение, образец на МОН, номенклатурен № 3-37. Ще бъдат обучени 5 лица. Обучение по професия "Шивач" с код 542110, специалност "Шивачество" с код 5421101 - първа квалификационна степен. Обучението е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа, (45 минути за учебен час). Учебният процес ще се осъществява в дневна форма на обучение. Успешно завършилите участници ще получат свидетелство за професионална квалификация - образец на МОН № 3-54. Ще бъдат обучени 6 лица. Обучение по професия "Снабдител" с код 345080, специалност "Снабдител" с код 3450801 - първа квалификационна степен. Обучението е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа, (45 минути за учебен час). Учебният процес ще се осъществява в дневна форма на обучение. Успешно завършилите участници ще получат свидетелство за професионална квалификация - образец на МОН № 3-54. Ще бъдат обучени 6 лица., Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 12 000.00
  • Activity: Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”.: Придобиване на познания, чрез включване в обучения по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, съгласно Европейската квалификационна рамка на девет лица от целевата група. В обучение ще бъдат включени три лица назначени на длъжност „секретар” и шест лица назначени на длъжност „снабдител”, от целевата група по проекта. Ключовите компетентности са основните умения и знания, от които всеки човек се нуждае, за да се постигне заетост, лична реализация, социално включване и активна гражданска позиция в динамично променящите се условия на пазара на труда и цялостната макросреда, съгласно Европейската квалификационна рамка. Обучението по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” ще е с продължителност не по-малка от 45 учебни часа. Ще бъде съгласно изисквания на Европейската квалификационна рамка и ще завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения., Contracted Amount: 2 250.00 , Reported Amount: 2 250.00
  • Activity: Закупуване на оборудване свързано със създадените нови работни места.: „Матраци Хегра” ООД притежава разгърната дистрибуторска мрежа като за целта използва услугите на спедиторски фирми. Това затруднява в много голяма степен работата на предприятието, тъй като от една страна води до повишаване на транспортните разходи, а от друга до неизпълнение на доставките в определения от клиентите срок или забавяне на поръчките. Спедиторските фирми в много отношения са добро решение, но те не изпълняват само една поръчка в рамките на доставката за едно населено място. Фирмата е преминала етапа на проучване и разработване на пазара, има осигурени дистрибутори из цялата страна, като в същото време продължава да работи за разширяване на пазарния дял и повишаване на качеството и количеството на предлаганите стоки и услуги. На този етап е необходимо закупуването на транспортно средство и наемането на снабдители, които освен да разнасят стоките в определените срокове по поръчката, ще съчетават и снабдяването на материали за основното производство. Необходимо е закупуване на моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1. Спецификите и изискванията на предложените в проекта длъжности, на които ще бъдат назначени представителите на целевата група, предполагат закупуване на съответното моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1. За обезпечаване на производствения процес и оборудване на новоразкритите работни места на лицата от целевата група, които са назначени на длъжност шивач е необходимо да се закупи машина за рязане/ кроене/ на плат навит на ролка. Дейността е обусловена от липсата във фирмата на подобна машина. Досега наличните машини не предполагат производството на продукция с желаните от ръководството на фирмата параметри за количество и качество. Със закупуване на машината се цели да се отговори на високите изисквания при производството на матраци. Ще се увеличи обема и качеството на произведената продукция, като се намали времето за производство на единица продукция и се минимизира деформациите и бракуваните елементи, посредством осъществяване на лесен контрол за сигурно и точно измерване на рязането. С машината ще бъде оборудвано споделено работно място, което ще бъде използвано от назначените шест лица по проекта. Със закупуването на моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1 и машина за рязане /кроене/ на плат навит на ролка ще бъдат постигнати и заложените цели на проекта. Ще бъдат осигурени нормални работни условия за целевата група. За останалите длъжности на новоназначените лица по проекта, фирмата се ангажира да осигури съответните оборудвани работни места със собствени ресурси. Заложеното оборудване напълно съответства на изискванията на Кандидата и ще обезпечи работата на работниците. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване на околната среда и изискванията за безопасен труд. , Contracted Amount: 77 000.00 , Reported Amount: 77 000.00
  • Activity: Дейности по информиране и публичност.: Целта на дейността е да информира местната общност по отношение на целите, дейностите и постигнатите резултати по проекта. Дейността е съобразно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. Реализирането й ще допринесе за популяризиране на проекта и приноса на Европейския съюз и Европейския социален фонд за неговото осъществяване. Ще се осъществяват периодични дейности, които да информират обществеността за хода на изпълнение на проекта и постигнатите резултати в местни медии. Материалите разработени, издадени и разпространени по време на изпълнение на проекта (информационни табели, брошури, стикери за закупеното оборудване и публикации), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – с лого на ЕС, ЕСФ и ОП РЧР, приоритетната ос, името на проекта, стойността на БФП и т.н. Чрез реализирането на тази дейност ще се популяризира високият социален ефект от постигнатите по проекта резултати и ще създаде предпоставка за устойчиво развитие., Contracted Amount: 2 420.00 , Reported Amount: 2 370.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "Peter Yovchev i sinove"OOD, Contracted Amount*: 2 250.00 , Reported Amount**: 2 250.00
  • Contractor: GREATO Ltd., Contracted Amount*: 2 370.00 , Reported Amount**: 2 370.00
  • Contractor: ISA-Yambol, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 960.00
  • Contractor: HRISTO, Contracted Amount*: 1 771.28 , Reported Amount**: 1 769.96
  • Contractor: IC lev Ins Ad, Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: Nedyalko, Contracted Amount*: 11 200.00 , Reported Amount**: 11 200.00
  • Contractor: GENOMAX GROUP Ltd., Contracted Amount*: 26 500.00 , Reported Amount**: 26 500.00
  • Contractor: IVANKA, Contracted Amount*: 7 680.00 , Reported Amount**: 7 568.21
  • Contractor: IC Lev Ins Ad, Contracted Amount*: 2 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULAUTO BULGARIA AD, Contracted Amount*: 47 500.00 , Reported Amount**: 47 500.00
  • Contractor: TONI EOOD, Contracted Amount*: 3 822.56 , Reported Amount**: 3 822.56
  • Contractor: "Mladenov konsulting" LTD, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 12 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 20.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 24.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 24.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 247 679.60 BGN
Grant 247 679.60 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 247 679.60 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на външен изпълнител за организиране и провеждане на професионално обучение по четири обособени позиции., Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на външен изпълнител за организиране и провеждане на професионално обучение по обособена позиция 1 - обучение за част от професия „Офис секретар" с код 346020, специалност „Административно обслужване" с код 3460201 – втора квалификационна степен.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Избор на външен изпълнител за организиране и провеждане на професионално обучение по обособена позиция 2 - обучение за част от професия „Оператор в дървообработването” с код 543020, специалност „Производство на мебели” с код 5430201 – втора квалификационна степен.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Избор на външен изпълнител за организиране и провеждане на професионално обучение по обособена позиция 3 - обучение по професия „Шивач” с код 542110, специалност „Шивачество” с код 5421101 - първа квалификационна степен.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Избор на външен изпълнител за организиране и провеждане на професионално обучение по обособена позиция 4 - обучение по професия "Снабдител" с код 345080, специалност "Снабдител" с код 3450801 - първа квалификационна степен.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за длъжност „Координатор“ по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”., Estimated Amount: 7 680.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за длъжност „Координатор“ по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”.
    Contractor: IVANKA
    Contract total funded value: 7 680.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за длъжност „Счетоводител“ по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”., Estimated Amount: 1 771.28
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за длъжност „Счетоводител“ по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”.
    Contractor: HRISTO
    Contract total funded value: 1 771.28
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали и консумативи по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”, Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали и консумативи по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на машина за рязане /кроене/ на плат навит на ролка – 1 брой, по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”. , Estimated Amount: 26 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на машина за рязане /кроене/ на плат навит на ролка – 1 брой, по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на ново моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1., Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на ново моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1.
    Contractor: BULAUTO BULGARIA AD
    Contract total funded value: 47 500.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”, Estimated Amount: 2 420.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Застраховане на машина за рязане /кроене/ на плат навит на ролка – 1 брой” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”., Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Застраховане на машина за рязане /кроене/ на плат навит на ролка – 1 брой” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Застраховка „Каско – всички рискове” на ново моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1, марка IVEСO, модел 50С/35 по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”., Estimated Amount: 2 800.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Застраховка „Каско – всички рискове” на ново моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1, марка IVEСO, модел 50С/35 по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Обслужване от Служба по трудова медицина” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”., Estimated Amount: 960.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Обслужване от Служба по трудова медицина” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”.
    Contractor: ISA-Yambol
    Contract total funded value: 960.00
Procedure 11 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Обучение по Ключова компетентност 4 Дигитална компетентност” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”., Estimated Amount: 2 250.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Обучение по Ключова компетентност 4 Дигитална компетентност” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”.
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN